Πρώτο ψωμί που έφτιαξα χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει ξανά αρτοπαρασκευαστή. Έφτιαξα το εξοχικό από το βιβλίο συνταγών της συσκευής, χωρίς τα έξτρα, στο πρόγραμμα 9 (3 λεπτά να τα βάλεις όλα μέσα). Το ψωμάκι βγήκε τέλειο στα 750γρ, μεσαία κρούστα και τραγανό εξωτερικά, μέσα ωραία ψημένο. Η δυσκολία που αντιμετώπισα είναι στο να το βγάλω γιατί κολλάει λίγο στους αναδευτήρες, αν κρυώσει λίγο και το πιάσεις όμως, βγαίνει μετά από λίγη προσπάθεια. Το ψωμί είναι καλύτερο από φούρνου γιατί τα υλικά είναι καλύτερης ποιότητας, θεωρώ. Χορταστικό και νόστιμο το ψωμί. Στη συνταγή πρόσθεσα και μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, πήρα το ζυμωτό αλεύρι γνωστής εταιρίας και ολικής της ίδιας, ανθό αλατιού, ζάχαρη από ζαχαροκάλαμο καστανή, ξηρή μαγιά και το νερό φιλτραρισμένο χωρίς χλώριο. Στο πρώτο δεκάλεπτο που το ζυμώνει, άνοιξα το καπάκι και με μια μαριζ βοήθησα ότι είχε κολλήσει στα τοιχώματα να ενσωματωθούν στο ζυμάρι και μετά αράζεις και περιμένεις να περάσουν οι άλλες 2:50 (σύνολο 3+ κάτι) ώρες για να γίνει το θαύμα. Η συσκευή έχει μετρητές αλλά προτίμησα να τα ζυγίσω ακριβώς με ζυγαριά κουζίνας. Το αποτέλεσμα καλύπτει και επιτραπέζιο ψωμί και μπορείς να το κόψεις φέτες για τοστ. Νομίζω πλέον πως θα γίνει γρήγορα απόσβεση αφού καλύπτει μεγάλο εύρος σε παρασκευές. Είχα δοκιμάσει πριν κάποια χρόνια ψωμί από σχετικά φθηνό αρτοποιητή και δεν είχα ενθουσιαστεί έτσι. Value for money αγορά, ειδικά με την ανηφόρα τιμών που ζούμε. Είναι όντως ογκώδες αλλά για αυτά που μπορείς να κάνεις (μπαγκέτες για σάντουιτς, ζύμη πίτσας, ζύμη για ζυμαρικά, κέικ, τσουρέκι, μαρμελάδες, διάφορα ψωμιά) είναι φυσιολογικό το μέγεθος. Ο κάδος έχει λίγα υπολείμματα για καθάρισμα μετά, με μούλιασμα και μαλακό σφουγγάρι καθαρίζεται εύκολα. Ελπίζω να βοήθησα, καλά ζυμώματα!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!