- Θήκη SteelBook
- 1 Technique Point
- Φυλαχτό της εύνοιας του Hachiman
- Σετ Hero of Tsushima Skin*: Χρυσή μάσκα, Kit σπαθιού
- Mini ψηφιακό βιβλίο εικαστικών από την Dark Horse
- Σχολιασμό του Σκηνοθέτη
Τι διαφορά έχει το standard edition από το special ?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Στα τέλη του 13ου αιώνα, η μογγολική αυτοκρατορία έσπειρε τον όλεθρο σε ολόκληρα έθνη κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της για την κατάκτηση της Ανατολής. Η νήσος Tsushima βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα
Στα τέλη του 13ου αιώνα, η μογγολική αυτοκρατορία έσπειρε τον όλεθρο σε ολόκληρα έθνη κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της για την κατάκτηση της Ανατολής. Η νήσος Tsushima βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στην ηπειρωτική Ιαπωνία και έναν τεράστιο μογγολικό στόλο με επικεφαλής τον αδίστακτο και πανούργο στρατηγό, Khotun Khan.
Στα τέλη του 13ου αιώνα, η μογγολική αυτοκρατορία έσπειρε τον όλεθρο σε ολόκληρα έθνη κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της για την κατάκτηση της Ανατολής. Η νήσος Tsushima βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στην ηπειρωτική Ιαπωνία και έναν τεράστιο μογγολικό στόλο με επικεφαλής τον αδίστακτο και πανούργο στρατηγό, Khotun Khan. Καθώς το νησί καίγεται μετά το πρώτο κύμα των μογγολικών επιθέσεων, ο σαμουράι πολεμιστής Jin Sakai είναι ένας από τους τελευταίους επιζώντες της φυλής του. Είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα και με κάθε κόστος, για να προστατεύσει τον λαό του και να πάρει πίσω την πατρίδα του. Πρέπει να βάλει στην άκρη τις αρχές που τον έχουν διαμορφώσει ως πολεμιστή για να χαράξει ένα νέο μονοπάτι, το μονοπάτι του Φαντάσματος, και να διεξάγει έναν αντισυμβατικό πόλεμο για την απελευθέρωση της Tsushima.
Επιχειρήστε πέρα από το πεδίο της μάχης για να δείτε τη φεουδαρχική Ιαπωνία όπως δεν την έχετε ξαναδεί. Σε αυτήν την περιπέτεια δράσης ανοιχτού κόσμου, θα περιπλανηθείτε στις αχανείς επαρχίες και τις απέραντες εκτάσεις για να συναντήσετε πλούσιους χαρακτήρες, να ανακαλύψετε αρχαία ορόσημα και να αποκαλύψετε την κρυμμένη ομορφιά της Tsushima.
Ο Jin γαλουχήθηκε με τις αρχές των σαμουράι. Όταν ο μογγολικός στρατός κατατρόπωσε με ευκολία τους σαμουράι, ο κόσμος του Τζιν κλονίστηκε. Βρίσκεται αντιμέτωπος με την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του: να μείνει πιστός στις παραδόσεις και τα έθιμα της ανατροφής των σαμουράι και να παλέψει σε μια μάχη που δεν μπορεί να κερδίσει ή να αποκλίνει από το μονοπάτι των σαμουράι για να προστατεύσει το νησί και τους ανθρώπους πάση θυσία. Στην προσπάθειά του να πάρει πίσω την Tsushima, ο Τζιν πρέπει να αναζητήσει την καθοδήγηση και την υποστήριξη παλαιών φίλων και νέων αταίριαστων συμμάχων. Πρέπει να ξεφύγει από την παράδοση, να γίνει ένα νέο είδος πολεμιστή και να προστατεύσει ό,τι έχει απομείνει από την πατρίδα και το λαό του με κάθε κόστος.
Ο εχθρός είναι απρόβλεπτος και ανυπέρβλητος στον πόλεμο και τα όπλα. Πάρτε το πάνω χέρι προσαρμόζοντας τις δεξιότητες του Jin και μαθαίνοντας νέες τακτικές για να υπερασπιστείτε το νησί και να προστατέψετε το λαό της Tsushima. Προκαλέστε τους αντιπάλους κατά μέτωπο σε μάχες σώμα με σώμα με το κατάνα σας για μια καθηλωτική εμπειρία μάχης σαμουράι. Κατακτήστε το χειρισμό του τόξου για την εξάλειψη των μακρινών απειλών με θανατηφόρα ακρίβεια. Αναπτύξτε τακτικές αιφνιδιασμού και εξαπάτησης για να αποπροσανατολίσετε και να αιφνιδιάσετε τον εχθρό με ξαφνικές επιθέσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με λίγα λόγια αποτελεί κορυφαίο τίτλο! Το αγόρασα στο PS4 (director's cut) και μπορώ να πω ότι το έχω απολαύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό παρόλο που είμαι ακόμα στην αρχή. Πιο αναλυτικά: το παιχνίδι σε μεταφέρει στην εποχή των σαμουράι με πολύ γλαφυρό και παραστατικό τρόπο. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχουν δώσει στο σύστημα μάχης με πληθώρα επιλογών και κινήσεων για τον χαρακτήρα. Ο χάρτης είναι γεμάτος με αποστολές, τοποθεσίες, μονομαχίες και εξερεύνηση. Επίσης, εκτός απο το βασικό questline υπάρχει πλήθος απο side quests εμπλουτίζοντας το παιχνίδι ακόμη περισσότερο.
Μόνο αν ξεκινήσετε θα διαπιστώσετε το μεγαλείο του συγκεκριμένου τίτλου και τον τρόπο που σε ''βάζει'' στον όμορφο κόσμο του. Το προτείνω με κλειστά μάτια!
Τιμιο παιχνιδι με καλουτσικο στορυ. Στα αρνητικα θα πω πως για παιχνιδι ps5 μοιαζει ανετα να ανηκει σε ps4 ή και ps3. Θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο αλλα και παλι ωραιο σαν εμπειρια.
Απίστευτο σε όλα τα κομμάτια και κάτι που πιστεύω όλοι οι λάτρεις open world παιχνιδιών θα αγαπήσουν
Η αλήθεια είναι ότι άργησα να το πάρω και το ήθελα πολύ. Μέχρι στιγμής έχω παίξει αρκετές ώρες, αλλά όχι τόσο ώστε να εκφέρω γνώμη για το στόρι. Είμαι ακόμα πολύ αρχή.
Από άποψη χειρισμού είναι οκ. Καμιά φορά μπερδεύομαι με άλλα παιχνίδια και πατάω λάθος κουμπιά αλλά συνηθίζεται. Είναι αρκετά εύκολος.
Αυτό που με απογοητεύει και μάλιστα για παιχνίδι το οποίο είναι αποκλειστικό του playstation και μάλιστα μόλις 2 ετών, είναι ότι δεν δούλεψαν αρκετά στις λεπτομέρειες. Σαν να βιάστηκαν να το κυκλοφορήσουν.
Ενώ οι χαρακτήρες έχουν πολύ καλό σχεδιασμό, το face capture κατά την ομιλία μοιάζει με παιχνίδι του ps3. Σαν πλαστικοποιημένο. Μηδέν έκφραση. Παιχνίδια σαν το Days Gone, το Tomb Raider και το Uncharted 4 αν και παλιότερα, έχουν άψογο face capture. Τα γραφικά ενώ είναι πολύ όμορφα, χάνουν κι αυτά σε λεπτομέρειες. Τρέχεις μέσα στη βλάστηση και αντί να παραμερίσει, απλά μένει ακίνητη, περνάει από μέσα σου ή κινείται τελείως ανεξάρτητα σε σχέση με τις ριπές του αέρα. Περνάς με το άλογο μέσα από δάσος μπαμπού και περνάς από μέσα σαν να είναι αιθέρια. Δεν απαιτώ να γίνει σαν το RDR2, αλλά θα μπορούσε και καλύτερα.
Κατά τη μάχη με εχθρούς, σφάζεις ένα σωρό από αυτούς και το άπειρο αίμα που πετάγεται απλά εξαφανίζεται όταν πέσει στο έδαφος, καρφώνεις το σπαθί στο κορμί τους αλλά δε φαίνεται η λεπτομέρεια όπως σε άλλα παλιότερα παιχνίδια. Μοιάζει λες και δε τους τραυμάτισες καν. Επίσης όντας μάχες με ξίφη, στις τελειωτικές κινήσεις θα έπρεπε να πέφτουν χέρια, πόδια, κεφάλια κλπ. Αντί αυτού, τίποτα. Απλά λερώνονται με αίμα. Τα finishers στο Witcher 3 είναι κλάσεις ανώτερα.
Επίσης γύρισα το μενού στα αγγλικά γιατί η ελληνική μετάφραση σε κάποια σημεία μοιάζει με Google translate.
Παρόλο που σε βοηθάει ο άνεμος να βρεις το δρόμο σου, θα μπορούσε να υπάρχει έστω μία μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης για να σε κατατοπίζει. Δεν είναι κατάσταση αυτή να πατάς κάθε λίγο και λιγάκι το χάρτη ή να χαϊδεύεις το touch pad για να βρεις το δρόμο σου.
Επίσης δεν ξέρω για ποιον λόγο δε μπορείς να κάνεις skip τους διαλόγους και τα cinematics.
Πέραν των αρνητικών αυτών δε νομίζω να δυσαρεστήσει τον κόσμο. Ίσα-ίσα, θα το ευχαριστηθείτε. Η μουσική υπόκρουση είναι πολύ ωραία. Εγώ που λατρεύω την ιαπωνική κουλτούρα έχω ξετρελαθεί με τη μουσική του.
Το underrated έπος αυτό, αποτελεί ωδή στον Ιαπωνικό πολιτισμό και κουλτούρα. Ένα love letter σε αυτή την πλούσια και πολύπτυχη κληρονομιά της εποχής της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, aka Samurai/Ninja era που έχουν αγαπήσει άπειροι ανά την υφήλιο.
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε με πόσο σεβασμό και μεράκι έχει δημιουργηθεί το παιχνίδι αυτό, το οποίο αντανακλάται στον ολοζώντανο και πολύχρωμο κόσμο του GoT, ο οποίος δείχνει διαφορετική πτυχή του κόσμου σε κάθε περιοχή, υψόμετρο κλπ.
Φύση που αναπνέει όσο και από την παλέτα της, όσο και από τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού που βοηθούν στο στήσιμο της οπτικής πανδαισίας, που σε ωθεί για άπειρη εξερεύνηση με το άλογο.
Σύστημα μάχης κυριολεκτικά πολυεπίπεδο, σύγχρονο, και φρέσκο που χωρίζεται ανά κατηγορίες και βαθμίδες, και φυσικά η προσωπική προσέγγιση στην μάχη (και γενικότερα στο παιχνίδι) ως Samurai ή ως Ghost/thief (Ninja).
Ένα πολύωρο έπος με φανταστικό story που σε βάζει μέσα στην εποχή εκείνη, κάνοντας σε να νιώσεις την συγκίνηση, την οργή, την αδρεναλίνη, την ελπίδα. Η μουσική, οι σκηνές, η πλοκή, και η ερμηνεία των voice actors, οικοδομούν ένα αφήγημα το οποίο εύκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί ταινία και να πάρει και διάκριση κιόλας. Από την έναρξη μέχρι το ΟΣΚΑΡΙΚΟ φινάλε του main story.
Συνοψίζοντας ανήκει στην τοπ πεντάδα των καλύτερων παιχνιδιών της γενιάς ps4/5. Είναι ένα από τα λίγα αξιομνημόνευτα έπη των τελευταίων ετών, που καταφέρνει να πετυχαίνει 9 και 10 σε ΚΑΘΕ aspect του παιχνιδιού.
Υ.Γ : Επειδή διαβάζω ότι αποτελεί "αντιγραφή" του AC, παιδιά καμία σχέση, καμία επαφή. Δεν έχουν σχέση αυτά τα 2 παιχνίδια ούτε μια τελεία. Αν μοιάζει με κάποιο παιχνίδι, είναι με το Shinobido: The way of the ninja του Ps2.
Θα μπορούσε άνετα να είχε βγει game of the year αν δεν συναγωνιζοταν το last of us. Ενα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει στη ζωή μου. Δεν υπάρχει κάτι κακό να πεις για το παιχνίδι. Είναι άψογο από όλες τις απόψεις.
Είναι ένα καλό παιχνίδι με αρκετά αρνητικά που αν ακούσουν το feedback θα γίνει σιγά σιγά top τίτλος... Μέχρι στιγμής αξίζει εννοείτε τα λεφτά του είναι πολύ καλό παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί
Άλλο ένα μεγαθήριο του PlayStation. Εξαιρετικά γραφικά, απίστευτο soundtrack, εθιστικό gameplay και ένα story που στέκεται άξια σε μια τόσο μεγάλη ιστορία όπως αυτής των Σαμουράι της Ιαπωνίας. Είτε είσαι φαν είτε όχι θα απολαύσεις αυτό το οφθαλμόλουτρο από αρχή μέχρι τέλος. Must τίτλος για κάτοχο κονσόλας PS.
Απλά τέλειο!! Από τα πιο ωραία παιχνδίδια που έχω παίξει. Και έχω παίξει πάρα πολλά εδώ και 37 χρόνια!!!!
Από τα καλύτερα που έχω παίξει έως τώρα!!!
Θα δεθείς συναισθηματικά με την ιστορία.
Αξίζει τα λεφτά του!
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι αντίπαλοι ήταν κυριολεκτικά Bot, αλλά σε γενική εικόνα παίρνει 5/5
Είμαι μεγάλος φαν από τότε που κυκλοφορισαν μάλλον είμαι ερωτευμένος με την σειρά των Assassin's Creed το οποίο παίζω από τότε που κυκλοφόρησε το 2007. Πίστευα πως καλύτερο παιχνίδι δεν πρόκειται να βρω πέρα από αυτής τη σειράς. Έκανα λάθος. Το Ghost of tsushima είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ αξίζει κάθε ευρώ που έδωσα.!!!! Με κλειστά τα μάτια παιδιά!!!
Έπος... Για τον τεχνικό τομέα έχουν μιλήσει όλοι οπότε δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ και εγώ. Μου άρεσε πολύ το concept του παιχνιδιού και η ατμοσφαιρά του. Είναι σίγουρα ένα must για κάθε ps4 κάτοχο. Η μόνη αμφιβολία του κόσμου προς το ghost of tsushima είναι η "δόση" arcade που έχει.. Ρε μάγκες παιχνίδι είναι δεν χρειάζεται να είναι τόσο δύσκολο ή ρεαλιστικό...Αν κάποιος θέλει εντελώς ρεαλιστικά animations και μία πρόκληση ας κοιτάξει κάτι από την Fromsoftware. Όπως ξέρουμε όλοι η Sucker Punch βγάζει arcade παιχνίδια τα οποία τα καθιστούν fun to play και πολύ καλά το κάνει :) Καλή απόλαυση και καλό κάψιμο
τα 3 αστέρια πάνε στην limited καθώς δεν έχει βιβλιαράκι συλλεκτικό όπως άλλες είναι μόνο η steelbook η οποία είναι φτωχή σε εικονογραφία.
ΕΠΟΣ !!! γραφικά τρομερά !!! gameplay δυνατό !!! και ατμόσφαιρα χωρίς λογια !!! για τους φαν τον open world και γενικά japan φιλοσοφία το περνεις με κλειστά μάτια (παίξτε το στο hard απογειώνει το παιχνίδι)
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλο παιχνίδι. Αξιζει φουλ με το εξπανσιον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ακριβώς όπως το περιμέναμε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απλά τέλειο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
It became one of my favourite games
πολύ ωραίο παιχνίδι , το προτείνω, μέσα στα τοπ 5 μου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή επιλογή...δεν εξαντλείται εύκολα ο χάρτης στο 100%
Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Α Ρ Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
οποιος δεν εχει παιξει αυτο το game δεν μπορει να αποκαλει τον εαυτο του gamer......
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απλα απίστευτο game. Ένα από τα καλύτερα αποκλειστικά
Αν και το έχω τελειώσει πολύ καιρό.το παιχνίδι ειναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο
ένα από τα παιχνίδια που εθίστηκα :δηλαδή πολύ καλό !!!!!!!!!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγα λόγια αποτελεί κορυφαίο τίτλο! Το αγόρασα στο PS4 (director's cut) και μπορώ να πω ότι το έχω απολαύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό παρόλο που είμαι ακόμα στην αρχή. Πιο αναλυτικά: το παιχνίδι σε μεταφέρει στην εποχή των σαμουράι με πολύ γλαφυρό και παραστατικό τρόπο. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχουν δώσει στο σύστημα μάχης με πληθώρα επιλογών και κινήσεων για τον χαρακτήρα. Ο χάρτης είναι γεμάτος με αποστολές, τοποθεσίες, μονομαχίες και εξερεύνηση. Επίσης, εκτός απο το βασικό questline υπάρχει πλήθος απο side quests εμπλουτίζοντας το παιχνίδι ακόμη περισσότερο.
Μόνο αν ξεκινήσετε θα διαπιστώσετε το μεγαλείο του συγκεκριμένου τίτλου και τον τρόπο που σε ''βάζει'' στον όμορφο κόσμο του. Το προτείνω με κλειστά μάτια!
Τιμιο παιχνιδι με καλουτσικο στορυ. Στα αρνητικα θα πω πως για παιχνιδι ps5 μοιαζει ανετα να ανηκει σε ps4 ή και ps3. Θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο αλλα και παλι ωραιο σαν εμπειρια.
Απίστευτο σε όλα τα κομμάτια και κάτι που πιστεύω όλοι οι λάτρεις open world παιχνιδιών θα αγαπήσουν
Η αλήθεια είναι ότι άργησα να το πάρω και το ήθελα πολύ. Μέχρι στιγμής έχω παίξει αρκετές ώρες, αλλά όχι τόσο ώστε να εκφέρω γνώμη για το στόρι. Είμαι ακόμα πολύ αρχή.
Από άποψη χειρισμού είναι οκ. Καμιά φορά μπερδεύομαι με άλλα παιχνίδια και πατάω λάθος κουμπιά αλλά συνηθίζεται. Είναι αρκετά εύκολος.
Αυτό που με απογοητεύει και μάλιστα για παιχνίδι το οποίο είναι αποκλειστικό του playstation και μάλιστα μόλις 2 ετών, είναι ότι δεν δούλεψαν αρκετά στις λεπτομέρειες. Σαν να βιάστηκαν να το κυκλοφορήσουν.
Ενώ οι χαρακτήρες έχουν πολύ καλό σχεδιασμό, το face capture κατά την ομιλία μοιάζει με παιχνίδι του ps3. Σαν πλαστικοποιημένο. Μηδέν έκφραση. Παιχνίδια σαν το Days Gone, το Tomb Raider και το Uncharted 4 αν και παλιότερα, έχουν άψογο face capture. Τα γραφικά ενώ είναι πολύ όμορφα, χάνουν κι αυτά σε λεπτομέρειες. Τρέχεις μέσα στη βλάστηση και αντί να παραμερίσει, απλά μένει ακίνητη, περνάει από μέσα σου ή κινείται τελείως ανεξάρτητα σε σχέση με τις ριπές του αέρα. Περνάς με το άλογο μέσα από δάσος μπαμπού και περνάς από μέσα σαν να είναι αιθέρια. Δεν απαιτώ να γίνει σαν το RDR2, αλλά θα μπορούσε και καλύτερα.
Κατά τη μάχη με εχθρούς, σφάζεις ένα σωρό από αυτούς και το άπειρο αίμα που πετάγεται απλά εξαφανίζεται όταν πέσει στο έδαφος, καρφώνεις το σπαθί στο κορμί τους αλλά δε φαίνεται η λεπτομέρεια όπως σε άλλα παλιότερα παιχνίδια. Μοιάζει λες και δε τους τραυμάτισες καν. Επίσης όντας μάχες με ξίφη, στις τελειωτικές κινήσεις θα έπρεπε να πέφτουν χέρια, πόδια, κεφάλια κλπ. Αντί αυτού, τίποτα. Απλά λερώνονται με αίμα. Τα finishers στο Witcher 3 είναι κλάσεις ανώτερα.
Επίσης γύρισα το μενού στα αγγλικά γιατί η ελληνική μετάφραση σε κάποια σημεία μοιάζει με Google translate.
Παρόλο που σε βοηθάει ο άνεμος να βρεις το δρόμο σου, θα μπορούσε να υπάρχει έστω μία μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης για να σε κατατοπίζει. Δεν είναι κατάσταση αυτή να πατάς κάθε λίγο και λιγάκι το χάρτη ή να χαϊδεύεις το touch pad για να βρεις το δρόμο σου.
Επίσης δεν ξέρω για ποιον λόγο δε μπορείς να κάνεις skip τους διαλόγους και τα cinematics.
Πέραν των αρνητικών αυτών δε νομίζω να δυσαρεστήσει τον κόσμο. Ίσα-ίσα, θα το ευχαριστηθείτε. Η μουσική υπόκρουση είναι πολύ ωραία. Εγώ που λατρεύω την ιαπωνική κουλτούρα έχω ξετρελαθεί με τη μουσική του.
Το underrated έπος αυτό, αποτελεί ωδή στον Ιαπωνικό πολιτισμό και κουλτούρα. Ένα love letter σε αυτή την πλούσια και πολύπτυχη κληρονομιά της εποχής της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, aka Samurai/Ninja era που έχουν αγαπήσει άπειροι ανά την υφήλιο.
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε με πόσο σεβασμό και μεράκι έχει δημιουργηθεί το παιχνίδι αυτό, το οποίο αντανακλάται στον ολοζώντανο και πολύχρωμο κόσμο του GoT, ο οποίος δείχνει διαφορετική πτυχή του κόσμου σε κάθε περιοχή, υψόμετρο κλπ.
Φύση που αναπνέει όσο και από την παλέτα της, όσο και από τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού που βοηθούν στο στήσιμο της οπτικής πανδαισίας, που σε ωθεί για άπειρη εξερεύνηση με το άλογο.
Σύστημα μάχης κυριολεκτικά πολυεπίπεδο, σύγχρονο, και φρέσκο που χωρίζεται ανά κατηγορίες και βαθμίδες, και φυσικά η προσωπική προσέγγιση στην μάχη (και γενικότερα στο παιχνίδι) ως Samurai ή ως Ghost/thief (Ninja).
Ένα πολύωρο έπος με φανταστικό story που σε βάζει μέσα στην εποχή εκείνη, κάνοντας σε να νιώσεις την συγκίνηση, την οργή, την αδρεναλίνη, την ελπίδα. Η μουσική, οι σκηνές, η πλοκή, και η ερμηνεία των voice actors, οικοδομούν ένα αφήγημα το οποίο εύκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί ταινία και να πάρει και διάκριση κιόλας. Από την έναρξη μέχρι το ΟΣΚΑΡΙΚΟ φινάλε του main story.
Συνοψίζοντας ανήκει στην τοπ πεντάδα των καλύτερων παιχνιδιών της γενιάς ps4/5. Είναι ένα από τα λίγα αξιομνημόνευτα έπη των τελευταίων ετών, που καταφέρνει να πετυχαίνει 9 και 10 σε ΚΑΘΕ aspect του παιχνιδιού.
Υ.Γ : Επειδή διαβάζω ότι αποτελεί "αντιγραφή" του AC, παιδιά καμία σχέση, καμία επαφή. Δεν έχουν σχέση αυτά τα 2 παιχνίδια ούτε μια τελεία. Αν μοιάζει με κάποιο παιχνίδι, είναι με το Shinobido: The way of the ninja του Ps2.
12 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΣτα τέλη του 13ου αιώνα, η μογγολική αυτοκρατορία έσπειρε τον όλεθρο σε ολόκληρα έθνη κατά τη διάρκεια της εκστρατείας της για την κατάκτηση της Ανατολής. Η νήσος Tsushima βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στην ηπειρωτική Ιαπωνία και έναν τεράστιο μογγολικό στόλο με επικεφαλής τον αδίστακτο και πανούργο στρατηγό, Khotun Khan. Καθώς το νησί καίγεται μετά το πρώτο κύμα των μογγολικών επιθέσεων, ο σαμουράι πολεμιστής Jin Sakai είναι ένας από τους τελευταίους επιζώντες της φυλής του. Είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα και με κάθε κόστος, για να προστατεύσει τον λαό του και να πάρει πίσω την πατρίδα του. Πρέπει να βάλει στην άκρη τις αρχές που τον έχουν διαμορφώσει ως πολεμιστή για να χαράξει ένα νέο μονοπάτι, το μονοπάτι του Φαντάσματος, και να διεξάγει έναν αντισυμβατικό πόλεμο για την απελευθέρωση της Tsushima.
Επιχειρήστε πέρα από το πεδίο της μάχης για να δείτε τη φεουδαρχική Ιαπωνία όπως δεν την έχετε ξαναδεί. Σε αυτήν την περιπέτεια δράσης ανοιχτού κόσμου, θα περιπλανηθείτε στις αχανείς επαρχίες και τις απέραντες εκτάσεις για να συναντήσετε πλούσιους χαρακτήρες, να ανακαλύψετε αρχαία ορόσημα και να αποκαλύψετε την κρυμμένη ομορφιά της Tsushima.
Ο Jin γαλουχήθηκε με τις αρχές των σαμουράι. Όταν ο μογγολικός στρατός κατατρόπωσε με ευκολία τους σαμουράι, ο κόσμος του Τζιν κλονίστηκε. Βρίσκεται αντιμέτωπος με την πιο δύσκολη απόφαση της ζωής του: να μείνει πιστός στις παραδόσεις και τα έθιμα της ανατροφής των σαμουράι και να παλέψει σε μια μάχη που δεν μπορεί να κερδίσει ή να αποκλίνει από το μονοπάτι των σαμουράι για να προστατεύσει το νησί και τους ανθρώπους πάση θυσία. Στην προσπάθειά του να πάρει πίσω την Tsushima, ο Τζιν πρέπει να αναζητήσει την καθοδήγηση και την υποστήριξη παλαιών φίλων και νέων αταίριαστων συμμάχων. Πρέπει να ξεφύγει από την παράδοση, να γίνει ένα νέο είδος πολεμιστή και να προστατεύσει ό,τι έχει απομείνει από την πατρίδα και το λαό του με κάθε κόστος.
Ο εχθρός είναι απρόβλεπτος και ανυπέρβλητος στον πόλεμο και τα όπλα. Πάρτε το πάνω χέρι προσαρμόζοντας τις δεξιότητες του Jin και μαθαίνοντας νέες τακτικές για να υπερασπιστείτε το νησί και να προστατέψετε το λαό της Tsushima. Προκαλέστε τους αντιπάλους κατά μέτωπο σε μάχες σώμα με σώμα με το κατάνα σας για μια καθηλωτική εμπειρία μάχης σαμουράι. Κατακτήστε το χειρισμό του τόξου για την εξάλειψη των μακρινών απειλών με θανατηφόρα ακρίβεια. Αναπτύξτε τακτικές αιφνιδιασμού και εξαπάτησης για να αποπροσανατολίσετε και να αιφνιδιάσετε τον εχθρό με ξαφνικές επιθέσεις.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με λίγα λόγια αποτελεί κορυφαίο τίτλο! Το αγόρασα στο PS4 (director's cut) και μπορώ να πω ότι το έχω απολαύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό παρόλο που είμαι ακόμα στην αρχή. Πιο αναλυτικά: το παιχνίδι σε μεταφέρει στην εποχή των σαμουράι με πολύ γλαφυρό και παραστατικό τρόπο. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχουν δώσει στο σύστημα μάχης με πληθώρα επιλογών και κινήσεων για τον χαρακτήρα. Ο χάρτης είναι γεμάτος με αποστολές, τοποθεσίες, μονομαχίες και εξερεύνηση. Επίσης, εκτός απο το βασικό questline υπάρχει πλήθος απο side quests εμπλουτίζοντας το παιχνίδι ακόμη περισσότερο.
Μόνο αν ξεκινήσετε θα διαπιστώσετε το μεγαλείο του συγκεκριμένου τίτλου και τον τρόπο που σε ''βάζει'' στον όμορφο κόσμο του. Το προτείνω με κλειστά μάτια!
Τιμιο παιχνιδι με καλουτσικο στορυ. Στα αρνητικα θα πω πως για παιχνιδι ps5 μοιαζει ανετα να ανηκει σε ps4 ή και ps3. Θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο αλλα και παλι ωραιο σαν εμπειρια.
Απίστευτο σε όλα τα κομμάτια και κάτι που πιστεύω όλοι οι λάτρεις open world παιχνιδιών θα αγαπήσουν
Η αλήθεια είναι ότι άργησα να το πάρω και το ήθελα πολύ. Μέχρι στιγμής έχω παίξει αρκετές ώρες, αλλά όχι τόσο ώστε να εκφέρω γνώμη για το στόρι. Είμαι ακόμα πολύ αρχή.
Από άποψη χειρισμού είναι οκ. Καμιά φορά μπερδεύομαι με άλλα παιχνίδια και πατάω λάθος κουμπιά αλλά συνηθίζεται. Είναι αρκετά εύκολος.
Αυτό που με απογοητεύει και μάλιστα για παιχνίδι το οποίο είναι αποκλειστικό του playstation και μάλιστα μόλις 2 ετών, είναι ότι δεν δούλεψαν αρκετά στις λεπτομέρειες. Σαν να βιάστηκαν να το κυκλοφορήσουν.
Ενώ οι χαρακτήρες έχουν πολύ καλό σχεδιασμό, το face capture κατά την ομιλία μοιάζει με παιχνίδι του ps3. Σαν πλαστικοποιημένο. Μηδέν έκφραση. Παιχνίδια σαν το Days Gone, το Tomb Raider και το Uncharted 4 αν και παλιότερα, έχουν άψογο face capture. Τα γραφικά ενώ είναι πολύ όμορφα, χάνουν κι αυτά σε λεπτομέρειες. Τρέχεις μέσα στη βλάστηση και αντί να παραμερίσει, απλά μένει ακίνητη, περνάει από μέσα σου ή κινείται τελείως ανεξάρτητα σε σχέση με τις ριπές του αέρα. Περνάς με το άλογο μέσα από δάσος μπαμπού και περνάς από μέσα σαν να είναι αιθέρια. Δεν απαιτώ να γίνει σαν το RDR2, αλλά θα μπορούσε και καλύτερα.
Κατά τη μάχη με εχθρούς, σφάζεις ένα σωρό από αυτούς και το άπειρο αίμα που πετάγεται απλά εξαφανίζεται όταν πέσει στο έδαφος, καρφώνεις το σπαθί στο κορμί τους αλλά δε φαίνεται η λεπτομέρεια όπως σε άλλα παλιότερα παιχνίδια. Μοιάζει λες και δε τους τραυμάτισες καν. Επίσης όντας μάχες με ξίφη, στις τελειωτικές κινήσεις θα έπρεπε να πέφτουν χέρια, πόδια, κεφάλια κλπ. Αντί αυτού, τίποτα. Απλά λερώνονται με αίμα. Τα finishers στο Witcher 3 είναι κλάσεις ανώτερα.
Επίσης γύρισα το μενού στα αγγλικά γιατί η ελληνική μετάφραση σε κάποια σημεία μοιάζει με Google translate.
Παρόλο που σε βοηθάει ο άνεμος να βρεις το δρόμο σου, θα μπορούσε να υπάρχει έστω μία μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης για να σε κατατοπίζει. Δεν είναι κατάσταση αυτή να πατάς κάθε λίγο και λιγάκι το χάρτη ή να χαϊδεύεις το touch pad για να βρεις το δρόμο σου.
Επίσης δεν ξέρω για ποιον λόγο δε μπορείς να κάνεις skip τους διαλόγους και τα cinematics.
Πέραν των αρνητικών αυτών δε νομίζω να δυσαρεστήσει τον κόσμο. Ίσα-ίσα, θα το ευχαριστηθείτε. Η μουσική υπόκρουση είναι πολύ ωραία. Εγώ που λατρεύω την ιαπωνική κουλτούρα έχω ξετρελαθεί με τη μουσική του.
Το underrated έπος αυτό, αποτελεί ωδή στον Ιαπωνικό πολιτισμό και κουλτούρα. Ένα love letter σε αυτή την πλούσια και πολύπτυχη κληρονομιά της εποχής της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, aka Samurai/Ninja era που έχουν αγαπήσει άπειροι ανά την υφήλιο.
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε με πόσο σεβασμό και μεράκι έχει δημιουργηθεί το παιχνίδι αυτό, το οποίο αντανακλάται στον ολοζώντανο και πολύχρωμο κόσμο του GoT, ο οποίος δείχνει διαφορετική πτυχή του κόσμου σε κάθε περιοχή, υψόμετρο κλπ.
Φύση που αναπνέει όσο και από την παλέτα της, όσο και από τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού που βοηθούν στο στήσιμο της οπτικής πανδαισίας, που σε ωθεί για άπειρη εξερεύνηση με το άλογο.
Σύστημα μάχης κυριολεκτικά πολυεπίπεδο, σύγχρονο, και φρέσκο που χωρίζεται ανά κατηγορίες και βαθμίδες, και φυσικά η προσωπική προσέγγιση στην μάχη (και γενικότερα στο παιχνίδι) ως Samurai ή ως Ghost/thief (Ninja).
Ένα πολύωρο έπος με φανταστικό story που σε βάζει μέσα στην εποχή εκείνη, κάνοντας σε να νιώσεις την συγκίνηση, την οργή, την αδρεναλίνη, την ελπίδα. Η μουσική, οι σκηνές, η πλοκή, και η ερμηνεία των voice actors, οικοδομούν ένα αφήγημα το οποίο εύκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί ταινία και να πάρει και διάκριση κιόλας. Από την έναρξη μέχρι το ΟΣΚΑΡΙΚΟ φινάλε του main story.
Συνοψίζοντας ανήκει στην τοπ πεντάδα των καλύτερων παιχνιδιών της γενιάς ps4/5. Είναι ένα από τα λίγα αξιομνημόνευτα έπη των τελευταίων ετών, που καταφέρνει να πετυχαίνει 9 και 10 σε ΚΑΘΕ aspect του παιχνιδιού.
Υ.Γ : Επειδή διαβάζω ότι αποτελεί "αντιγραφή" του AC, παιδιά καμία σχέση, καμία επαφή. Δεν έχουν σχέση αυτά τα 2 παιχνίδια ούτε μια τελεία. Αν μοιάζει με κάποιο παιχνίδι, είναι με το Shinobido: The way of the ninja του Ps2.
Θα μπορούσε άνετα να είχε βγει game of the year αν δεν συναγωνιζοταν το last of us. Ενα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει στη ζωή μου. Δεν υπάρχει κάτι κακό να πεις για το παιχνίδι. Είναι άψογο από όλες τις απόψεις.
Είναι ένα καλό παιχνίδι με αρκετά αρνητικά που αν ακούσουν το feedback θα γίνει σιγά σιγά top τίτλος... Μέχρι στιγμής αξίζει εννοείτε τα λεφτά του είναι πολύ καλό παιχνίδι αλλά μέχρι εκεί
Άλλο ένα μεγαθήριο του PlayStation. Εξαιρετικά γραφικά, απίστευτο soundtrack, εθιστικό gameplay και ένα story που στέκεται άξια σε μια τόσο μεγάλη ιστορία όπως αυτής των Σαμουράι της Ιαπωνίας. Είτε είσαι φαν είτε όχι θα απολαύσεις αυτό το οφθαλμόλουτρο από αρχή μέχρι τέλος. Must τίτλος για κάτοχο κονσόλας PS.
Απλά τέλειο!! Από τα πιο ωραία παιχνδίδια που έχω παίξει. Και έχω παίξει πάρα πολλά εδώ και 37 χρόνια!!!!
Από τα καλύτερα που έχω παίξει έως τώρα!!!
Θα δεθείς συναισθηματικά με την ιστορία.
Αξίζει τα λεφτά του!
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι αντίπαλοι ήταν κυριολεκτικά Bot, αλλά σε γενική εικόνα παίρνει 5/5
Είμαι μεγάλος φαν από τότε που κυκλοφορισαν μάλλον είμαι ερωτευμένος με την σειρά των Assassin's Creed το οποίο παίζω από τότε που κυκλοφόρησε το 2007. Πίστευα πως καλύτερο παιχνίδι δεν πρόκειται να βρω πέρα από αυτής τη σειράς. Έκανα λάθος. Το Ghost of tsushima είναι το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ αξίζει κάθε ευρώ που έδωσα.!!!! Με κλειστά τα μάτια παιδιά!!!
Έπος... Για τον τεχνικό τομέα έχουν μιλήσει όλοι οπότε δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ και εγώ. Μου άρεσε πολύ το concept του παιχνιδιού και η ατμοσφαιρά του. Είναι σίγουρα ένα must για κάθε ps4 κάτοχο. Η μόνη αμφιβολία του κόσμου προς το ghost of tsushima είναι η "δόση" arcade που έχει.. Ρε μάγκες παιχνίδι είναι δεν χρειάζεται να είναι τόσο δύσκολο ή ρεαλιστικό...Αν κάποιος θέλει εντελώς ρεαλιστικά animations και μία πρόκληση ας κοιτάξει κάτι από την Fromsoftware. Όπως ξέρουμε όλοι η Sucker Punch βγάζει arcade παιχνίδια τα οποία τα καθιστούν fun to play και πολύ καλά το κάνει :) Καλή απόλαυση και καλό κάψιμο
τα 3 αστέρια πάνε στην limited καθώς δεν έχει βιβλιαράκι συλλεκτικό όπως άλλες είναι μόνο η steelbook η οποία είναι φτωχή σε εικονογραφία.
ΕΠΟΣ !!! γραφικά τρομερά !!! gameplay δυνατό !!! και ατμόσφαιρα χωρίς λογια !!! για τους φαν τον open world και γενικά japan φιλοσοφία το περνεις με κλειστά μάτια (παίξτε το στο hard απογειώνει το παιχνίδι)
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ καλο παιχνίδι. Αξιζει φουλ με το εξπανσιον.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ακριβώς όπως το περιμέναμε
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απλά τέλειο.
Επιβεβαιωμένη αγορά
It became one of my favourite games
πολύ ωραίο παιχνίδι , το προτείνω, μέσα στα τοπ 5 μου
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή επιλογή...δεν εξαντλείται εύκολα ο χάρτης στο 100%
Π Α Ι Χ Ν Ι Δ Α Ρ Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
οποιος δεν εχει παιξει αυτο το game δεν μπορει να αποκαλει τον εαυτο του gamer......
Επιβεβαιωμένη αγορά
Απλα απίστευτο game. Ένα από τα καλύτερα αποκλειστικά
Αν και το έχω τελειώσει πολύ καιρό.το παιχνίδι ειναι Ε Ξ Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Ο
ένα από τα παιχνίδια που εθίστηκα :δηλαδή πολύ καλό !!!!!!!!!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Με λίγα λόγια αποτελεί κορυφαίο τίτλο! Το αγόρασα στο PS4 (director's cut) και μπορώ να πω ότι το έχω απολαύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό παρόλο που είμαι ακόμα στην αρχή. Πιο αναλυτικά: το παιχνίδι σε μεταφέρει στην εποχή των σαμουράι με πολύ γλαφυρό και παραστατικό τρόπο. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχουν δώσει στο σύστημα μάχης με πληθώρα επιλογών και κινήσεων για τον χαρακτήρα. Ο χάρτης είναι γεμάτος με αποστολές, τοποθεσίες, μονομαχίες και εξερεύνηση. Επίσης, εκτός απο το βασικό questline υπάρχει πλήθος απο side quests εμπλουτίζοντας το παιχνίδι ακόμη περισσότερο.
Μόνο αν ξεκινήσετε θα διαπιστώσετε το μεγαλείο του συγκεκριμένου τίτλου και τον τρόπο που σε ''βάζει'' στον όμορφο κόσμο του. Το προτείνω με κλειστά μάτια!
Τιμιο παιχνιδι με καλουτσικο στορυ. Στα αρνητικα θα πω πως για παιχνιδι ps5 μοιαζει ανετα να ανηκει σε ps4 ή και ps3. Θα μπορουσε να ηταν πολυ καλυτερο αλλα και παλι ωραιο σαν εμπειρια.
Απίστευτο σε όλα τα κομμάτια και κάτι που πιστεύω όλοι οι λάτρεις open world παιχνιδιών θα αγαπήσουν
Η αλήθεια είναι ότι άργησα να το πάρω και το ήθελα πολύ. Μέχρι στιγμής έχω παίξει αρκετές ώρες, αλλά όχι τόσο ώστε να εκφέρω γνώμη για το στόρι. Είμαι ακόμα πολύ αρχή.
Από άποψη χειρισμού είναι οκ. Καμιά φορά μπερδεύομαι με άλλα παιχνίδια και πατάω λάθος κουμπιά αλλά συνηθίζεται. Είναι αρκετά εύκολος.
Αυτό που με απογοητεύει και μάλιστα για παιχνίδι το οποίο είναι αποκλειστικό του playstation και μάλιστα μόλις 2 ετών, είναι ότι δεν δούλεψαν αρκετά στις λεπτομέρειες. Σαν να βιάστηκαν να το κυκλοφορήσουν.
Ενώ οι χαρακτήρες έχουν πολύ καλό σχεδιασμό, το face capture κατά την ομιλία μοιάζει με παιχνίδι του ps3. Σαν πλαστικοποιημένο. Μηδέν έκφραση. Παιχνίδια σαν το Days Gone, το Tomb Raider και το Uncharted 4 αν και παλιότερα, έχουν άψογο face capture. Τα γραφικά ενώ είναι πολύ όμορφα, χάνουν κι αυτά σε λεπτομέρειες. Τρέχεις μέσα στη βλάστηση και αντί να παραμερίσει, απλά μένει ακίνητη, περνάει από μέσα σου ή κινείται τελείως ανεξάρτητα σε σχέση με τις ριπές του αέρα. Περνάς με το άλογο μέσα από δάσος μπαμπού και περνάς από μέσα σαν να είναι αιθέρια. Δεν απαιτώ να γίνει σαν το RDR2, αλλά θα μπορούσε και καλύτερα.
Κατά τη μάχη με εχθρούς, σφάζεις ένα σωρό από αυτούς και το άπειρο αίμα που πετάγεται απλά εξαφανίζεται όταν πέσει στο έδαφος, καρφώνεις το σπαθί στο κορμί τους αλλά δε φαίνεται η λεπτομέρεια όπως σε άλλα παλιότερα παιχνίδια. Μοιάζει λες και δε τους τραυμάτισες καν. Επίσης όντας μάχες με ξίφη, στις τελειωτικές κινήσεις θα έπρεπε να πέφτουν χέρια, πόδια, κεφάλια κλπ. Αντί αυτού, τίποτα. Απλά λερώνονται με αίμα. Τα finishers στο Witcher 3 είναι κλάσεις ανώτερα.
Επίσης γύρισα το μενού στα αγγλικά γιατί η ελληνική μετάφραση σε κάποια σημεία μοιάζει με Google translate.
Παρόλο που σε βοηθάει ο άνεμος να βρεις το δρόμο σου, θα μπορούσε να υπάρχει έστω μία μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης για να σε κατατοπίζει. Δεν είναι κατάσταση αυτή να πατάς κάθε λίγο και λιγάκι το χάρτη ή να χαϊδεύεις το touch pad για να βρεις το δρόμο σου.
Επίσης δεν ξέρω για ποιον λόγο δε μπορείς να κάνεις skip τους διαλόγους και τα cinematics.
Πέραν των αρνητικών αυτών δε νομίζω να δυσαρεστήσει τον κόσμο. Ίσα-ίσα, θα το ευχαριστηθείτε. Η μουσική υπόκρουση είναι πολύ ωραία. Εγώ που λατρεύω την ιαπωνική κουλτούρα έχω ξετρελαθεί με τη μουσική του.
Το underrated έπος αυτό, αποτελεί ωδή στον Ιαπωνικό πολιτισμό και κουλτούρα. Ένα love letter σε αυτή την πλούσια και πολύπτυχη κληρονομιά της εποχής της φεουδαρχικής Ιαπωνίας, aka Samurai/Ninja era που έχουν αγαπήσει άπειροι ανά την υφήλιο.
Έχοντας υπόψιν τα παραπάνω, αντιλαμβανόμαστε με πόσο σεβασμό και μεράκι έχει δημιουργηθεί το παιχνίδι αυτό, το οποίο αντανακλάται στον ολοζώντανο και πολύχρωμο κόσμο του GoT, ο οποίος δείχνει διαφορετική πτυχή του κόσμου σε κάθε περιοχή, υψόμετρο κλπ.
Φύση που αναπνέει όσο και από την παλέτα της, όσο και από τα πανέμορφα γραφικά του παιχνιδιού που βοηθούν στο στήσιμο της οπτικής πανδαισίας, που σε ωθεί για άπειρη εξερεύνηση με το άλογο.
Σύστημα μάχης κυριολεκτικά πολυεπίπεδο, σύγχρονο, και φρέσκο που χωρίζεται ανά κατηγορίες και βαθμίδες, και φυσικά η προσωπική προσέγγιση στην μάχη (και γενικότερα στο παιχνίδι) ως Samurai ή ως Ghost/thief (Ninja).
Ένα πολύωρο έπος με φανταστικό story που σε βάζει μέσα στην εποχή εκείνη, κάνοντας σε να νιώσεις την συγκίνηση, την οργή, την αδρεναλίνη, την ελπίδα. Η μουσική, οι σκηνές, η πλοκή, και η ερμηνεία των voice actors, οικοδομούν ένα αφήγημα το οποίο εύκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί ταινία και να πάρει και διάκριση κιόλας. Από την έναρξη μέχρι το ΟΣΚΑΡΙΚΟ φινάλε του main story.
Συνοψίζοντας ανήκει στην τοπ πεντάδα των καλύτερων παιχνιδιών της γενιάς ps4/5. Είναι ένα από τα λίγα αξιομνημόνευτα έπη των τελευταίων ετών, που καταφέρνει να πετυχαίνει 9 και 10 σε ΚΑΘΕ aspect του παιχνιδιού.
Υ.Γ : Επειδή διαβάζω ότι αποτελεί "αντιγραφή" του AC, παιδιά καμία σχέση, καμία επαφή. Δεν έχουν σχέση αυτά τα 2 παιχνίδια ούτε μια τελεία. Αν μοιάζει με κάποιο παιχνίδι, είναι με το Shinobido: The way of the ninja του Ps2.