μπενει σε αυτη την motherboard?
MSI MPG B550 Gaming Plus Motherboard ATX με AMD AM4 Socket
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Διπλή ψύκτρα επεξεργαστή με RGB φωτισμό.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.
Δες όλη την περιγραφήΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.
Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)
Δεν Αξιολογώ ποτέ!
την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.
εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.
αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,
ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,
σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
θερμοκρασιες μηδεν
θορυβος μηδεν
ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε
Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
το μόνο αρνητικό είναι που δεν μπορώ να αλλάξω χρώμα στα λεντ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όποιος έχειAM4 SOCKET θα δυσκολευτεί πολύ να την βάλει η πιοτιά ειναι καλή και τα χρώματα ωραία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κατέβασε τη θερμοκρασία σε 3600x 15 βαθμούς
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.
Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)
Δεν Αξιολογώ ποτέ!
την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.
εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.
αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,
ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,
σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
θερμοκρασιες μηδεν
θορυβος μηδεν
ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε
Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.
52 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνμπενει σε αυτη την motherboard?
MSI MPG B550 Gaming Plus Motherboard ATX με AMD AM4 Socket
Η ψύχτρες συγκεκριμένα πηγαίνουν ανάλογα με τον τύπο του επεξεργαστή am4/am3/am5/lgi....
Μπορω να προσαρμώσω τα RGB; Και εαν ναι, πως; Μήπως υπάρχει κάποια εφαρμογη;
Όχι δεν γίνετε.
1.ποσο μεγαλη ειναι η ψυκτρα?
2.εχουν τα rgb οραιες επιλογες
3.χορα σε kolink observatory black
1.δεν ξερω
2.ναι
3.ναι
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.
Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)
Δεν Αξιολογώ ποτέ!
την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.
εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.
αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,
ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,
σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
θερμοκρασιες μηδεν
θορυβος μηδεν
ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε
Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.
Επιβεβαιωμένη αγορά
το μόνο αρνητικό είναι που δεν μπορώ να αλλάξω χρώμα στα λεντ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όποιος έχειAM4 SOCKET θα δυσκολευτεί πολύ να την βάλει η πιοτιά ειναι καλή και τα χρώματα ωραία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κατέβασε τη θερμοκρασία σε 3600x 15 βαθμούς
Επιβεβαιωμένη αγορά
Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.
Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)
Δεν Αξιολογώ ποτέ!
την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.
εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.
αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,
ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,
σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
θερμοκρασιες μηδεν
θορυβος μηδεν
ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε
Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!