Σε emulator που το χρησιμοποιώ είναι υπεράριστο!!!
Οι android emulator το βλέπουν σαν εξωτερικό χειριστήριο (amazon fire gamepad) και η προρύθμιση με την οποία έρχετε δουλεύει στο 99 % των περιπτώσεων καλά.
Αν κάτι σας φαίνεται στραβό σου επιτρέπει να το κάνεις manual map όπως επιθυμείς.
Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρώ βρίσκεται στα thumbsticks στα οποία νοιώθεις τον κάθετο και οριζόντιο άξονα όταν κάνεις κύκλο το στίκ. Νιώθεις τις γωνίες και τα τέρματα των ποτενσιόμετρων.
Επίσης το αριστερό thumbstick έχει την τάση να βγαίνει.
Όχι όταν το χρησιμοποιείς αλλά όταν παίζεις με το dpad και ξεφεύγει το δάχτυλο απότομα προς το στικ.
Τα υπόλοιπα κουμπιά είναι ok με καλή διαδρομή και δεν φαίνεται να μασάνε αλλά το dpad είναι κάπως υπερευαίσθητο.
Σε όσα παιχνίδια android το υποστηρίζουν η εμπειρία είναι παρόμοια άριστη.
Δεν το υποστηρίζουν όμως όλα.
Όσα δεν το υποστηρίζουν native πρέπει να κάνεις disconnect το bluetooth να το ξανακάνεις pairing σε compatibility mode που ουσιαστικά αντιστοιχείς κάθε κουμπί του κοντρόλερ σε κάποιο σημείο της οθόνης που υπάρχει το εικονικό κουμπί...
Δεν την πάλεψα να κάνω mapping το pes που δοκίμασα και μου φάνηκε κάπως lagη.
Παρόλα αυτά είναι τόσο τέλεια η εμπειρία σε emulator ειδικά με ισχυρό κινητό και τόσο άψογη η αντιγραφή του design του switch που το δεκάρι δεν το χάνει.
Μπράβο ipega!
Θα πάρω και 2ο γιατί στάνταρ θα μου βουτήξουν το 1ο τα ανήψια.