-
5 αστέρια0
-
4 αστέρια0
-
1
-
2 αστέρια0
-
1 αστέρι0
-
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα! Το προηγούμενο που είχα ήταν πιο λεπτό και είχες την αίσθηση του γυαλιού. Σε αυτό καταλαβαίνεις ότι είναι πλαστικό. Δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα αυτό που είχα, και αναγκάστηκα να πάρω της Wozinsky . το μόνο καλό είναι ότι καλύπτει την οθόνη σχεδόν σε όλο το μήκος και πλάτος.
Σου φάνηκε χρήσιμη;
-
0
Σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα! Το προηγούμενο που είχα ήταν πιο λεπτό και είχες την αίσθηση του γυαλιού. Σε αυτό καταλαβαίνεις ότι είναι πλαστικό. Δυστυχώς δεν υπάρχει στην Ελλάδα αυτό που είχα, και αναγκάστηκα να πάρω της Wozinsky . το μόνο καλό είναι ότι καλύπτει την οθόνη σχεδόν σε όλο το μήκος και πλάτος.
- Δες τα όλα