Τη χρησιμοποίησα με προϊόντα της ίδια εταιρίας στο σπίτι (οικιακή χρήση) σε λεπτά, σπασμενα νυχια που τα είχα ρημάξει με τον τροχό. Πολύ βολική βάση, μακραίνει και δυναμώνει τα λεπτά νυχια πολύ φυσικά (δε γίνονται χοντρά και απαίσια σαν ψευτικα) και αφαιρείται πανεύκολα με τον συνήθη τρόπο (λιμαρισμα στο top coat και βαμβάκι με καθαρό ασετον 20 λεπτά πάνω στο νύχι). Έχω την αίσθηση ότι είναι καλύτερα αμα το πολυμερισει κάνεις στη λάμπα για αρκετα περισσότερη ώρα από αυτήν που λέει ο κατασκευαστής, αλλά δεν είμαι σιγουρη. Κρατάει άνετα καμία δεκαριά μέρες και υποθέτω και παραπάνω αν το εφαρμόσει κάνεις πιο σωστά και επαγγελματικα από ότι εγω. Άμα τύχει και εχω τα χερια σε ζεστό νερό για αρκετή ωρα, καμιά φορά το υλικο ξεκολλάει και βγαίνει ολόκληρο, αλλά χωρίς να ρημάξει το νύχι. Απ' όσο καταλαβαίνω δεν είναι για να κάνει κανείς πολύ μακριά τα νύχια, αλλά για μικρή επιμήκυνση είναι μια χαρά και είναι πιο εύκολο και γρηγορο από προϊόντα τυπου ακρυτζελ που είχα πριν. Έχει περίεργη πυκνη υφή και απλώνεται λίγο μυστήρια με το πινέλο, αλλά το μαθαίνει και το συνηθίζει κάνεις εύκολα.