Μετά τις θριαμβευτικές κριτικές που είδα εδώ είπα να το δοκιμάσω στο ξηρό και ατοπικό μου δέρμα. Τα συμπεράσματα μου:
1. Το προϊόν δεν είναι ούτε αγνό, ούτε φυσικό. Εκτός του γάλατος γαϊδούρας (καταψυγμένο σε σκόνη) που αποτελεί το προ-τελευταίο συστατικό (δηλαδή σε ελάχιστη συγκέντρωση), τα υπόλοιπα συστατικά είναι τα συνηθισμένα που βλέπουμε σε πολλά προιόντα καθαρισμού και δεν είναι σε καμία περίπτωση αγνά, χωρίς αυτό από μόνο του να είναι κακό.
2. Περιέχει άρωμα που μάλιστα είναι το 4ο(!) συστατικό, αυτό από μόνο του το κάνει ακατάλληλο για ευαίσθητες, ατοπικές επιδερμίδες. Προσωπικά η μυρωδιά του στην πρώτη χρήση μου άρεσε αλλά με τις μέρες με κούρασε και άρχισα να καταλαβαίνω πόσο χημική και ψεύτικη είναι.
3. Περιέχει καθαριστικά με βάση το φοινικέλαιο τα οποία ναι μεν προσφέρουν βαθύ καθαρισμό αλλά είναι ακατάλληλα για ξηρά-ατοπικά δέρματα.
4. Βάση των συστατικών το σαπούνι αποκτά αλκαλικό ph, κάνοντας το αρκετά αλκαλικό για το δέρμα το οποίο από φυσικού του είναι ελαφρώς όξινο. Με λίγα λόγια, πιθανόν να διαταράσει το φυσικό ph του δέρματος.
-Το συμπέρασμα μου είναι ότι ναι, αν κάποιος χρησιμοποιεί σε όλη του τη ζωή σαμπουάν και αφρόλουτρα κακής ποιότητας που βρίσκει συνήθως στα σουπερμάρκετ, το σαπούνι αυτό πολύ πιθανόν να του φανεί αρκετά καλύτερο στο δέρμα και ότι καθαρίζει καλά. Είναι και η μυρωδιά αρκετά "πιασάρικη" που λέμε οπότε όλα καλά. Θα νομίζετε ότι μυρίζεται το γάλα γαϊδούρας και ότι κρατάτε ένα φυσικό προϊόν στα χέρια σας, ενώ στην πραγματικότητα όλη η μυρωδιά του είναι παντελώς χημική.
-Οι υπόλοιποι που ταλαιπωρείστε χρόνια με ατοπικό και ευαίσθητο δέρμα καλύτερα να επιλέξετε εξιδικευμένες λύσεις που παρέχουν σοβαρές εταιρίες του χώρου. Προσωπικά είδα λύση σχεδόν 100% στο πρόβλημα μου με ειδικά καθαριστικά που προορίζονται σε ατοπικό δέρμα.
Πάντως αν σας καίει τόσο, δώστε μια ευκαιρία στο συγκεκριμένο σαπούνι, πάμφθηνο είναι δεν έχετε να χάσετε και κάτι, στην χειρότερη να σας προκαλέσει έναν μικρό ερεθισμό και λίγα σπυράκια όπως σ' εμένα.
ΥΓ: Συγνώμη αν χάλασα σε κάποιους το αφήγημα περί "αγνού" και "φυσικού" προϊόντος, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι και γιατί αγοράζουμε. Δυστυχώς, όπως και σε άλλα παρόμοια προϊόντα, δεν πήγε ο παππούς να αρμέξει την γαϊδούρα και μετά να φτιάξει σαπούνι που σας το έδωσε από τ' χεράκια του.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!