Καθαριστικά Προσώπου

Garnier SkinActive Gel Καθαρισμού Προσώπου & Ματιών 200ml

Ανακαλύψτε το σαπούνι καθαρισμού από την Garnier, ενισχυμένο με Βιταμίνη C* και εκχύλισμα Κίτρου.

  • Ειδικά σχεδιασμένο για τη θαμπή επιδερμίδα

  • Καθαρίζει σε βάθος, αφαιρώντας ίχνη λιπαρότητας χωρίς...

Ανακαλύψτε το σαπούνι καθαρισμού από την Garnier, ενισχυμένο με Βιταμίνη C* και εκχύλισμα Κίτρου.

  • Ειδικά σχεδιασμένο για τη θαμπή επιδερμίδα

  • Καθαρίζει σε βάθος, αφαιρώντας ίχνη λιπαρότητας χωρίς να προκαλεί ξηρότητα

  • Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ματ ενισχύοντας την ομοιομορφία και τη φυσική λάμψη

Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστικό Συστατικό Βιταμίνη C
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Ανακαλύψτε το σαπούνι καθαρισμού από την Garnier, ενισχυμένο με Βιταμίνη C* και εκχύλισμα Κίτρου.

  • Ειδικά σχεδιασμένο για τη θαμπή επιδερμίδα

  • Καθαρίζει σε βάθος, αφαιρώντας ίχνη λιπαρότητας χωρίς να προκαλεί ξηρότητα

  • Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ματ ενισχύοντας την ομοιομορφία και τη φυσική λάμψη

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Σύνθεση
Cruelty-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Μάτια, Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (24)

Αξιολογήσεις

  1. 19
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Βάθος καθαρισμού
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Το άρωμα του δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.Καθαριζει το πρόσωπο από λιπαρότητα και από υπολείμματα μακιγιάζ .Εχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα και με βοήθησε αρκετά στον καθαρισμό χωρίς να μου δημιουργεί ερεθισμο.Μονο που καποιες φορές μου προκάλεσε λίγο ξηρότητα και τράβηγμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό καθαριστικό προσώπου!
    Ήμουν επιφυλακτικός για το άρωμα, που γενικά έχω ευαισθησία,
    αλλά το συγκεκριμένο έχει όσο άρωμα χρειάζεται για να είναι ευχάριστο στην χρήση, χωρίς υπερβολή.
    Και μυρίζει κ υπέροχα ( φρουτώδες).!
    Παρόλο που περιέχει βιταμίνη C + Salicylic Acid ,
    η συγκεκριμένη φόρμουλα είναι πολύ ανεκτή.
    Δεν ερεθίζει, δεν αφυδατώνει ( τα πολύ ευαίσθητα δέρματα χρειάζονται πάντα προσοχή).
    Από την 1η κιόλας εφαρμογή, όσο περνούν οι ώρες,
    κάνει το δέρμα πραγματικά λαμπερό, με ομοιόμορφο τόνο.
    Σταδιακά, εξομαλύνει ατέλειες, ανομοιόμορφο τόνο, τραχύτητα κλπ.

    ** Προσοχή μόνο μην έρθει σε επαφή με τα μάτια..
    Ενώ δεν τσούζει ιδιαίτερα, τα μάτια θα δακρύζουν για ώρες,
    Σαν να έχουν απορροφήσει υγρασία που αποβάλλουν στη συνέχεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evelinakii
    2
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ καθαρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό , μετά από καιρό χρήσης παρατηρώ ότι το δέρμα μου είναι τέρμα αφυδατωμένο! Δεν έχω αλλάξει τίποτα στην ρουτίνα μου πέρα από το καθαριστικό αυτό οπότε υποθέτω ότι αυτό φταίει !

    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stylianos_Portokalidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο, χωρις να λαδωνει η να ξηραινει το προσωπο. Μυριζει πολυ ομορφα και πανω απο ολα πιστοποιημενο cruelty free.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Clexa
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θετικά : Δεν ξεραίνει την επιδερμίδα, κάνει ικανοποιητικό ντεμακιγιαζ για ελαφρύ βάψιμο, ωραίο άρωμα, ιδανική τιμή.
    Αρνητικά : Δε νιώθεις την καθαριότητα όταν πλένεσαι θέλει σίγουρα διπλό πλύσιμο όμως για την τιμή του είναι οκ,
    Συμπέρασμα: Το προτείνω να υπάρχει στο ντουλάπι σου καθώς είναι ενυδατικό και value for money! Βάζω 3/5 καθώς δεν το αγάπησα αλλά δεν έχω και κάποιο παράπονο, θετική εμπειρία

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • be-me7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό το καθαριστικό πραγματικά μεταμόρφωσε την επιδερμίδα μου!Ταλαιπωρούμαι πολλά χρόνια από θαμπάδα και ακμή.Το βάζω πρωί/βράδυ.Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιήστε το πρωί/βράδυ.Μου φώτισε το δέρμα μου,δεν το έχω ξαναδεί τόσο λαμπερό και φωτεινό το πρόσωπο μου!Επίσης είναι πολύ λείο,και καθαρό,ηρεμεί και τα σπυριά,νομίζω τα μικραίνει..Συνιστώ την ενυδατική κρέμα gel βιταμίνης c ,την αντίστοιχη του καθαριστικού αυτού,την βάζω το βράδυ μετά τον βραδινό καθαρισμό,όντως φωτίζει το δέρμα!Τα χρησιμοποιώ μόνο 3 μέρες και έχω εντυπωσιαστεί...!Eύχομαι μην καταργηθεί ποτέ αυτή η υπέροχη σειρά απο την garnier!Σαν να κάνεις ακριβη θεραπεία σε αισθητικό/δερματολόγο!

    Συνοπτικά,

    1)Αν έχετε θαμπό δέρμα προτιμήστε το,είναι υπέροχο προϊόν και οικονομικό!Θα φωτίσει το δέρμα πολύ!

    2)Συνδυάστε το καθαριστικό με την αντίστοιχη ενυδατική βιταμίνη c της garnier.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofiakorro23
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζί με την κρέμα βιταμίνης C της ίδιας σειράς μου έχουν φύγει οι μαύροι κύκλοι και τα σημάδια στο πρόσωπο!
    φωτίζεις σίγουρα μετά από 1-2 εβδομάδες χρήσης.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SC.reviews.and.tips
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα με συνδυασμό το serum βιταμίνης C της ίδιας εταιρίας και το δέρμα μου έλαμπε. Είναι φυσικά πολύ νωρίς να παρατηρήσω ομοιόμορφο τόνο. Καλό και οικονομικό προϊόν

    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stellapapadopoulou20000
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4/5 Γτ το χρησιμοποιώ 3 μέρες . Όταν ολοκληρώσω άποψη θ επανέλθω !️ πλ καλό προϊόν για τα λεφτά τ παρόλα αυτά !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο άρωμα, αφήνει ωραίο κ απαλό το δέρμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • Το άρωμα του δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.Καθαριζει το πρόσωπο από λιπαρότητα και από υπολείμματα μακιγιάζ .Εχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα και με βοήθησε αρκετά στον καθαρισμό χωρίς να μου δημιουργεί ερεθισμο.Μονο που καποιες φορές μου προκάλεσε λίγο ξηρότητα και τράβηγμα.

    0
  • Εξαιρετικό καθαριστικό προσώπου!
    Ήμουν επιφυλακτικός για το άρωμα, που γενικά έχω ευαισθησία,
    αλλά το συγκεκριμένο έχει όσο άρωμα χρειάζεται για να είναι ευχάριστο στην χρήση, χωρίς υπερβολή.
    Και μυρίζει κ υπέροχα ( φρουτώδες).!
    Παρόλο που περιέχει βιταμίνη C + Salicylic Acid ,
    η συγκεκριμένη φόρμουλα είναι πολύ ανεκτή.
    Δεν ερεθίζει, δεν αφυδατώνει ( τα πολύ ευαίσθητα δέρματα χρειάζονται πάντα προσοχή).
    Από την 1η κιόλας εφαρμογή, όσο περνούν οι ώρες,
    κάνει το δέρμα πραγματικά λαμπερό, με ομοιόμορφο τόνο.
    Σταδιακά, εξομαλύνει ατέλειες, ανομοιόμορφο τόνο, τραχύτητα κλπ.

    ** Προσοχή μόνο μην έρθει σε επαφή με τα μάτια..
    Ενώ δεν τσούζει ιδιαίτερα, τα μάτια θα δακρύζουν για ώρες,
    Σαν να έχουν απορροφήσει υγρασία που αποβάλλουν στη συνέχεια.

    0
  • Ενώ καθαρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό , μετά από καιρό χρήσης παρατηρώ ότι το δέρμα μου είναι τέρμα αφυδατωμένο! Δεν έχω αλλάξει τίποτα στην ρουτίνα μου πέρα από το καθαριστικό αυτό οπότε υποθέτω ότι αυτό φταίει !

    0
  • Πολυ καλο, χωρις να λαδωνει η να ξηραινει το προσωπο. Μυριζει πολυ ομορφα και πανω απο ολα πιστοποιημενο cruelty free.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

297 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανακαλύψτε το σαπούνι καθαρισμού από την Garnier, ενισχυμένο με Βιταμίνη C* και εκχύλισμα Κίτρου.

  • Ειδικά σχεδιασμένο για τη θαμπή επιδερμίδα

  • Καθαρίζει σε βάθος, αφαιρώντας ίχνη λιπαρότητας χωρίς να προκαλεί ξηρότητα

  • Αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και ματ ενισχύοντας την ομοιομορφία και τη φυσική λάμψη

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δραστικό Συστατικό
Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Σύνθεση
Cruelty-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Μάτια, Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (24)

  1. 19
  2. 3
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Βάθος καθαρισμού
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • Το άρωμα του δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.Καθαριζει το πρόσωπο από λιπαρότητα και από υπολείμματα μακιγιάζ .Εχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα και με βοήθησε αρκετά στον καθαρισμό χωρίς να μου δημιουργεί ερεθισμο.Μονο που καποιες φορές μου προκάλεσε λίγο ξηρότητα και τράβηγμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό καθαριστικό προσώπου!
    Ήμουν επιφυλακτικός για το άρωμα, που γενικά έχω ευαισθησία,
    αλλά το συγκεκριμένο έχει όσο άρωμα χρειάζεται για να είναι ευχάριστο στην χρήση, χωρίς υπερβολή.
    Και μυρίζει κ υπέροχα ( φρουτώδες).!
    Παρόλο που περιέχει βιταμίνη C + Salicylic Acid ,
    η συγκεκριμένη φόρμουλα είναι πολύ ανεκτή.
    Δεν ερεθίζει, δεν αφυδατώνει ( τα πολύ ευαίσθητα δέρματα χρειάζονται πάντα προσοχή).
    Από την 1η κιόλας εφαρμογή, όσο περνούν οι ώρες,
    κάνει το δέρμα πραγματικά λαμπερό, με ομοιόμορφο τόνο.
    Σταδιακά, εξομαλύνει ατέλειες, ανομοιόμορφο τόνο, τραχύτητα κλπ.

    ** Προσοχή μόνο μην έρθει σε επαφή με τα μάτια..
    Ενώ δεν τσούζει ιδιαίτερα, τα μάτια θα δακρύζουν για ώρες,
    Σαν να έχουν απορροφήσει υγρασία που αποβάλλουν στη συνέχεια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evelinakii
    2
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ενώ καθαρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό , μετά από καιρό χρήσης παρατηρώ ότι το δέρμα μου είναι τέρμα αφυδατωμένο! Δεν έχω αλλάξει τίποτα στην ρουτίνα μου πέρα από το καθαριστικό αυτό οπότε υποθέτω ότι αυτό φταίει !

    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stylianos_Portokalidis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο, χωρις να λαδωνει η να ξηραινει το προσωπο. Μυριζει πολυ ομορφα και πανω απο ολα πιστοποιημενο cruelty free.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Clexa
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θετικά : Δεν ξεραίνει την επιδερμίδα, κάνει ικανοποιητικό ντεμακιγιαζ για ελαφρύ βάψιμο, ωραίο άρωμα, ιδανική τιμή.
    Αρνητικά : Δε νιώθεις την καθαριότητα όταν πλένεσαι θέλει σίγουρα διπλό πλύσιμο όμως για την τιμή του είναι οκ,
    Συμπέρασμα: Το προτείνω να υπάρχει στο ντουλάπι σου καθώς είναι ενυδατικό και value for money! Βάζω 3/5 καθώς δεν το αγάπησα αλλά δεν έχω και κάποιο παράπονο, θετική εμπειρία

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Άρωμα
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • be-me7
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτό το καθαριστικό πραγματικά μεταμόρφωσε την επιδερμίδα μου!Ταλαιπωρούμαι πολλά χρόνια από θαμπάδα και ακμή.Το βάζω πρωί/βράδυ.Για καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιήστε το πρωί/βράδυ.Μου φώτισε το δέρμα μου,δεν το έχω ξαναδεί τόσο λαμπερό και φωτεινό το πρόσωπο μου!Επίσης είναι πολύ λείο,και καθαρό,ηρεμεί και τα σπυριά,νομίζω τα μικραίνει..Συνιστώ την ενυδατική κρέμα gel βιταμίνης c ,την αντίστοιχη του καθαριστικού αυτού,την βάζω το βράδυ μετά τον βραδινό καθαρισμό,όντως φωτίζει το δέρμα!Τα χρησιμοποιώ μόνο 3 μέρες και έχω εντυπωσιαστεί...!Eύχομαι μην καταργηθεί ποτέ αυτή η υπέροχη σειρά απο την garnier!Σαν να κάνεις ακριβη θεραπεία σε αισθητικό/δερματολόγο!

    Συνοπτικά,

    1)Αν έχετε θαμπό δέρμα προτιμήστε το,είναι υπέροχο προϊόν και οικονομικό!Θα φωτίσει το δέρμα πολύ!

    2)Συνδυάστε το καθαριστικό με την αντίστοιχη ενυδατική βιταμίνη c της garnier.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sofiakorro23
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζί με την κρέμα βιταμίνης C της ίδιας σειράς μου έχουν φύγει οι μαύροι κύκλοι και τα σημάδια στο πρόσωπο!
    φωτίζεις σίγουρα μετά από 1-2 εβδομάδες χρήσης.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • SC.reviews.and.tips
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποίησα με συνδυασμό το serum βιταμίνης C της ίδιας εταιρίας και το δέρμα μου έλαμπε. Είναι φυσικά πολύ νωρίς να παρατηρήσω ομοιόμορφο τόνο. Καλό και οικονομικό προϊόν

    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stellapapadopoulou20000
    4
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    4/5 Γτ το χρησιμοποιώ 3 μέρες . Όταν ολοκληρώσω άποψη θ επανέλθω !️ πλ καλό προϊόν για τα λεφτά τ παρόλα αυτά !

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Μη αποτελεσματικό για ντεμακιγιάζ
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο άρωμα, αφήνει ωραίο κ απαλό το δέρμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Όχι τόσο αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • Το άρωμα του δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.Καθαριζει το πρόσωπο από λιπαρότητα και από υπολείμματα μακιγιάζ .Εχω μεικτή προς λιπαρή επιδερμίδα και με βοήθησε αρκετά στον καθαρισμό χωρίς να μου δημιουργεί ερεθισμο.Μονο που καποιες φορές μου προκάλεσε λίγο ξηρότητα και τράβηγμα.

    0
  • Εξαιρετικό καθαριστικό προσώπου!
    Ήμουν επιφυλακτικός για το άρωμα, που γενικά έχω ευαισθησία,
    αλλά το συγκεκριμένο έχει όσο άρωμα χρειάζεται για να είναι ευχάριστο στην χρήση, χωρίς υπερβολή.
    Και μυρίζει κ υπέροχα ( φρουτώδες).!
    Παρόλο που περιέχει βιταμίνη C + Salicylic Acid ,
    η συγκεκριμένη φόρμουλα είναι πολύ ανεκτή.
    Δεν ερεθίζει, δεν αφυδατώνει ( τα πολύ ευαίσθητα δέρματα χρειάζονται πάντα προσοχή).
    Από την 1η κιόλας εφαρμογή, όσο περνούν οι ώρες,
    κάνει το δέρμα πραγματικά λαμπερό, με ομοιόμορφο τόνο.
    Σταδιακά, εξομαλύνει ατέλειες, ανομοιόμορφο τόνο, τραχύτητα κλπ.

    ** Προσοχή μόνο μην έρθει σε επαφή με τα μάτια..
    Ενώ δεν τσούζει ιδιαίτερα, τα μάτια θα δακρύζουν για ώρες,
    Σαν να έχουν απορροφήσει υγρασία που αποβάλλουν στη συνέχεια.

    0
  • Ενώ καθαρίζει σε ικανοποιητικό βαθμό , μετά από καιρό χρήσης παρατηρώ ότι το δέρμα μου είναι τέρμα αφυδατωμένο! Δεν έχω αλλάξει τίποτα στην ρουτίνα μου πέρα από το καθαριστικό αυτό οπότε υποθέτω ότι αυτό φταίει !

    0
  • Πολυ καλο, χωρις να λαδωνει η να ξηραινει το προσωπο. Μυριζει πολυ ομορφα και πανω απο ολα πιστοποιημενο cruelty free.

    0
  • Δες τα όλα
3,80 €
5,00 €   μεταφορικά
25% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα