στη μια μερα που το εχω μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο προϊον και αρκετα ποιοτικο. διαλεξα αυτο και οχι το αντιστοιχο της Google γιατι δεν ξερω απολυτως τιποτα περι αποδοσης κλπ, ουτε αυτο της MLS που κοστιζει 200+ λες και ειναι απο χρυσαφι κι ας μιλαει ελληνικα. απο αποψη κατασκευης ειναι καλο, ηχειο αρκετα καλο αν και παραμορφωνει καπως τον ηχο αν ανεβασεις τερμα την ενταση. απο φωνητικες εντολες δεχεται παρα πολλες και δε χρειαζεται να εχεις πτυχιο αγγλικης γλωσσας για να μιλησεις ή να καταλαβεις τι λεει. το μονο που μου μενει εμενα τωρα ειναι να παρω μερικες εξυπνες πριζες και να συνδεσω οτιδηποτε θελω να ελεγχω φωνητικα μεσω του Echo Dot
τα υπερ του:
1. μικρο και κομψο μεγεθος και αρκετα στιβαρη κατασκευη.
2. ανταποκρινεται αμεσα στη φωνη αλλα πρεπει να μην υπαρχουν δυνατοι ηχοι στο χωρο οπως μουσικη, φωνες κλπ, αλλιως θα χρειαζεται να φωναζεις κι εσυ για να σε ακουσει.
3. πληθωρα απο δυνατοτητες τις οποιες καθε μερα ανακαλυπτεις ολο και περισσοτερο.
4. αντιδρα αστεια ή απανταει εξισου αστεια αν πεις διαφορες φρασεις απο ταινιες, τραγουδια κλπ. δοκιμαστε πχ να πειτε i'm your father, i'll be back κλπ.
5. εχει αντιολισθητικο πατο για να μη γλυστραει.
6. ευκολη εγκατασταση σε συζευξη με το κινητο. μπορεις να αλλαξεις τις μοναδες μετρησης θερμοκρασιας κλπ, ενω εχεις τη δυνατοτητα να επιλεξεις μεταξυ 4 επιλογων για το πως θα το αποκαλεις. πιστευω οτι αυτο ειναι καλο γιατι αν εχεις 4 διαφορετικα και εχουν ολα το ιδιο ονομα, με μια εντολη μπορει να γινει χαος μεσα στο σπιτι.
7. παρεχει ενημερωσεις για τον καιρο, την κινηση κλπ. εγω πχ ρωτησα που εγινε τελευταια σεισμος και μου αραδιασε ολοκληρο κατεβατο.
κατα:
1. ενα απο τα κατα του ειναι σιγουρα το οτι δεν καταλαβαινει γρι ελληνικα. ελπιζουμε σε καποια αναβαθμιση στο μελλον να προστεθουν.
2. δυστυχως λειτουργει μονο αν το εχεις στην πριζα. θα μπορουσε να εχει μια μπαταρια, με μια αυτονομια καποιων ωρων οπως τα κινητα
περα απο αυτα δε βρηκα κατι αλλο, υπερ ή κατα. αν ανακαλυψω κατι θα επανελθω.
και παμε με ενα update στην αξιολογηση.
επειτα επο 3μιση μηνες αρχισε τα παλαβα του σε σημειο να θες να το πεταξεις στον τοιχο. ζητας να παιξει κατι συγκεκριμενο και παρολο που το λες καθαρα και δυνατα ή βαζει αλλα ή λεει οτι δεν το ξερει ή απλα απενεργοποιειται ξανα. η δε εφαρμογη στο κινητο απαραδεκτη. οι λιστες τραγουδιων που εχουν αποθηκευτει δεν παιζουν παρα μονο το πρωτο κομματι ή ειναι λειψες και δεν γινεται ουτε loop, ουτε suffle και πρεπει να το κανεις φωνητικα με τη χρηση του Echo Dot, αν δεν αρχισει να κανει τα χαζα του. δε μετανοιωσα για την αγορα του, ισα-ισα κανω πολλα με φωνητικες εντολες, αλλα μεχρι τωρα ουτε ενα update για να διορθωθουν αυτα τα προβληματα δεν εχει γινει.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!