Κατάλληλο όχι μόνο για τηγάνισμα, το πρωτοποριακό Airfryer της Philips με τεχνολογία Rapid Air σάς επιτρέπει επίσης να ψήνετε τα αγαπημένα σας φαγητά.
Καλαμαρακια αλευρωμενα κάνει ή θα γίνει χάλια? Όχι με Κουρκούτι, απλά αλευρωμενα
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μαγειρεύει με λίγο λάδι και κάνει τα φαγητά τραγανά.
Δες όλη την περιγραφήΜε τη μοναδική τεχνολογία Rapid Air της Philips, μπορεί να τηγανίζει τα φαγητά με αέρα, ώστε να γίνονται τραγανά εξωτερικά και μαλακά από μέσα. Για άψογη υφή και γευστικά αποτελέσματα με ελάχιστο έως καθόλου λάδι.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μαγειρεύει με λίγο λάδι και κάνει τα φαγητά τραγανά.
Κατάλληλο όχι μόνο για τηγάνισμα, το πρωτοποριακό Airfryer της Philips με τεχνολογία Rapid Air σάς επιτρέπει επίσης να ψήνετε τα αγαπημένα σας φαγητά.
Με το ενσωματωμένο χρονόμετρο, μπορείτε να ρυθμίζετε χρόνους μαγειρέματος έως και 30 λεπτά. Η λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης περιλαμβάνει ηχητική ειδοποίηση. Χάρη στον πλήρως ρυθμιζόμενο έλεγχο της θερμοκρασίας, μπορείτε να ορίσετε την καλύτερη θερμοκρασία μαγειρέματος έως 200oC (390 βαθμούς Fahrenheit). Μαγειρέψτε τραγανές πατάτες, σνακ, κοτόπουλο, κρέας και ό,τι άλλο θέλετε, όλα στο σωστό χρόνο και στη σωστή θερμοκρασία!
Με την τεχνολογία Rapid Air, το Airfryer κυκλοφορεί καυτό αέρα σε ένα μεταλλικό διχτυωτό καλάθι μαγειρέματος, με λίγο ή καθόλου λάδι κατά το τηγάνισμα, το ψήσιμο και το μαγείρεμα. Η ακτινωτή σχεδίαση στο κάτω μέρος του Airfryer διευκολύνει την κυκλοφορία του αέρα, διασφαλίζοντας ότι τα αγαπημένα σας φαγητά μαγειρεύονται ομοιόμορφα.
Η μοναδική κατασκευή του Philips Airfryer συνδυάζει γρήγορη κυκλοφορία του θερμού αέρα, ακτινωτή σχεδίαση και βέλτιστο προφίλ θέρμανσης, ώστε να τηγανίζετε διάφορα πεντανόστιμα γεύματα με γρήγορο, εύκολο και πιο υγιεινό τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσθήκη λαδιού.
Το αποσπώμενο αντικολλητικό συρτάρι και το καλάθι τροφίμων πλένονται στο πλυντήριο πιάτων γρήγορα και εύκολα. Το Airfryer της Philips με τεχνολογία Rapid Air γλιτώνει εσάς και το σπίτι σας από τη μυρωδιά του τηγανισμένου λαδιού σε σύγκριση με μια τυπική φριτέζα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
στην αρχή έμεινα κατευχαριστημενη όμως με 5ην χρήση κατάλαβα ότι είναι πολύ μικρός ο κάδος ούτε για 2 άτομα δεν κάνει κ ότι καθαρίζει πολύ δυσκολα
Από τις καλύτερες αγορές.. Την έχουμε 3 χρόνια δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, η αδερφή μου τη δικής την έχει παραπάνω χρόνια!! Μαγειρεύουμε Πατάτες, μανιτάρια, Gordon blue, κεμπάπ, σκόροψωμο, σφολιάτες κλπ, για δύο άτομα και είναι σούπερ!! Καθαρίζεται πανεύκολα, δεν μυρίζει το σπιτι όπως μυρίζει με τη χρήση τηγανιου... το αγαπώ αυτό το μηχάνημα και το εχω συστήσει σε πάρα πολλούς γνωστούς μου οι οποίοι είναι εξίσου ικανοποιημένοι. Αξίζει τα χρήματα του, εγώ και η αδερφή μου το είχαμε πετύχει και σε έκπτωση... Ακόμα καλύτερα
Το έχω περίπου 2 χρόνια, ψήνει φανταστικα,ακόμα και πλευρωτους. Πατάτες για δύο άτομα κάνει πολύ αξιοπρεπή ποσότητα, είναι βέβαια και τί θεωρεί κανείς μερίδα στις πατάτες. Πάντως δύο ενήλικες και ένα παιδί ψήνουμε και δεύτερη φουρνιά, αλλιώς κινδυνεύει η οικογενειακή μας γαλήνη λολ. Για τρεις πατάτες μια κουταλιά ηλιέλαιο (τις κάνει πιο τραγανές και ελαφριές απ'το ελαιόλαδο) φτάνει και περισσεύει, ανακατεύετε τις σε ένα μπωλ πριν τις βάλετε στον κάδο,μαζι κ με λίγο αλάτι. Σε 20 λεπτά είναι έτοιμο. Κοτομπουκιες κτλ κάνει σε 8 λεπτά. Κολοκυθάκια και μελιτζάνες (χωρίς κουρκούτι προφανώς γιατί θα γίνει χάλια ο κάδος) σε 15-20 λεπτά. Spring Rolls μόνο δεν μου άρεσαν εκεί,έγιναν σαν λάστιχο,αλλά μπορεί να φταίει η μάρκα; Σιγά την απώλεια, πάντως. Φαλαφελ σε 10 λεπτά, βιγκαν μπιφτέκια σε 15 λεπτά. Καθαρίζεται αρκετά εύκολα,δεν είναι και για ένα ξέπλυμα,αλλά σε σχέση με το καθάρισμα τηγανιου καλύτερα το air fryer. Vfm γενικά
Καταπληκτικό προϊόν, το έχω προτείνει σε όλους στην οικογένεια να το πάρουν. Τηγανίζουμε πατάτες στη μικρή μας χωρίς τύψεις. Μπαίνει και στο πλυντήριο πιάτων.
Στην αρχή έμεινα κατενθουσιασμένη αλλά μετά από ένα χρόνο και επιπλέον έρευνα αγοράς αν μπορούσα θα την άλλαζα. Ευχαριστημένη από το ψήσιμο και τη βολικοτητα αλλα..
Ορισμένα πλαστικά της ψιλό, λίγο βέβαια σπάσαν.
Στα ίδια χρήματα παίρνεις πολύ μεγαλύτερη.
Και τέλος το πιο βασικό καθαρίζει δύσκολα. Πρέπει να αφήνω να μουλιαζει κάθε φορά γιατί κολλάνε τα πάντα και δεν βγαίνουν εύκολα.
Ψήνει άψογα όλα τα φαγητά (κρέατα, πατάτες, παναρισμένα τρόφιμα κλπ)- λειτουργεί σαν ένας μικρός φούρνος με αέρα που προθερμαίνεται σε 2 λεπτά. Έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, καθαρίζεται πάρα πολύ εύκολα (αφού κρυώσει μετά την χρήση του), είναι πολύ ανθεκτική η επίστρωσή του και έχει το ιδανικό μέγεθος κάδου για δύο άτομα. Τα μόνα του μείον είναι το μεγάλο του μέγεθος σαν συσκευή και ότι συνεχίζει να δουλεύει όταν ανοίγεις τον κάδο για να δεις αν ψήθηκε το φαγητό
Θα ήθελα να έχει κουμπί on/off. Άπαξ και ρυθμίσεις το χρονόμετρο, δεν σε αφήνει να το σβήσεις. Οι πατατες δεν γίνονται τραγανές, εκτός αν βάλεις προτηγανισμένες. Καλό υποκατάστατο του φουρνου για ατομικές μερίδες...
Σήμερα 1 μέρα αγοράς και δοκιμής!
Πολυ ωραίο ντιζάιν σε σχήμα πασχαλινου αυγου όπως βλέπετε στις φωτο.
Εφτιαξα πατατες με μπιφτέκια Γαλοπουλας σε 2 δόσεις ξεχωριστά.
Τα μπιφτέκια γυρω στα 500γρ με 25 λεπτά στους 160βςθμους μου βγήκαν λίγο σφιχτά. Οι πατατες 630γρ στον ίδιο χρόνο κ βαθμους Τραγανές-λαστιχενιες θα έλεγα.
Λίγο μεγάλο θα έλεγα με διαστάσεις 26cm βάθος,, 30cm υψος και το συρτάρι 12cm υφος και πλάτος και 19 βάθος. Όπως βλέπετε χώρεσε μόνο 2 μπιφτέκια και γι'αυτό το λόγο θα προσπαθησω να βρω ακόμα ένα δυχτάκι να βάλω από πανω με καποιο τροπο ώστε να παίρνει και αλλά 2.
2 μερίδες μέγιστο!
Από μυρωδιά, μυρίζει κανονικά όπως και οι φουρνοι!!!
Καλής κατασκευής, θα το ξανά αγόραζα!
Ιδανικό μέχρι και για 2 άτομα αυστηρά και για άτομο που δεν το χει με τη μαγειρική και ειδικά με το Τηγάνισμα-ψησιμο!
Ισως επανέλθω με καλυτερη υφή και στα 2!
Ελπίζω να σας κάλυψα.
Παιδιά μετά από καιρό και για κάποιον που κάνει διατροφή και τρωει κότα μοσχάρι κάθε μέρα, θέλει την πιο μεγάλη σε μέγεθος ώστε να κάνει ποσοτητες.
Πολυ γρήγορα ψήνει σε σχέση με ένα φουρνο και πολυ πιο ζουμερά τα κρέατα.
Την χρησιμοποιώ κάθε μέρα και αξίζει φουλ τα λεφτά τής! Απλά μετά από κάθε χρήση της θέλει ζεστό νερό και τρίψιμο με βουρτσα για να φυγουν τα κατάλοιπα.
Αξίζει τα χρήματα της στο έπακρο! Έχω φτιάξει πατάτες και κοτόπουλο μέχρι τώρα αλλά αν ασχοληθεί κάποιος μπορεί να κάνει άπειρες συνταγές! 800gr μάξιμουμ λέει, αλλά έχω βάλει κ 1kg μέσα κ βγήκαν ακριβώς όπως τις ήθελα οι πατάτες, απλά αντί για 30' τις άφησα 35'. Αρκεί να είναι λεπτοκομμένες.
Για ένα άτομο ίσως και με γρήγορες κινήσεις και για δύο σαν χρόνος μαγειρέματος και για μην το φας κρύο το φαγητό είναι σχετικά καλή φριτεζα πάντως το μόνο σίγουρο εάν έχεις κουζίνα με αέρα κτλ. Ειναι καλύτερη και με λίγο λάδι στην κουζίνα. Δεν αξίζει τα λεφτά της για την δουλειά που κάνει.
Οι πατάτες είναι αξιοπρεπείς αν είναι κανείς μεγαλος fan του είδους. Επίσης κάνει ωραίες τις φτερούγες κοτόπουλου και φρυγανιζει τέλεια το ψωμί. Ένα ακόμα θετικό είναι ότι μαγειρεύεις οτιδήποτε χωράει ο κάδος σε 20-30 λεπτά max. Ωστόσο, οι περισσότερες άλλες τροφές κολλάνε πάνω στο μεταλλικό δίχτυ. Ένα φιλέτο σολωμού το διέλυσα για να βγει. Επίσης πιάνει πολύ χώρο στο πλυντήριο. Γενικά εκτός από τις πατάτες τις οποίες ούτως η άλλως δεν τρώμε πολύ συχνά, όλα τα υπόλοιπα γίνονται και με άλλα σκεύη οπότε με εμάς δεν είμαι σίγουρη ότι θα κάνει απόσβεση των χρημάτων της σαν συσκευή.
Παραλαβη φριτεζας πριν μισαώρου.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΤΡΑΓΑΝΕΣ και ΝΟΣΤΙΜΕΣ τηγανητες κατεψυγμενες πατατες μεσα σε 15 λεπτά.
Φανταζομαι και σε λαχανικα κρεατα και λοιπα θα ειναι το ιδιο ικανοποιητικο το αποτελεσμα.
Κάτοχος εδώ και περίπου 2 μήνες. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πρόκειται για μια εξαιρετική συσκευή. Μαγειρεύεις κυριολεκτικά με 2 σταγόνες λάδι και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Πεντανόστιμες, τραγανές πατάτες που δεν διαφέρουν στο παραμικρό από τις κλασικές τηγανιτές στο λάδι. Προσωπικά τις βάζω στον κάδο αφού τον έχω προθερμάνει για 3 λεπτά. Έπειτα βάζω το χρονοδιακόπτη στα 12 λεπτά όπου τις βγάζω, τις ανακατεύω και πάλι μέσα για 12 λεπτά ακόμα και έτοιμες!
Επίσης έχω κάνει και κοτόπουλο όπου το έκανε φανταστικό! Μόνη προσοχή εδώ ότι πρέπει να βάλετε το χρονόμετρο περίπου στο 10λεπτο για να αδειάσετε τον κάδο από το όποιο λίπος- λάδι θα έχει βγάλει το κοτόπουλο.
Καθάρισμα του κάδου πανεύκολο και γρήγορο. Απλώς είναι σχετικά μικρός. Χωράει δηλαδή περίπου 2 κανονικές μερίδες.
Εν κατακλείδι την συστήνω ανεπιφύλακτα! Θα τρώτε "τηγανιτά " γρήγορα και υγιεινά και σίγουρα πολύ νόστιμα!
Τα λόγια είναι περιττά κάνει φανταστικό φαγητό γρήγορα εύκολα χωρίς να χρειάζεται να είμαστε από πάνω απαραίτητο για κάθε σπίτι πιστεύω. Η πατάτες γίνονται ακριβώς όπως οι τηγανιτές Πιο υγιεινά με αποτέλεσμα να μπορούμε να τρώμε συχνότερα. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
αγορα 5/20. απο την πρωτη μερα δεν εχει σταματησει να δουλευει. στην αρχη η γυναικα μου ηταν επιφυλακτικη αλλα μετα την πρωτη δοκιμη δεν την αλλαζει με τιποτα. εχει αρχισει να δοκιμαζει και αλλα πραγματα με αποτελεσμα η κουζινα να εχει καταντησει διακοσμητικο στοιχειο.
Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται σε καταψυγμένες & φρέσκες πατάτες,
Επίσης πάντα το αποτέλεσμα είναι τραγανό και γευστικό, ανεξάρτητα την ποικιλία της πατάτας. Προφανώς πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες ψησίματος για να έχεις σωστά αποτελέσματα.
Μπορείς να μαγειρέψεις και αλλά φαγητά πολύ ικανοποιητικά.
Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.
Τι δεν μου άρεσε?
Πρέπει να κάνεις κάποια ανακατέματα ανα διαστήματα, εχει σχετικά κοντό καλώδιο,
Η γεύση στις τηγανίτες πατάτες είναι λιιιιγο διαφορετική από τι έχεις συνηθίσει, αλλά αν υπολογίσεις ότι τηγανίζεις με μια κουτάλια λάδι και υγιεινά δεν το υπολογίζεις καν.
αρχικά είχα πάρει άλλη στα μισά χρήματα αλλά σκούριασε ο κάδος σε 1 μήνα απο την αγορά και μου αντιπρότειναν αυτή. Τελικά οτι πληρώνεις παίρνεις! Άψογη, καθαρίζεται πανεύκολα, τα κάνει όλα τραγανά με μόλις μισό κουταλάκι λάδι. Πατάτες, μπριζόλες, κοτομπουκιές κτλ! tip: για πατάτες σαν τηγανιτές αφήστετες κομμένες 30λ σε μπολ με νερό πριν την φριτέζα
Αξίζει, μην το σκέφτεστε ούτε λεπτό. Νόστιμα και υγιεινά!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
στην αρχή έμεινα κατευχαριστημενη όμως με 5ην χρήση κατάλαβα ότι είναι πολύ μικρός ο κάδος ούτε για 2 άτομα δεν κάνει κ ότι καθαρίζει πολύ δυσκολα
Από τις καλύτερες αγορές.. Την έχουμε 3 χρόνια δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, η αδερφή μου τη δικής την έχει παραπάνω χρόνια!! Μαγειρεύουμε Πατάτες, μανιτάρια, Gordon blue, κεμπάπ, σκόροψωμο, σφολιάτες κλπ, για δύο άτομα και είναι σούπερ!! Καθαρίζεται πανεύκολα, δεν μυρίζει το σπιτι όπως μυρίζει με τη χρήση τηγανιου... το αγαπώ αυτό το μηχάνημα και το εχω συστήσει σε πάρα πολλούς γνωστούς μου οι οποίοι είναι εξίσου ικανοποιημένοι. Αξίζει τα χρήματα του, εγώ και η αδερφή μου το είχαμε πετύχει και σε έκπτωση... Ακόμα καλύτερα
Το έχω περίπου 2 χρόνια, ψήνει φανταστικα,ακόμα και πλευρωτους. Πατάτες για δύο άτομα κάνει πολύ αξιοπρεπή ποσότητα, είναι βέβαια και τί θεωρεί κανείς μερίδα στις πατάτες. Πάντως δύο ενήλικες και ένα παιδί ψήνουμε και δεύτερη φουρνιά, αλλιώς κινδυνεύει η οικογενειακή μας γαλήνη λολ. Για τρεις πατάτες μια κουταλιά ηλιέλαιο (τις κάνει πιο τραγανές και ελαφριές απ'το ελαιόλαδο) φτάνει και περισσεύει, ανακατεύετε τις σε ένα μπωλ πριν τις βάλετε στον κάδο,μαζι κ με λίγο αλάτι. Σε 20 λεπτά είναι έτοιμο. Κοτομπουκιες κτλ κάνει σε 8 λεπτά. Κολοκυθάκια και μελιτζάνες (χωρίς κουρκούτι προφανώς γιατί θα γίνει χάλια ο κάδος) σε 15-20 λεπτά. Spring Rolls μόνο δεν μου άρεσαν εκεί,έγιναν σαν λάστιχο,αλλά μπορεί να φταίει η μάρκα; Σιγά την απώλεια, πάντως. Φαλαφελ σε 10 λεπτά, βιγκαν μπιφτέκια σε 15 λεπτά. Καθαρίζεται αρκετά εύκολα,δεν είναι και για ένα ξέπλυμα,αλλά σε σχέση με το καθάρισμα τηγανιου καλύτερα το air fryer. Vfm γενικά
Καταπληκτικό προϊόν, το έχω προτείνει σε όλους στην οικογένεια να το πάρουν. Τηγανίζουμε πατάτες στη μικρή μας χωρίς τύψεις. Μπαίνει και στο πλυντήριο πιάτων.
Στην αρχή έμεινα κατενθουσιασμένη αλλά μετά από ένα χρόνο και επιπλέον έρευνα αγοράς αν μπορούσα θα την άλλαζα. Ευχαριστημένη από το ψήσιμο και τη βολικοτητα αλλα..
Ορισμένα πλαστικά της ψιλό, λίγο βέβαια σπάσαν.
Στα ίδια χρήματα παίρνεις πολύ μεγαλύτερη.
Και τέλος το πιο βασικό καθαρίζει δύσκολα. Πρέπει να αφήνω να μουλιαζει κάθε φορά γιατί κολλάνε τα πάντα και δεν βγαίνουν εύκολα.
184 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΚαλαμαρακια αλευρωμενα κάνει ή θα γίνει χάλια? Όχι με Κουρκούτι, απλά αλευρωμενα
Καλαμαράκια αλευρωμενα δεν τόλμησα
Γιατί σαρδέλες και γαύρο αλευρωμενα που έκανα, δεν μου άρεσε αυτό που πήρα και ας τα ψεκασα με λίγο λάδι :-( Κάνει όμως φοβερό παγκασιους!! Όχι αλευρωμενο, απλά ψεκασμενο με λάδι! Κατά τά άλλα, την λατρεύω !!!
Κεφτεδάκια κάνει Ή κολλάνε?
Κάνει ναι και μπιφτέκια
Θα ήθελα να μάθω έναν κάνει για παναρισμενα φαγητά τύπου :γαύρο αλευρομενο ή συκώτι αλευρομενο ,κοτομπουκια παναρισμενη
Ευχαριστώ
Κοτομπουκιές εκπληκτικές τα υπόλοιπα δεν έχω δοκιμάσει αλλά φαντάζομαι εξίσου καλά θα είναι
Με τη μοναδική τεχνολογία Rapid Air της Philips, μπορεί να τηγανίζει τα φαγητά με αέρα, ώστε να γίνονται τραγανά εξωτερικά και μαλακά από μέσα. Για άψογη υφή και γευστικά αποτελέσματα με ελάχιστο έως καθόλου λάδι.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί μαγειρεύει με λίγο λάδι και κάνει τα φαγητά τραγανά.
Κατάλληλο όχι μόνο για τηγάνισμα, το πρωτοποριακό Airfryer της Philips με τεχνολογία Rapid Air σάς επιτρέπει επίσης να ψήνετε τα αγαπημένα σας φαγητά.
Με το ενσωματωμένο χρονόμετρο, μπορείτε να ρυθμίζετε χρόνους μαγειρέματος έως και 30 λεπτά. Η λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης περιλαμβάνει ηχητική ειδοποίηση. Χάρη στον πλήρως ρυθμιζόμενο έλεγχο της θερμοκρασίας, μπορείτε να ορίσετε την καλύτερη θερμοκρασία μαγειρέματος έως 200oC (390 βαθμούς Fahrenheit). Μαγειρέψτε τραγανές πατάτες, σνακ, κοτόπουλο, κρέας και ό,τι άλλο θέλετε, όλα στο σωστό χρόνο και στη σωστή θερμοκρασία!
Με την τεχνολογία Rapid Air, το Airfryer κυκλοφορεί καυτό αέρα σε ένα μεταλλικό διχτυωτό καλάθι μαγειρέματος, με λίγο ή καθόλου λάδι κατά το τηγάνισμα, το ψήσιμο και το μαγείρεμα. Η ακτινωτή σχεδίαση στο κάτω μέρος του Airfryer διευκολύνει την κυκλοφορία του αέρα, διασφαλίζοντας ότι τα αγαπημένα σας φαγητά μαγειρεύονται ομοιόμορφα.
Η μοναδική κατασκευή του Philips Airfryer συνδυάζει γρήγορη κυκλοφορία του θερμού αέρα, ακτινωτή σχεδίαση και βέλτιστο προφίλ θέρμανσης, ώστε να τηγανίζετε διάφορα πεντανόστιμα γεύματα με γρήγορο, εύκολο και πιο υγιεινό τρόπο, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσθήκη λαδιού.
Το αποσπώμενο αντικολλητικό συρτάρι και το καλάθι τροφίμων πλένονται στο πλυντήριο πιάτων γρήγορα και εύκολα. Το Airfryer της Philips με τεχνολογία Rapid Air γλιτώνει εσάς και το σπίτι σας από τη μυρωδιά του τηγανισμένου λαδιού σε σύγκριση με μια τυπική φριτέζα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
στην αρχή έμεινα κατευχαριστημενη όμως με 5ην χρήση κατάλαβα ότι είναι πολύ μικρός ο κάδος ούτε για 2 άτομα δεν κάνει κ ότι καθαρίζει πολύ δυσκολα
Από τις καλύτερες αγορές.. Την έχουμε 3 χρόνια δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, η αδερφή μου τη δικής την έχει παραπάνω χρόνια!! Μαγειρεύουμε Πατάτες, μανιτάρια, Gordon blue, κεμπάπ, σκόροψωμο, σφολιάτες κλπ, για δύο άτομα και είναι σούπερ!! Καθαρίζεται πανεύκολα, δεν μυρίζει το σπιτι όπως μυρίζει με τη χρήση τηγανιου... το αγαπώ αυτό το μηχάνημα και το εχω συστήσει σε πάρα πολλούς γνωστούς μου οι οποίοι είναι εξίσου ικανοποιημένοι. Αξίζει τα χρήματα του, εγώ και η αδερφή μου το είχαμε πετύχει και σε έκπτωση... Ακόμα καλύτερα
Το έχω περίπου 2 χρόνια, ψήνει φανταστικα,ακόμα και πλευρωτους. Πατάτες για δύο άτομα κάνει πολύ αξιοπρεπή ποσότητα, είναι βέβαια και τί θεωρεί κανείς μερίδα στις πατάτες. Πάντως δύο ενήλικες και ένα παιδί ψήνουμε και δεύτερη φουρνιά, αλλιώς κινδυνεύει η οικογενειακή μας γαλήνη λολ. Για τρεις πατάτες μια κουταλιά ηλιέλαιο (τις κάνει πιο τραγανές και ελαφριές απ'το ελαιόλαδο) φτάνει και περισσεύει, ανακατεύετε τις σε ένα μπωλ πριν τις βάλετε στον κάδο,μαζι κ με λίγο αλάτι. Σε 20 λεπτά είναι έτοιμο. Κοτομπουκιες κτλ κάνει σε 8 λεπτά. Κολοκυθάκια και μελιτζάνες (χωρίς κουρκούτι προφανώς γιατί θα γίνει χάλια ο κάδος) σε 15-20 λεπτά. Spring Rolls μόνο δεν μου άρεσαν εκεί,έγιναν σαν λάστιχο,αλλά μπορεί να φταίει η μάρκα; Σιγά την απώλεια, πάντως. Φαλαφελ σε 10 λεπτά, βιγκαν μπιφτέκια σε 15 λεπτά. Καθαρίζεται αρκετά εύκολα,δεν είναι και για ένα ξέπλυμα,αλλά σε σχέση με το καθάρισμα τηγανιου καλύτερα το air fryer. Vfm γενικά
Καταπληκτικό προϊόν, το έχω προτείνει σε όλους στην οικογένεια να το πάρουν. Τηγανίζουμε πατάτες στη μικρή μας χωρίς τύψεις. Μπαίνει και στο πλυντήριο πιάτων.
Στην αρχή έμεινα κατενθουσιασμένη αλλά μετά από ένα χρόνο και επιπλέον έρευνα αγοράς αν μπορούσα θα την άλλαζα. Ευχαριστημένη από το ψήσιμο και τη βολικοτητα αλλα..
Ορισμένα πλαστικά της ψιλό, λίγο βέβαια σπάσαν.
Στα ίδια χρήματα παίρνεις πολύ μεγαλύτερη.
Και τέλος το πιο βασικό καθαρίζει δύσκολα. Πρέπει να αφήνω να μουλιαζει κάθε φορά γιατί κολλάνε τα πάντα και δεν βγαίνουν εύκολα.
Ψήνει άψογα όλα τα φαγητά (κρέατα, πατάτες, παναρισμένα τρόφιμα κλπ)- λειτουργεί σαν ένας μικρός φούρνος με αέρα που προθερμαίνεται σε 2 λεπτά. Έχει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, καθαρίζεται πάρα πολύ εύκολα (αφού κρυώσει μετά την χρήση του), είναι πολύ ανθεκτική η επίστρωσή του και έχει το ιδανικό μέγεθος κάδου για δύο άτομα. Τα μόνα του μείον είναι το μεγάλο του μέγεθος σαν συσκευή και ότι συνεχίζει να δουλεύει όταν ανοίγεις τον κάδο για να δεις αν ψήθηκε το φαγητό
Θα ήθελα να έχει κουμπί on/off. Άπαξ και ρυθμίσεις το χρονόμετρο, δεν σε αφήνει να το σβήσεις. Οι πατατες δεν γίνονται τραγανές, εκτός αν βάλεις προτηγανισμένες. Καλό υποκατάστατο του φουρνου για ατομικές μερίδες...
Σήμερα 1 μέρα αγοράς και δοκιμής!
Πολυ ωραίο ντιζάιν σε σχήμα πασχαλινου αυγου όπως βλέπετε στις φωτο.
Εφτιαξα πατατες με μπιφτέκια Γαλοπουλας σε 2 δόσεις ξεχωριστά.
Τα μπιφτέκια γυρω στα 500γρ με 25 λεπτά στους 160βςθμους μου βγήκαν λίγο σφιχτά. Οι πατατες 630γρ στον ίδιο χρόνο κ βαθμους Τραγανές-λαστιχενιες θα έλεγα.
Λίγο μεγάλο θα έλεγα με διαστάσεις 26cm βάθος,, 30cm υψος και το συρτάρι 12cm υφος και πλάτος και 19 βάθος. Όπως βλέπετε χώρεσε μόνο 2 μπιφτέκια και γι'αυτό το λόγο θα προσπαθησω να βρω ακόμα ένα δυχτάκι να βάλω από πανω με καποιο τροπο ώστε να παίρνει και αλλά 2.
2 μερίδες μέγιστο!
Από μυρωδιά, μυρίζει κανονικά όπως και οι φουρνοι!!!
Καλής κατασκευής, θα το ξανά αγόραζα!
Ιδανικό μέχρι και για 2 άτομα αυστηρά και για άτομο που δεν το χει με τη μαγειρική και ειδικά με το Τηγάνισμα-ψησιμο!
Ισως επανέλθω με καλυτερη υφή και στα 2!
Ελπίζω να σας κάλυψα.
Παιδιά μετά από καιρό και για κάποιον που κάνει διατροφή και τρωει κότα μοσχάρι κάθε μέρα, θέλει την πιο μεγάλη σε μέγεθος ώστε να κάνει ποσοτητες.
Πολυ γρήγορα ψήνει σε σχέση με ένα φουρνο και πολυ πιο ζουμερά τα κρέατα.
Την χρησιμοποιώ κάθε μέρα και αξίζει φουλ τα λεφτά τής! Απλά μετά από κάθε χρήση της θέλει ζεστό νερό και τρίψιμο με βουρτσα για να φυγουν τα κατάλοιπα.
Αξίζει τα χρήματα της στο έπακρο! Έχω φτιάξει πατάτες και κοτόπουλο μέχρι τώρα αλλά αν ασχοληθεί κάποιος μπορεί να κάνει άπειρες συνταγές! 800gr μάξιμουμ λέει, αλλά έχω βάλει κ 1kg μέσα κ βγήκαν ακριβώς όπως τις ήθελα οι πατάτες, απλά αντί για 30' τις άφησα 35'. Αρκεί να είναι λεπτοκομμένες.
Για ένα άτομο ίσως και με γρήγορες κινήσεις και για δύο σαν χρόνος μαγειρέματος και για μην το φας κρύο το φαγητό είναι σχετικά καλή φριτεζα πάντως το μόνο σίγουρο εάν έχεις κουζίνα με αέρα κτλ. Ειναι καλύτερη και με λίγο λάδι στην κουζίνα. Δεν αξίζει τα λεφτά της για την δουλειά που κάνει.
Οι πατάτες είναι αξιοπρεπείς αν είναι κανείς μεγαλος fan του είδους. Επίσης κάνει ωραίες τις φτερούγες κοτόπουλου και φρυγανιζει τέλεια το ψωμί. Ένα ακόμα θετικό είναι ότι μαγειρεύεις οτιδήποτε χωράει ο κάδος σε 20-30 λεπτά max. Ωστόσο, οι περισσότερες άλλες τροφές κολλάνε πάνω στο μεταλλικό δίχτυ. Ένα φιλέτο σολωμού το διέλυσα για να βγει. Επίσης πιάνει πολύ χώρο στο πλυντήριο. Γενικά εκτός από τις πατάτες τις οποίες ούτως η άλλως δεν τρώμε πολύ συχνά, όλα τα υπόλοιπα γίνονται και με άλλα σκεύη οπότε με εμάς δεν είμαι σίγουρη ότι θα κάνει απόσβεση των χρημάτων της σαν συσκευή.
Παραλαβη φριτεζας πριν μισαώρου.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΤΡΑΓΑΝΕΣ και ΝΟΣΤΙΜΕΣ τηγανητες κατεψυγμενες πατατες μεσα σε 15 λεπτά.
Φανταζομαι και σε λαχανικα κρεατα και λοιπα θα ειναι το ιδιο ικανοποιητικο το αποτελεσμα.
Κάτοχος εδώ και περίπου 2 μήνες. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πρόκειται για μια εξαιρετική συσκευή. Μαγειρεύεις κυριολεκτικά με 2 σταγόνες λάδι και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Πεντανόστιμες, τραγανές πατάτες που δεν διαφέρουν στο παραμικρό από τις κλασικές τηγανιτές στο λάδι. Προσωπικά τις βάζω στον κάδο αφού τον έχω προθερμάνει για 3 λεπτά. Έπειτα βάζω το χρονοδιακόπτη στα 12 λεπτά όπου τις βγάζω, τις ανακατεύω και πάλι μέσα για 12 λεπτά ακόμα και έτοιμες!
Επίσης έχω κάνει και κοτόπουλο όπου το έκανε φανταστικό! Μόνη προσοχή εδώ ότι πρέπει να βάλετε το χρονόμετρο περίπου στο 10λεπτο για να αδειάσετε τον κάδο από το όποιο λίπος- λάδι θα έχει βγάλει το κοτόπουλο.
Καθάρισμα του κάδου πανεύκολο και γρήγορο. Απλώς είναι σχετικά μικρός. Χωράει δηλαδή περίπου 2 κανονικές μερίδες.
Εν κατακλείδι την συστήνω ανεπιφύλακτα! Θα τρώτε "τηγανιτά " γρήγορα και υγιεινά και σίγουρα πολύ νόστιμα!
Τα λόγια είναι περιττά κάνει φανταστικό φαγητό γρήγορα εύκολα χωρίς να χρειάζεται να είμαστε από πάνω απαραίτητο για κάθε σπίτι πιστεύω. Η πατάτες γίνονται ακριβώς όπως οι τηγανιτές Πιο υγιεινά με αποτέλεσμα να μπορούμε να τρώμε συχνότερα. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
αγορα 5/20. απο την πρωτη μερα δεν εχει σταματησει να δουλευει. στην αρχη η γυναικα μου ηταν επιφυλακτικη αλλα μετα την πρωτη δοκιμη δεν την αλλαζει με τιποτα. εχει αρχισει να δοκιμαζει και αλλα πραγματα με αποτελεσμα η κουζινα να εχει καταντησει διακοσμητικο στοιχειο.
Πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται σε καταψυγμένες & φρέσκες πατάτες,
Επίσης πάντα το αποτέλεσμα είναι τραγανό και γευστικό, ανεξάρτητα την ποικιλία της πατάτας. Προφανώς πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες ψησίματος για να έχεις σωστά αποτελέσματα.
Μπορείς να μαγειρέψεις και αλλά φαγητά πολύ ικανοποιητικά.
Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα.
Τι δεν μου άρεσε?
Πρέπει να κάνεις κάποια ανακατέματα ανα διαστήματα, εχει σχετικά κοντό καλώδιο,
Η γεύση στις τηγανίτες πατάτες είναι λιιιιγο διαφορετική από τι έχεις συνηθίσει, αλλά αν υπολογίσεις ότι τηγανίζεις με μια κουτάλια λάδι και υγιεινά δεν το υπολογίζεις καν.
αρχικά είχα πάρει άλλη στα μισά χρήματα αλλά σκούριασε ο κάδος σε 1 μήνα απο την αγορά και μου αντιπρότειναν αυτή. Τελικά οτι πληρώνεις παίρνεις! Άψογη, καθαρίζεται πανεύκολα, τα κάνει όλα τραγανά με μόλις μισό κουταλάκι λάδι. Πατάτες, μπριζόλες, κοτομπουκιές κτλ! tip: για πατάτες σαν τηγανιτές αφήστετες κομμένες 30λ σε μπολ με νερό πριν την φριτέζα
Αξίζει, μην το σκέφτεστε ούτε λεπτό. Νόστιμα και υγιεινά!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
στην αρχή έμεινα κατευχαριστημενη όμως με 5ην χρήση κατάλαβα ότι είναι πολύ μικρός ο κάδος ούτε για 2 άτομα δεν κάνει κ ότι καθαρίζει πολύ δυσκολα
Από τις καλύτερες αγορές.. Την έχουμε 3 χρόνια δεν έχει πάθει απολύτως τίποτα, η αδερφή μου τη δικής την έχει παραπάνω χρόνια!! Μαγειρεύουμε Πατάτες, μανιτάρια, Gordon blue, κεμπάπ, σκόροψωμο, σφολιάτες κλπ, για δύο άτομα και είναι σούπερ!! Καθαρίζεται πανεύκολα, δεν μυρίζει το σπιτι όπως μυρίζει με τη χρήση τηγανιου... το αγαπώ αυτό το μηχάνημα και το εχω συστήσει σε πάρα πολλούς γνωστούς μου οι οποίοι είναι εξίσου ικανοποιημένοι. Αξίζει τα χρήματα του, εγώ και η αδερφή μου το είχαμε πετύχει και σε έκπτωση... Ακόμα καλύτερα
Το έχω περίπου 2 χρόνια, ψήνει φανταστικα,ακόμα και πλευρωτους. Πατάτες για δύο άτομα κάνει πολύ αξιοπρεπή ποσότητα, είναι βέβαια και τί θεωρεί κανείς μερίδα στις πατάτες. Πάντως δύο ενήλικες και ένα παιδί ψήνουμε και δεύτερη φουρνιά, αλλιώς κινδυνεύει η οικογενειακή μας γαλήνη λολ. Για τρεις πατάτες μια κουταλιά ηλιέλαιο (τις κάνει πιο τραγανές και ελαφριές απ'το ελαιόλαδο) φτάνει και περισσεύει, ανακατεύετε τις σε ένα μπωλ πριν τις βάλετε στον κάδο,μαζι κ με λίγο αλάτι. Σε 20 λεπτά είναι έτοιμο. Κοτομπουκιες κτλ κάνει σε 8 λεπτά. Κολοκυθάκια και μελιτζάνες (χωρίς κουρκούτι προφανώς γιατί θα γίνει χάλια ο κάδος) σε 15-20 λεπτά. Spring Rolls μόνο δεν μου άρεσαν εκεί,έγιναν σαν λάστιχο,αλλά μπορεί να φταίει η μάρκα; Σιγά την απώλεια, πάντως. Φαλαφελ σε 10 λεπτά, βιγκαν μπιφτέκια σε 15 λεπτά. Καθαρίζεται αρκετά εύκολα,δεν είναι και για ένα ξέπλυμα,αλλά σε σχέση με το καθάρισμα τηγανιου καλύτερα το air fryer. Vfm γενικά
Καταπληκτικό προϊόν, το έχω προτείνει σε όλους στην οικογένεια να το πάρουν. Τηγανίζουμε πατάτες στη μικρή μας χωρίς τύψεις. Μπαίνει και στο πλυντήριο πιάτων.
Στην αρχή έμεινα κατενθουσιασμένη αλλά μετά από ένα χρόνο και επιπλέον έρευνα αγοράς αν μπορούσα θα την άλλαζα. Ευχαριστημένη από το ψήσιμο και τη βολικοτητα αλλα..
Ορισμένα πλαστικά της ψιλό, λίγο βέβαια σπάσαν.
Στα ίδια χρήματα παίρνεις πολύ μεγαλύτερη.
Και τέλος το πιο βασικό καθαρίζει δύσκολα. Πρέπει να αφήνω να μουλιαζει κάθε φορά γιατί κολλάνε τα πάντα και δεν βγαίνουν εύκολα.