ειναι οτι καλύτερο οσον αφορα ρελε ελεγχου ρολου... oti kalytero!!!! το δουλευω πανω σε home assistant εχω 6 τετοια , 1 για καθε ρολλο δεν εχει προδωσει ποτε κανενα δεν εχει κολλησει δεν εχει κανει καμοια προβληματικη συμπεριφορα.. γενικα τα zwave προιοντα για οποιον αντιλαμβάνευται ειναι μακραν ανωτερα απο τα zigbee και προφανως απο τα wifi που εκει παρεμβαλεται το router και υπαρχει μικρη καθυστεριση .
να γνωριζετε οτι η μπριζα που θα το τοποθετησετε πρπει να εχει προδιαγραφες.
1) θελει κουτι 7 εκατοστα αλλιως δε χωραει πισω απο τον φυσικο διακοπτη
2) θελει να φτανει στο κουτι φαση και ουδετερος..... κατα 99% τα περισσοτερα κουτια εχουν μονο τη φαση καθως ο ουδετερος παει κατεφθιαν στο μοτερ του ρολου...
αρα ειναι πολυ ωραια επιλογη για καποιον που κανει ανακαινιση ή φτιαχνει σπιτι τωρα γιατι και το 7αρι το κουτι προιποθετει σκαψιμο και σοφαντισμα.
αν ψαχνετε για λυση σε υπαρχον σπιτι μπορει να τοποθετηθει διπλα στο μοτερ αν επιτρεπουν τα κενα στο τοιχο και υπαρχει ρποσβαση ή μεσα στο ρολλο
εινα γενικα ποιο δυσκολο χωρις να υπαρχουν προδιαγραφες.