Serum

L'Oreal Paris Revitalift Filler 1.5% Ενυδατικό & Αντιγηραντικό Serum Προσώπου με Βιταμίνη C & Υαλουρονικό Οξύ για Λάμψη 30ml

Revitalift Filler Ορός Προσώπου με 1,5% καθαρό Υαλουρονικό Οξύ. Εμπλουτισμένη με 3 τύπους υαλουρονικού οξέος. Επαναφορά όγκου και μείωση ρυτίδων.

Revitalift Filler Ορός Προσώπου με 1,5% καθαρό Υαλουρονικό Οξύ. Εμπλουτισμένη με 3 τύπους υαλουρονικού οξέος. Επαναφορά όγκου και μείωση ρυτίδων.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δραστική Ουσία Υαλουρονικό Οξύ, Βιταμίνη C
  • Δράση Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Λείανση, Λάμψη
  • Τύπος Επιδερμίδας Όλοι οι Τύποι
  • Περιοχή Χρήσης Πρόσωπο
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Revitalift Filler Ορός Προσώπου με 1,5% καθαρό Υαλουρονικό Οξύ. Εμπλουτισμένη με 3 τύπους υαλουρονικού οξέος. Επαναφορά όγκου και μείωση ρυτίδων.

Οφέλη

Εμπλουτισμένος με:

  • Μακρο Υαλουρονικό Οξύ → άμεση ενυδάτωση & λείανση της επιδερμίδας.
  • Μικρο Υαλουρονικό Οξύ → αναπλήρωση των ανώτερων στρωμάτων της επιδερμίδας.
  • Μακράς διάρκειας Υαλουρονικό Οξύ → αναπλήρωση σε βάθος, γέμισμα ρυτίδων & γραμμών.
  • Γλυκερίνη → αναπληρώνει την υγρασία της επιδερμίδας.
  • Παράγωγο Βιταμίνης C → συμβάλλει στη λάμψη της επιδερμίδας.
  • Ανάλαφρη & μη λιπαρή υφή.
  • Κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας.

Ενεργά Συστατικά

Υαλουρονικό Οξύ:

  • Συγκρατεί έως και 1000 φορές το βάρος του σε νερό, προσφέροντας εντατική ενυδάτωση.
  • Προστατεύει από την αφυδάτωση και ενισχύει τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας. 
  • Με τεχνολογία μικρομορίων, διεισδύει σε βάθος και ενισχύει τη σύνθεση φυσικού υαλουρονικού οξέος.
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα και τη λείανση της επιδερμίδας.
  • Ιδανικό και για τα μαλλιά, προσφέρει αναπλήρωση υγρασίας και ζωντάνια.
  • Ο απόλυτος σύμμαχος για υγιές, ενυδατωμένο δέρμα και λαμπερά μαλλιά.

Micro HA:
Διεισδύουν βαθύτερα στην επιδερμίδα για να την ενυδατώσουν εντατικα. Προστατεύουν την επιδερμίδα από ευαισθησίες που προκαλούνται από διάφορα ερεθίσματα.

Macro HA:
Το Macro HA, που ανακτάται με τη χρήση βιοτεχνολογίας, περιλαμβάνει μεγάλα μόρια υαλουρονικού οξέος που ενυδατώνουν τις επιφανειακές στιβάδες της επιδερμίδας.

Αποτελεσματικότητα

Κλινικά αποδεδειγμένα αποτελέσματα (ανεξάρτητο ινστιτούτο):

  • Σε 6 εβδομάδες: -47% ρυτίδες**
  • Σε 4 εβδομάδες: -31% ρυτίδες**
  • Σε 2 εβδομάδες: -14% ρυτίδες*

Άμεσα: 100% των γυναικών παρατήρησαν ενυδάτωση, όγκο & μείωση λεπτών γραμμών.

*κλινική δοκιμή σε 75 γυναίκες

**κλινική βαθμολόγηση σε 53 γυναίκες

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε 2-3 σταγόνες δύο φορές την ημέρα, σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα σε πρόσωπο και λαιμό.
  • Εφαρμόστε την κρέμα ημέρας ή νύχτας.
  • Αποφύγετε την περιοχή των ματιών. Σε περίπτωση επαφής με τα μάτια, ξεπλύνετε αμέσως με άφθονο νερό.

Συστατικά

AQUA / WATER • GLYCERIN • HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID • SODIUM HYALURONATE • CITRIC ACID • DIPEPTIDE DIAMINOBUTYROYL BENZYLAMIDE DIACETATE • SECALE CEREALE SEED EXTRACT / RYE SEED EXTRACT • SODIUM ACETYLATED HYALURONATE • TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE • ASCORBYL GLUCOSIDE • PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL • PENTYLENE GLYCOL • BENZYL ALCOHOL • BENZYL BENZOATE • BENZYL SALICYLATE • CITRONELLOL • LINALOOL • CHLORPHENESIN • PHENOXYETHANOL • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. Z70022624/1).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Λείανση, Λάμψη
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (191)

Αξιολογήσεις

  1. 129
  2. 35
  3. 17
  4. 3
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει άρωμα άρα μου προκαλεί ερεθισμό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Eve8835
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρά πολλη καλή θα έλεγε κανείς. Με αρκετά ωραίο άρωμα και η υφη της στην αρχή ειναι υγρή προς κολλώδης αλλα το πρόσωπο το αναζωογονεί κατευθείαν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • User4321
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το απλώνεις και δεν μπορείς να βάλεις κατι αλλο απο πανω γιατί σπαει σε μικρά κομμάτια σιλικόνης....

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katia.chatzi
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ευχαριστημένη....για την τιμή του κάνει θαύματα...ισως σε καποιες κυριες που εχουν μεγαλυτερα θεματα να ειναι ενα ελαφρυ προιον και να μην βλεπουν αποτελεσματα σε μια μετρια επιδερμιδα μετρια εννοω στην φθονα ανανεωνει ενυδατωνει κ βελτιωνη την οψη του προσωπου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bella_Kors
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κολλάει καθόλου, απορροφάται πολύ γρήγορα και δέχεται ωραία μια κρέμα πάνω του χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο ή να ξεφλουδίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petroula_Spe1381
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγόρασα το 2ο μπουκαλακι τώρα. στην αρχή το χρησιμοποιουσα λάθος καθώς θέλει εφαρμογή σε νωπό δέρμα. μόλις το έκανα αυτό είδα αμέσως διαφορά στη λιπαρότητα που έχω, το πρωί ξυπνάω με σχεδόν καθόλου. το έχω λατρέψει κ δε θα το αλλάξω.
    οποτε θυμάμαι βάζω κ την αντίστοιχη νυχτός με ρετινολη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • renac
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω χρησιμοποιήσει τη μάσκα μιας χρήσης. Παρόλο που έχω ευαίσθητο δέρμα δεν με ενόχλησε καθόλου. Μετά τη χρήση το δέρμα μου ήταν απίστευτα λείο και λαμπερό. Το δοκίμασα ξανά σε συνδυασμό με μασάζ προσώπου και ένιωθα τόσο τεντωμένο το δέρμα μου σαν να είχα κάνει lifting. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα αγοράσω και το κανονικό μέγεθος γιατί δουλεύει όντως. Είναι εξαιρετικό προϊόν και value for money!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna.t.ioannidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απιθανη ενυδατωση και φοβερο αποτελεσμα. Το χρησιμοποιω πανω απο 2 χρονια και δεν το αλλαζω με τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkstar
    4
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχος ορός για πρωί βράδυ. Προσωπικά το χρησιμοποιούσα μετά τη θάλασσα, μετά από ντουζ μέσα στη μέρα, πριν το βάψιμο.
    Ο μόνος λόγος που βάζω ένα αστεράκι μείον και ο λόγος που μάλλον δεν θα το ξαναπάρω και πολύ στεναχωριέμαι για αυτό είναι γιατί προσπαθώ να κάνω πιο ηθικές αγορές και δυστυχώς απότι ξέρω η εταιρία δεν είναι vegan και cruelty free. Αν αυτό δεν ισχύει θα ήθελα να το μάθω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_beatnik
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 41 χρόνων και με πολύ αφυδατωμένη επιδερμίδα. Ο ορός αυτός είναι πάρα πολύ αποτελεσματικός. Δεν έχω αγοράσει ποτέ κάποιον άλλο, αλλά έχω να πω ότι ήδη από την πρώτη εβδομάδα χρήσης του (πρωί και βράδυ) οι ρυτίδες έκφρασης στο μετωπο και δίπλα από το στόμα είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Αυτό μάλιστα χωρίς την χρηση κάποιας άλλης κρέμας. Έχει περάσει πια μήνας και εξακολουθώ να είμαι το ίδιο ικανοποιημένη, γι'αυτό κι αποφάσισα να γράψω κριτική. Είναι λεπτόρευστος κι ελαφρύς, με ευχάριστο άρωμα, ενυδατικός (προφανώς) και χωρίς την κολλώδη υφή και αίσθηση που αφήνει το αντίστοιχο προϊόν για τα μάτια ( με το ραβδάκι με τις μπίλιες).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnny_depp
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου αρέσει καθόλου η κολλώδης αίσθηση που αφήνει όταν στεγνώσει και είναι λες κ έχω απλώσει peel off μάσκα στο πρόσωπο μου κ νιώθω ότι έχει στεγνώσει κάποιος στόκος πάνω μου.
    Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ με μακιγιάζ από πάνω γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση που αφήνει και μου φαίνεται ότι θα σπάσει το μακιγιάζ. Μόνο βράδυ το βάζω ή πρώι όταν δεν με νοιάζει να κάνω μακιγιάζ από πάνω. Την ίδια αίσθηση μου αφήνει και ο ορός με υαλουρονικό της ίδιας σειράς και εταιρείας με το απλικατέρ με τις μπίλιες. Και πολύ δύσχρηστη πιπέτα, μου έχει δημιουργήσει πολλές φορές πρόβλημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Andrianopoulou
    1
    8 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα διαβάσει θετικά σχόλια και έτσι αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Αγόρασα τον συγκεκριμένο ορό καθώς και την κρέμα ημέρας revitaligt filler αλλά τα σταμάτησα μετά από 5 μέρες γιατί το πρόσωπο μου αφυδατώθηκε πλήρως. Από την πρώτη εφαρμογή του serum το πρόσωπο μου έτσουζε αλλά είπα να δώσω λίγο χρόνο. Τις 2 πρώτες μέρες έβαλα μόνο το serum, τις επόμενες 2 συνδυαστικά serum + κρέμα και την 5η μέρα έβαλα την κρέμα μόνη της μήπως και καταλάβω τι φταίει... όχι απλά δεν ενυδατώθηκε η επιδερμίδα μου αλλά έγινε και χειρότερη από ότι ήταν.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kate237
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα τίμιο υαλουρονικό σέρουμ. Αν δεν βάζεις υπερβολικά μεγάλη ποσότητα, απορροφάται και δεν "τραβάει"καθόλου το δέρμα. Όταν το χρησιμοποιώ μόνο του, το βάζω πάνω από νωπό δέρμα. Αλλά τις πιο πολλές φορές το χρησιμοποιώ πάνω από βιταμίνη c (όταν το χρησιμοποιώ πρωί) ή απλώνω ένα πολύ λεπτό στρώμα κάτω από τη ρετινόλη (όταν το χρησιμοποιώ βράδυ) και βοηθάει απίστευτα. Πιο παλιά που δεν το συνδύαζα με τη ρετινόλη, το δέρμα έτσουζε για κάποια δευτερόλεπτα ειδικά όσο την άπλωνα. Από τη στιγμή που άρχισα να τη βάζω πάνω από μία πολύ λεπτή στρώση υαλουρονικού, δεν καταλαβαίνω τίποτα! Δεν είχα άλλη απαίτηση. Βασικά, φροντίζει να μην πονάει το δέρμα μου, με τα σέρουμ που χρησιμοποιώ από πάνω ή από κάτω! Αυτό. Το άλλο καλό είναι ότι το βρίσκω παντού, από φαρμακεία μέχρι σούπερ μάρκετ, και πάντα κάπου υπάρχει σε προσφορά!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helen_Evangelista
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Loved this! I have dry and bumpy skin, and this product helps with it. Promise! In just 2 days I saw my skin improved. Easily absorbs in the skin. Afterwards I apply the filler cream

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι ένας λεπτόρρευστος όρος,με όμορφο διακριτικό άρωμα και χωρίς να κολλάει στο δέρμα
    θα πω ότι στην πρώτη μου εφαρμογή δυσκολεύτηκα λίγο να απλωσω την κρέμα νυκτός αλλά μπορεί να βιάστηκα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • beianna
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ αξιοπρεπές προϊον για τα χρήματα που έχει, σαφώς είναι ένα απλό serum, προσωπικά έχω παρά πολύ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και είμαι 32, το serum της vichy το mineral 89 το χρησιμοποιουσα χρόνια και μου έπεφτε πάρα μα πάρα πολύ λιπαρό, με αποτέλεσμα να το σταματήσω, το συγκεκριμένο προϊόν δεν αφήνει τέτοιο μπούκωμα στο δέρμα, εγώ προσωπικά σε μία κοπέλα με λιπαρό δέρμα με τάση ακμής το προτείνω, αν όμως θέλει κάτι πιο βαρύ πιο γεμάτο στο δέρμα, κυρίως για κανονικά/ξηρά δέρματα δεν κάνει πολλά πράγματα, με την έννοια ότι δεν προσφέρει αυτήν την αίσθηση την βαριά στο δέρμα, απορροφάται άμεσα και αφήνει μια αίσθηση απλότητας στο δέρμα και σύσφιξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Zacharouliiiiiiiiii
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε μου αρεσε τόσο σε σχέση με τον όρο της vichy . Το υγρό είναι λεπτόρρευστο σαν νερό και δεν μπορείς να το απλώσεις εύκολα στο πρωσωπο γιατί τρέχει. Για την αντιγυρανση δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω ιδιαίτερο θέμα , το χρησιμοποιώ απλά σαν σερουμ υαλουρονικου.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek_Sanja
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε ε εβδομάδες θα δείτε μεγάλη διαφορά. Εγώ βάζω το σερουμ και στα χέρια και το δέρμα μου αναγεννήθηκε ειλικρινά ,κανένα άλλο προϊόν δεν έκανε τίποτα παρόμοιο

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani84
    2
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειωσα ένα μπουκάλι πριν το αξιολογήσω και έχω να πω ότι ότι για ηλικίες άνω των 45, ούτε ρυτίδες γεμίζει όπως άλλα υαλουρονικά, ούτε ιδιαίτερη ενυδάτωση προσφέρει: αν το χρησιμοποιήσω μόνο του μετά από καλό πλύσιμο του προσώπου με σαπούνι, μετά από λίγο με 'τραβάει' το δέρμα και πρέπει να βάλω κρέμα για να έρθει στα ίσια του. Έχω χρησιμοποιήσει άλλα σέρουμ, ακριβότερα δυστυχώς, που κάνανε μεγάλη διαφορά στις ρυτίδες παρότι θεωρητικά είχαν χαμηλότερη περιεκτικότητα υαλουρονικού, και στα οποία αναγκαστικά θα επιστρέψω αφού αυτό δεν κάνει δουλειά.
    Από την άλλη, δεν μου δημιούργησε προβλήματα, παρότι έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • al_geo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακράν το καλύτερο,δοκίμασα το αντίστοιχο ordinary κ πολυδιαφημισμένο της vichy.κανει φοβερή δουλειά,τέλεια αίσθηση .όταν το σταμάτησα για λίγο καιρό κατάλαβα τη δουλειά που κάνει...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasia_Deytou
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ενυδατωνει καθόλου. Μετά την απορρόφηση του το δέρμα μου δεν είναι πιο λείο. Το χρησιμοποιώ 2 μήνες κ δεν έχω δει σε τίποτα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lia7waris
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συνεχόμενα εδώ και 2 ολόκληρα χρόνια, καθημερινά όλο τον χρόνο και δεν βάζω τίποτα άλλο πέραν από κρέμα αντηλιακό. ότι καλύτερο!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Papatheohari
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα παρα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προϊόν. Το αναμιγνύω και με make up και το πρόσωπο λάμπει αισθητά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annie_Eva
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τα καλύτερα serum υαλουρονικου που έχω χρησιμοποιήσει και μάλιστα οικονομικό. Ενυδατωνει τέλεια , απορροφάται αμέσως και παρ' όλο που έχει ένα ελαφρύ άρωμα δεν ερεθίζει την ευαίσθητη επιδερμίδα μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pluss
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο, αλλά ούτε μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα κιόλας. Στα θετικά είναι η σχετικά ελαφριά σύνθεσή του, στα αρνητικά όμως είναι ότι ενώ αφήνει λίγη γυαλάδα, το ενυδατικό αποτέλεσμα είναι απλά ικανοποιητικό, τίποτα το ιδιαίτερο. Και όσον αφορά το αντιρυτιδικό της αποτέλεσμα, ούτε καν...

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Χαλκίδη
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια βάση για κάτω από το make up...μου είπαν πως το δέρμα μου λάμπει!..το φοράω συνήθως μέρα και το βράδυ φοράω την ρετινολη της ίδιας εταιρείας!... ενυδάτωση λάμψη ελαστικό δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavragiannidoualex
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελαφριά μυρωδια, άνετο σαν αίσθηση ,δεν κολλάει καθόλου. Απορροφάται πολύ γρήγορα και δέχεται ωραία μια κρέμα πάνω του χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο ή να ξεφλουδίζει. Ενυδατωνει όπως πρέπει χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

3066 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
slw1700203

Φυσικά και μπορείς.Τον χρησιμοποιώ εγώ που ειμαι 28.Δεν κάνει και αντιγήρανση που περιγράφει αλλά πολύ καλή ενυδάτωση και λάμψη.Ειδικά οι γυναίκες που γερνάνε πολύ γρήγορα πρέπει να χρησιμοποιούν κάτι πιο ισχυρό από τα χρόνια τους.

mirtobou18

Πόση ποσότητα βάζετε; Έβαλα 4-5 σταγόνες αλλά νομίζω δεν μου έφτασαν!

vasogg

Έχω πολύ ξηρή επιδερμίδα και γεμίζω 2 φορές την πιπέτα για να είναι ικανοποιητική η ενυδάτωση. Αφού απορροφηθεί, μετά από λίγα λεπτά απλώνω κι ενυδατική κρέμα.

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Revitalift Filler Ορός Προσώπου με 1,5% καθαρό Υαλουρονικό Οξύ. Εμπλουτισμένη με 3 τύπους υαλουρονικού οξέος. Επαναφορά όγκου και μείωση ρυτίδων.

Οφέλη

Εμπλουτισμένος με:

  • Μακρο Υαλουρονικό Οξύ → άμεση ενυδάτωση & λείανση της επιδερμίδας.
  • Μικρο Υαλουρονικό Οξύ → αναπλήρωση των ανώτερων στρωμάτων της επιδερμίδας.
  • Μακράς διάρκειας Υαλουρονικό Οξύ → αναπλήρωση σε βάθος, γέμισμα ρυτίδων & γραμμών.
  • Γλυκερίνη → αναπληρώνει την υγρασία της επιδερμίδας.
  • Παράγωγο Βιταμίνης C → συμβάλλει στη λάμψη της επιδερμίδας.
  • Ανάλαφρη & μη λιπαρή υφή.
  • Κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας.

Ενεργά Συστατικά

Υαλουρονικό Οξύ:

  • Συγκρατεί έως και 1000 φορές το βάρος του σε νερό, προσφέροντας εντατική ενυδάτωση.
  • Προστατεύει από την αφυδάτωση και ενισχύει τη φυσική υγρασία της επιδερμίδας. 
  • Με τεχνολογία μικρομορίων, διεισδύει σε βάθος και ενισχύει τη σύνθεση φυσικού υαλουρονικού οξέος.
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα και τη λείανση της επιδερμίδας.
  • Ιδανικό και για τα μαλλιά, προσφέρει αναπλήρωση υγρασίας και ζωντάνια.
  • Ο απόλυτος σύμμαχος για υγιές, ενυδατωμένο δέρμα και λαμπερά μαλλιά.

Micro HA:
Διεισδύουν βαθύτερα στην επιδερμίδα για να την ενυδατώσουν εντατικα. Προστατεύουν την επιδερμίδα από ευαισθησίες που προκαλούνται από διάφορα ερεθίσματα.

Macro HA:
Το Macro HA, που ανακτάται με τη χρήση βιοτεχνολογίας, περιλαμβάνει μεγάλα μόρια υαλουρονικού οξέος που ενυδατώνουν τις επιφανειακές στιβάδες της επιδερμίδας.

Αποτελεσματικότητα

Κλινικά αποδεδειγμένα αποτελέσματα (ανεξάρτητο ινστιτούτο):

  • Σε 6 εβδομάδες: -47% ρυτίδες**
  • Σε 4 εβδομάδες: -31% ρυτίδες**
  • Σε 2 εβδομάδες: -14% ρυτίδες*

Άμεσα: 100% των γυναικών παρατήρησαν ενυδάτωση, όγκο & μείωση λεπτών γραμμών.

*κλινική δοκιμή σε 75 γυναίκες

**κλινική βαθμολόγηση σε 53 γυναίκες

Οδηγίες Χρήσης

  • Εφαρμόστε 2-3 σταγόνες δύο φορές την ημέρα, σε καθαρή και στεγνή επιδερμίδα σε πρόσωπο και λαιμό.
  • Εφαρμόστε την κρέμα ημέρας ή νύχτας.
  • Αποφύγετε την περιοχή των ματιών. Σε περίπτωση επαφής με τα μάτια, ξεπλύνετε αμέσως με άφθονο νερό.

Συστατικά

AQUA / WATER • GLYCERIN • HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID • SODIUM HYALURONATE • CITRIC ACID • DIPEPTIDE DIAMINOBUTYROYL BENZYLAMIDE DIACETATE • SECALE CEREALE SEED EXTRACT / RYE SEED EXTRACT • SODIUM ACETYLATED HYALURONATE • TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE • ASCORBYL GLUCOSIDE • PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL • PENTYLENE GLYCOL • BENZYL ALCOHOL • BENZYL BENZOATE • BENZYL SALICYLATE • CITRONELLOL • LINALOOL • CHLORPHENESIN • PHENOXYETHANOL • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. Z70022624/1).

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Δράση
Αντιγήρανση, Ενυδάτωση, Λείανση, Λάμψη
Δραστικό Συστατικό
Υαλουρονικό Οξύ, Βιταμίνη C
Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Αμπούλες
Όχι
Booster
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
30 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (191)

  1. 129
  2. 35
  3. 17
  4. 3
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει άρωμα άρα μου προκαλεί ερεθισμό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Eve8835
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρά πολλη καλή θα έλεγε κανείς. Με αρκετά ωραίο άρωμα και η υφη της στην αρχή ειναι υγρή προς κολλώδης αλλα το πρόσωπο το αναζωογονεί κατευθείαν

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • User4321
    2
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το απλώνεις και δεν μπορείς να βάλεις κατι αλλο απο πανω γιατί σπαει σε μικρά κομμάτια σιλικόνης....

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Απορρόφηση
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katia.chatzi
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολυ ευχαριστημένη....για την τιμή του κάνει θαύματα...ισως σε καποιες κυριες που εχουν μεγαλυτερα θεματα να ειναι ενα ελαφρυ προιον και να μην βλεπουν αποτελεσματα σε μια μετρια επιδερμιδα μετρια εννοω στην φθονα ανανεωνει ενυδατωνει κ βελτιωνη την οψη του προσωπου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bella_Kors
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν κολλάει καθόλου, απορροφάται πολύ γρήγορα και δέχεται ωραία μια κρέμα πάνω του χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο ή να ξεφλουδίζει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Petroula_Spe1381
    5
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγόρασα το 2ο μπουκαλακι τώρα. στην αρχή το χρησιμοποιουσα λάθος καθώς θέλει εφαρμογή σε νωπό δέρμα. μόλις το έκανα αυτό είδα αμέσως διαφορά στη λιπαρότητα που έχω, το πρωί ξυπνάω με σχεδόν καθόλου. το έχω λατρέψει κ δε θα το αλλάξω.
    οποτε θυμάμαι βάζω κ την αντίστοιχη νυχτός με ρετινολη!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • renac
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω χρησιμοποιήσει τη μάσκα μιας χρήσης. Παρόλο που έχω ευαίσθητο δέρμα δεν με ενόχλησε καθόλου. Μετά τη χρήση το δέρμα μου ήταν απίστευτα λείο και λαμπερό. Το δοκίμασα ξανά σε συνδυασμό με μασάζ προσώπου και ένιωθα τόσο τεντωμένο το δέρμα μου σαν να είχα κάνει lifting. Το συστήνω ανεπιφύλακτα και θα αγοράσω και το κανονικό μέγεθος γιατί δουλεύει όντως. Είναι εξαιρετικό προϊόν και value for money!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anna.t.ioannidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απιθανη ενυδατωση και φοβερο αποτελεσμα. Το χρησιμοποιω πανω απο 2 χρονια και δεν το αλλαζω με τιποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • darkstar
    4
    14 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Υπέροχος ορός για πρωί βράδυ. Προσωπικά το χρησιμοποιούσα μετά τη θάλασσα, μετά από ντουζ μέσα στη μέρα, πριν το βάψιμο.
    Ο μόνος λόγος που βάζω ένα αστεράκι μείον και ο λόγος που μάλλον δεν θα το ξαναπάρω και πολύ στεναχωριέμαι για αυτό είναι γιατί προσπαθώ να κάνω πιο ηθικές αγορές και δυστυχώς απότι ξέρω η εταιρία δεν είναι vegan και cruelty free. Αν αυτό δεν ισχύει θα ήθελα να το μάθω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eleni_beatnik
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είμαι 41 χρόνων και με πολύ αφυδατωμένη επιδερμίδα. Ο ορός αυτός είναι πάρα πολύ αποτελεσματικός. Δεν έχω αγοράσει ποτέ κάποιον άλλο, αλλά έχω να πω ότι ήδη από την πρώτη εβδομάδα χρήσης του (πρωί και βράδυ) οι ρυτίδες έκφρασης στο μετωπο και δίπλα από το στόμα είχαν σχεδόν εξαφανιστεί. Αυτό μάλιστα χωρίς την χρηση κάποιας άλλης κρέμας. Έχει περάσει πια μήνας και εξακολουθώ να είμαι το ίδιο ικανοποιημένη, γι'αυτό κι αποφάσισα να γράψω κριτική. Είναι λεπτόρευστος κι ελαφρύς, με ευχάριστο άρωμα, ενυδατικός (προφανώς) και χωρίς την κολλώδη υφή και αίσθηση που αφήνει το αντίστοιχο προϊόν για τα μάτια ( με το ραβδάκι με τις μπίλιες).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnny_depp
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου αρέσει καθόλου η κολλώδης αίσθηση που αφήνει όταν στεγνώσει και είναι λες κ έχω απλώσει peel off μάσκα στο πρόσωπο μου κ νιώθω ότι έχει στεγνώσει κάποιος στόκος πάνω μου.
    Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ με μακιγιάζ από πάνω γιατί δεν μου αρέσει καθόλου η αίσθηση που αφήνει και μου φαίνεται ότι θα σπάσει το μακιγιάζ. Μόνο βράδυ το βάζω ή πρώι όταν δεν με νοιάζει να κάνω μακιγιάζ από πάνω. Την ίδια αίσθηση μου αφήνει και ο ορός με υαλουρονικό της ίδιας σειράς και εταιρείας με το απλικατέρ με τις μπίλιες. Και πολύ δύσχρηστη πιπέτα, μου έχει δημιουργήσει πολλές φορές πρόβλημα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Andrianopoulou
    1
    8 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είχα διαβάσει θετικά σχόλια και έτσι αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Αγόρασα τον συγκεκριμένο ορό καθώς και την κρέμα ημέρας revitaligt filler αλλά τα σταμάτησα μετά από 5 μέρες γιατί το πρόσωπο μου αφυδατώθηκε πλήρως. Από την πρώτη εφαρμογή του serum το πρόσωπο μου έτσουζε αλλά είπα να δώσω λίγο χρόνο. Τις 2 πρώτες μέρες έβαλα μόνο το serum, τις επόμενες 2 συνδυαστικά serum + κρέμα και την 5η μέρα έβαλα την κρέμα μόνη της μήπως και καταλάβω τι φταίει... όχι απλά δεν ενυδατώθηκε η επιδερμίδα μου αλλά έγινε και χειρότερη από ότι ήταν.

    • Απορρόφηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kate237
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα τίμιο υαλουρονικό σέρουμ. Αν δεν βάζεις υπερβολικά μεγάλη ποσότητα, απορροφάται και δεν "τραβάει"καθόλου το δέρμα. Όταν το χρησιμοποιώ μόνο του, το βάζω πάνω από νωπό δέρμα. Αλλά τις πιο πολλές φορές το χρησιμοποιώ πάνω από βιταμίνη c (όταν το χρησιμοποιώ πρωί) ή απλώνω ένα πολύ λεπτό στρώμα κάτω από τη ρετινόλη (όταν το χρησιμοποιώ βράδυ) και βοηθάει απίστευτα. Πιο παλιά που δεν το συνδύαζα με τη ρετινόλη, το δέρμα έτσουζε για κάποια δευτερόλεπτα ειδικά όσο την άπλωνα. Από τη στιγμή που άρχισα να τη βάζω πάνω από μία πολύ λεπτή στρώση υαλουρονικού, δεν καταλαβαίνω τίποτα! Δεν είχα άλλη απαίτηση. Βασικά, φροντίζει να μην πονάει το δέρμα μου, με τα σέρουμ που χρησιμοποιώ από πάνω ή από κάτω! Αυτό. Το άλλο καλό είναι ότι το βρίσκω παντού, από φαρμακεία μέχρι σούπερ μάρκετ, και πάντα κάπου υπάρχει σε προσφορά!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helen_Evangelista
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Loved this! I have dry and bumpy skin, and this product helps with it. Promise! In just 2 days I saw my skin improved. Easily absorbs in the skin. Afterwards I apply the filler cream

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι ένας λεπτόρρευστος όρος,με όμορφο διακριτικό άρωμα και χωρίς να κολλάει στο δέρμα
    θα πω ότι στην πρώτη μου εφαρμογή δυσκολεύτηκα λίγο να απλωσω την κρέμα νυκτός αλλά μπορεί να βιάστηκα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • beianna
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ αξιοπρεπές προϊον για τα χρήματα που έχει, σαφώς είναι ένα απλό serum, προσωπικά έχω παρά πολύ λιπαρό δέρμα με τάση ακμής και είμαι 32, το serum της vichy το mineral 89 το χρησιμοποιουσα χρόνια και μου έπεφτε πάρα μα πάρα πολύ λιπαρό, με αποτέλεσμα να το σταματήσω, το συγκεκριμένο προϊόν δεν αφήνει τέτοιο μπούκωμα στο δέρμα, εγώ προσωπικά σε μία κοπέλα με λιπαρό δέρμα με τάση ακμής το προτείνω, αν όμως θέλει κάτι πιο βαρύ πιο γεμάτο στο δέρμα, κυρίως για κανονικά/ξηρά δέρματα δεν κάνει πολλά πράγματα, με την έννοια ότι δεν προσφέρει αυτήν την αίσθηση την βαριά στο δέρμα, απορροφάται άμεσα και αφήνει μια αίσθηση απλότητας στο δέρμα και σύσφιξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleni_Zacharouliiiiiiiiii
    3
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δε μου αρεσε τόσο σε σχέση με τον όρο της vichy . Το υγρό είναι λεπτόρρευστο σαν νερό και δεν μπορείς να το απλώσεις εύκολα στο πρωσωπο γιατί τρέχει. Για την αντιγυρανση δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω ιδιαίτερο θέμα , το χρησιμοποιώ απλά σαν σερουμ υαλουρονικου.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Greek_Sanja
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέσα σε ε εβδομάδες θα δείτε μεγάλη διαφορά. Εγώ βάζω το σερουμ και στα χέρια και το δέρμα μου αναγεννήθηκε ειλικρινά ,κανένα άλλο προϊόν δεν έκανε τίποτα παρόμοιο

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Fani84
    2
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλειωσα ένα μπουκάλι πριν το αξιολογήσω και έχω να πω ότι ότι για ηλικίες άνω των 45, ούτε ρυτίδες γεμίζει όπως άλλα υαλουρονικά, ούτε ιδιαίτερη ενυδάτωση προσφέρει: αν το χρησιμοποιήσω μόνο του μετά από καλό πλύσιμο του προσώπου με σαπούνι, μετά από λίγο με 'τραβάει' το δέρμα και πρέπει να βάλω κρέμα για να έρθει στα ίσια του. Έχω χρησιμοποιήσει άλλα σέρουμ, ακριβότερα δυστυχώς, που κάνανε μεγάλη διαφορά στις ρυτίδες παρότι θεωρητικά είχαν χαμηλότερη περιεκτικότητα υαλουρονικού, και στα οποία αναγκαστικά θα επιστρέψω αφού αυτό δεν κάνει δουλειά.
    Από την άλλη, δεν μου δημιούργησε προβλήματα, παρότι έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • al_geo
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μακράν το καλύτερο,δοκίμασα το αντίστοιχο ordinary κ πολυδιαφημισμένο της vichy.κανει φοβερή δουλειά,τέλεια αίσθηση .όταν το σταμάτησα για λίγο καιρό κατάλαβα τη δουλειά που κάνει...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasia_Deytou
    1
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ενυδατωνει καθόλου. Μετά την απορρόφηση του το δέρμα μου δεν είναι πιο λείο. Το χρησιμοποιώ 2 μήνες κ δεν έχω δει σε τίποτα.

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lia7waris
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγοράζω συνεχόμενα εδώ και 2 ολόκληρα χρόνια, καθημερινά όλο τον χρόνο και δεν βάζω τίποτα άλλο πέραν από κρέμα αντηλιακό. ότι καλύτερο!!!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Elena_Papatheohari
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εμεινα παρα πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προϊόν. Το αναμιγνύω και με make up και το πρόσωπο λάμπει αισθητά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annie_Eva
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι από τα καλύτερα serum υαλουρονικου που έχω χρησιμοποιήσει και μάλιστα οικονομικό. Ενυδατωνει τέλεια , απορροφάται αμέσως και παρ' όλο που έχει ένα ελαφρύ άρωμα δεν ερεθίζει την ευαίσθητη επιδερμίδα μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pluss
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο παράπονο, αλλά ούτε μπορώ να πω πως ξετρελάθηκα κιόλας. Στα θετικά είναι η σχετικά ελαφριά σύνθεσή του, στα αρνητικά όμως είναι ότι ενώ αφήνει λίγη γυαλάδα, το ενυδατικό αποτέλεσμα είναι απλά ικανοποιητικό, τίποτα το ιδιαίτερο. Και όσον αφορά το αντιρυτιδικό της αποτέλεσμα, ούτε καν...

    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σοφία Χαλκίδη
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλεια βάση για κάτω από το make up...μου είπαν πως το δέρμα μου λάμπει!..το φοράω συνήθως μέρα και το βράδυ φοράω την ρετινολη της ίδιας εταιρείας!... ενυδάτωση λάμψη ελαστικό δέρμα!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mavragiannidoualex
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελαφριά μυρωδια, άνετο σαν αίσθηση ,δεν κολλάει καθόλου. Απορροφάται πολύ γρήγορα και δέχεται ωραία μια κρέμα πάνω του χωρίς να βαραίνει το πρόσωπο ή να ξεφλουδίζει. Ενυδατωνει όπως πρέπει χωρίς να χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
12,75 €
5,00 €   μεταφορικά