Μπάρες Πρωτεΐνης

PowerBar Protein Plus Μπάρες με 52% Πρωτεΐνη & Γεύση Chocolate Nuts 20x50gr

Μπάρα με 52% πρωτεΐνηκαι χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ικανή να καλύψει την ανάγκη του οργανισμού μετά την προπόνηση.

Μπάρα με 52% πρωτεΐνηκαι χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ικανή να καλύψει την ανάγκη του οργανισμού μετά την προπόνηση.

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: περίπου 2 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Μπάρα με 52% πρωτεΐνηκαι χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ικανή να καλύψει την ανάγκη του οργανισμού μετά την προπόνηση.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γεύση
Chocolate Nuts
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι
με Κολλαγόνο
Όχι
Βιολογική
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
50 gr
Τεμάχια
20 τμχ
Γραμμάρια Πρωτεΐνης
26 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ChrisKatzos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

    Η γεύση Cookies & Cream είναι υπερβολικά γλυκιά και αφήνει έντονη επίγευση. Η υφή είναι καλή και χορταίνει, όμως η γλυκύτητα κουράζει, ειδικά αν δεν σου αρέσουν τα “βαριά” γλυκά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jo1977
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    αρκετα νοστιμη μπαρα πρωτεινης και χωρις φοινικελαιο....η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη,,αν πωλουνταν μεμονομενα θα το δικαιολογουσα αλλα σε συσκευασια των 20 θα επρεπε να υπηρχε καποια μικρη εκπτωση

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmy_kaskie
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περίμενα τόσο καλή γεύση κι απ' ότι γράφει δεν περιέχει φοινικέλαιο και έχει σχετικά χαμηλά κορεσμένα λιπαρά. Θα ξαναπαραγγείλω σίγουρα όταν μου τελειώσουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    Πολύ καλή γεύση και χωρίς φοινικέλαιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

  • 3
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η γεύση Cookies & Cream είναι υπερβολικά γλυκιά και αφήνει έντονη επίγευση. Η υφή είναι καλή και χορταίνει, όμως η γλυκύτητα κουράζει, ειδικά αν δεν σου αρέσουν τα “βαριά” γλυκά.

    0
  • αρκετα νοστιμη μπαρα πρωτεινης και χωρις φοινικελαιο....η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη,,αν πωλουνταν μεμονομενα θα το δικαιολογουσα αλλα σε συσκευασια των 20 θα επρεπε να υπηρχε καποια μικρη εκπτωση

    1
  • Δεν περίμενα τόσο καλή γεύση κι απ' ότι γράφει δεν περιέχει φοινικέλαιο και έχει σχετικά χαμηλά κορεσμένα λιπαρά. Θα ξαναπαραγγείλω σίγουρα όταν μου τελειώσουν.

    1
  • Πολύ καλή γεύση και χωρίς φοινικέλαιο.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μπάρα με 52% πρωτεΐνηκαι χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ικανή να καλύψει την ανάγκη του οργανισμού μετά την προπόνηση.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Γεύση
Chocolate Nuts
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Λακτόζη
Όχι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι
με Κολλαγόνο
Όχι
Βιολογική
Όχι
Vegan
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
50 gr
Τεμάχια
20 τμχ
Γραμμάρια Πρωτεΐνης
26 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 4
  2. 4
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • ChrisKatzos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

    Η γεύση Cookies & Cream είναι υπερβολικά γλυκιά και αφήνει έντονη επίγευση. Η υφή είναι καλή και χορταίνει, όμως η γλυκύτητα κουράζει, ειδικά αν δεν σου αρέσουν τα “βαριά” γλυκά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jo1977
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    αρκετα νοστιμη μπαρα πρωτεινης και χωρις φοινικελαιο....η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη,,αν πωλουνταν μεμονομενα θα το δικαιολογουσα αλλα σε συσκευασια των 20 θα επρεπε να υπηρχε καποια μικρη εκπτωση

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimmy_kaskie
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν περίμενα τόσο καλή γεύση κι απ' ότι γράφει δεν περιέχει φοινικέλαιο και έχει σχετικά χαμηλά κορεσμένα λιπαρά. Θα ξαναπαραγγείλω σίγουρα όταν μου τελειώσουν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    Πολύ καλή γεύση και χωρίς φοινικέλαιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

  • 3
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream, τεμάχια: 1 τμχ

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Cookies & Cream

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Η γεύση Cookies & Cream είναι υπερβολικά γλυκιά και αφήνει έντονη επίγευση. Η υφή είναι καλή και χορταίνει, όμως η γλυκύτητα κουράζει, ειδικά αν δεν σου αρέσουν τα “βαριά” γλυκά.

    0
  • αρκετα νοστιμη μπαρα πρωτεινης και χωρις φοινικελαιο....η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη,,αν πωλουνταν μεμονομενα θα το δικαιολογουσα αλλα σε συσκευασια των 20 θα επρεπε να υπηρχε καποια μικρη εκπτωση

    1
  • Δεν περίμενα τόσο καλή γεύση κι απ' ότι γράφει δεν περιέχει φοινικέλαιο και έχει σχετικά χαμηλά κορεσμένα λιπαρά. Θα ξαναπαραγγείλω σίγουρα όταν μου τελειώσουν.

    1
  • Πολύ καλή γεύση και χωρίς φοινικέλαιο.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα