- Τύπος
- Βάση Γραφείου
- Χρώμα
- Μαύρο
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Αναδιπλούμενη και ελαφριά βάση Ρύθμιση σε διάφορες γωνίες Υλικό απο πλαστικό
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το μόνο που λείπει από τη βάση είναι λαστιχένια ποδαράκια ώστε να μένει σταθερή. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
Πρόκειται για αντιγραφή βάσης της kanex και άλλων brands που κοστίζουν 10-20€ η κάθε μία.
Καμιά από αυτές (ακόμη και οι επώνυμες) δεν κρατάνε για πάντα. Συνήθως σπάνε αν δεν τις κλείσεις καλά και τις μεταφέρεις μέσα σε τσάντα και πατηθούν ή αν καταλάθος βάλεις επάνω τους άλλα πράγματα με μεγάλο βάρος.
Αν την κλείσεις σωστά (πανεύκολα) μεταφέρεται με ασφάλεια παντού. Γενικά είναι στιβαρές κατασκευές.
Είναι πλήρης αντιγραφή των επώνυμων σταντς με το ίδιο σχέδιο/σχήμα σε όλα εκτός από τις λεπτομέρειες στις εγκοπές που καθορίζουν σε ποια κλίση θα είναι το κινητό. Η πλάτη σταματά στις εγκοπές αλλά δεν κλειδώνει όπως στα επώνυμα. Πάντως το κινητό δεν πέφτει ούτε αν το πιέσεις.
Στο πάτημά του έχει μαλακό πλαστικό για να μην το χαράξεις.
Το πάχος της υποδοχής είναι μεγάλο ώστε να χωράει και κινητό που είναι μέσα σε θήκη.
Γενικά ευχαριστημένος. Είναι χρηστικό και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Όσο για τα χρήματα που κοστίζει; Σούπερ! Θα πάρω κι άλλες!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την δουλειά που την χρησιμοποιώ είναι μια χαρά
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν γλιστράει καθόλου.. πολύ καλή.. αξίζει
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι μικρή σε μέγεθος πλαστική αλλά καλή για την δουλειά που την θέλω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το μόνο που λείπει από τη βάση είναι λαστιχένια ποδαράκια ώστε να μένει σταθερή. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
Πρόκειται για αντιγραφή βάσης της kanex και άλλων brands που κοστίζουν 10-20€ η κάθε μία.
Καμιά από αυτές (ακόμη και οι επώνυμες) δεν κρατάνε για πάντα. Συνήθως σπάνε αν δεν τις κλείσεις καλά και τις μεταφέρεις μέσα σε τσάντα και πατηθούν ή αν καταλάθος βάλεις επάνω τους άλλα πράγματα με μεγάλο βάρος.
Αν την κλείσεις σωστά (πανεύκολα) μεταφέρεται με ασφάλεια παντού. Γενικά είναι στιβαρές κατασκευές.
Είναι πλήρης αντιγραφή των επώνυμων σταντς με το ίδιο σχέδιο/σχήμα σε όλα εκτός από τις λεπτομέρειες στις εγκοπές που καθορίζουν σε ποια κλίση θα είναι το κινητό. Η πλάτη σταματά στις εγκοπές αλλά δεν κλειδώνει όπως στα επώνυμα. Πάντως το κινητό δεν πέφτει ούτε αν το πιέσεις.
Στο πάτημά του έχει μαλακό πλαστικό για να μην το χαράξεις.
Το πάχος της υποδοχής είναι μεγάλο ώστε να χωράει και κινητό που είναι μέσα σε θήκη.
Γενικά ευχαριστημένος. Είναι χρηστικό και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Όσο για τα χρήματα που κοστίζει; Σούπερ! Θα πάρω κι άλλες!
Για την δουλειά που την χρησιμοποιώ είναι μια χαρά
δεν γλιστράει καθόλου.. πολύ καλή.. αξίζει
Είναι μικρή σε μέγεθος πλαστική αλλά καλή για την δουλειά που την θέλω
89 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το μόνο που λείπει από τη βάση είναι λαστιχένια ποδαράκια ώστε να μένει σταθερή. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
Πρόκειται για αντιγραφή βάσης της kanex και άλλων brands που κοστίζουν 10-20€ η κάθε μία.
Καμιά από αυτές (ακόμη και οι επώνυμες) δεν κρατάνε για πάντα. Συνήθως σπάνε αν δεν τις κλείσεις καλά και τις μεταφέρεις μέσα σε τσάντα και πατηθούν ή αν καταλάθος βάλεις επάνω τους άλλα πράγματα με μεγάλο βάρος.
Αν την κλείσεις σωστά (πανεύκολα) μεταφέρεται με ασφάλεια παντού. Γενικά είναι στιβαρές κατασκευές.
Είναι πλήρης αντιγραφή των επώνυμων σταντς με το ίδιο σχέδιο/σχήμα σε όλα εκτός από τις λεπτομέρειες στις εγκοπές που καθορίζουν σε ποια κλίση θα είναι το κινητό. Η πλάτη σταματά στις εγκοπές αλλά δεν κλειδώνει όπως στα επώνυμα. Πάντως το κινητό δεν πέφτει ούτε αν το πιέσεις.
Στο πάτημά του έχει μαλακό πλαστικό για να μην το χαράξεις.
Το πάχος της υποδοχής είναι μεγάλο ώστε να χωράει και κινητό που είναι μέσα σε θήκη.
Γενικά ευχαριστημένος. Είναι χρηστικό και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Όσο για τα χρήματα που κοστίζει; Σούπερ! Θα πάρω κι άλλες!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την δουλειά που την χρησιμοποιώ είναι μια χαρά
Επιβεβαιωμένη αγορά
δεν γλιστράει καθόλου.. πολύ καλή.. αξίζει
Επιβεβαιωμένη αγορά
Είναι μικρή σε μέγεθος πλαστική αλλά καλή για την δουλειά που την θέλω
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το μόνο που λείπει από τη βάση είναι λαστιχένια ποδαράκια ώστε να μένει σταθερή. Κατά τα άλλα είναι μια χαρά.
Πρόκειται για αντιγραφή βάσης της kanex και άλλων brands που κοστίζουν 10-20€ η κάθε μία.
Καμιά από αυτές (ακόμη και οι επώνυμες) δεν κρατάνε για πάντα. Συνήθως σπάνε αν δεν τις κλείσεις καλά και τις μεταφέρεις μέσα σε τσάντα και πατηθούν ή αν καταλάθος βάλεις επάνω τους άλλα πράγματα με μεγάλο βάρος.
Αν την κλείσεις σωστά (πανεύκολα) μεταφέρεται με ασφάλεια παντού. Γενικά είναι στιβαρές κατασκευές.
Είναι πλήρης αντιγραφή των επώνυμων σταντς με το ίδιο σχέδιο/σχήμα σε όλα εκτός από τις λεπτομέρειες στις εγκοπές που καθορίζουν σε ποια κλίση θα είναι το κινητό. Η πλάτη σταματά στις εγκοπές αλλά δεν κλειδώνει όπως στα επώνυμα. Πάντως το κινητό δεν πέφτει ούτε αν το πιέσεις.
Στο πάτημά του έχει μαλακό πλαστικό για να μην το χαράξεις.
Το πάχος της υποδοχής είναι μεγάλο ώστε να χωράει και κινητό που είναι μέσα σε θήκη.
Γενικά ευχαριστημένος. Είναι χρηστικό και φαίνεται ποιοτική κατασκευή. Όσο για τα χρήματα που κοστίζει; Σούπερ! Θα πάρω κι άλλες!
Για την δουλειά που την χρησιμοποιώ είναι μια χαρά
δεν γλιστράει καθόλου.. πολύ καλή.. αξίζει
Είναι μικρή σε μέγεθος πλαστική αλλά καλή για την δουλειά που την θέλω