Καθαριστικά Προσώπου

Fresh Line Oat Gel Καθαρισμού Προσώπου 220ml

Καταπραϋντικό Τζελ Καθαρισμού προσώπου και σώματος ειδικά σχεδιασμένο για ξηρό & ευαίσθητο δέρμα.

Ήπιο & απαλό καθαριστικό που διατηρεί τη φυσική υγρασία του δέρματος και αποτρέπει την ξηρότητα....

Καταπραϋντικό Τζελ Καθαρισμού προσώπου και σώματος ειδικά σχεδιασμένο για ξηρό & ευαίσθητο δέρμα.

Ήπιο & απαλό καθαριστικό που διατηρεί τη φυσική υγρασία του δέρματος και αποτρέπει την ξηρότητα. Απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ χωρίς να απογυμνώνει το δέρμα από την απαραίτητη για αυτό υγρασία.

Η αναζωογονητική του φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με:

  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Καταπραϋντικό Τζελ Καθαρισμού προσώπου και σώματος ειδικά σχεδιασμένο για ξηρό & ευαίσθητο δέρμα.

Ήπιο & απαλό καθαριστικό που διατηρεί τη φυσική υγρασία του δέρματος και αποτρέπει την ξηρότητα. Απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ χωρίς να απογυμνώνει το δέρμα από την απαραίτητη για αυτό υγρασία.

Η αναζωογονητική του φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με:

  • εκχύλισμα επιλόβιου και βρώμης
  • έλαιο από Βαλσαμόχορτο που προσφέρουν ηρεμιστικές και θεραπευτικές ιδιότητες
  • εκχύλισμα Εχινάκιας που προσφέρει αντιβακτηριακές και αντισηπτικές ιδιότητες

Κατάλληλο για όλη την οικογένεια και ιδανική λύση για άτομα που δεν είναι σίγουρα για τον τύπο του δέρματος. Με ευχάριστο υπο-αλλεργικό άρωμα.

Δε χρησιμοποιούμε: Σιλικόνη, parabens, sls / sles, Προπυλενογλυκόλη, Βουτυλενογλυκόλη, Πετροχημικά, Φθαλικά, peg, Συστατικά Δοκιμασμένα σε Ζώα, Κολλαγόνο, Τριεθανολαμίνη, gmo’s, carbomer.

Εφαρμόστε σε υγρό πρόσωπο, σώμα ή άλλες περιοχές με ευαισθησία.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Ξηρή, Ευαίσθητη
Σύνθεση
Paraben-free, Sulfate-free (SLS/SLES-free), Cruelty-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
220 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (12)

Αξιολογήσεις

  1. 9
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Βάθος καθαρισμού
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Redsofia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρίζει καλά, δεν αφήνει αίσθηση τραβήγματος μετά αλλά αισθάνομαι το δέμα εντελώς στεγνό. Το άρωμα του ωραίο μεν, αλλά τόσο δυνατό που μου γίνεται ανυπόφορο. Το έντονο άρωμα του πιθανόν να είναι και ο λόγος που τσούζουν ελαφρώς τα μάτια μου.
    Η Fresh Line είναι η μία από τις 2 αγαπημένες μου εταιρείες (η άλλη είναι η Caudalie) αλλά το καθαριστικό αυτό δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilovethecranberries
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλο καθαριατικό και καθαρίζει σε βάθος, όμως εγώ που έχω παρά πολύ ξηρή επιδερμίδα δεν νιώθω ότι είναι τόσο ενυδατικό, δεν το χω χρησιμοποιήσει καν πολλές φορές αλλά κάθε φορά μετά νιώθω το δέρμα μου να τραβάει δυστυχώς. Αυτό μάλλον οφείλεται στην υφή του που είναι τζελ και όχι κρέμα, καλύτερα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα να προτιμήσετε ένα πιο κρεμώδες καθαριστικο. Μου αφήνει το δέρμα απαλό και λείο, αλλά και λίγο “squeaky clean” feeling. Φαντάζομαι αν έχεις μεικτή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει για σένα! Πάντως μυρίζει φανταστικά, όποτε το χρησιμοποιώ μου φτιάχνει τη διάθεση, και βάζω 2 pumps για όλο το πρόσωπο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savvy alien
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το καλύτερο καθαριστικό αυτού του είδους που εχω δοκιμάσει ποτέ, και εχω αγοράσει απο πολύ ακριβά, μέχρι φαρμακευτικά και φυτικά. Έχω μεικτή και ευαίσθητη επιδερμίδα, με τάση για ακμή, και το αγόρασα για πιο απαλό καθαρισμό, ώστε να μην χρησιμοποιώ συνέχεια τα καθαριστικά για λιπαρά/ακμή που όσο να ναι αφυδατώνουν (ιδίως τον χειμώνα) και επίσης δεν κάνουν για τα μάτια. Εντέλει κατέληξα να χρησιμοποιώ περισσότερο αυτό πρωί, βράδυ, γιατί καθαρίζει τέλεια το δέρμα, δεν τσούζει καθόλου στα μάτια, μυρίζει απλά υπέροχα και το δέρμα μετά ειναι απαλό και καθόλου αφυδατωμένο. Τέλος, αφαίρεσε και το make up αποτελεσματικά, χωρίς την αναγκη για ντεμακιγιαζ πριν. Σε βαμμένα μάτια δεν το δοκίμασα ακόμη βεβαια, γιατι έχω λάδι ντεμακιγιαζ για το πρώτο βήμα καθαρισμού.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Linaki7892
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχω μεικτή επιδερμίδα το αγόρασα γιατί ξετρελάθηκα με το άρωμα του. Το χρησιμοποιώ χρόνια πρωί και βράδυ, για καλή μου τύχη δεν μου προκάλεσε ξηρότητα στο δέρμα. Επίσης αφαιρεί τέλεια μέχρι και το αδιάβροχο μακιγιάζ, με έχει σώσει και οικονομικά καθώς δεν αγοράζω πλέον προϊόντα ντεμακιγιάζ. Τέλειο άρωμα, δεν τσούζει κατά την χρήση στα μάτια, αφήνει απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα και σε συνδυασμό με μία κρέμα ημέρας ή νυκτός ή έναν απαλό ορό έχω φτιάξει την δική μου ρουτίνα προσώπου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margitaki
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα μεγάλες προσδοκίες λόγω των συστατικών του προιοντος και την εταιρείας που θεωρείται πολύ καλή. Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και ευαίσθητη. Το καθαριστικό μου δημιούργησε πρόβλημα στα μάτια, έτσουζαν μετά την εφαρμογή και δεν αισθανόμουν ότι η επιδερμίδα μου καθαρίζει σε βάθος. Δεν το χρησιμοποιησα για ντεμακιγιαζ, αλλα για καθημερίνη χρήση. Νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλο ξηρές επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ευαισθησίες.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ άρωμα. Καθαριζει πολύ καλα, απλώς για ξηρές επιδερμίδες θέλει καλή ενυδάτωση μετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Καθαρίζει καλά, δεν αφήνει αίσθηση τραβήγματος μετά αλλά αισθάνομαι το δέμα εντελώς στεγνό. Το άρωμα του ωραίο μεν, αλλά τόσο δυνατό που μου γίνεται ανυπόφορο. Το έντονο άρωμα του πιθανόν να είναι και ο λόγος που τσούζουν ελαφρώς τα μάτια μου.
    Η Fresh Line είναι η μία από τις 2 αγαπημένες μου εταιρείες (η άλλη είναι η Caudalie) αλλά το καθαριστικό αυτό δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.

    0
  • Είναι πολύ καλο καθαριατικό και καθαρίζει σε βάθος, όμως εγώ που έχω παρά πολύ ξηρή επιδερμίδα δεν νιώθω ότι είναι τόσο ενυδατικό, δεν το χω χρησιμοποιήσει καν πολλές φορές αλλά κάθε φορά μετά νιώθω το δέρμα μου να τραβάει δυστυχώς. Αυτό μάλλον οφείλεται στην υφή του που είναι τζελ και όχι κρέμα, καλύτερα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα να προτιμήσετε ένα πιο κρεμώδες καθαριστικο. Μου αφήνει το δέρμα απαλό και λείο, αλλά και λίγο “squeaky clean” feeling. Φαντάζομαι αν έχεις μεικτή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει για σένα! Πάντως μυρίζει φανταστικά, όποτε το χρησιμοποιώ μου φτιάχνει τη διάθεση, και βάζω 2 pumps για όλο το πρόσωπο.

    2
  • Είναι το καλύτερο καθαριστικό αυτού του είδους που εχω δοκιμάσει ποτέ, και εχω αγοράσει απο πολύ ακριβά, μέχρι φαρμακευτικά και φυτικά. Έχω μεικτή και ευαίσθητη επιδερμίδα, με τάση για ακμή, και το αγόρασα για πιο απαλό καθαρισμό, ώστε να μην χρησιμοποιώ συνέχεια τα καθαριστικά για λιπαρά/ακμή που όσο να ναι αφυδατώνουν (ιδίως τον χειμώνα) και επίσης δεν κάνουν για τα μάτια. Εντέλει κατέληξα να χρησιμοποιώ περισσότερο αυτό πρωί, βράδυ, γιατί καθαρίζει τέλεια το δέρμα, δεν τσούζει καθόλου στα μάτια, μυρίζει απλά υπέροχα και το δέρμα μετά ειναι απαλό και καθόλου αφυδατωμένο. Τέλος, αφαίρεσε και το make up αποτελεσματικά, χωρίς την αναγκη για ντεμακιγιαζ πριν. Σε βαμμένα μάτια δεν το δοκίμασα ακόμη βεβαια, γιατι έχω λάδι ντεμακιγιαζ για το πρώτο βήμα καθαρισμού.

    1
  • Παρόλο που έχω μεικτή επιδερμίδα το αγόρασα γιατί ξετρελάθηκα με το άρωμα του. Το χρησιμοποιώ χρόνια πρωί και βράδυ, για καλή μου τύχη δεν μου προκάλεσε ξηρότητα στο δέρμα. Επίσης αφαιρεί τέλεια μέχρι και το αδιάβροχο μακιγιάζ, με έχει σώσει και οικονομικά καθώς δεν αγοράζω πλέον προϊόντα ντεμακιγιάζ. Τέλειο άρωμα, δεν τσούζει κατά την χρήση στα μάτια, αφήνει απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα και σε συνδυασμό με μία κρέμα ημέρας ή νυκτός ή έναν απαλό ορό έχω φτιάξει την δική μου ρουτίνα προσώπου.

    1
  • Είχα μεγάλες προσδοκίες λόγω των συστατικών του προιοντος και την εταιρείας που θεωρείται πολύ καλή. Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και ευαίσθητη. Το καθαριστικό μου δημιούργησε πρόβλημα στα μάτια, έτσουζαν μετά την εφαρμογή και δεν αισθανόμουν ότι η επιδερμίδα μου καθαρίζει σε βάθος. Δεν το χρησιμοποιησα για ντεμακιγιαζ, αλλα για καθημερίνη χρήση. Νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλο ξηρές επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ευαισθησίες.

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

103 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Καταπραϋντικό Τζελ Καθαρισμού προσώπου και σώματος ειδικά σχεδιασμένο για ξηρό & ευαίσθητο δέρμα.

Ήπιο & απαλό καθαριστικό που διατηρεί τη φυσική υγρασία του δέρματος και αποτρέπει την ξηρότητα. Απομακρύνει τους ρύπους και το μακιγιάζ χωρίς να απογυμνώνει το δέρμα από την απαραίτητη για αυτό υγρασία.

Η αναζωογονητική του φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με:

  • εκχύλισμα επιλόβιου και βρώμης
  • έλαιο από Βαλσαμόχορτο που προσφέρουν ηρεμιστικές και θεραπευτικές ιδιότητες
  • εκχύλισμα Εχινάκιας που προσφέρει αντιβακτηριακές και αντισηπτικές ιδιότητες

Κατάλληλο για όλη την οικογένεια και ιδανική λύση για άτομα που δεν είναι σίγουρα για τον τύπο του δέρματος. Με ευχάριστο υπο-αλλεργικό άρωμα.

Δε χρησιμοποιούμε: Σιλικόνη, parabens, sls / sles, Προπυλενογλυκόλη, Βουτυλενογλυκόλη, Πετροχημικά, Φθαλικά, peg, Συστατικά Δοκιμασμένα σε Ζώα, Κολλαγόνο, Τριεθανολαμίνη, gmo’s, carbomer.

Εφαρμόστε σε υγρό πρόσωπο, σώμα ή άλλες περιοχές με ευαισθησία.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Ξηρή, Ευαίσθητη
Σύνθεση
Paraben-free, Sulfate-free (SLS/SLES-free), Cruelty-free
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Gel
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
220 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (12)

  1. 9
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Βάθος καθαρισμού
  • Άρωμα
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Redsofia

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καθαρίζει καλά, δεν αφήνει αίσθηση τραβήγματος μετά αλλά αισθάνομαι το δέμα εντελώς στεγνό. Το άρωμα του ωραίο μεν, αλλά τόσο δυνατό που μου γίνεται ανυπόφορο. Το έντονο άρωμα του πιθανόν να είναι και ο λόγος που τσούζουν ελαφρώς τα μάτια μου.
    Η Fresh Line είναι η μία από τις 2 αγαπημένες μου εταιρείες (η άλλη είναι η Caudalie) αλλά το καθαριστικό αυτό δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ilovethecranberries
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλο καθαριατικό και καθαρίζει σε βάθος, όμως εγώ που έχω παρά πολύ ξηρή επιδερμίδα δεν νιώθω ότι είναι τόσο ενυδατικό, δεν το χω χρησιμοποιήσει καν πολλές φορές αλλά κάθε φορά μετά νιώθω το δέρμα μου να τραβάει δυστυχώς. Αυτό μάλλον οφείλεται στην υφή του που είναι τζελ και όχι κρέμα, καλύτερα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα να προτιμήσετε ένα πιο κρεμώδες καθαριστικο. Μου αφήνει το δέρμα απαλό και λείο, αλλά και λίγο “squeaky clean” feeling. Φαντάζομαι αν έχεις μεικτή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει για σένα! Πάντως μυρίζει φανταστικά, όποτε το χρησιμοποιώ μου φτιάχνει τη διάθεση, και βάζω 2 pumps για όλο το πρόσωπο.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Άρωμα
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • savvy alien
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι το καλύτερο καθαριστικό αυτού του είδους που εχω δοκιμάσει ποτέ, και εχω αγοράσει απο πολύ ακριβά, μέχρι φαρμακευτικά και φυτικά. Έχω μεικτή και ευαίσθητη επιδερμίδα, με τάση για ακμή, και το αγόρασα για πιο απαλό καθαρισμό, ώστε να μην χρησιμοποιώ συνέχεια τα καθαριστικά για λιπαρά/ακμή που όσο να ναι αφυδατώνουν (ιδίως τον χειμώνα) και επίσης δεν κάνουν για τα μάτια. Εντέλει κατέληξα να χρησιμοποιώ περισσότερο αυτό πρωί, βράδυ, γιατί καθαρίζει τέλεια το δέρμα, δεν τσούζει καθόλου στα μάτια, μυρίζει απλά υπέροχα και το δέρμα μετά ειναι απαλό και καθόλου αφυδατωμένο. Τέλος, αφαίρεσε και το make up αποτελεσματικά, χωρίς την αναγκη για ντεμακιγιαζ πριν. Σε βαμμένα μάτια δεν το δοκίμασα ακόμη βεβαια, γιατι έχω λάδι ντεμακιγιαζ για το πρώτο βήμα καθαρισμού.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Linaki7892
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρόλο που έχω μεικτή επιδερμίδα το αγόρασα γιατί ξετρελάθηκα με το άρωμα του. Το χρησιμοποιώ χρόνια πρωί και βράδυ, για καλή μου τύχη δεν μου προκάλεσε ξηρότητα στο δέρμα. Επίσης αφαιρεί τέλεια μέχρι και το αδιάβροχο μακιγιάζ, με έχει σώσει και οικονομικά καθώς δεν αγοράζω πλέον προϊόντα ντεμακιγιάζ. Τέλειο άρωμα, δεν τσούζει κατά την χρήση στα μάτια, αφήνει απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα και σε συνδυασμό με μία κρέμα ημέρας ή νυκτός ή έναν απαλό ορό έχω φτιάξει την δική μου ρουτίνα προσώπου.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margitaki
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα μεγάλες προσδοκίες λόγω των συστατικών του προιοντος και την εταιρείας που θεωρείται πολύ καλή. Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και ευαίσθητη. Το καθαριστικό μου δημιούργησε πρόβλημα στα μάτια, έτσουζαν μετά την εφαρμογή και δεν αισθανόμουν ότι η επιδερμίδα μου καθαρίζει σε βάθος. Δεν το χρησιμοποιησα για ντεμακιγιαζ, αλλα για καθημερίνη χρήση. Νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλο ξηρές επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ευαισθησίες.

    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Άρωμα
    • Βάθος καθαρισμού
    • Προκαλεί μέτριο "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ άρωμα. Καθαριζει πολύ καλα, απλώς για ξηρές επιδερμίδες θέλει καλή ενυδάτωση μετά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Ξηραίνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Καθαρίζει καλά, δεν αφήνει αίσθηση τραβήγματος μετά αλλά αισθάνομαι το δέμα εντελώς στεγνό. Το άρωμα του ωραίο μεν, αλλά τόσο δυνατό που μου γίνεται ανυπόφορο. Το έντονο άρωμα του πιθανόν να είναι και ο λόγος που τσούζουν ελαφρώς τα μάτια μου.
    Η Fresh Line είναι η μία από τις 2 αγαπημένες μου εταιρείες (η άλλη είναι η Caudalie) αλλά το καθαριστικό αυτό δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου.

    0
  • Είναι πολύ καλο καθαριατικό και καθαρίζει σε βάθος, όμως εγώ που έχω παρά πολύ ξηρή επιδερμίδα δεν νιώθω ότι είναι τόσο ενυδατικό, δεν το χω χρησιμοποιήσει καν πολλές φορές αλλά κάθε φορά μετά νιώθω το δέρμα μου να τραβάει δυστυχώς. Αυτό μάλλον οφείλεται στην υφή του που είναι τζελ και όχι κρέμα, καλύτερα αν έχετε ξηρή επιδερμίδα να προτιμήσετε ένα πιο κρεμώδες καθαριστικο. Μου αφήνει το δέρμα απαλό και λείο, αλλά και λίγο “squeaky clean” feeling. Φαντάζομαι αν έχεις μεικτή επιδερμίδα είναι ο,τι πρέπει για σένα! Πάντως μυρίζει φανταστικά, όποτε το χρησιμοποιώ μου φτιάχνει τη διάθεση, και βάζω 2 pumps για όλο το πρόσωπο.

    2
  • Είναι το καλύτερο καθαριστικό αυτού του είδους που εχω δοκιμάσει ποτέ, και εχω αγοράσει απο πολύ ακριβά, μέχρι φαρμακευτικά και φυτικά. Έχω μεικτή και ευαίσθητη επιδερμίδα, με τάση για ακμή, και το αγόρασα για πιο απαλό καθαρισμό, ώστε να μην χρησιμοποιώ συνέχεια τα καθαριστικά για λιπαρά/ακμή που όσο να ναι αφυδατώνουν (ιδίως τον χειμώνα) και επίσης δεν κάνουν για τα μάτια. Εντέλει κατέληξα να χρησιμοποιώ περισσότερο αυτό πρωί, βράδυ, γιατί καθαρίζει τέλεια το δέρμα, δεν τσούζει καθόλου στα μάτια, μυρίζει απλά υπέροχα και το δέρμα μετά ειναι απαλό και καθόλου αφυδατωμένο. Τέλος, αφαίρεσε και το make up αποτελεσματικά, χωρίς την αναγκη για ντεμακιγιαζ πριν. Σε βαμμένα μάτια δεν το δοκίμασα ακόμη βεβαια, γιατι έχω λάδι ντεμακιγιαζ για το πρώτο βήμα καθαρισμού.

    1
  • Παρόλο που έχω μεικτή επιδερμίδα το αγόρασα γιατί ξετρελάθηκα με το άρωμα του. Το χρησιμοποιώ χρόνια πρωί και βράδυ, για καλή μου τύχη δεν μου προκάλεσε ξηρότητα στο δέρμα. Επίσης αφαιρεί τέλεια μέχρι και το αδιάβροχο μακιγιάζ, με έχει σώσει και οικονομικά καθώς δεν αγοράζω πλέον προϊόντα ντεμακιγιάζ. Τέλειο άρωμα, δεν τσούζει κατά την χρήση στα μάτια, αφήνει απαλή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα και σε συνδυασμό με μία κρέμα ημέρας ή νυκτός ή έναν απαλό ορό έχω φτιάξει την δική μου ρουτίνα προσώπου.

    1
  • Είχα μεγάλες προσδοκίες λόγω των συστατικών του προιοντος και την εταιρείας που θεωρείται πολύ καλή. Η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και ευαίσθητη. Το καθαριστικό μου δημιούργησε πρόβλημα στα μάτια, έτσουζαν μετά την εφαρμογή και δεν αισθανόμουν ότι η επιδερμίδα μου καθαρίζει σε βάθος. Δεν το χρησιμοποιησα για ντεμακιγιαζ, αλλα για καθημερίνη χρήση. Νομίζω ότι θα ήταν κατάλληλο ξηρές επιδερμίδες χωρίς ιδιαίτερες ευαισθησίες.

    1
  • Δες τα όλα
8,33 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα