Το έχω απο τον Αύγουστο του 2022.
Οι λειτουργίες του για εμένα είναι πολύ καλές και στη δική μου περίπτωση με τους άσπρους δείκτες είναι εξαιρετικά ευανάγνωστο.
Πανάλαφρο στο χέρι. αλλά εγώ το φοράω στο δεξί γιατι ενοχλεί το μεσαίο κουμπί που εξέχει.
Έχω δύο ενστάσεις:
1. Το κρύσταλλο της οθόνης γρατζουνιέται εύκολα αν χτυπηθεί καταλάθος. Εμένα χτυπήθηκε σε μεταλλική βέργα και έκανε αμέσως χαρακιά. Είναι ένα πολύ ογκώδες ρολόι και θέλει πολύ προσοχή στα χτυπήματα. Ευτυχώς με καθαριστική κρέμα φαναριών έγινε σαν καινούργιο.
2. Ήρθε η ώρα αλλαγής μπαταρίας. Αλλαγή μόνο στην αντιπροσωπεία ΕΛΜΗ SYSTEMS και το κόστος αυτής 30€ μαζί με υποχρεωτικό έλεγχο στεγανοποίησης. Για εμένα που είμαι επαρχία συν 24€ τα μεταφορικά πήγαινε-έλα, θα κοστίσει 55€.
Το έστειλα προχθές και αναμένω να μου έρθει.
Με λίγα λόγια κάθε δύο χρόνια θα πληρώνουμε ένα πενηντάρικο για να μένει το ρολόι σε λειτουργία.