Αεροβόλα Όπλα

Asg Αεροβόλο Airsoft Arsenal AR-M7T

Ηλεκτροκίνητο Airsoft, με εμφάνιση ΑΚ47 με αναμονές για αξεσουάρ όπως φώτα και συσκευές σκόπευσης. Εύκολο στον χειρισμό και άνετο στην σκόπευση με την εργονομική λαβή και το ρυθμιζόμενο...

Ηλεκτροκίνητο Airsoft, με εμφάνιση ΑΚ47 με αναμονές για αξεσουάρ όπως φώτα και συσκευές σκόπευσης. Εύκολο στον χειρισμό και άνετο στην σκόπευση με την εργονομική λαβή και το ρυθμιζόμενο κοντάκι.

  • Πτυσσόμενο κοντάκι 6 θέσεων τύπου Μ4
  • Αφαιρούμενη εμπρόσθια χειρολαβή
  • Γεμιστήρας χωρητικότητας 450 BB's



Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ηλεκτροκίνητο Airsoft, με εμφάνιση ΑΚ47 με αναμονές για αξεσουάρ όπως φώτα και συσκευές σκόπευσης. Εύκολο στον χειρισμό και άνετο στην σκόπευση με την εργονομική λαβή και το ρυθμιζόμενο κοντάκι.

  • Πτυσσόμενο κοντάκι 6 θέσεων τύπου Μ4
  • Αφαιρούμενη εμπρόσθια χειρολαβή
  • Γεμιστήρας χωρητικότητας 450 BB's



Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Airsoft
Μηχανισμός
Ηλεκτρικός

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εντάξει με 0.25 θερίζει εγώ το πήρα για την πλάκα μου για να βαράω στην αυλή μου σε στόχους πολύ καλό παιδιά και δεν παθαίνει τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAGGELIS_TZORTZIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι πιο δυνατό υπαρχει. Το μονο με 1.6 joule. Ενα μείο του ειναι η θεση της μπαταριας. Εχει πολυ περιοσμενο χωρο που όχι μονο αργεις να την τοποθετησεις αλλα επειδη μπαινει αρκετα σφηνοτά υπαρχει κινδυνος καταστροφης του βυσματος η του καλωδιου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλο οπλο και πολυ δυνατο
    Στην αρχη η εφαρμογη της μπαταριας ειναι λιγο δυσκολη αλλα μετα απο μια με δυο φορες συνιθηζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Tο Όπλο είναι πλαστικό, μέτρια ποιότητα, το χρειρότερο κομμάτι είναι η μπαταριά.. για να βάλεις την μπαταριά θέλει κόλπα, πολύ κακή σχεδίαση στην εγκατάσταση μπαταρίας. ΜΕΓΑΛΟΣ μπελάς. από μένα όχι μακριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anak1n2
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια είναι πολύ δυνατό τρυπάει κουτάκι κόκα κόλα άνετα.Λιγο η εφαρμογή μπαταρίας είναι ένα θέμα και δεν κλείνει το καπάκι της εύκολα αλλά θέλει απλά δύναμη.Λοιπον όταν το πήρα έβαλα 0.12g BB(σφαίρες) και απογοητεύτηκα γιατί άλλου βαραγες άλλου πήγαινε(ήταν ελαφριές )μετά πήρα 0.20g και είδα ότι ήταν καμιά σχέση πολύ καλύτερα και μετά πήρα 0.25g.Παιδια πάρτε 0.25 είναι ότι καλύτερο δεν χάνει καθόλου γιατί το ρυθμίζεις κιόλας να πηγαίνει όπου θες με το hop-up

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντάξει με 0.25 θερίζει εγώ το πήρα για την πλάκα μου για να βαράω στην αυλή μου σε στόχους πολύ καλό παιδιά και δεν παθαίνει τίποτα

    0
  • Οτι πιο δυνατό υπαρχει. Το μονο με 1.6 joule. Ενα μείο του ειναι η θεση της μπαταριας. Εχει πολυ περιοσμενο χωρο που όχι μονο αργεις να την τοποθετησεις αλλα επειδη μπαινει αρκετα σφηνοτά υπαρχει κινδυνος καταστροφης του βυσματος η του καλωδιου.

    1
  • Πολυ καλο οπλο και πολυ δυνατο
    Στην αρχη η εφαρμογη της μπαταριας ειναι λιγο δυσκολη αλλα μετα απο μια με δυο φορες συνιθηζεται

    0
  • Tο Όπλο είναι πλαστικό, μέτρια ποιότητα, το χρειρότερο κομμάτι είναι η μπαταριά.. για να βάλεις την μπαταριά θέλει κόλπα, πολύ κακή σχεδίαση στην εγκατάσταση μπαταρίας. ΜΕΓΑΛΟΣ μπελάς. από μένα όχι μακριά.

    6
  • Το έχω 2 χρόνια είναι πολύ δυνατό τρυπάει κουτάκι κόκα κόλα άνετα.Λιγο η εφαρμογή μπαταρίας είναι ένα θέμα και δεν κλείνει το καπάκι της εύκολα αλλά θέλει απλά δύναμη.Λοιπον όταν το πήρα έβαλα 0.12g BB(σφαίρες) και απογοητεύτηκα γιατί άλλου βαραγες άλλου πήγαινε(ήταν ελαφριές )μετά πήρα 0.20g και είδα ότι ήταν καμιά σχέση πολύ καλύτερα και μετά πήρα 0.25g.Παιδια πάρτε 0.25 είναι ότι καλύτερο δεν χάνει καθόλου γιατί το ρυθμίζεις κιόλας να πηγαίνει όπου θες με το hop-up

    9
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ηλεκτροκίνητο Airsoft, με εμφάνιση ΑΚ47 με αναμονές για αξεσουάρ όπως φώτα και συσκευές σκόπευσης. Εύκολο στον χειρισμό και άνετο στην σκόπευση με την εργονομική λαβή και το ρυθμιζόμενο κοντάκι.

  • Πτυσσόμενο κοντάκι 6 θέσεων τύπου Μ4
  • Αφαιρούμενη εμπρόσθια χειρολαβή
  • Γεμιστήρας χωρητικότητας 450 BB's



Κατασκευαστής

Είδος
Airsoft
Μηχανισμός
Ηλεκτρικός

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 4
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εντάξει με 0.25 θερίζει εγώ το πήρα για την πλάκα μου για να βαράω στην αυλή μου σε στόχους πολύ καλό παιδιά και δεν παθαίνει τίποτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VAGGELIS_TZORTZIS
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι πιο δυνατό υπαρχει. Το μονο με 1.6 joule. Ενα μείο του ειναι η θεση της μπαταριας. Εχει πολυ περιοσμενο χωρο που όχι μονο αργεις να την τοποθετησεις αλλα επειδη μπαινει αρκετα σφηνοτά υπαρχει κινδυνος καταστροφης του βυσματος η του καλωδιου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλο οπλο και πολυ δυνατο
    Στην αρχη η εφαρμογη της μπαταριας ειναι λιγο δυσκολη αλλα μετα απο μια με δυο φορες συνιθηζεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ALEX MARSHAL
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Tο Όπλο είναι πλαστικό, μέτρια ποιότητα, το χρειρότερο κομμάτι είναι η μπαταριά.. για να βάλεις την μπαταριά θέλει κόλπα, πολύ κακή σχεδίαση στην εγκατάσταση μπαταρίας. ΜΕΓΑΛΟΣ μπελάς. από μένα όχι μακριά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anak1n2
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω 2 χρόνια είναι πολύ δυνατό τρυπάει κουτάκι κόκα κόλα άνετα.Λιγο η εφαρμογή μπαταρίας είναι ένα θέμα και δεν κλείνει το καπάκι της εύκολα αλλά θέλει απλά δύναμη.Λοιπον όταν το πήρα έβαλα 0.12g BB(σφαίρες) και απογοητεύτηκα γιατί άλλου βαραγες άλλου πήγαινε(ήταν ελαφριές )μετά πήρα 0.20g και είδα ότι ήταν καμιά σχέση πολύ καλύτερα και μετά πήρα 0.25g.Παιδια πάρτε 0.25 είναι ότι καλύτερο δεν χάνει καθόλου γιατί το ρυθμίζεις κιόλας να πηγαίνει όπου θες με το hop-up

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εντάξει με 0.25 θερίζει εγώ το πήρα για την πλάκα μου για να βαράω στην αυλή μου σε στόχους πολύ καλό παιδιά και δεν παθαίνει τίποτα

    0
  • Οτι πιο δυνατό υπαρχει. Το μονο με 1.6 joule. Ενα μείο του ειναι η θεση της μπαταριας. Εχει πολυ περιοσμενο χωρο που όχι μονο αργεις να την τοποθετησεις αλλα επειδη μπαινει αρκετα σφηνοτά υπαρχει κινδυνος καταστροφης του βυσματος η του καλωδιου.

    1
  • Πολυ καλο οπλο και πολυ δυνατο
    Στην αρχη η εφαρμογη της μπαταριας ειναι λιγο δυσκολη αλλα μετα απο μια με δυο φορες συνιθηζεται

    0
  • Tο Όπλο είναι πλαστικό, μέτρια ποιότητα, το χρειρότερο κομμάτι είναι η μπαταριά.. για να βάλεις την μπαταριά θέλει κόλπα, πολύ κακή σχεδίαση στην εγκατάσταση μπαταρίας. ΜΕΓΑΛΟΣ μπελάς. από μένα όχι μακριά.

    6
  • Το έχω 2 χρόνια είναι πολύ δυνατό τρυπάει κουτάκι κόκα κόλα άνετα.Λιγο η εφαρμογή μπαταρίας είναι ένα θέμα και δεν κλείνει το καπάκι της εύκολα αλλά θέλει απλά δύναμη.Λοιπον όταν το πήρα έβαλα 0.12g BB(σφαίρες) και απογοητεύτηκα γιατί άλλου βαραγες άλλου πήγαινε(ήταν ελαφριές )μετά πήρα 0.20g και είδα ότι ήταν καμιά σχέση πολύ καλύτερα και μετά πήρα 0.25g.Παιδια πάρτε 0.25 είναι ότι καλύτερο δεν χάνει καθόλου γιατί το ρυθμίζεις κιόλας να πηγαίνει όπου θες με το hop-up

    9
  • Δες τα όλα