Κρέμες Προσώπου

Frezyderm Diamond Velvet Ενυδατική Κρέμα Προσώπου με Υαλουρονικό Οξύ & Κολλαγόνο 50ml

Κρέμα ενισχυμένης ενεργητικής και παθητικής ενυδάτωσης του ώριμου/ ή και ταλαιπωρημένου δέρματος, χωρίς αισθητικές παρεμβάσεις.

Κρέμα ενισχυμένης ενεργητικής και παθητικής ενυδάτωσης του ώριμου/ ή και ταλαιπωρημένου δέρματος, χωρίς αισθητικές παρεμβάσεις.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ώριμη
  • Ηλικία 40+
  • Δες τα όλα
38 69
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Pharmafresh 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα ενισχυμένης ενεργητικής και παθητικής ενυδάτωσης του ώριμου/ ή και ταλαιπωρημένου δέρματος, χωρίς αισθητικές παρεμβάσεις.

Οφέλη

  • Χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη πούδρα διαμαντιού και το Boron Nitride που περιέχει, επιταχύνει την κυτταρική ανανέωση, κάνοντας το δέρμα να ακτινοβολεί λάμψη και φρεσκάδα ενώ ένας προσεκτικά επιλεγμένος συνδυασμός ισχυρών ενυδατικών δραστικών υψηλής διαβατότητας «κλειδώνει» την υγρασία στην επιδερμίδα, δημιουργώντας υψηλά αποθέματα παρατεταμένης ενυδάτωσης.
  • Επιπλέον, βασισμένη στα τελευταία δεδομένα της Επιγενετικής, τα ενεργά συστατικά της Diamond Velvet Moisturizing Cream ενεργοποιούν τη σύνθεση κολλαγόνου, γλυκοζαμινογλυκανών και υαλουρονικού οξέος αποκαθιστώντας την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητα του δέρματος και μειώνοντας αποτελεσματικά τις ρυτίδες.
  • Τέλος, είναι εμπλουτισμένη με Marine Glycogen, έναν πολυσακχαρίτη θαλάσσιας προέλευσης με εξαιρετικές προστατευτικές ιδιότητες από τις ελεύθερες ρίζες και τους σωματιδιακούς περιβαλλοντικούς ρύπους.

Κατάλληλο για

  • Ώριμο (60+) ή/και ταλαιπωρημένο δέρμα
  • Ξηρό/αφυδατωμένο/θαμπό δέρμα
  • Δέρμα με ρυτίδες
  • Χαλαρό περίγραμμα προσώπου
  • Κάθε τύπο δέρματος

Αποτελέσματα

  • 25% αύξηση ενυδάτωσης*


*Hyaluronan-Technical Data

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζετε πρωί ή/και βράδυ σε καθαρή επιδερμίδα, στο πρόσωπο και τον λαιμό.

Συστατικά

Marine Exopolysaccharide, High-Tech Bioenergy Recharger | Marine Exopolysaccharide, High-Tech Bioenergy Recharger | Marine Elastin | LMW Hyaluronic acid-Silanol, Marine Elastin | LMW Hyaluronic acid-Silanol, Marine Glycogen.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο, Υαλουρονικό Οξύ
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (123)

Αξιολογήσεις

  1. 87
  2. 15
  3. 12
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Από άλλες χώρες

  • The packaging very inconvenient! I didn't manage to get it out of the box that was adjusted to it! The result was to waste amount of the product! Very disappointed.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ
    5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό προϊόν. Είναι δεύτερη φορά που το παραγγέλνω και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική κρέμα με υπέροχη υφή!!
    Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και λαμπερό!!
    Η συσκευασία είναι πολύ ογκώδης,
    Αδύνατον να μεταφερθεί σε ταξίδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΦΡΑΙΜΙΔΟΥ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επίσης. Χρήση σε μικτό δέρμα, δεν λαδώνει καθόλου, απορροφάται γρήγορα καλή βάση για μακιγιάζ. Θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Papa33891
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αρχή θα πω ότι μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι επιτρέπεται κάποιος να πουλάει ένα primer κ να το βαφτίζει ενυδατικη-αντιρυτιδικη κρέμα!
    πραγματικά απορώ που δεν είναι παράνομο κάτι τέτοιο.
    αυτό το πρωινό ΔΕΝ είναι προϊόν skin care. Είναι καθαρά αισθητικό το αποτελεσμα της. Είναι καλλυντική. Αν την πουλούσαν για primer θα έλεγα, οκ, ωραίο προϊόν. Αλλά τόσα χρήματα για primer??
    Βλέπω τα θετικά σχόλια κ απορώ! Την φόρεσα κ μόλις την έβαλα ενιωσα αυτό το φιλμ! Γύρισα να δω τα συστατικό κ το 2ο συστατικό είναι η σιλικόνη!!
    Απαράδεκτο να μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elis_xristian
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευασία που είναι εντελώς άβολη, βαριά και σε παιδεύει, αυτό όμως θα είχε καλύπτει από την ποιότητα της κρέμας
    Δυστυχώς η κρέμα δεν ενυδατωνε αρκετά και το δέρμα γινόταν σκληρό και άκαμπτο.
    Αυτό ίσως να οφείλεται στην αίσθηση πούδρας που άφηνε και το δέρμα το αισθανομουν βρώμικο σαν να ήμουν βαμμένη
    Σε εμένα δεν λειτούργησε λυπάμαι τσάμπα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaroula-pro
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή και ελαφριά κρέμα προσώπου. Απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Νιώθεις ευχάριστα το πρόσωπο σου μετά την χρήση. Προσωπικά ταλαιπωρήθηκα χρόνια από κνησμό και ερυθρότητα λόγω δερματικών παθήσεων και μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη κρέμα δεν επιβαρύνει τέτοιες καταστάσεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρεμα, ωραίο αρωμα κ ενυδατική. Μου αρέσει πολύ κ η συσκευασία της που είναι ιδιαίτερη,ότι πρέπει για ένα ξεχωριστό διαμάντι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MAR.KANELLOPOULOU
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολύ καλή κρέμα (για το δέρμα μου) καταστρέφεται από την απαράδεκτη, δύσχρηστη,ογκώδη συσκευασία. Ποιος "έξυπνος" σχεδιαστής ενσωμάτωσε το βαζάκι της κρέμας σε αυτό τον ογκώδη κύβο; Το να μεταφερθεί σε νεσεσέρ ή σακίδιο για απόδραση του Σαββατοκύριακου; Αστείο! Πιάνει απαράδεκτα πολύ χώρο. Θα το σκεφτώ πολύ να την αγοράσω ξανά λόγω της συσκευασίσς. Θα την αγοράσω ξανά μόνο αν δε βρω μία άλλη που να με ικανοποιεί όσο αυτή σαν κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kelly.gian
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή είναι βαριά σχετικά κρέμα για εμένα που έχω μεικτή επιδερμίδα, την χρησιμοποιώ σαν νύχτας, μετά από υπόδειξη της δερματολόγου μου και αισθάνομαι το δέρμα μου μετά από 20 ημέρες χρήσης βαθιά ενυδατωμένο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gewrgia_M_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγγίζω την επιδερμίδα μου και είναι σαν να αγγίζω βελούδο. Πρώτη φορά κρέμα μου προσφέρει τόση απαλότητα. Έχει απαλό αρωμα σαπουνιού καραβάκι, ματ αποτέλεσμα. Η συσκευασία δύσχρηστη, το μόνο μειονέκτημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Stogiannidou
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την συγκεκριμένη κρεμα μου την πρότεινε η δερματολόγος καθώς η επιδερμίδα μου είναι παρα πολύ ξηρή σε σημείο να με ενοχλεί αρκετά, από την πρώτη φορά χρήσης της κρέμας ( σε συνδυασμό με serum) σταμάτησε το πρόσωπο μου να με πονάει και πλέον το αγγίζω και είναι τρομερά ενυδατωμένο. Όποτε σίγουρα θα την ξανά αγόραζα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasoula Kinali
    4
    10 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το κουτί της αρχικής συσκευασίας είναι τεράστιο, αντι οικολογικό και καθόλου απαραίτητο.
    Το κουτί με την κρέμα δεν είναι και πολύ βολικό ειδικά στην αρχή, που είναι γεμάτο με την κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daisy1972
    1
    25 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Matt αποτέλεσμα χωρίς καμία ενυδάτωση και λάμψη. Υπάρχουν ανώτερες κρέμες και με λιγότερα χρήματα. Πληρώνουμε μόνο τη διαφήμιση και ένα ογκώδες βάζο χωρίς λόγο.
    Φυσικά και δεν την προτείνω! Δεν αρκεί η πρόσκαιρη βελούδινη υφή , ή το άρωμα. Η κρέμα πρέπει να ενυδατώνει και λίγο τουλάχιστον.
    Επιεικώς απαράδεκτη.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EV_C
    3
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δύσχρηστη συσκευασία... Τη μία φορά το άνοιξα ανάποδα και έπεσε σχεδόν όλη η κρέμα κάτω..
    Αφήνει αίσθηση πούδρας που αρχικά σ αρέσει αλλά δεν ειμαιι σίγουρη ότι πραγματικά ενυδατώνει..κάτι σαν πουδρενιο φιλμ θα το χαρακτήριζα...
    Νομίζω υπάρχουν και καλύτερες σε αυτά τα χρήματα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grapol
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ευχαριστημένη! Μετά από δοκιμές με πολλές άλλες μάρκες (σε οικονομικές κρέμες ενυδάτωσης πάντα) είναι η πρώτη που νιώθω ότι ενυδατώνει πραγματικά το δέρμα μου και το διατηρεί απαλό όλη μέρα. Και έχει υπέροχο άρωμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimos Dimitris
    1
    12 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαράδεκτο προϊόν με τελείος κακή υφή. συσκευασία από τη κίνα, πρώτες ύλες απαράδεκτες και το αποτέλεσμα απαράδεκτο!! πέταξα στα σκουπίδια το προϊόν και μαζί με αυτό και 40 ευρώ!! τελικά εάν μια εταιρία έχει λεφτα να διαφημιστεί δε σημαίνει πως και τα προϊόντα της είναι καλά!!! απαράδεκτο!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Louka
    5
    14 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απορροφάται πανεύκολα, έχει τέλειο άρωμα και αφήνει μια απίστευτη βελούδινη επιδερμίδα από τη πρώτη εφαρμογή. Διάβασα κακές κριτικές για τη συσκευασία αλλά ρε παιδια....το diamond κάπως έπρεπε να διαφέρει από τα υπόλοιπα! Be cool ....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimblackjesus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπεροχη κρέμα, ελαφριά, αφήνει μια σατεν αίσθηση στην επιδερμίδα, χωρίς ίχνος λιπαρότητα.Απορροφάται αμέσως ακομη και σε εμενα που εχω μικτή έως λιπαρή επιδερμίδα. Μετάνιωσα που αποφάσισα να δοκιμάσω άλλη εταιρεία, υα την αγοράσω παλι εννοείται!!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΑ28
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα! Ελαφριά σύνθεση, δεν βαραίνει το πρόσωπο, αντίθετα το κάνει βελούδινο και λαμπέρό. Για την ηλικία μου (50+) είναι πολύ καλή. Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες,κάποιες πολύ επώνυμες και ακριβές,η αίσθηση και το αποτέλεσμα που δίνει είναι τέλεια. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aspas34
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα προσώπου είναι φανταστική, την έχω συνδυάσει με την κρέμα ματιών της frezyderm και έχω δει μεγάλη διαφορά στην υφή του δέρματος μου. Καθόλου λιπαρότητα, απορροφάται γρήγορα και αφήνει το πρόσωπο απαλό και λαμπερό.θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni M.
    3
    16 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή η ποιότητα και η υφή της κρέμας. Ωστόσο η συσκευασία απαράδεκτη!!! Ογκώδης και δύσχρηστη!! Αφού καταφέρεις να τη βγάλεις από το, χωρίς λόγο, ογκώδες κουτάκι, νομίζεις ότι πρόκειται για ένα απλό βαζάκι. Όμως όχι, πρόκειται για ένα βαζάκι με περίεργο άνοιγμα, δύσκολο, καθόλου εύχρηστο, ειδικά τη στιγμή που βιάζεσαι το πρωί να ετοιμαστείς και να πας στη δουλειά σου! Ποιος ο λόγος δε καταλαβαίνω... Δυστυχώς, ενώ έχει τόσο ωραία και ποιοτικά προϊόντα η Frezyderm, πολλές συσκευασίες της είναι απαράδεκτες. Δύσχρηστες, χαλάνε εύκολα κάποιες φορές, σε δυσκολεύουν να χρησιμοποιήσεις το προϊόν και σίγουρα αυξάνουν το κόστος! Γιατί;

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει πραγματικά βελούδινη αίσθηση στην επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εξαιρετική velvet υφή

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο προϊόν αλλά η συσκευασία δεν είναι εύχρηστη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτό δέρμα, 43 ετών, η ενυδάτωση ήταν μέτρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίμενα πιο velvet αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική υφή, δύσκολη στη μεταφορά συσκευασία

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη,την έχω αγοράσει αρκετές φορές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • The packaging very inconvenient! I didn't manage to get it out of the box that was adjusted to it! The result was to waste amount of the product! Very disappointed.

    0
  • Πάρα πολύ καλό προϊόν. Είναι δεύτερη φορά που το παραγγέλνω και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

    0
  • Εξαιρετική κρέμα με υπέροχη υφή!!
    Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και λαμπερό!!
    Η συσκευασία είναι πολύ ογκώδης,
    Αδύνατον να μεταφερθεί σε ταξίδι

    0
  • Εξαιρετική επίσης. Χρήση σε μικτό δέρμα, δεν λαδώνει καθόλου, απορροφάται γρήγορα καλή βάση για μακιγιάζ. Θα την ξαναπάρω

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

2381 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
evihilakos

Την χρησιμοποιώ εδώ κ 1 μήνα. 51 ετών. Μεικτό δέρμα. Πολύ ικανοποιημένη. Απαλό δέρμα. Ελαφριά αίσθηση. Αξίζει. Πρέπει όμως να χρησιμοποιούμε και αντιηλιακή μετά!

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα ενισχυμένης ενεργητικής και παθητικής ενυδάτωσης του ώριμου/ ή και ταλαιπωρημένου δέρματος, χωρίς αισθητικές παρεμβάσεις.

Οφέλη

  • Χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη πούδρα διαμαντιού και το Boron Nitride που περιέχει, επιταχύνει την κυτταρική ανανέωση, κάνοντας το δέρμα να ακτινοβολεί λάμψη και φρεσκάδα ενώ ένας προσεκτικά επιλεγμένος συνδυασμός ισχυρών ενυδατικών δραστικών υψηλής διαβατότητας «κλειδώνει» την υγρασία στην επιδερμίδα, δημιουργώντας υψηλά αποθέματα παρατεταμένης ενυδάτωσης.
  • Επιπλέον, βασισμένη στα τελευταία δεδομένα της Επιγενετικής, τα ενεργά συστατικά της Diamond Velvet Moisturizing Cream ενεργοποιούν τη σύνθεση κολλαγόνου, γλυκοζαμινογλυκανών και υαλουρονικού οξέος αποκαθιστώντας την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητα του δέρματος και μειώνοντας αποτελεσματικά τις ρυτίδες.
  • Τέλος, είναι εμπλουτισμένη με Marine Glycogen, έναν πολυσακχαρίτη θαλάσσιας προέλευσης με εξαιρετικές προστατευτικές ιδιότητες από τις ελεύθερες ρίζες και τους σωματιδιακούς περιβαλλοντικούς ρύπους.

Κατάλληλο για

  • Ώριμο (60+) ή/και ταλαιπωρημένο δέρμα
  • Ξηρό/αφυδατωμένο/θαμπό δέρμα
  • Δέρμα με ρυτίδες
  • Χαλαρό περίγραμμα προσώπου
  • Κάθε τύπο δέρματος

Αποτελέσματα

  • 25% αύξηση ενυδάτωσης*


*Hyaluronan-Technical Data

Οδηγίες Χρήσης

Εφαρμόζετε πρωί ή/και βράδυ σε καθαρή επιδερμίδα, στο πρόσωπο και τον λαιμό.

Συστατικά

Marine Exopolysaccharide, High-Tech Bioenergy Recharger | Marine Exopolysaccharide, High-Tech Bioenergy Recharger | Marine Elastin | LMW Hyaluronic acid-Silanol, Marine Elastin | LMW Hyaluronic acid-Silanol, Marine Glycogen.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ημέρας/Νυκτός
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ώριμη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Κολλαγόνο, Υαλουρονικό Οξύ
Ηλικία
40+
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Ναι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
50 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (123)

  1. 87
  2. 15
  3. 12
  4. 4
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πρακτική συσκευασία

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Από άλλες χώρες

  • The packaging very inconvenient! I didn't manage to get it out of the box that was adjusted to it! The result was to waste amount of the product! Very disappointed.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ
    5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό προϊόν. Είναι δεύτερη φορά που το παραγγέλνω και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική κρέμα με υπέροχη υφή!!
    Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και λαμπερό!!
    Η συσκευασία είναι πολύ ογκώδης,
    Αδύνατον να μεταφερθεί σε ταξίδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΦΡΑΙΜΙΔΟΥ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική επίσης. Χρήση σε μικτό δέρμα, δεν λαδώνει καθόλου, απορροφάται γρήγορα καλή βάση για μακιγιάζ. Θα την ξαναπάρω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Papa33891
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για αρχή θα πω ότι μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι επιτρέπεται κάποιος να πουλάει ένα primer κ να το βαφτίζει ενυδατικη-αντιρυτιδικη κρέμα!
    πραγματικά απορώ που δεν είναι παράνομο κάτι τέτοιο.
    αυτό το πρωινό ΔΕΝ είναι προϊόν skin care. Είναι καθαρά αισθητικό το αποτελεσμα της. Είναι καλλυντική. Αν την πουλούσαν για primer θα έλεγα, οκ, ωραίο προϊόν. Αλλά τόσα χρήματα για primer??
    Βλέπω τα θετικά σχόλια κ απορώ! Την φόρεσα κ μόλις την έβαλα ενιωσα αυτό το φιλμ! Γύρισα να δω τα συστατικό κ το 2ο συστατικό είναι η σιλικόνη!!
    Απαράδεκτο να μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elis_xristian
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η συσκευασία που είναι εντελώς άβολη, βαριά και σε παιδεύει, αυτό όμως θα είχε καλύπτει από την ποιότητα της κρέμας
    Δυστυχώς η κρέμα δεν ενυδατωνε αρκετά και το δέρμα γινόταν σκληρό και άκαμπτο.
    Αυτό ίσως να οφείλεται στην αίσθηση πούδρας που άφηνε και το δέρμα το αισθανομουν βρώμικο σαν να ήμουν βαμμένη
    Σε εμένα δεν λειτούργησε λυπάμαι τσάμπα λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xaroula-pro
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή και ελαφριά κρέμα προσώπου. Απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Νιώθεις ευχάριστα το πρόσωπο σου μετά την χρήση. Προσωπικά ταλαιπωρήθηκα χρόνια από κνησμό και ερυθρότητα λόγω δερματικών παθήσεων και μπορώ να πω πως η συγκεκριμένη κρέμα δεν επιβαρύνει τέτοιες καταστάσεις.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή κρεμα, ωραίο αρωμα κ ενυδατική. Μου αρέσει πολύ κ η συσκευασία της που είναι ιδιαίτερη,ότι πρέπει για ένα ξεχωριστό διαμάντι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MAR.KANELLOPOULOU
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια πολύ καλή κρέμα (για το δέρμα μου) καταστρέφεται από την απαράδεκτη, δύσχρηστη,ογκώδη συσκευασία. Ποιος "έξυπνος" σχεδιαστής ενσωμάτωσε το βαζάκι της κρέμας σε αυτό τον ογκώδη κύβο; Το να μεταφερθεί σε νεσεσέρ ή σακίδιο για απόδραση του Σαββατοκύριακου; Αστείο! Πιάνει απαράδεκτα πολύ χώρο. Θα το σκεφτώ πολύ να την αγοράσω ξανά λόγω της συσκευασίσς. Θα την αγοράσω ξανά μόνο αν δε βρω μία άλλη που να με ικανοποιεί όσο αυτή σαν κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kelly.gian
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Επειδή είναι βαριά σχετικά κρέμα για εμένα που έχω μεικτή επιδερμίδα, την χρησιμοποιώ σαν νύχτας, μετά από υπόδειξη της δερματολόγου μου και αισθάνομαι το δέρμα μου μετά από 20 ημέρες χρήσης βαθιά ενυδατωμένο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gewrgia_M_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγγίζω την επιδερμίδα μου και είναι σαν να αγγίζω βελούδο. Πρώτη φορά κρέμα μου προσφέρει τόση απαλότητα. Έχει απαλό αρωμα σαπουνιού καραβάκι, ματ αποτέλεσμα. Η συσκευασία δύσχρηστη, το μόνο μειονέκτημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Stogiannidou
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την συγκεκριμένη κρεμα μου την πρότεινε η δερματολόγος καθώς η επιδερμίδα μου είναι παρα πολύ ξηρή σε σημείο να με ενοχλεί αρκετά, από την πρώτη φορά χρήσης της κρέμας ( σε συνδυασμό με serum) σταμάτησε το πρόσωπο μου να με πονάει και πλέον το αγγίζω και είναι τρομερά ενυδατωμένο. Όποτε σίγουρα θα την ξανά αγόραζα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasoula Kinali
    4
    10 στους 36 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το κουτί της αρχικής συσκευασίας είναι τεράστιο, αντι οικολογικό και καθόλου απαραίτητο.
    Το κουτί με την κρέμα δεν είναι και πολύ βολικό ειδικά στην αρχή, που είναι γεμάτο με την κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • daisy1972
    1
    25 στους 38 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Matt αποτέλεσμα χωρίς καμία ενυδάτωση και λάμψη. Υπάρχουν ανώτερες κρέμες και με λιγότερα χρήματα. Πληρώνουμε μόνο τη διαφήμιση και ένα ογκώδες βάζο χωρίς λόγο.
    Φυσικά και δεν την προτείνω! Δεν αρκεί η πρόσκαιρη βελούδινη υφή , ή το άρωμα. Η κρέμα πρέπει να ενυδατώνει και λίγο τουλάχιστον.
    Επιεικώς απαράδεκτη.

    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EV_C
    3
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δύσχρηστη συσκευασία... Τη μία φορά το άνοιξα ανάποδα και έπεσε σχεδόν όλη η κρέμα κάτω..
    Αφήνει αίσθηση πούδρας που αρχικά σ αρέσει αλλά δεν ειμαιι σίγουρη ότι πραγματικά ενυδατώνει..κάτι σαν πουδρενιο φιλμ θα το χαρακτήριζα...
    Νομίζω υπάρχουν και καλύτερες σε αυτά τα χρήματα..

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grapol
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ευχαριστημένη! Μετά από δοκιμές με πολλές άλλες μάρκες (σε οικονομικές κρέμες ενυδάτωσης πάντα) είναι η πρώτη που νιώθω ότι ενυδατώνει πραγματικά το δέρμα μου και το διατηρεί απαλό όλη μέρα. Και έχει υπέροχο άρωμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimos Dimitris
    1
    12 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απαράδεκτο προϊόν με τελείος κακή υφή. συσκευασία από τη κίνα, πρώτες ύλες απαράδεκτες και το αποτέλεσμα απαράδεκτο!! πέταξα στα σκουπίδια το προϊόν και μαζί με αυτό και 40 ευρώ!! τελικά εάν μια εταιρία έχει λεφτα να διαφημιστεί δε σημαίνει πως και τα προϊόντα της είναι καλά!!! απαράδεκτο!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Louka
    5
    14 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απορροφάται πανεύκολα, έχει τέλειο άρωμα και αφήνει μια απίστευτη βελούδινη επιδερμίδα από τη πρώτη εφαρμογή. Διάβασα κακές κριτικές για τη συσκευασία αλλά ρε παιδια....το diamond κάπως έπρεπε να διαφέρει από τα υπόλοιπα! Be cool ....

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimblackjesus
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπεροχη κρέμα, ελαφριά, αφήνει μια σατεν αίσθηση στην επιδερμίδα, χωρίς ίχνος λιπαρότητα.Απορροφάται αμέσως ακομη και σε εμενα που εχω μικτή έως λιπαρή επιδερμίδα. Μετάνιωσα που αποφάσισα να δοκιμάσω άλλη εταιρεία, υα την αγοράσω παλι εννοείται!!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΑ28
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική κρέμα! Ελαφριά σύνθεση, δεν βαραίνει το πρόσωπο, αντίθετα το κάνει βελούδινο και λαμπέρό. Για την ηλικία μου (50+) είναι πολύ καλή. Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες,κάποιες πολύ επώνυμες και ακριβές,η αίσθηση και το αποτέλεσμα που δίνει είναι τέλεια. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • aspas34
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η κρέμα προσώπου είναι φανταστική, την έχω συνδυάσει με την κρέμα ματιών της frezyderm και έχω δει μεγάλη διαφορά στην υφή του δέρματος μου. Καθόλου λιπαρότητα, απορροφάται γρήγορα και αφήνει το πρόσωπο απαλό και λαμπερό.θα την αγόραζα ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dafni M.
    3
    16 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλή η ποιότητα και η υφή της κρέμας. Ωστόσο η συσκευασία απαράδεκτη!!! Ογκώδης και δύσχρηστη!! Αφού καταφέρεις να τη βγάλεις από το, χωρίς λόγο, ογκώδες κουτάκι, νομίζεις ότι πρόκειται για ένα απλό βαζάκι. Όμως όχι, πρόκειται για ένα βαζάκι με περίεργο άνοιγμα, δύσκολο, καθόλου εύχρηστο, ειδικά τη στιγμή που βιάζεσαι το πρωί να ετοιμαστείς και να πας στη δουλειά σου! Ποιος ο λόγος δε καταλαβαίνω... Δυστυχώς, ενώ έχει τόσο ωραία και ποιοτικά προϊόντα η Frezyderm, πολλές συσκευασίες της είναι απαράδεκτες. Δύσχρηστες, χαλάνε εύκολα κάποιες φορές, σε δυσκολεύουν να χρησιμοποιήσεις το προϊόν και σίγουρα αυξάνουν το κόστος! Γιατί;

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει πραγματικά βελούδινη αίσθηση στην επιδερμίδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • εξαιρετική velvet υφή

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο προϊόν αλλά η συσκευασία δεν είναι εύχρηστη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω μεικτό δέρμα, 43 ετών, η ενυδάτωση ήταν μέτρια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Περίμενα πιο velvet αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετική υφή, δύσκολη στη μεταφορά συσκευασία

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη,την έχω αγοράσει αρκετές φορές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • The packaging very inconvenient! I didn't manage to get it out of the box that was adjusted to it! The result was to waste amount of the product! Very disappointed.

    0
  • Πάρα πολύ καλό προϊόν. Είναι δεύτερη φορά που το παραγγέλνω και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.

    0
  • Εξαιρετική κρέμα με υπέροχη υφή!!
    Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και λαμπερό!!
    Η συσκευασία είναι πολύ ογκώδης,
    Αδύνατον να μεταφερθεί σε ταξίδι

    0
  • Εξαιρετική επίσης. Χρήση σε μικτό δέρμα, δεν λαδώνει καθόλου, απορροφάται γρήγορα καλή βάση για μακιγιάζ. Θα την ξαναπάρω

    0
  • Δες τα όλα
38,69 €
5,00 €   μεταφορικά