Ψύκτρες Επεξεργαστών

Alseye H120D Ψύκτρα Επεξεργαστή Διπλού Ανεμιστήρα για Socket AM4/115x με RGB Φωτισμό

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 2x 120mm Ανεμιστήρες
  • Στροφές: 2000rpm
  • Επίπεδο Θορύβου: 35.5dB
  • 4-pin(PWM

Διπλή ψύκτρα επεξεργαστή με RGB φωτισμό.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ποιοτική κατασκευή και ψύχει ικανοποιητικά τον επεξεργαστή.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 12 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Διαστάσεις

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
1366, 2011, 775, AM4, 1150/1151/1155/1156
Διπλού Ανεμιστήρα
Ναι
Χρώμα
Μαύρο

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
35,5 dB
Στροφές (Full Load)
2000 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-
Φωτισμός
RGB

Διαστάσεις

Πλάτος
123 mm
Βάθος
154 mm
Ύψος
106 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (13)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβη
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Arjy7413
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Pastaltzis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
    Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
    Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • An_Ka
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν Αξιολογώ ποτέ!
    την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.

    εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.

    αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,

    ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KRA_KRA
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
    θερμοκρασιες μηδεν
    θορυβος μηδεν
    ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
    τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • almeragx
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
    κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μόνο αρνητικό είναι που δεν μπορώ να αλλάξω χρώμα στα λεντ

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος έχειAM4 SOCKET θα δυσκολευτεί πολύ να την βάλει η πιοτιά ειναι καλή και τα χρώματα ωραία

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    • Μέτρια ψύξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κατέβασε τη θερμοκρασία σε 3600x 15 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Όγκος
    • Τοποθέτηση
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.

    3
  • Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
    Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
    Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)

    2
  • Δεν Αξιολογώ ποτέ!
    την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.

    εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.

    αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,

    ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,

    4
  • σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
    θερμοκρασιες μηδεν
    θορυβος μηδεν
    ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
    τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε

    3
  • Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
    κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

52 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Fortsatos

Η ψύχτρες συγκεκριμένα πηγαίνουν ανάλογα με τον τύπο του επεξεργαστή am4/am3/am5/lgi....

eziominoas

Μπορω να προσαρμώσω τα RGB; Και εαν ναι, πως; Μήπως υπάρχει κάποια εφαρμογη;

Kostas_Ritas

1.ποσο μεγαλη ειναι η ψυκτρα?
2.εχουν τα rgb οραιες επιλογες
3.χορα σε kolink observatory black

Δες όλες τις ερωτήσεις (8)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Διαστάσεις

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Ψύκτρας
Ενεργητική
Socket
1366, 2011, 775, AM4, 1150/1151/1155/1156
Διπλού Ανεμιστήρα
Ναι
Χρώμα
Μαύρο

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ελάχιστο Επίπεδο Θορύβου
35,5 dB
Στροφές (Full Load)
2000 rpm
Thermal Design Power (TDP)
-
Φωτισμός
RGB

Διαστάσεις

Πλάτος
123 mm
Βάθος
154 mm
Ύψος
106 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (13)

  1. 9
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αποτελεσματική ψύξη
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αθόρυβη
  • Τοποθέτηση
  • Όγκος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Arjy7413
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Pastaltzis
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
    Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
    Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • An_Ka
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν Αξιολογώ ποτέ!
    την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.

    εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.

    αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,

    ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KRA_KRA
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
    θερμοκρασιες μηδεν
    θορυβος μηδεν
    ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
    τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • almeragx
    2
    2 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
    κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μόνο αρνητικό είναι που δεν μπορώ να αλλάξω χρώμα στα λεντ

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όποιος έχειAM4 SOCKET θα δυσκολευτεί πολύ να την βάλει η πιοτιά ειναι καλή και τα χρώματα ωραία

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Όγκος
    • Μέτρια ψύξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κατέβασε τη θερμοκρασία σε 3600x 15 βαθμούς

    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Όγκος
    • Τοποθέτηση
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Τοποθέτηση
    • Όγκος
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Όγκος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αποτελεσματική ψύξη
    • Τοποθέτηση
    • Αθόρυβη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Όγκος
  • Η ψύκτρα είναι πολλή καλή. η προηγούμενη μου ψύκτρα είχε τον επεξεργαστή στους 70 βαθμούς, ενώ αυτη γύρω στους 30 με 40. Το μόνο κακό είναι ότι είναι ογκώδης και δεν χωράει μέσα στο κουτί ακουμπώντας τον ανεμιστήρα και την μνήμη RAM.

    3
  • Απρόσμενα καλές επιδόσεις !!! Σε FX 8350 (στα 4,1 μόνιμα) σε FULL LOAD σε όλους τους πυρήνες 59 βαθμούς στις 1900 r.p.m. με το ΈΝΑ FAN ΜΌΝΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΟ !!! (Με χρήση ARCTIC MX4 πάστας σε θερμοκρασία δωματίου 24 βαθμούς). Σε IDLE κατάσταση είναι αθόρυβη. Το φωτιζόμενο FAN ταίριαξε όμορφα αισθητικά με τα FAN του κουτιού (ENERMAX FULL TOWER).
    Ενδεχομένως με ένα ποιοτικότερο Fan (π.χ. ARCTIC) να έδινε ακόμα καλύτερες επιδόσεις... και λιγότερο θόρυβο.
    Γενικά σε συνδυασμό με μια καλή πάστα πετυχαίνει πολύ καλές επιδόσεις και δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα στην τοποθέτηση (σε AM3+)

    2
  • Δεν Αξιολογώ ποτέ!
    την πηρα για να κανω OC εναν xeon X5450 (120w) modded 771 σε 775, με απλη intel 775 ψυκτρα ειχα 84 βαθμους σε στρεςς τεστ χωρις overclock (3ghz), με αυτην την ψυκτρα επεσα στους 36 στρεςς τεστ.

    εκανα ενα "χαλαρό" Overclock στα 4ghz (1,38Vcpu - 445 FSB x9) η θερμοκρασια δεν ξεπερνάει τους 59 ποτέ.

    αν μιλαμε για ψυκτρα, ψυχει καλα, ο ογκος ομως θελει προσοχη, γιατι για λιγο δεν μου βρισκει παντου, στις μνημες, στις ψυκτρες τις μητρικης κλπ,

    ο θόρυβος ειναι αισθητός-αδιάφορος,

    4
  • σπανια αξιολογω πραγματα που αγοραζω αλλα το συγκεκριμενο παραγματακι με εχει αφησει παρα πολυ ικανοποιημενο.με το game boost ενεργοποιημενο ο ryzen 2600x (4 και κατι ghz σε ολους τους πυρηνες) στο stress test με το prime95 εφτασε 68 βαθμους.με 25% τα fanακια κραταει 30-33 βαθμους το επεξεργαστη σε idle κατασταση.θορυβο κανει οταν ανεβαζει πολλες στροφες.εγω την ακουσα πρωτη φορα οταν εκανα το τεστ.λιγο προσοχη στη τοποθετηση θελει γιατι τα λαμακια που φαινονται και στη φωτογραφια ειναι αρκετα σκληρα.κουκλα μεσα στο κουτι.δε μπορεσα να αλλαξω χρωμα στα led οποτε αντικατεστησα τις ledοταινιες με κοκκινες για να ταιριαζει με το υπολοιπο συνολο.
    θερμοκρασιες μηδεν
    θορυβος μηδεν
    ομορφια ακομη πιο ομορφη απο κοντα
    τιμη για 40 ευρω δε το συζηταμε

    3
  • Αν εχετε Asus p5Q delux socket 775 μην την παρετε ,βρισκει στα heat pipes τζαμπα την πηρα.
    κατα τα αλλα μου φανηκε πολυ καλη.

    2
  • Δες τα όλα