Οθόνες Υπολογιστών

AOC CQ27G2U VA Curved Gaming Monitor 27" QHD 2560x1440 144Hz με Χρόνο Απόκρισης 4ms GTG

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Μοντέλο 2020
  • Καμπυλότητα 1500R
  • Αντίθεση 3000:1
  • FreeSync Premium, MPRT 1ms
  • Shadow Control, Game Color
  • Σύνδεση: DisplayPort, HDMI

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 10 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Gaming οθόνη υψηλής απόδοσης

Η οθόνη της AOC είναι ιδανική για όσους απαιτούν υψηλή ανάλυση και απόδοση σε παιχνίδια και άλλες εφαρμογές. Διαθέτει curved VA panel για εικόνες εξαιρετικής ποιότητας με ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms (MPRT), και τεχνολογία FreeSync Premium για ομαλή εμπειρία gaming.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα.

QHD

Με ανάλυση 2560 x 1440 Quad HD (QHD), προσφέρει ανώτερη ποιότητα εικόνας και ευκρινείς εικόνες που αποκαλύπτουν τις καλύτερες λεπτομέρειες. Με 16:9 ευρεία οθόνη παρέχει άφθονο χώρο για να εργαστείτε, ενώ σας επιτρέπει να απολαύσετε παιχνίδια ή ταινίες στο αρχικό τους μέγεθος.

Curved

Με Curved σχεδίαση σας βάζει στο επίκεντρο της δράσης και προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού.

1MS MPRT

Xρόνος απόκρισης 1ms σημαίνει ταχύτητα χωρίς ψεγάδι για βελτιωμένη εμπειρία. Η γρήγορες εικόνες δράσης αποδίδονται ομαλά χωρίς ghosting.

Ρυθμός ανανέωσης 144Hz

Εξοπλιστείτε με διπλάσιο ρυθμό καρέ από άλλες οθόνες και πείτε αντίο στον τραυλισμό της εικόνας και στη θολή κίνηση. Με ρυθμό ανανέωσης 144Hz, κάθε καρέ αποδίδεται με ευκρίνεια και ομαλή διαδοχή, ώστε να μπορείτε να ευθυγραμμίσετε τις λήψεις σας με ακρίβεια και να εκτιμήσετε τους αγώνες υψηλής ταχύτητας σε όλο τους το μεγαλείο.

FreeSync Premium

Απολαύστε καλύτερη ποιότητα εικόνων ακόμα και σε παιχνίδια γρήγορου ρυθμού, ανεξάρτητα από τη GPU που χρησιμοποιείτε. Το FreeSync Premium εξασφαλίζει υψηλό ρυθμό ανανέωσης τουλάχιστον 120Hz, καθώς και χαμηλή αντιστάθμιση ρυθμού καρέ για κάρτες γραφικών AMD.

Ελάχιστη απόσπαση προσοχής για την απόλυτη μάχη

Αναπτύξτε την ποιότητα προβολή σας με πολλαπλές ρυθμίσεις οθόνης. Το στενό περίγραμμα και ο σχεδιασμός χωρίς πλαίσιο προσφέρουν ελάχιστη απόσπαση της προσοχής για το απόλυτο πεδίο μάχης.

AOC Shadow Control & AOC Game Color

Βγάλτε τη μάχη έξω από τις σκιές με το AOC Shadow Control και το AOC Game Color! Ρυθμίστε τα επίπεδα του γκρι για καλύτερη λεπτομέρεια της εικόνας και φωτίστε τις σκοτεινές περιοχές ή βυθίστε τις ξανά στο μαύρο χρώμα εν κινήσει, χωρίς να επηρεαστεί η υπόλοιπη οθόνη.

Ρύθμιση ύψους

Σήκωσε ή χαμήλωσε την οθόνη για να ταιριάζει στο ύψος, τα γούστα και το κάθισμα σου, αφού η εύχρηστη βάση εξασφαλίζει άνεση και ευκολία μετά από πολύωρο, μαραθώνιο gaming.

6 Λειτουργίες παιχνιδιών

Προσαρμόστε την οθόνη στο παιχνίδι με το κλικ ενός κουμπιού. Εναλλαγή ρυθμίσεων μεταξύ ενσωματωμένων προεπιλογών για παιχνίδια FPS, αγώνων ή RTS ή προσαρμόστε τις δικές σας ιδανικές συνθήκες και αποθηκεύστε τις. Το πληκτρολόγιο ρυθμίσεων AOC καθιστά γρήγορη και εύκολη την εναλλαγή προφίλ ή τη ρύθμιση δυνατοτήτων.

G-Menu

Το AOC G-Menu είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας για πλήρη προσαρμογή σε συνδυασμό με μέγιστη ευκολία για οποιαδήποτε οθόνη AOC ή AGON.

Ενσωματωμένα ηχεία

Τα ενσωματωμένα ηχεία διευκολύνουν την επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους. Για ταινίες, μουσική, παιχνίδια και πολλά άλλα, θα απολαμβάνετε ποιοτικό ήχο χωρίς την ταλαιπωρία της σύνδεσης εξωτερικών ηχείων.

Συμβατή με κονσόλες

Δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για να λειτουργεί με πύργους υπολογιστών αλλά είναι επίσης συμβατή με κονσόλες. Μπορείτε εύκολα να την συνδέσετε στο Xbox ή στο PlayStation και να απολαύσετε την εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • Οθόνη
  • Βάση
  • Καλώδιο HDMI
  • Καλώδιο DisplayPort
  • Καλώδιο τροφοδοσίας

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
1500R
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
27 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Όχι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub, FreeSync Premium
Eye Comfort
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
28 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (57)

Αξιολογήσεις

  1. 39
  2. 9
  3. 3
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Μενού

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Μακριά από AOC. Στον χρόνο πάνω καμένο pixel, η εταιρεία δεν αναλαμβάνει αντικατάσταση, καθώς και στα 3 χρόνια κάηκε το Panel , πήγε ανακύκλωση η οθόνη . H χειρότερη εταιρεία για εγγυήσεις (τουλάχιστον στην Ελλάδα). ΜΑΚΡΙΑ !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2020 με μεγάλες προσδοκίες για την ποιότητά του και την αντοχή του. Ωστόσο, δυστυχώς, αυτά τα τέσσερα χρόνια αποδείχθηκαν υπερβολικά για το συγκεκριμένο προϊόν, αφού χάλασε τον Μάιο του 2024.

    Είναι αδιανόητο να πρέπει να αντικαταστήσεις ένα τόσο βασικό και ακριβό εργαλείο τόσο σύντομα. Μιλάμε για ένα διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ετών! Οι εταιρείες πρέπει να κατασκευάζουν προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο και την καθημερινή χρήση, όχι κάτι που χρειάζεται αντικατάσταση τόσο γρήγορα.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται ότι δεν ήταν τόσο καλή όσο διαφημιζόταν, κάτι που δημιουργεί αμφιβολίες για την αξιοπιστία της εταιρείας. Όταν πληρώνεις μια αξιοσέβαστη τιμή για ένα μόνιτορ (300€ το πήρα), περιμένεις να κρατήσει τουλάχιστον μία πενταετία, αν όχι περισσότερο. Η εμπειρία μου με αυτό το προϊόν ήταν σαφώς αρνητική και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν που αναζητά αξιόπιστο και ανθεκτικό εξοπλισμό. Ποτέ ξανά AOC.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_Stam_
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν την θες για gaming μην την αγοράσεις ο χρόνος απόκρισης της ειναι άθλιος, έχει τρελό ghosting που φτάνει σε σημείο να μην εχει νόημα το οτι ειναι 144hz. Το μόνο που παλεύεται ειναι οτι ειναι 2k ανάλυση αλλα ούτε και για απαιτηττικό editing κάνει επειδή τα χρώματα της ειναι αρκετά "πειραγμένα" προκειμένου να είναι έντονα, οπότε γενικά ενα μεγάλο ΟΧΙ (χίλιες φορές να δώσεις λίγα ακόμα χρήματα για μια samsung g5)

    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontesisdimitris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την έχω πολύ καιρό μόλις ένα μήνα και κάτι. Μέχρι ώρας όλα είναι καλά δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με τα πιξελ ή να βγάλει γραμμές όπως σε άλλους χρήστες. Εύχομαι να παραμείνει έτσι. Αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kk2jyolo
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστερια γιατι οταν συνδεω αλλο μονιτορ κανει κατι περιεργα αλλα φεν ειμαι σιγουρος οτι φταει η ιδια η οθονη και οχι το 2 monitor

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charadegt68
    1
    18 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καμενο ενα pixel με το που την δοκιμασα και στα games κανει κατι λαμψεις σαν να σε φωτογραφηζουν.πιστευω να αλλαχτει στην εγγυηση .Ενημερωση: αφου εμεινα κ 10μερες χωρις οθονη δεν την αλλαζουν στην εγγυηση .θα αναγκαστω να παρω αλλη απο το να μου βγουνε τα ματια .ποτε ξανα aoc

    • Άνεση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtkodo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα από 1080p 60Hz IPS panel σε αυτό.
    Πολύ πιο βαθιά μαύρα. Γρήγορη απόκριση. Στιβαρή κατασκευή και ποιοτική. 144Hz εναλλαγή των frames σε συνδιασμό με Gsync κάνουν τα βίντεο να τρέχουν σαν βούτυρο.

    Στα αρνητικά αν παίζεις κάνα γκεημ που έχει αρκετά μαύρα textures θα δεις την σκια του μαύρου να αργεί να κινηθεί λίγο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα χρώματα (VA panel αφού). Μπορεί να πειράξεις τις ρυθμίσεις από το μενού για να το μοιώσεις αυτό το φαινόμενο αλλά χάνεις σε ποιότητα εικόνας, οπότε ο καθένας το ρυθμίζει ανάλογα τα γούστα του. (Σε ταινία δεν πρόσεξα το φαινόμενο αυτό)

    Τα ηχεία δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα αλλά σίγουρα ο ήχος δεν είναι καλός, είναι flat και όχι ιδιαίτερα δυνατός.

    Γενικά αξίζει τα λεφτά του. ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexbalidis
    3
    4 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στους 4 μήνες μου έβγαλε μια κάθετη γραμμή στη μέση με κολλημένα - καμένα pixel. Έμαθα πως έχουν το ίδιο πρόβλημα αρκετές και δεν είμαι η μοναδική περίπτωση. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ενώ γενικά κρατάω αποδείξεις και κουτιά από τα πάντα, για την οθόνη δεν μπορώ να βρω καμιά απόδειξη ούτε σε χαρτί, ούτε σε email, ώστε να την στείλω πίσω. Λες και κάποιος μου κάνει πλάκα.

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J.Pravinos
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρήση της εδώ και 6 μήνες.
    Αγορά στα 285Ε, άριστη επιλογή για τα λεφτά της.
    Ωραία χρώματα,άριστη στο gaming(πχ cod,csgo,battlefield όπου τα 144hz θα λάμψουν στο 100%),ξεκούραστη στα μάτια για την γενικότερη χρήση του υπολογιστή,minimal σχεδιασμός με τα στοιχεία gaming που όλοι θέλουμε μάλλον για να την κοιτάμε.
    Άκρως ευχαριστημένος 9/10, το τέλειο ποτέ εφικτό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stel_D
    1
    25 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι περισσότεροι αν όχι όλοι όσοι κοιτάτε αυτή την οθόνη θα την πάρετε για gaming λογικά... Μακριά!! το ghosting είναι τρελό μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω βιντεο που έχω τραβήξει! ακόμα και στο πιο χαμηλό overdrive είναι μαύρο χάλι. Σε σκοτεινό μέρος φαίνεται ο ασπρος φωτεισμός μέσα απο την οθόνη όταν προβάλλεται κάτι μαύρο.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_kokkinos18
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος της οθόνης μια εβδομάδα. Εγινε αναβάθμιση από 24αρι 60HZ monitor, κυρίως για gaming, όποτε η διαφορά ήταν εμφανής. Προσωπικά δεν ξέρω πολλά από πάνελ κτλ αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι πλέον βλέπω πράγματα που δεν έβλεπα. Σίγουρα πρέπει να ξοδέψετε χρόνο στο set up. Το menu interface είναι λίγο περίεργο αλλά με το προγραμματάκι της AOC σώζεται η κατάσταση. Να σημειωθεί κάτι που τουλάχιστον εγώ, δεν το είδα πουθενά. Στην συσκευασία περιλαμβάνεται καλώδιο DP και HDMI και με το καλώδιο που έρχεται εγώ κατάφερα και την έχω στα 144HZ δεν χρειάστηκε να πάρω άλλο.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DiaDeMuertos
    5
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα μάγκες 269 euro ... Περιττός ο σχολιασμός μου γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν μπορείς να πεις για αρνητικά...
    Βασικά τα πιο πολλά τα είπαν οι προηγούμενοι κάτοχοι... Το μενού είναι λίγο άβολο αλλά μαζί του θα ασχοληθείς την πρώτη μέρα οπότε δεν είναι θέμα, άσε που υπάρχει και πρόγραμμα το οποίο θα βολέψει τους πιο πολλούς.
    Θέλει όπωσδηποτε calibration ειδικά εγώ που την σύνδεσα στο xbox το ήθελε το πείραγμα της, αλλά μετά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει...
    Η βάση είναι σταθερή και όμορφη για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει... Αυτά δεν έχω να πω πολλά ούτε είμαι παντογνωστης και ειδικός, για κάτω από 300 δεν το συζητάω μάγκες
    Να επισημάνω ότι δεν έχω παρατηρήσει backlight bleeding

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geomam
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επέλεξα την οθόνη αυτή μιας και την βρήκα σε προσφορά στα 253€. Η μετάβαση μου ήταν από LG στις 21 ιντσες. Με λίγα λόγια ένιωσα σοκ. Η διαφορά τους δεν είναι τεράστια, είναι χαώδης. Την έχω με μια 970 τα πάντα στα φουλ και νιώθω ότι αγόρασα νέα γυαλιά. Όλα τα χρώματα είναι φοβερά, backlight bleeding δεν έχω παρατηρήσει. Μακράν η καλύτερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία 10 χρόνια. Όλα αυτά που αναφέρω μέσω display port στα 144hz.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisGR2010
    3
    10 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ενεργοποιημενο το freesync έχει υπερβολικό flickering σε περιπτώσεις που τα fps πέφτουν στα 30 (μενού παιχνιδιων, loading screens, παλιά παιχνιδια) το οποίο είναι απαράδεκτο για ένα μόνιτορ με αυτά τα χρήματα. Από την άλλη με απενεργοποιημενο το freesync δεν καταλαβαίνεις το screen tearing αλλά γιατι να αγοράσεις μόνιτορ με αυτή την τεχνολογία χωρίς να την χρησιμοποιείς? Χρώματα πολύ ωραία πολύ καθαρά ghosting δεν καταλαβαίνεις.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • He_Bo
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα στα 290€. Για αυτά τα λεφτά είναι απίστευτη.
    Τα αρνητικά,
    -Backlight: δεν θα πω ότι έχει ιδιαίτερα σκοτεινά μαύρα. Ειδικά όταν θέλεις να ανεβάσεις την ποιότητα του χρώματος αναγκαστικά ανεβάζεις το brightness και τα μαύρα θα έλεγα ότι είναι κάπως φωτεινά.
    -Backlight Bleeding: Πολύ διακριτικό, δύσκολο να το παρατηρήσεις χωρίς να το τεστάρεις.
    -Ghosting: δυστυχώς υπάρχει και είναι κάποσο. Ιδιαίτερα εμφανες σε χαμηλες φωτεινότητες και σε μαύρο background.
    - Άβολα κουμπιά μενου.
    Οτιδήποτε άλλο αφορά την οθόνη είναι σουπερ. Έχει συνδεσεις USB από πίσω για βολικότητα, έχει software για να κάνεις ρυθμίσεις χωρίς τα κουμπιά, χρώματα σούπερ, φωτεινότητα που πάει στο θεό (την έχω στο 30% και μου φαίνεται και πάλι ίσως πολύ). Γενικά αν δεν είχε τα αρνητικά που είπα θα έκανε 700-800 και θα πηγαίναμε σε άλλη κατηγορία, οπότε δεν μπορείς να πεις τίποτα. Αν θέλεις gaming curved και Ultra High Definition μάλλον είναι η καλύτερη σε αυτή την τιμή αν δεν κάνω λάθος.

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Maingot
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλυτερη επιλογη στα χρηματα της, ωραια εικονα, ωραια χρωματα και η φωτεινότητα ειναι μια χαρα. Το μενου ειναι ελαχιστα δύσχρηστο και υπαρχει λιγο backlight bleed, οχι σε ενοχλητικο βαθμο ομως.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X--4k15
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό value for money gaming monitor. Υψηλή αντίθεση και πολύ βαθιά μαύρα, που είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα των VA panels και αγνοήστε ο,τι έχετε τυχόν διαβάσει στο ίντερνετ ότι η φωτεινότητα του είναι χαμηλή. Την έχω κατεβασμένη από το preset του εργοστάσιου γιατι μου φάνηκε υπερβολικά bright. Τα συμπεράσματα δικά σας. Τα μόνα ελαττώματα που μπορώ να του προσαψω είναι ένα πολύ ανεπαίσθητο ghosting σε καταστάσεις που υπάρχουν πολύ φωτεινά διπλα σε πολύ σκούρα αντικείμενα στο πλάνο σε καταστάσεις high framerate gaming (αν εισαι casual gamer πιθανότατα δε θα το προσέξεις καν και σε καμια περίπτωση δεν επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία σου) και ένα ελαφρύ backlight bleeding, κυρίως αν βλέπεις ταινίες με χαμηλής φωτεινότητας πλάνα, όπως θριλερ, σε gaming μπορεί να μην το συναντήσεις καν. Αλλά απόλυτα αναμενόμενο από ένα οικονομικό gaming monitor και δεν είναι too much σε καμια περίπτωση. Ειδικά για τα λεφτά του άριστα 10, το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Papaemmanouil
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη οθόνη, τα χρώματα ειναι ζωντανά, η ανταπόκριση αστραπιαία. Είναι από τις καλύτερες οθόνες που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά και ειδικά για την τιμή της. Την προτείνω για οποιοδήποτε θελει να αναβαθμίσει το set up του.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • i-marios.dropdead
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο που λενε μερικοι για τη φωτεινοτητα της οθονης τη μερα, ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.. Τη στιγμη που γραφω αυτη την αξιολογηση ειμαι σε εναν εντελως φωτεινο χωρο, ωρα 12:24 και βλεπω τα παντα πεντακαθαρα και ολοφωτεινα. Επιπλεον Edit γιατι καποιος παραπονεθηκε για flickering κατω απο 30 fps. Πρωτον εγω που εχω gsync με αυτη την οθονη λογω καρτας ειχα καποια προβληματα στην αρχη με flickering και blackscreens τα οποια αντιμετωπισα πληρως με το CRU με το οποιο κανεις customisation την οθονη σου σε resolution, Hrz Κλπ (απειρο customisation). Aυτο που θελω να πω γενικα ειναι πως μικροπροβληματα με τα PC συναντας καθε μερα. Το θεμα ειναι να εχεις τη διαθεση να τα λυσεις και την τεχνογνωσια (την οποια ακομη κι αν δεν εχεις, την αποκτας). H αλλη εναλλακτικη ειναι να σκασεις 500 + για Gsync στην περιπτωση μου, για το ιδιο αποτελεσμα με τη διαφορα οτι θα ειναι factory tuned να δεχτει Nvidia gpu.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • InvisibleSorrow
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη οθονη για τα λεφτα της και την ποιοτητα της VFM σιγουρα ! Εχω μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος και θα την ξαναδιαλεγα και για το design της αλλα και για τα χαρακτηριστικα που προσφερει στην τιμη που τα προσφερει (την πηρα 290 €). Curved που νιωθεις οτι εισαι μεσα στο παιχνιδι και 27" που ειναι υπεραρκετες για ενα γραφειο σε μια χ αποσταση (εκανα μεταβαση απο 24" και δεν το μετανιωσα). Την προτεινω 100 % !!!

    EDIT :Μου έβγαλε πρόβλημα στην απεικόνιση της εικόνας μέσω HDMI ή DP ξαφνικά ενώ δεν είχε κανένα απολύτως θέμα. Πρέπει να βγάζω και να ξαναβάζω το HDMI port για να δείξει εικόνα στην οθόνη πράγμα απαράδεκτο για τα λεφτά της. Γιαυτόν τον λόγο επαναξιολογώ με 3/5 αστέρια..

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konpapa35
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα επεκταθώ αναλυτικά μιας και έχουν ειπωθεί αξιόλογες κριτικές. Θέλει να κάνεις ένα μικρό calibrate στα χρώματα για να βρεις τι ταιριάζει στον χώρο που είσαι. Από εικόνα είμαι πολύ ικανοποιημένος γενικά. Το curved ήταν πρωτόγνωρο αλλά το συνήθισα σε μία ημέρα. Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ο ήχος. Κυριολεκτικά το κινητό μου (Xiaomi, Pocophone f1), έχει πολύ ποιοτικότερο και πιο δυνατό σε ένταση ήχο, όποτε απαραίτητα μαζί με την οθόνη χρειάζεται να εξοπλιστείτε και με κάποιο σύστημα ήχου.

    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_tserke
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω την οθόνη ένα μήνα.μεταβαση από 23" full HD 5ms. monitor, τεράστια η οπτικη διαφορά σε όλα τα επίπεδα από design μέχρι και στην αναλυση όπου είναι άλλο level καθαρά την ευχαριστιεσαι σε παιχνίδια και λιγότερο σε δουλειές γραφείου όπου και εκεί δεν απαγοητευει. το μόνο μείον είναι ότι το κουμπιά για το μενού είναι απαραδεκτα μικρά και σε λάθος θέση. κάνεις δουλειά βέβαια με το προγραμματακι που κατεβάζεις από το site τούς. συστήνεται η αγορά της ανεπιφυλακτα παιδιά με κόστος κάτω από 300 ευρώ δεν υπάρχει τέτοιο μόνιτορ σε αυτή τη τιμή με ίδιες δυνατοτητες στην αγορά ..
    Edit 19/3/21. Μετά από 8 μήνες σκληρής χρήσης η οθόνη δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα..
    Edit 7/6/24 δυστυχώς θα συμφωνήσω με το review μηδενομπιτου και θα κατεβάσω τα αστέρια που είχα βάλει διότι η οθόνη δυστυχώς μετά από ΑΚΡΙΒΩΣ 4 χρόνια παρέδωσε στο κομμάτι αξιοπιστίας καθώς ξαφνικά παρέδωσαν πνεύμα όλες οι είσοδοι εικόνας display port και hdmi.... κρίμα γιατί κατά τα άλλα ήταν ένα αξιόλογο πάνελ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Basilhs_Melezos
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως κατοχος της 2 και πλεον μηνες εχω να πω πως για χρηστες 1080p οθονων ειναι η τελεια επιλογη και μια πολυ καλη αναβαθμιση! Προσωπικα την αγορασα στα 310 ευρω αλλα πιστευω πως μπορει να κατεβει λιγο ακομα η τιμη 20-30 θα ηταν οτι πρεπει. Σε παιχνιδια εχει ωραια χρωματα και πολυ καλες γωνιες θεασης. Τρεχει κανονικα στα 144hz, φυσικα ο χρονος αποκρισης δεν ειναι 1ms ειναι 4ms αλλα δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα (τουλαχιστον για εμενα). Το μενου εχει βεβαια καποια προεπιλεγμενα mode για ταινιες, games, reading, internet κ.α. Μπορεις ωστοσο να τα ρυθμισεις και μονος σου με βαση την δικη σου προτιμηση οποτε την κανει και ευχαριστη ακομη και περα απο το gaming. Ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι λογω της κατασκευης. Ναι μεν εχει ωραια εικονα και ολα αυτα αλλα για τα χρηματα της μην περιμενετε καμια σουπερ ουαου κατασκευη. Η βαση ειναι βαρια και σταθερη αλλα η οθονη η ιδια ειναι καπως... πλαστικουρα να το πω; Δεν ξερω. Κατα τ'αλλα ειναι οπως ειπα μια πολυ καλη επιλογη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.katsarelias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου monitor εδώ κ ένα μήνα χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα, η βάση της είναι εξαιρετική κ γενικά το monitor είναι πολύ όμορφο με καλή ποιότητα κατασκευής.
    Τωρα όσον αφορά το gaming και σε σύγκριση με το δεύτερο μόνιτορ που έχω (LG 29WK500-P 75hz ips) η διαφορά στα παιχνίδια είναι μεγάλη...ghosting ίσως υπάρχει ελάχιστο αλλά είναι σε τέτοιο βαθμό που δεν το παρατηρώ εύκολα στα παιχνίδια που παιζω(COD,BFV, assassin creed).Στις ρυθμίσεις έχω επιλογή strong στο overdrive και Gama1 .Αυτο που που σίγουρα δεν έχει είναι το 1ms απόκριση (είναι 6-7).Τα χρώματα της είναι αρκετά καλά αλλά έχει χαμηλή φωτεινότητα πράγμα που δεν με ενοχλεί γιατί παίζω σε σκοτεινό δωμάτιο.
    5 αστέρια γιατί νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα είναι η ιδανική επιλογή για αυτά που προσφέρει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μάγκες απλά τοπ δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω 1 χρόνο και δεν μου έχει βγάλει κανένα απόλυτος πρόβλημα σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μακριά από AOC. Στον χρόνο πάνω καμένο pixel, η εταιρεία δεν αναλαμβάνει αντικατάσταση, καθώς και στα 3 χρόνια κάηκε το Panel , πήγε ανακύκλωση η οθόνη . H χειρότερη εταιρεία για εγγυήσεις (τουλάχιστον στην Ελλάδα). ΜΑΚΡΙΑ !!!!

    0
  • Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2020 με μεγάλες προσδοκίες για την ποιότητά του και την αντοχή του. Ωστόσο, δυστυχώς, αυτά τα τέσσερα χρόνια αποδείχθηκαν υπερβολικά για το συγκεκριμένο προϊόν, αφού χάλασε τον Μάιο του 2024.

    Είναι αδιανόητο να πρέπει να αντικαταστήσεις ένα τόσο βασικό και ακριβό εργαλείο τόσο σύντομα. Μιλάμε για ένα διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ετών! Οι εταιρείες πρέπει να κατασκευάζουν προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο και την καθημερινή χρήση, όχι κάτι που χρειάζεται αντικατάσταση τόσο γρήγορα.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται ότι δεν ήταν τόσο καλή όσο διαφημιζόταν, κάτι που δημιουργεί αμφιβολίες για την αξιοπιστία της εταιρείας. Όταν πληρώνεις μια αξιοσέβαστη τιμή για ένα μόνιτορ (300€ το πήρα), περιμένεις να κρατήσει τουλάχιστον μία πενταετία, αν όχι περισσότερο. Η εμπειρία μου με αυτό το προϊόν ήταν σαφώς αρνητική και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν που αναζητά αξιόπιστο και ανθεκτικό εξοπλισμό. Ποτέ ξανά AOC.

    0
  • Αν την θες για gaming μην την αγοράσεις ο χρόνος απόκρισης της ειναι άθλιος, έχει τρελό ghosting που φτάνει σε σημείο να μην εχει νόημα το οτι ειναι 144hz. Το μόνο που παλεύεται ειναι οτι ειναι 2k ανάλυση αλλα ούτε και για απαιτηττικό editing κάνει επειδή τα χρώματα της ειναι αρκετά "πειραγμένα" προκειμένου να είναι έντονα, οπότε γενικά ενα μεγάλο ΟΧΙ (χίλιες φορές να δώσεις λίγα ακόμα χρήματα για μια samsung g5)

    2
  • Δεν την έχω πολύ καιρό μόλις ένα μήνα και κάτι. Μέχρι ώρας όλα είναι καλά δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με τα πιξελ ή να βγάλει γραμμές όπως σε άλλους χρήστες. Εύχομαι να παραμείνει έτσι. Αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω

    0
  • 4 αστερια γιατι οταν συνδεω αλλο μονιτορ κανει κατι περιεργα αλλα φεν ειμαι σιγουρος οτι φταει η ιδια η οθονη και οχι το 2 monitor

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (47)

Ερωτήσεις

272 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Dj_Jole1783

Μια ερώτηση. Σε mac λαπτοπ αλλά και σε σταθερό pc μπορώ να την συνδέσω?ευχαριστώ!

Nick_mo

Όχι, δεν περιέχει κάποιο κοντρόλ η συσκευασία.

mpampis.t

Μπορεί κάποιος να μου πει αν γυρίζει κάθετα;
Υπάρχει μια κάθετη φωτογραφία στο προϊόν, αλλά νομίζω ότι είναι από τη flat και όχι την curved.

philipos_sioutis

δεν γυριζει καθετα μονο πανω κατω δεξια και αριστερα

Δες όλες τις ερωτήσεις (47)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Gaming οθόνη υψηλής απόδοσης

Η οθόνη της AOC είναι ιδανική για όσους απαιτούν υψηλή ανάλυση και απόδοση σε παιχνίδια και άλλες εφαρμογές. Διαθέτει curved VA panel για εικόνες εξαιρετικής ποιότητας με ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms (MPRT), και τεχνολογία FreeSync Premium για ομαλή εμπειρία gaming.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει ωραία εικόνα.

QHD

Με ανάλυση 2560 x 1440 Quad HD (QHD), προσφέρει ανώτερη ποιότητα εικόνας και ευκρινείς εικόνες που αποκαλύπτουν τις καλύτερες λεπτομέρειες. Με 16:9 ευρεία οθόνη παρέχει άφθονο χώρο για να εργαστείτε, ενώ σας επιτρέπει να απολαύσετε παιχνίδια ή ταινίες στο αρχικό τους μέγεθος.

Curved

Με Curved σχεδίαση σας βάζει στο επίκεντρο της δράσης και προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού.

1MS MPRT

Xρόνος απόκρισης 1ms σημαίνει ταχύτητα χωρίς ψεγάδι για βελτιωμένη εμπειρία. Η γρήγορες εικόνες δράσης αποδίδονται ομαλά χωρίς ghosting.

Ρυθμός ανανέωσης 144Hz

Εξοπλιστείτε με διπλάσιο ρυθμό καρέ από άλλες οθόνες και πείτε αντίο στον τραυλισμό της εικόνας και στη θολή κίνηση. Με ρυθμό ανανέωσης 144Hz, κάθε καρέ αποδίδεται με ευκρίνεια και ομαλή διαδοχή, ώστε να μπορείτε να ευθυγραμμίσετε τις λήψεις σας με ακρίβεια και να εκτιμήσετε τους αγώνες υψηλής ταχύτητας σε όλο τους το μεγαλείο.

FreeSync Premium

Απολαύστε καλύτερη ποιότητα εικόνων ακόμα και σε παιχνίδια γρήγορου ρυθμού, ανεξάρτητα από τη GPU που χρησιμοποιείτε. Το FreeSync Premium εξασφαλίζει υψηλό ρυθμό ανανέωσης τουλάχιστον 120Hz, καθώς και χαμηλή αντιστάθμιση ρυθμού καρέ για κάρτες γραφικών AMD.

Ελάχιστη απόσπαση προσοχής για την απόλυτη μάχη

Αναπτύξτε την ποιότητα προβολή σας με πολλαπλές ρυθμίσεις οθόνης. Το στενό περίγραμμα και ο σχεδιασμός χωρίς πλαίσιο προσφέρουν ελάχιστη απόσπαση της προσοχής για το απόλυτο πεδίο μάχης.

AOC Shadow Control & AOC Game Color

Βγάλτε τη μάχη έξω από τις σκιές με το AOC Shadow Control και το AOC Game Color! Ρυθμίστε τα επίπεδα του γκρι για καλύτερη λεπτομέρεια της εικόνας και φωτίστε τις σκοτεινές περιοχές ή βυθίστε τις ξανά στο μαύρο χρώμα εν κινήσει, χωρίς να επηρεαστεί η υπόλοιπη οθόνη.

Ρύθμιση ύψους

Σήκωσε ή χαμήλωσε την οθόνη για να ταιριάζει στο ύψος, τα γούστα και το κάθισμα σου, αφού η εύχρηστη βάση εξασφαλίζει άνεση και ευκολία μετά από πολύωρο, μαραθώνιο gaming.

6 Λειτουργίες παιχνιδιών

Προσαρμόστε την οθόνη στο παιχνίδι με το κλικ ενός κουμπιού. Εναλλαγή ρυθμίσεων μεταξύ ενσωματωμένων προεπιλογών για παιχνίδια FPS, αγώνων ή RTS ή προσαρμόστε τις δικές σας ιδανικές συνθήκες και αποθηκεύστε τις. Το πληκτρολόγιο ρυθμίσεων AOC καθιστά γρήγορη και εύκολη την εναλλαγή προφίλ ή τη ρύθμιση δυνατοτήτων.

G-Menu

Το AOC G-Menu είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορείτε να εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας για πλήρη προσαρμογή σε συνδυασμό με μέγιστη ευκολία για οποιαδήποτε οθόνη AOC ή AGON.

Ενσωματωμένα ηχεία

Τα ενσωματωμένα ηχεία διευκολύνουν την επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους. Για ταινίες, μουσική, παιχνίδια και πολλά άλλα, θα απολαμβάνετε ποιοτικό ήχο χωρίς την ταλαιπωρία της σύνδεσης εξωτερικών ηχείων.

Συμβατή με κονσόλες

Δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για να λειτουργεί με πύργους υπολογιστών αλλά είναι επίσης συμβατή με κονσόλες. Μπορείτε εύκολα να την συνδέσετε στο Xbox ή στο PlayStation και να απολαύσετε την εξαιρετική ποιότητα εικόνας.

Περιεχόμενα συσκευασίας:

  • Οθόνη
  • Βάση
  • Καλώδιο HDMI
  • Καλώδιο DisplayPort
  • Καλώδιο τροφοδοσίας

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
1500R
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
27 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Όχι
Ρύθμιση Ύψους
Όχι
Κατακόρυφη Περιστροφή
Όχι
Οριζόντια Περιστροφή
Όχι
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
USB Hub, FreeSync Premium
Eye Comfort
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
28 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (57)

  1. 39
  2. 9
  3. 3
  4. 2
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εικόνα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Απόκριση
  • Άνεση
  • Γωνία θέασης
  • Μενού

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Μακριά από AOC. Στον χρόνο πάνω καμένο pixel, η εταιρεία δεν αναλαμβάνει αντικατάσταση, καθώς και στα 3 χρόνια κάηκε το Panel , πήγε ανακύκλωση η οθόνη . H χειρότερη εταιρεία για εγγυήσεις (τουλάχιστον στην Ελλάδα). ΜΑΚΡΙΑ !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2020 με μεγάλες προσδοκίες για την ποιότητά του και την αντοχή του. Ωστόσο, δυστυχώς, αυτά τα τέσσερα χρόνια αποδείχθηκαν υπερβολικά για το συγκεκριμένο προϊόν, αφού χάλασε τον Μάιο του 2024.

    Είναι αδιανόητο να πρέπει να αντικαταστήσεις ένα τόσο βασικό και ακριβό εργαλείο τόσο σύντομα. Μιλάμε για ένα διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ετών! Οι εταιρείες πρέπει να κατασκευάζουν προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο και την καθημερινή χρήση, όχι κάτι που χρειάζεται αντικατάσταση τόσο γρήγορα.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται ότι δεν ήταν τόσο καλή όσο διαφημιζόταν, κάτι που δημιουργεί αμφιβολίες για την αξιοπιστία της εταιρείας. Όταν πληρώνεις μια αξιοσέβαστη τιμή για ένα μόνιτορ (300€ το πήρα), περιμένεις να κρατήσει τουλάχιστον μία πενταετία, αν όχι περισσότερο. Η εμπειρία μου με αυτό το προϊόν ήταν σαφώς αρνητική και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν που αναζητά αξιόπιστο και ανθεκτικό εξοπλισμό. Ποτέ ξανά AOC.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_Stam_
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν την θες για gaming μην την αγοράσεις ο χρόνος απόκρισης της ειναι άθλιος, έχει τρελό ghosting που φτάνει σε σημείο να μην εχει νόημα το οτι ειναι 144hz. Το μόνο που παλεύεται ειναι οτι ειναι 2k ανάλυση αλλα ούτε και για απαιτηττικό editing κάνει επειδή τα χρώματα της ειναι αρκετά "πειραγμένα" προκειμένου να είναι έντονα, οπότε γενικά ενα μεγάλο ΟΧΙ (χίλιες φορές να δώσεις λίγα ακόμα χρήματα για μια samsung g5)

    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontesisdimitris

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν την έχω πολύ καιρό μόλις ένα μήνα και κάτι. Μέχρι ώρας όλα είναι καλά δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με τα πιξελ ή να βγάλει γραμμές όπως σε άλλους χρήστες. Εύχομαι να παραμείνει έτσι. Αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kk2jyolo
    4
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστερια γιατι οταν συνδεω αλλο μονιτορ κανει κατι περιεργα αλλα φεν ειμαι σιγουρος οτι φταει η ιδια η οθονη και οχι το 2 monitor

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • charadegt68
    1
    18 στους 28 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καμενο ενα pixel με το που την δοκιμασα και στα games κανει κατι λαμψεις σαν να σε φωτογραφηζουν.πιστευω να αλλαχτει στην εγγυηση .Ενημερωση: αφου εμεινα κ 10μερες χωρις οθονη δεν την αλλαζουν στην εγγυηση .θα αναγκαστω να παρω αλλη απο το να μου βγουνε τα ματια .ποτε ξανα aoc

    • Άνεση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtkodo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήγα από 1080p 60Hz IPS panel σε αυτό.
    Πολύ πιο βαθιά μαύρα. Γρήγορη απόκριση. Στιβαρή κατασκευή και ποιοτική. 144Hz εναλλαγή των frames σε συνδιασμό με Gsync κάνουν τα βίντεο να τρέχουν σαν βούτυρο.

    Στα αρνητικά αν παίζεις κάνα γκεημ που έχει αρκετά μαύρα textures θα δεις την σκια του μαύρου να αργεί να κινηθεί λίγο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα χρώματα (VA panel αφού). Μπορεί να πειράξεις τις ρυθμίσεις από το μενού για να το μοιώσεις αυτό το φαινόμενο αλλά χάνεις σε ποιότητα εικόνας, οπότε ο καθένας το ρυθμίζει ανάλογα τα γούστα του. (Σε ταινία δεν πρόσεξα το φαινόμενο αυτό)

    Τα ηχεία δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα αλλά σίγουρα ο ήχος δεν είναι καλός, είναι flat και όχι ιδιαίτερα δυνατός.

    Γενικά αξίζει τα λεφτά του. ΤΙΜΙΟΤΑΤΟ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexbalidis
    3
    4 στους 35 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στους 4 μήνες μου έβγαλε μια κάθετη γραμμή στη μέση με κολλημένα - καμένα pixel. Έμαθα πως έχουν το ίδιο πρόβλημα αρκετές και δεν είμαι η μοναδική περίπτωση. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ενώ γενικά κρατάω αποδείξεις και κουτιά από τα πάντα, για την οθόνη δεν μπορώ να βρω καμιά απόδειξη ούτε σε χαρτί, ούτε σε email, ώστε να την στείλω πίσω. Λες και κάποιος μου κάνει πλάκα.

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J.Pravinos
    5
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρήση της εδώ και 6 μήνες.
    Αγορά στα 285Ε, άριστη επιλογή για τα λεφτά της.
    Ωραία χρώματα,άριστη στο gaming(πχ cod,csgo,battlefield όπου τα 144hz θα λάμψουν στο 100%),ξεκούραστη στα μάτια για την γενικότερη χρήση του υπολογιστή,minimal σχεδιασμός με τα στοιχεία gaming που όλοι θέλουμε μάλλον για να την κοιτάμε.
    Άκρως ευχαριστημένος 9/10, το τέλειο ποτέ εφικτό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stel_D
    1
    25 στους 49 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οι περισσότεροι αν όχι όλοι όσοι κοιτάτε αυτή την οθόνη θα την πάρετε για gaming λογικά... Μακριά!! το ghosting είναι τρελό μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω βιντεο που έχω τραβήξει! ακόμα και στο πιο χαμηλό overdrive είναι μαύρο χάλι. Σε σκοτεινό μέρος φαίνεται ο ασπρος φωτεισμός μέσα απο την οθόνη όταν προβάλλεται κάτι μαύρο.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos_kokkinos18
    5
    16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάτοχος της οθόνης μια εβδομάδα. Εγινε αναβάθμιση από 24αρι 60HZ monitor, κυρίως για gaming, όποτε η διαφορά ήταν εμφανής. Προσωπικά δεν ξέρω πολλά από πάνελ κτλ αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι πλέον βλέπω πράγματα που δεν έβλεπα. Σίγουρα πρέπει να ξοδέψετε χρόνο στο set up. Το menu interface είναι λίγο περίεργο αλλά με το προγραμματάκι της AOC σώζεται η κατάσταση. Να σημειωθεί κάτι που τουλάχιστον εγώ, δεν το είδα πουθενά. Στην συσκευασία περιλαμβάνεται καλώδιο DP και HDMI και με το καλώδιο που έρχεται εγώ κατάφερα και την έχω στα 144HZ δεν χρειάστηκε να πάρω άλλο.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DiaDeMuertos
    5
    16 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα μάγκες 269 euro ... Περιττός ο σχολιασμός μου γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν μπορείς να πεις για αρνητικά...
    Βασικά τα πιο πολλά τα είπαν οι προηγούμενοι κάτοχοι... Το μενού είναι λίγο άβολο αλλά μαζί του θα ασχοληθείς την πρώτη μέρα οπότε δεν είναι θέμα, άσε που υπάρχει και πρόγραμμα το οποίο θα βολέψει τους πιο πολλούς.
    Θέλει όπωσδηποτε calibration ειδικά εγώ που την σύνδεσα στο xbox το ήθελε το πείραγμα της, αλλά μετά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει...
    Η βάση είναι σταθερή και όμορφη για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει... Αυτά δεν έχω να πω πολλά ούτε είμαι παντογνωστης και ειδικός, για κάτω από 300 δεν το συζητάω μάγκες
    Να επισημάνω ότι δεν έχω παρατηρήσει backlight bleeding

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • geomam
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επέλεξα την οθόνη αυτή μιας και την βρήκα σε προσφορά στα 253€. Η μετάβαση μου ήταν από LG στις 21 ιντσες. Με λίγα λόγια ένιωσα σοκ. Η διαφορά τους δεν είναι τεράστια, είναι χαώδης. Την έχω με μια 970 τα πάντα στα φουλ και νιώθω ότι αγόρασα νέα γυαλιά. Όλα τα χρώματα είναι φοβερά, backlight bleeding δεν έχω παρατηρήσει. Μακράν η καλύτερη αγορά που έχω κάνει τα τελευταία 10 χρόνια. Όλα αυτά που αναφέρω μέσω display port στα 144hz.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ChrisGR2010
    3
    10 στους 24 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ενεργοποιημενο το freesync έχει υπερβολικό flickering σε περιπτώσεις που τα fps πέφτουν στα 30 (μενού παιχνιδιων, loading screens, παλιά παιχνιδια) το οποίο είναι απαράδεκτο για ένα μόνιτορ με αυτά τα χρήματα. Από την άλλη με απενεργοποιημενο το freesync δεν καταλαβαίνεις το screen tearing αλλά γιατι να αγοράσεις μόνιτορ με αυτή την τεχνολογία χωρίς να την χρησιμοποιείς? Χρώματα πολύ ωραία πολύ καθαρά ghosting δεν καταλαβαίνεις.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • He_Bo
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την πήρα στα 290€. Για αυτά τα λεφτά είναι απίστευτη.
    Τα αρνητικά,
    -Backlight: δεν θα πω ότι έχει ιδιαίτερα σκοτεινά μαύρα. Ειδικά όταν θέλεις να ανεβάσεις την ποιότητα του χρώματος αναγκαστικά ανεβάζεις το brightness και τα μαύρα θα έλεγα ότι είναι κάπως φωτεινά.
    -Backlight Bleeding: Πολύ διακριτικό, δύσκολο να το παρατηρήσεις χωρίς να το τεστάρεις.
    -Ghosting: δυστυχώς υπάρχει και είναι κάποσο. Ιδιαίτερα εμφανες σε χαμηλες φωτεινότητες και σε μαύρο background.
    - Άβολα κουμπιά μενου.
    Οτιδήποτε άλλο αφορά την οθόνη είναι σουπερ. Έχει συνδεσεις USB από πίσω για βολικότητα, έχει software για να κάνεις ρυθμίσεις χωρίς τα κουμπιά, χρώματα σούπερ, φωτεινότητα που πάει στο θεό (την έχω στο 30% και μου φαίνεται και πάλι ίσως πολύ). Γενικά αν δεν είχε τα αρνητικά που είπα θα έκανε 700-800 και θα πηγαίναμε σε άλλη κατηγορία, οπότε δεν μπορείς να πεις τίποτα. Αν θέλεις gaming curved και Ultra High Definition μάλλον είναι η καλύτερη σε αυτή την τιμή αν δεν κάνω λάθος.

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Maingot
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η καλυτερη επιλογη στα χρηματα της, ωραια εικονα, ωραια χρωματα και η φωτεινότητα ειναι μια χαρα. Το μενου ειναι ελαχιστα δύσχρηστο και υπαρχει λιγο backlight bleed, οχι σε ενοχλητικο βαθμο ομως.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • X--4k15
    4
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό value for money gaming monitor. Υψηλή αντίθεση και πολύ βαθιά μαύρα, που είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα των VA panels και αγνοήστε ο,τι έχετε τυχόν διαβάσει στο ίντερνετ ότι η φωτεινότητα του είναι χαμηλή. Την έχω κατεβασμένη από το preset του εργοστάσιου γιατι μου φάνηκε υπερβολικά bright. Τα συμπεράσματα δικά σας. Τα μόνα ελαττώματα που μπορώ να του προσαψω είναι ένα πολύ ανεπαίσθητο ghosting σε καταστάσεις που υπάρχουν πολύ φωτεινά διπλα σε πολύ σκούρα αντικείμενα στο πλάνο σε καταστάσεις high framerate gaming (αν εισαι casual gamer πιθανότατα δε θα το προσέξεις καν και σε καμια περίπτωση δεν επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία σου) και ένα ελαφρύ backlight bleeding, κυρίως αν βλέπεις ταινίες με χαμηλής φωτεινότητας πλάνα, όπως θριλερ, σε gaming μπορεί να μην το συναντήσεις καν. Αλλά απόλυτα αναμενόμενο από ένα οικονομικό gaming monitor και δεν είναι too much σε καμια περίπτωση. Ειδικά για τα λεφτά του άριστα 10, το συστήνω ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex_Papaemmanouil
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απίστευτη οθόνη, τα χρώματα ειναι ζωντανά, η ανταπόκριση αστραπιαία. Είναι από τις καλύτερες οθόνες που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά και ειδικά για την τιμή της. Την προτείνω για οποιοδήποτε θελει να αναβαθμίσει το set up του.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • i-marios.dropdead
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αυτο που λενε μερικοι για τη φωτεινοτητα της οθονης τη μερα, ειλικρινα δεν το καταλαβαινω.. Τη στιγμη που γραφω αυτη την αξιολογηση ειμαι σε εναν εντελως φωτεινο χωρο, ωρα 12:24 και βλεπω τα παντα πεντακαθαρα και ολοφωτεινα. Επιπλεον Edit γιατι καποιος παραπονεθηκε για flickering κατω απο 30 fps. Πρωτον εγω που εχω gsync με αυτη την οθονη λογω καρτας ειχα καποια προβληματα στην αρχη με flickering και blackscreens τα οποια αντιμετωπισα πληρως με το CRU με το οποιο κανεις customisation την οθονη σου σε resolution, Hrz Κλπ (απειρο customisation). Aυτο που θελω να πω γενικα ειναι πως μικροπροβληματα με τα PC συναντας καθε μερα. Το θεμα ειναι να εχεις τη διαθεση να τα λυσεις και την τεχνογνωσια (την οποια ακομη κι αν δεν εχεις, την αποκτας). H αλλη εναλλακτικη ειναι να σκασεις 500 + για Gsync στην περιπτωση μου, για το ιδιο αποτελεσμα με τη διαφορα οτι θα ειναι factory tuned να δεχτει Nvidia gpu.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • InvisibleSorrow
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη οθονη για τα λεφτα της και την ποιοτητα της VFM σιγουρα ! Εχω μεινει παρα πολυ ικανοποιημενος και θα την ξαναδιαλεγα και για το design της αλλα και για τα χαρακτηριστικα που προσφερει στην τιμη που τα προσφερει (την πηρα 290 €). Curved που νιωθεις οτι εισαι μεσα στο παιχνιδι και 27" που ειναι υπεραρκετες για ενα γραφειο σε μια χ αποσταση (εκανα μεταβαση απο 24" και δεν το μετανιωσα). Την προτεινω 100 % !!!

    EDIT :Μου έβγαλε πρόβλημα στην απεικόνιση της εικόνας μέσω HDMI ή DP ξαφνικά ενώ δεν είχε κανένα απολύτως θέμα. Πρέπει να βγάζω και να ξαναβάζω το HDMI port για να δείξει εικόνα στην οθόνη πράγμα απαράδεκτο για τα λεφτά της. Γιαυτόν τον λόγο επαναξιολογώ με 3/5 αστέρια..

    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konpapa35
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν θα επεκταθώ αναλυτικά μιας και έχουν ειπωθεί αξιόλογες κριτικές. Θέλει να κάνεις ένα μικρό calibrate στα χρώματα για να βρεις τι ταιριάζει στον χώρο που είσαι. Από εικόνα είμαι πολύ ικανοποιημένος γενικά. Το curved ήταν πρωτόγνωρο αλλά το συνήθισα σε μία ημέρα. Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ο ήχος. Κυριολεκτικά το κινητό μου (Xiaomi, Pocophone f1), έχει πολύ ποιοτικότερο και πιο δυνατό σε ένταση ήχο, όποτε απαραίτητα μαζί με την οθόνη χρειάζεται να εξοπλιστείτε και με κάποιο σύστημα ήχου.

    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_tserke
    2
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω την οθόνη ένα μήνα.μεταβαση από 23" full HD 5ms. monitor, τεράστια η οπτικη διαφορά σε όλα τα επίπεδα από design μέχρι και στην αναλυση όπου είναι άλλο level καθαρά την ευχαριστιεσαι σε παιχνίδια και λιγότερο σε δουλειές γραφείου όπου και εκεί δεν απαγοητευει. το μόνο μείον είναι ότι το κουμπιά για το μενού είναι απαραδεκτα μικρά και σε λάθος θέση. κάνεις δουλειά βέβαια με το προγραμματακι που κατεβάζεις από το site τούς. συστήνεται η αγορά της ανεπιφυλακτα παιδιά με κόστος κάτω από 300 ευρώ δεν υπάρχει τέτοιο μόνιτορ σε αυτή τη τιμή με ίδιες δυνατοτητες στην αγορά ..
    Edit 19/3/21. Μετά από 8 μήνες σκληρής χρήσης η οθόνη δεν έχει παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα..
    Edit 7/6/24 δυστυχώς θα συμφωνήσω με το review μηδενομπιτου και θα κατεβάσω τα αστέρια που είχα βάλει διότι η οθόνη δυστυχώς μετά από ΑΚΡΙΒΩΣ 4 χρόνια παρέδωσε στο κομμάτι αξιοπιστίας καθώς ξαφνικά παρέδωσαν πνεύμα όλες οι είσοδοι εικόνας display port και hdmi.... κρίμα γιατί κατά τα άλλα ήταν ένα αξιόλογο πάνελ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Basilhs_Melezos
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ως κατοχος της 2 και πλεον μηνες εχω να πω πως για χρηστες 1080p οθονων ειναι η τελεια επιλογη και μια πολυ καλη αναβαθμιση! Προσωπικα την αγορασα στα 310 ευρω αλλα πιστευω πως μπορει να κατεβει λιγο ακομα η τιμη 20-30 θα ηταν οτι πρεπει. Σε παιχνιδια εχει ωραια χρωματα και πολυ καλες γωνιες θεασης. Τρεχει κανονικα στα 144hz, φυσικα ο χρονος αποκρισης δεν ειναι 1ms ειναι 4ms αλλα δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα (τουλαχιστον για εμενα). Το μενου εχει βεβαια καποια προεπιλεγμενα mode για ταινιες, games, reading, internet κ.α. Μπορεις ωστοσο να τα ρυθμισεις και μονος σου με βαση την δικη σου προτιμηση οποτε την κανει και ευχαριστη ακομη και περα απο το gaming. Ο λογος που εβαλα 4 αστερια ειναι λογω της κατασκευης. Ναι μεν εχει ωραια εικονα και ολα αυτα αλλα για τα χρηματα της μην περιμενετε καμια σουπερ ουαου κατασκευη. Η βαση ειναι βαρια και σταθερη αλλα η οθονη η ιδια ειναι καπως... πλαστικουρα να το πω; Δεν ξερω. Κατα τ'αλλα ειναι οπως ειπα μια πολυ καλη επιλογη

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas.katsarelias
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου monitor εδώ κ ένα μήνα χωρίς να έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα, η βάση της είναι εξαιρετική κ γενικά το monitor είναι πολύ όμορφο με καλή ποιότητα κατασκευής.
    Τωρα όσον αφορά το gaming και σε σύγκριση με το δεύτερο μόνιτορ που έχω (LG 29WK500-P 75hz ips) η διαφορά στα παιχνίδια είναι μεγάλη...ghosting ίσως υπάρχει ελάχιστο αλλά είναι σε τέτοιο βαθμό που δεν το παρατηρώ εύκολα στα παιχνίδια που παιζω(COD,BFV, assassin creed).Στις ρυθμίσεις έχω επιλογή strong στο overdrive και Gama1 .Αυτο που που σίγουρα δεν έχει είναι το 1ms απόκριση (είναι 6-7).Τα χρώματα της είναι αρκετά καλά αλλά έχει χαμηλή φωτεινότητα πράγμα που δεν με ενοχλεί γιατί παίζω σε σκοτεινό δωμάτιο.
    5 αστέρια γιατί νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα είναι η ιδανική επιλογή για αυτά που προσφέρει.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μάγκες απλά τοπ δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • την έχω 1 χρόνο και δεν μου έχει βγάλει κανένα απόλυτος πρόβλημα σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μακριά από AOC. Στον χρόνο πάνω καμένο pixel, η εταιρεία δεν αναλαμβάνει αντικατάσταση, καθώς και στα 3 χρόνια κάηκε το Panel , πήγε ανακύκλωση η οθόνη . H χειρότερη εταιρεία για εγγυήσεις (τουλάχιστον στην Ελλάδα). ΜΑΚΡΙΑ !!!!

    0
  • Αγοράστηκε τον Ιούλιο του 2020 με μεγάλες προσδοκίες για την ποιότητά του και την αντοχή του. Ωστόσο, δυστυχώς, αυτά τα τέσσερα χρόνια αποδείχθηκαν υπερβολικά για το συγκεκριμένο προϊόν, αφού χάλασε τον Μάιο του 2024.

    Είναι αδιανόητο να πρέπει να αντικαταστήσεις ένα τόσο βασικό και ακριβό εργαλείο τόσο σύντομα. Μιλάμε για ένα διάστημα μικρότερο των τεσσάρων ετών! Οι εταιρείες πρέπει να κατασκευάζουν προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο και την καθημερινή χρήση, όχι κάτι που χρειάζεται αντικατάσταση τόσο γρήγορα.

    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται ότι δεν ήταν τόσο καλή όσο διαφημιζόταν, κάτι που δημιουργεί αμφιβολίες για την αξιοπιστία της εταιρείας. Όταν πληρώνεις μια αξιοσέβαστη τιμή για ένα μόνιτορ (300€ το πήρα), περιμένεις να κρατήσει τουλάχιστον μία πενταετία, αν όχι περισσότερο. Η εμπειρία μου με αυτό το προϊόν ήταν σαφώς αρνητική και δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν που αναζητά αξιόπιστο και ανθεκτικό εξοπλισμό. Ποτέ ξανά AOC.

    0
  • Αν την θες για gaming μην την αγοράσεις ο χρόνος απόκρισης της ειναι άθλιος, έχει τρελό ghosting που φτάνει σε σημείο να μην εχει νόημα το οτι ειναι 144hz. Το μόνο που παλεύεται ειναι οτι ειναι 2k ανάλυση αλλα ούτε και για απαιτηττικό editing κάνει επειδή τα χρώματα της ειναι αρκετά "πειραγμένα" προκειμένου να είναι έντονα, οπότε γενικά ενα μεγάλο ΟΧΙ (χίλιες φορές να δώσεις λίγα ακόμα χρήματα για μια samsung g5)

    2
  • Δεν την έχω πολύ καιρό μόλις ένα μήνα και κάτι. Μέχρι ώρας όλα είναι καλά δεν έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με τα πιξελ ή να βγάλει γραμμές όπως σε άλλους χρήστες. Εύχομαι να παραμείνει έτσι. Αξίζει τα χρήματα της και με το παραπάνω

    0
  • 4 αστερια γιατι οταν συνδεω αλλο μονιτορ κανει κατι περιεργα αλλα φεν ειμαι σιγουρος οτι φταει η ιδια η οθονη και οχι το 2 monitor

    0
  • Δες τα όλα