Το αγόρασα βάση των σχολίων που είδα και είπα ας το εμπιστευτώ και πράγματι αξίζει τα χρήματα του.
Λοιπόν παιδευόμουν χρόνια με τα πιστολάκια, γιατί δεν είχα βρει κάτι καλο και οικονομικό που να μην είναι βαρύ και να μην μπερδεύει τα μαλλιά.
Έχοντας σγουρά μακριά μαλλιά με χοντρή τρίχα έχω να πω πως από την πρώτη χρήση είδα διαφορά στην απαλότητα των μαλλιών μου, γιατί προσφέρει 90% περισσότερα ιόντα για να μη φριζάρει το μαλλί (για τέλειο αποτέλεσμα καλό είναι να χρησιμοποιείτε και μια καλή χτενα anti-frizz). Δεν μπερδεύει τα μαλλιά. Είναι αρκετά ελαφρύ, όποτε δεν κουράζει στο κράτημα.
Έχει 2 σκάλες έντασης αέρα, εγώ το χρησιμοποιώ στην 1η ,γιατί η δεύτερη ειναι υπερβολική δυνατή και θεωρω ότι χρειαζεται μόνο όταν βιάζεσαι. Επίσης, διαθέτει 3 σκαλες για το ποσό ζεστό αέρα θελεις. Ενα ακόμα χαρακτηριστικό του ειναι το συρόμενο κουμπί για να αλλάζει σε ζεστό ή κρύο αέρα, ενω στα περισσότερα πρέπει να το πατάς συνεχόμενα για να εχεις κρύο αέρα (προσωπική μου άποψη ΤΕΛΕΙΑ λεπτομέρεια). Το ο,τι έχει 3 εξαρτήματα μαζί του ( μια φυσούνα και 2 για ίσιωμα με διαφορετικό σχεδιασμό) είναι έξτρα πλεονέκτημα για να πάρεις αυτό το σεσουάρ. Ενα πράγμα το οποίο δεν το περίμενα και ενθουσιάστηκα είναι ότι στο πίσω μέρος του έχει σίτα για να μην τραβάει τα μαλλιά προς τα μέσα και είναι αποσπώμενη, για να την καθαρίζεις οταν χρειάζεται.
Τελος για να πω και για τον σχεδιασμό, πρώτον τρομερο χρώμα μπεζ με χρυσές λεπτομέρειες, ματ το μπροστινό του μερος και η πίσω μισή πλευρά γυαλιστερή και δεύτερον πολύ μακρύ καλώδιο.
Αν θέλετε ένα καλό και αρκετά οικονομικό πιστολάκι μαλλιών, χωρίς δεύτερη σκέψη Remington ProLuxe.