Με τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο 4GB, μπορείς να αποθηκεύσεις μέχρι στο Watch Magic 2 τα αγαπημένα σου τραγούδια και να τα ακούσεις μέσω bluetooth ακουστικών.
Ποια εφαρμογή να κατεβάσω για να συνδέσω το ρολόι με το κινητό μου;
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Το Honor MagicWatch 2 διαθέτει αυτονομία μπαταρίας έως 14 ημέρες, 15 διαφορετικά είδη προπόνησης & Smart All-day λειτουργίες όπως κλήσεις. Απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα επαγγελματικό και πολλαπλών λειτουργιών smartwatch. Προσφέρει μια πληθώρα από λειτουργίες υγείας και φυσικής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης των καρδιακών ρυθμών, της πίεσης και του επιπέδου οξυγόνου στο αίμα.
Με τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο 4GB, μπορείς να αποθηκεύσεις μέχρι στο Watch Magic 2 τα αγαπημένα σου τραγούδια και να τα ακούσεις μέσω bluetooth ακουστικών.
Παρακολούθησε την εξέλιξη της φυσικής σου κατάστασης καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως τον αριθμό των βημάτων σου, τις θερμίδες που καις, τον αριθμό των φορών που σηκώνεσαι και τις περιόδους δραστηριοτήτων μεσαίας έως υψηλής έντασης. Για να διευκολύνει την καθημερινότητά σου, το Honor Watch Magic υποστηρίζει λειτουργίες όπως Bluetooth κλήση, μουσική συσκευής, ειδοποίηση μηνυμάτων, παρακολούθηση ύπνου TruSleep 2.0 και παρακολούθηση πίεσης TruRelax.
Πέρα από το να σου δείχνει απλά την ώρα, το MagicWatch 2, με τη δική σου πινελιά, μπορεί να απεικονίζει τις φωτογραφίες σου.
Επειδή μπορείς να αποθηκεύσεις πολλές φωτογραφίες σε αυτό, κάθε φορά που σηκώνεις τον καρπό σου, θα εμφανίζεται μια διαφορετική φωτογραφία.
Το MagicWatch 2 σε βοηθά να βελτιστοποιήσεις την ασφαλή εκπαίδευση με διάφορα δεδομένα όπως το VO2Max και τα αποτελέσματα της αναερόβιας ή αερόβιας άσκησης.
Κατανόησε το αναμενόμενο αποτέλεσμα των προπονήσεων σου και μάθε πόσο καιρό θα πρέπει να ξεκουραστείς , ώστε το σώμα σου να προετοιμαστεί για την επόμενη προπόνηση.
Η always-on AMOLED οθόνη παραμένει αναμμένη, ώστε να μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην ώρα, χωρίς να χρειάζεται χρόνος για να φωτίσεις την οθόνη
Εξασφάλισε περισσότερα από την απόδοσή σου όλο το 24ωρο. Με το ολοκαίνουριο chipset HUAWEI Kirin A1, το MagicWatch 2 επεξεργάζεται δεδομένα ταχύτερα, χρησιμοποιώντας λιγότερη ισχύ παρέχοντας το σωστό αποτέλεσμα.
Χάρη στην αντοχή στο νερό ως και 50μ και σε συνδυασμό με την τεχνολογία Huawei TruSeen 3.5, μπορεί να παρακολουθεί τον καρδιακό σου παλμό ενώ κολυμπάς, καθώς και το SWOLF, την απόσταση, τις θερμίδες που καις και την ταχύτητά σου.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Στα 3 χρόνια απλής χρήσης πήρε νερό μετά από μπάνιο στη θάλασσα και χάλασε. Αρχικά έσβησε, μετά το άνοιξα και η οθόνη τρεμοεπαιζε και είχαν πειραχτεί τα χρωματα. Εν τέλει δεν ξανά δούλεψε ποτέ. Το μόνο θετικό ήταν η μπαταρία του.
το έχω γύρω στα 2 χρόνια, ένα καλό smartwatch καθημερινής χρήσης.
κανένα πρόβλημα στις κλήσεις, κανένα πρόβλημα με Bluetooth. Βηματογραφος, παλμογραφος, υψόμετρο όλα τέλεια.
Η μπαταρία του άνετα 1 βδομάδα, με δική μου χρήση πάντα.
για τους λίγο πιο "αθλητικους" τύπου δρομεις κλπ θα συνιστούσα κάτι άλλο ή αλήθεια, χανει χλμ στις αποστασεις. (Δοκιμασα μια ίδια απόσταση με Garmin) και το αποτέλεσμα στα χλμ ήταν διαφορετικό. κατά τα άλλα ένα καλό smart watch.
Μετά από 2 χρόνια και 3μηνες το ρολόι μας άφησε μέρες. Στον πρώτο χρόνο είχα κάποια θέματα με την μπαταρία. Αν και φορτισμένο μου έλεγε συνέχεια 10%.Μετα από 2 με 3 εργοστασιακες επαναφορες που έκανα έφτιαξε μόνο του. Η μπαταρία του έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση μου είπε τo service. Όλο τον καιρό αυτό το ρολόι μπήκε 3 φορές σε θάλασσα, 2φορες σε πισίνα και μετά από αυτές τις φορές πλύσιμο με γλυκό νερό. Πάντα μετά από βρέξιμο το ηχείο δεν υπήρχε. Πριν 1 εβδομάδα έσβησε ξαφνικά ένα ωραίο πρωινό και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Βγήκε off το λογισμικό είπαν οι ειδικοί. Δεν θα το ξαναεπερνα για κανένα λόγο.
Πήρα πριν από περίπου 15 μέρες smartwatch 2 ετών (λόγω έκπτωσης βέβαια στα 109€) και είναι άψογο! Συγχρονισμός άμεσος και συνεχής (έχω OnelPlus 10Pro με την εφαρμογή φυσικά της Huawei), ειδοποιήσεις που επιλέγω, ακούω και με ακούνε τέλεια στα τηλεφωνήματα, μπαταρία που διαρκεί τουλάχιστον 1 βδομάδα με πλήρη χρήση, κ.λπ., κ.λπ. Αλλά οι μετρήσεις δεν "παίζονται"! Κολύμπι στην θάλασσα (ο κύριος λόγος που το πήρα), σε απόσταση 2km μετρημένη σε ευθείες μέσω Google maps, το GPS δείχνει λίγα μέτρα απόκληση των 2 km, που εξάλλου είναι αδύνατον το κολύμπι σε απόλυτη ευθεία στην ανοικτή θάλασσα. Διακρίνει όλα τα στυλ, μετράει απόλυτα τους σφυγμούς (ως πρώην πρωταθλητής στα πολύ μακρινά μου νιάτα γνωρίζω πολύ καλά το σώμα μου), σωστές μετρήσεις χρόνου, χεριών, ... ανά π.χ. 100 m, αποβάλλει το νερό μόνο του... Μετρήσεις ύπνου άψογες, σφιγμοί όπως ξέρω ότι λειτουργεί η καρδιά μου σε ηρεμία, ύπνο, περπάτημα, κολύμπι, συναισθηματική ταραχή, κ.ο.κ. ΟΚ, δεν έχει NFC, αλλά δεν με ενδιαφέρει, ειδικά σε τέτοια τιμή. Και ένα χρόνο να κρατήσει, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όποιος ενδιαφέρεται και το προλάβει, ας το πάρει αμέσως γιατί σε λίγο θα αξαντληθούν τα αποθέματα του.
Λοιπόν στο διά ταύτα απευθείας.
Για τα χρήματα του είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή.
Προσιτό.. ανθεκτικό .. όμορφο και με πολλές δυνατότητες. (καταγραφή προπόνησης .. παλμογράφο κτλ)
Το έχω 15 μήνες και δεν το βγάζω σχεδόν ποτέ. Έχει υποστεί κακουχίες και ακόμη είναι πιστό στην δουλειά του. Του έχω όλες τις ειδοποιήσεις ανοικτές και σε συνδυασμό με την σχεδόν καθημερινή εκγύμναση, η μπαταρία κρατάει 5-6 ημέρες.
Αν δεν προπονείστε σε καθημερινή βάση .. η μπαταρία θα σας διαρκέσει περισσότερο από 7 ημέρες (και αυτό το λέω υποθετικά, διότι από την πρώτη στιγμή που το πήρα , τα έχω όλα ενεργά)
Πολύ καλή οθόνη με ωραία χρώματα. OLED άλλωστε...
Για συσκευή τηλεφώνου έχω το HONOR VIEW 20 , αλλά δεν γνωρίζω όμως αν αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο συγχρονισμός τους είναι άψογος.
Του έβαλα 4 αντί για 5 αστέρια είναι γιατί έχω μια μικρή αμφιβολία για την καταγραφή βημάτων.
Δεν είμαι γνώστης για το αν το ίδιο συμβαίνει και σε ρολόγια των 400-500 ευρώ .. πάντως στο συγκεκριμένο υπάρχει ένα θέμα.
Επειδή λόγω εργασίας οδηγώ μηχανάκι κάθε μέρα .. παρατήρησα πως καταγράφει βήματα όταν είμαι εν κινήσει και κυρίως λόγω των δονήσεων από το τιμόνι ..
Πταίσμα μπροστά στην ποιότητα του και στην τιμή του. Δεν είναι λόγος για να το απορρίψει κανείς.
Για τηλεφωνικές κλήσεις θα έλεγα πως και σε αυτό είναι τίμιο. Για μια στιγμή έκτακτης ανάγκης .. όπως π.χ. αν βαριέστε να σηκωθείτε από τον καναπέ .. θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους .. αλλά θα ακούσουν όλοι όσοι βρίσκονται στον χώρο την συνομιλία σας...
Μηνύματα από WhatsApp & Viber διαβάζονται από το ρολόι πολύ έυκολα. ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ .. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.
Για τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μνμτων , δεν έχω άποψη για το αν διαβάζονται , γιατί δεν τις χρησημοποιώ.
Για εμένα είναι VFM.
Το ρολόι κάθεται πολύ καλά στο χέρι και είναι ελαφρύ. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος εώς ότου το φόρεσα για να κάνω ψαροντούφεκο μιας και ήθελα να μέτραω τα διαλείμματα στις βουτίες. Όταν με το καλό γύρισα σπίτι παρατήρησα οτι δεν δούλευε το μικρόφωνο του (Μπορείς να απαντάς σε κλήσεις κανονικά). Αλλά ευτυχώς το δέχτηκαν στην εγγύηση και με επιστροφή χρημάτων.
ΜΕΤΑ από 1 χρόνο έχω να πω 2 3 απλά πράγματα.Το ρολόι για τα χρήματα του αξίζει...όποιος θέλει ακρίβεια στις μετρήσεις ακρίβεια στο gps κ να μη χάνετε ο συγχρονισμός να δώσει κάτι παραπάνω να πάει σε garmin κτλ..στα χρήματα του είναι αξιόλογο...3 αστέρια γιατί ήθελα κάτι καλύτερο σε ολα αυτά...το σήμα χάνεται συχνά κ ο συγχρονισμός του πάει βόλτα ακόμα πιο συχνά.στην αρχή όλα ήταν σούπερ μετά από 4 5 μήνες όμως ψιλό απογοητεύτηκα...αννανεωνω εν έτη 2023 κ λέω ότι το ρολόι τα έφτυσε..μετά από 3-4 μέρες στη θάλασσα τέλος η οθόνη...ας αποφεύγετε καλύτερα τη θάλασσα με το συγκεκριμένο ρολόι...( γενικά τα 3 χρόνια που το είχα πολύ σπάνια το έβαζα στη θάλασσα)
Τέλειο, ακόμη και για χρήστες ios (14.7.1-iPhone xs). Απλά, συγχρονίστε πρώτα με ενα android κινητό, για να προσθεσετε προσόψεις (~40) και μουσική (~450 mp3 - μπορείτε να φτιάξετε ακόμη και playlists), μετα αποσυνδέσετε από το android και συνδέστε με το iphone (πρωτα από τις bluetooth ρυθμίσεις του κινητού και μετα απο την εφαρμογή Huawei Health) Έτσι θα έχετε και προσόψεις και μουσική και όλα τα καλούδια του ρολογιού (ειδοποιήσεις, κλήσεις και απαντησεις από το κινητό, κλπ).
Ένα πράγμα έχω να πω. Το κάθε cent που κάνει αυτό το ρολόι το αξίζει και με το παραπάνω.
1) Αυτονομία 14 μέρες (δεν ξέρω πως το κάνουν)
2) Οθόνη από άλλο πλανήτη AMOLED
3) Ανθεκτικό μέχρι εκεί που δεν πάει
4) Λειτουργίες υγείας που υπάρχουν μόνο σε high end (VO2max, Οξυμετρο, sleep tracking)
5) Τηλέφωνο, Βαρόμετρο
6) Εφαρμογές άσκησης με καθοδήγηση, στοιχεία, φωνητικές ανακοινώσεις και δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής σε ακουστικά μέσω Bluetooth!
Άντε γεια!!!!!
Εγω το έχω μόλις μία εβδομάδα συγκεκριμένα 8 μέρες κ ήθελα να γράψω την γνώμη μου γτ είχα ψάξει αρκετά μέχρι να καταλήξω!!! Το συγκεκριμένο είναι το 46αρι
Το ρολόι είναι εκπληκτικό, πληρεί ακριβώς όσα λέει, όπως βλέπετε φόρτιση γίνεται τώρα μετά από 8 μέρες με τα πάντα σε λειτουργία, ύπνο, καταγραφή παλμών, ξυπνητήρι 2 φορές την μέρα, ειδοποιήσεις κ κλήσεις τουλάχιστον 6 από μερικά λεπτά την φορά.
Όπως επίσης κ αρκετό ψαχουλεμα όλες αυτές τις μέρες που σίγουρα κατανάλωσε κάμποση μπαταρία!
Ο συγχρονισμός του άψογος,με Xiaomi redmi note 8 pro, η ακουστική του ηχείου στις κλήσεις είναι ότι χρειάζεται,το μικρόφωνο απ' ότι λένε οι συνομιλητές μου επίσης άψογο, οι μετρήσεις παλμών κ οξυγόνου έχει συγκριθεί ταυτόχρονα με οξυμετρο κ οι τιμές είναι ακριβώς ίδιες, η εφαρμογή του τέλεια στο χέρι, μενού κ λειτουργίες καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες ενός smartwatch αυτής της γενιάς,κ γενικά όλα είναι πραγματικά τέλεια!
Η εφαρμογή health είναι υπερπλήρης,σου παρέχει ακριβώς ότι πληροφορίες χρειάζεται κάποιος,η ενημέρωση μεταξύ τους άμεση κ γρήγορη!
Η καταγραφή ύπνου είναι σωστή,κ οι σύντομοι υπνοι μετριούνται σωστά με απειροελάχιστες αποκλίσεις τύπου 5-7 λεπτά
Ειλικρινά είναι ένα value for money!!!
Κ θάλασσα δοκιμασμένο κ καθημερινά στο ντουζ χωρίς κανένα θέμα!
Θα επανέλθω λογικά για τις εντυπώσεις στις προπονήσεις αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω ότι δεν θα είναι εξίσου σούπερ κ εκεί!!!!
Η φόρτιση από 10% πήγε σε 97% σε μια 1:02' !! Τι να πω παραπάνω!!!
Όποιος το σκέφτεται, να ξέρετε ότι δεν έχεις τίποτα να ζηλέψει από πολύ ακριβότερα smartwatches κ πιστεύω ότι εκείνα έχουν να ζηλέψουν ότι δεν κυνηγάς μια μπριζα συνέχεια για φόρτιση !!
Η καλύτερη επιλογή!!! (Ήμουν μεταξύ Huawei Gt2 κ αυτό! Το βρήκα πιο θηλυκό για το χέρι γιατί κατά τα άλλα είναι τα ίδια!)
3 χρονια κατοχος! σαν να μη περασε μια μερα! Οτι καλυτερο
Πολύ καλό & ποιοτικό smartwatch. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Φυσικά η μπαταρία δεν φτάνει τις σχεδόν 2 εβδομάδες αλλά την 1 αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό & τις τιμές είναι εξαιρετικό. Πολύ δυνατά σημεία η φωτεινότητα, ο ήχος & το ότι δέχεται κλήσεις.
Κάτοχος εδω και 8 μηνες, το αγόρασα κοντα στα 120€, εντυπώσεις μονο θετικές!
Η μπαταρία μετα απο τοσο καιρο κραταει 7 μερες με ολες τις μετρησεις ανοιχτές και 3 προπονήσεις την εβδομαδα, η συνδεση του με iPhone 11 Pro Max ειναι ΑΨΟΓΗ μέσω του HUAWEI health, δεν μου εχει αποσυνδεθεί ποτε, οι ειδοποιήσεις έρχονται άμεσα.
Στις μετρησεις του οπως ολα τα honor ετδι κιαυτο δειχνει τα βηματα λαθος, αλλα σε προπόνηση με gps ανοιχτο και με ταυτοχρονα με garmin στο αλλο χερι ειναι σχεδον πανομοιότυπες! Στους παλμους σε ποδηλασία οτσν το garmin έδειξε 169 το honor έδειξε 155, οποτε δεν θα το εμπιστευόμουν για ακραίες μετρησεις. Σε χαλαρές καταστασεις δειχνει παλμους με ακρίβεια οπως και το οξυμετρο σε σύγκριση με ιατρικό οξυμετρο.
Απο τοτε που το πηρα δεν ξαναεβαλα το garmin ειναι πολυ καλο smart watch κομψό και το τζαμάκι ανθεκτικό μιας και εχει φαει πολλα χτυπήματα χωρις το παραμικρό! Το συστήνω με κλειστά ματια και θα το αλλαζα μονο για το huawei gt2 pro!
Εξαιρετικό ρολόι. Καλύπτει πλήρως όλες τις καθημερινές ανάγκες. Ηχείο αρκετά δυνατό ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους ακούς πολύ καλά. Ενώ και το μικρόφωνο έχει τις ίδιες δυνατότητες. Δεν χρειάζεται να το φέρεις καν κοντά στο στόμα σου για να σε ακούσουν. Η αγορά έγινε στα 140€ και είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Βέβαια δεν ξέρω γιατί έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής με το huawei gt 2, αφού πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο ακριβώς ρολόι. Ίδιο interface τα παντα. Εκτός από το στεφανι που είναι λίγο διαφορετικό. Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ αξιόπιστο αξεσουάρ που σίγουρα σου κάνει λίγο πιο εύκολη τη ζωή σου. Η μπαταρία διαρκεί γύρω στις 10 μέρες.. Επίσης προτείνω με την αγορά του ρολογιού και μια θήκη τύπου full case(10€-15€ )όχι απλό τζαμακι για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο από γρατζουνιές χτυπήματα κλπ.
Update 17/12/2025 Μετά από 5 χρόνια χρήσης είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Βέβαια το προσέχω , με τη χρήση θήκης σιλικόνης , όχι νερό κλπ. Η μπαταρία από 13-14 μέρες αυτονομίας έχει πέσει στις 10-11. Δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό νούμερο , αφού το χρησιμοποιώ καθημερινά. Ίσως η πιο VFM αγορά ever
Το αγόρασα τον Οκτώβριο 106€ και δεν μπορώ να καταλάβω πως έφτασε η τιμή του τόσο ψηλά (176€ σήμερα που σχολιάζω).
Από ομορφιά και άνεση είναι καλό.Οθονη καλή με πολλες προσοψεις αλλά από την πρώτη μέρα μου έσκασε γρατζουνιά, θέλει πολύ προσοχή.
Μπαταρία δεν κρατάει ούτε με σφαίρες 2 εβδομάδες.Με τα βίας 5 μέρες με κλειστά τις έξτρα μετρήσεις.
Το gps αρκετά ακριβές αλλά οι μετρήσεις καρδιάς όταν τρέχεις δείχνουν αλλά αντί άλλων.Σε κατάσταση ηρεμίας οι μετρήσεις είναι σωστές
Η σύνδεση στο κινητό μου (xiaomi) είναι κακή.Αν θέλει εμφανίζει τα μηνύματα των εφαρμογών που έχεις συνδεδεμένες, αποσυνδέεται μόνο του και άλλες φορές τα εμφανίζει δύο και τρεις φορές το καθένα.
Η ομιλία μέσω του ρολογιού είναι καλή αλλά αν και εχώ περασμένες τις επαφές δεν εμφανίζει το όνομα που καλεί.
Για smartwatch καλοαλλα για training απαιτήσεων δεν θα το συνιστουσα
Το ρολόι είναι πολύ όμορφο με πολλά faces κυριλέ και sportif που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις περιστάσεις. Η μπαταρία του ανάλογα με τη χρήση κρατάει περίπου 10 μέρες και είναι πολύ ικανοποιητική.
Συγχρονίζεται εύκολα μέσω της εφαρμογής huawei health, και το gps είναι ακριβές. Μπορείτε να λαμβάνετε κλήσεις από το ρολόι αλλά αν είστε στο αυτοκίνητο θα πρέπει να κλείσετε το παράθυρο για να ακουστείτε καλά.
Στις μετρήσεις καρδιακών παλμών τα καταφέρνει κι εκεί πάρα πολύ καλά.
Το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο και στο τέλος, μέσω της εφαρμογής huawei health μπορώ να δω χρήσιμες πληροφορίες όπως μέγιστο και μέσο καρδιακό ρυθμό, ένταση, θερμίδες, διαδρομή, ταχύτητα, χρόνο αποθεραπείας κτλ. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν σταματάω στα φανάρια δεν κάνει αυτόματη παύση οπότε αναγκάζομαι να πατάω παύση εγώ. Ελπίζω το πρόβλημα να διορθωθεί σε κάποια αναβάθμιση του firmware.
Κατά τα άλλα είναι ένα gadget που αξίζει τα λεφτά του.
Πολύ καλό, με πάρα πολλές δυνατότητες.
Η μπαταρία κρατάει περίπου 10 μέρες. Φορτίζει σε περίπου μια ώρα από 10% μπαταρία.
Ακρίβεια στο gps.
Το μόνο αρκετά αρνητικό είναι ότι οι παλμοί εν ώρα προπόνησης δεν έχουν καθόλου ακρίβεια. Δλδ ενώ έχω 170 μπορεί να γράφει 100. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στον ύπνο όπου έχει ακρίβεια και στους παλμούς και στα υπόλοιπα. Αξίζει τα χρήματα του. Ωστόσο ίσως να μην το έπαιρνα λόγω της μέτρησης παλμών που θέλω να παρακολουθώ συνεχώς.
Μου έκαναν δώρο το μαύρο στα μέσα Δεκεμβρίου όταν κόστιζε σε μεγάλα καταστήματα 119 ευρώ.Οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου είναι αναμεικτες.Το ρολόι έχει όντως καλή μπαταρία και φανταστική οθόνη.Με always on display κράτησε 8 μέρες ενώ χωρίς αυτο είμαι στις 6 μέρες και στο 60 τοις εκατό της μπαταρίας. Η απόκριση και ή κυλιση στα μενού δεν είναι καλή.Αργει πάντα να πιάσει την επαφή με το δάχτυλο μου ενώ στην κύλιση δείχνει να κολλάει.Πολλες φορές επειδή βιάζομαι άλλο υπομενού πατάω και άλλο ανοίγει.Τα πιο σημαντικά αρνητικά όμως έχουν να κάνουν με τις κλήσεις και τις ειδοποιήσεις.Δεν έχω βρει τρόπο να το κάνω να μου αναγράφει πάντα το όνομα του καλουντως.Συνδεδεμενο με redmi note 7 και στην οθόνη 8 στις δέκα φορές μου δείχνει μόνο τον αριθμό. Επισης όταν με καλούν και το σηκώνω από το ρολόι για δέκα δευτερόλεπτα περίπου οι συνομιλητές δεν με ακούν ενώ εγώ τους ακούω κανονικα.Κατι αντίστοιχο συμβαίνει και στις ειδοποιήσεις που εμφανίζονται οπότε τους καπνίσει.Γενικως στο περιορισμένο έτσι και αλλιώς σμαρτ κομμάτι του , το ρολόι μέχρι τώρα είναι απογοητευτικό.Ελπιζω να φτιάξει με κάποιο update στο μέλλον εκτός και αν είναι θέμα συνεργασίας με το κινητό μου.
Το ηχειακι και το μικρόφωνο είναι τίμια αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να ακούσεις σε θορυβώδη χώρο.Επισης πρέπει να φέρεις το χέρι κοντά στο στόμα για να ακούσεις και να σε ακούν καλά, δεν μπορείς πχ να είσαι ξαπλωμένος και να έχεις το χέρι τεντωμένο στην άλλη άκρη.
Οσον αφορά στις μετρήσεις ,θεωρώ ότι μετράει παραπάνω από το κανονικό.Δεν έχω βάλει κάτω χαρτί και μολύβι αλλά ξέρω περίπου πόσα βήματα κάνω την ημέρα και διαπιστώνω ότι μου μετράει περισσότερα από όσα το παλιο μου xiaomi.Φυσικα και μετράει τις κινήσεις του χεριού και στη οδήγηση και τις περνάει ως βήματα αλλά αυτό είναι θέμα της τεχνολογίας αυτής γενικότερα και δεν είναι θέμα του συγκεκριμένου ρολογιού.Οσο οι αισθητήρες βασίζονται στην κίνηση των χεριών αυτό θα συμβαίνει πάντα.Τωρα για τα σπορ και τα προγράμματα που δίνει δεν έχω γνώμη αφού έχω να γυμναστώ δεκαπέντε χρονια και είναι κάτι που δεν με αφορά καθολου.
Κατι άλλο που με έχει ξενερώσει με το ρολόι είναι πως δεν έχει ίδια watchface στα always on και στα κανονικά.Αν δηλαδή έχεις ένα always on και πατήσεις να δεις το κανονικό watchface αυτό θα είναι τελείως διαφορετικό.Δυστυχως στα always on δεν εχεις τη δυνατότητα αλλαγής η προσθήκης.Εγω βρήκα ένα απλό watchface που ταιριάζει με το always on αλλά είναι μόνο ένα και δεν είναι πολύ όμορφο.Στο huawei gt2 της γυναίκας μου έχει δύο ακριβώς ίδια always on με watcface με τη διαφορά ότι στο always on δείχνει μόνο την ώρα και την ημερομηνία.Τωρα για ποιο λόγο στο honor η huawei έκανε αυτήν την πατάτα δεν ξέρω.Το εκνευριστικο όταν δεν έχεις always on είναι ότι σε κάποιες κινήσεις του χεριού δεν ανάβει η οθόνη άμεσα και πρέπει να πατήσεις το κουμπακι.Συν ότι κατά τη γνώμη μου δεν είναι όμορφο να φορας ένα ρολοι που έχει μαύρη οθόνη μέχρι να το "πιλατεψεις" γι'αυτό είμαι φανατικός της always on λειτουργίας.Ξυπνας πχ το πρωί και θες να δεις την ώρα.Δεν φτάνει ένα απλό γύρισμα του καρπού για να ανάψει η οθόνη , θέλει μεγαλύτερη κίνηση.
Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι ένα τίμιο ρολόι για το οποίο όμως δεν θα έδινα παραπάνω από εκατό ευρώ.Θεωρω απαράδεκτο το smartband 2 που πήρα προ τριετίας και με ένα custom firmware που του εβαλα να είναι καλύτερο στο smart κομματι από αυτό εδώ.Αν παρόλα αυτά έχει κάποιος λύσεις και απαντήσεις στα θέματα μου ανέφερα ας κάνει έναν κοπο να γράψει στις ερωτήσεις.
οι ειδοποιησεις ερχονται ολες καμμια φορα αργουν λιγο αλλα ερχονται ,waether insta fbook bank ,you named χανει λιγο το gps κ οι θερμιδες κτα βημματα αλλα οχι τραγικα οι παλμοι ειναι σχεδον ιδιοι μετρημενο με ambit 2 ,αν δεν θελετε να χαλασετε πολλα χρηματα ειναι vfm κλησεις ανετα, κ σθνδεση με redmi8 pro αμεση κ σταθερη ο γιος μου εχει το gt2 κ ειναι το ιδιο ρολοι
Το έχω 20 ημέρες,και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.Με μέτρια+ χρήση (Bluetooth μόνιμα,gps 4-6 ώρες, κλήσεις +-10) φτάνει στο 20% σε 8 ημέρες.
Με βόλεψε ωραία η δυνατότητα να απαντώ στην κλήση καθώς οδηγώ, βλέποντας ποιος με καλεί,για μία προσεκτική σύντομη συνομιλία,η οποία είναι και ποιοτική .
Σε γενικές γραμμές στα 119€ πάρα πολύ καλό....
Μπορώ να πω πως στα 110 ευρώ, είναι το καλύτερο smartwatch που μπορείτε να πάρετε τώρα.
Μικρόφωνο απλά τέλειο με ευκρίνεια ήχου καλύτερη και από τηλέφωνο.
Μετρήσεις μέτριες προς καλές με μια σχετικα ανοδικά δεδομενα στους καρδιακους παλμούς.
Ακριβώς όσες εφαρμογές χρειάζεται ο μέσος χρήστης με την μόνη απώλεια να είναι η 5 ήμερη πρόγνωση καιρού που διαθέτει ο ανταγωνισμός (Amazfit,samsung)
Τώρα για την μπαταρία του, μπορεί να είναι ένα από τα καλύτερα στον τομέα μπορεί και το καλύτερο.
Η ενσωματωμένη μνημη για την αποθήκευση τραγουδιών, είναι μια πολύ ωραία προσθήκη, και πολύ χρήσιμη όταν δεν κουβαλάς τηλέφωνο μαζί σου.
Σε τελικές γραμμές: Αν ξαναπέσει στα 110 ευρώ, το πήρατε χθες.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικό, όμορφο, πλήρες και δυνατό smartwatch ( οθόνη, sports μενού, μέτρηση οξυγόνου, συνδεσιμότητα με ακουστικά BT, ομιλία/μουσική από μικρόφωνο/ηχείο) σε πολύ καλή τιμή και με πάρα πολύ καλή ποιότητα!!! Αξίζει τα χρήματα του και σίγουρα προτείνεται!!!
για τα λεφτα του ειναι παρα πολυ καλο ρολοι. λειτουργει αψογα, εχει απιστευτο touch screen και δεν ειναι αργο. αξιζει πραγματικα.
Νομίζω είναι άψογο στα 115€ που έχει τώρα και όχι στα 250€ που είχε όταν πρωτοβγήκε.
Δίνεις λοιπόν 40 € παραπάνω απο τα 70 που θα έπρεπε να έχει, για να έχεις υποστήριξη Huawei Honor. Θα μπορούσαν να έχουν πιο εύκολες τις προσόψεις από άλλες πηγές και λίγο καλύτερο τον καιρό.
Υπέροχο ρολόι. Μετά τις αναβαθμίσεις έχει ακόμη περισσότερες λειτουργίες. Η οθόνη φανταστική, η μπαταρία με φουλ λειτουργίας βγάζει 8-9 ημέρες. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει όλα τα watch faces της Huawei. Στην εφαρμογή health έχει μόνον τα free και πάλι όχι όλα. Γενικά σε κάνει να ξεχνάς να τα αναλογικά ρολόγια και να νιώθεις ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου
Εξαιρετικό, ότι και να αναφέρω είναι η καλύτερη αγορά που θα μπορούσα να κάνω στα 119€. Μέσα στο κουτί δύο λουριά, κ μαύρο κ καφέ. Οθόνη, ειδοποιήσεις, φόρτιση, stress, design καταπληκτικό. Δυστυχώς λόγω COVID-19 δεν έχω καταφέρει να δω μετρήσεις σε προπονήσεις. Φόρτιση 100% σε λιγότερο από μια ώρα. Πολύ καλό ποιοτικά. Το συνιστώ!!
Απλά απίστευτο!
Θετικά:
• Ευκρινής οθόνη αρκεί να βγάλεις τη ρύθμιση φωτεινότητας από το auto
• Πολύ καλή μπαταρία και απλά απίστευτη ταχύτητα φόρτισης
• Καθαρό μικρόφωνο και ηχείο και μπορείς να καλέσεις μέχρι 10 αγαπημένες επαφές τις οποίες προσθέτεις μέσα από την εφαρμογή
• Βολικό λουράκι και άνετο στο χέρι
• Ακρίβεια μετρήσεων και ύπνου
• Μεγάλη γκάμα προπονήσεων
Αρνητικά:
• ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ANDROID!
Και μιλάω για δυνατότητες οι οποίες άνετα θα μπορούσαν να είναι συμβατές με iPhone.
• Δεν μπορείς να ελέγξεις την μουσική όπως γίνεται με το Xiaomi Mi Band 4 (μιλάω για iPhone)
• Το ενσωματωμένο GPS αργεί να συγχρονίσει και όταν αργότερα κοιτάξεις τον χάρτη στην εφαρμογή έχει σχηματίσει με μία μικρή απόκλειση (γύρω στα 2 λεπτά, ούτε καν που ενοχλεί, μην σας πτοήσει)
•Δεν μπορείς να του αποθηκεύσεις τραγούδια στην ενσωματωμένη μνήμη του με iPhone
• Δεν μπορείς να κατεβάσει άλλα watch faces με iPhone παρά μόνο με Android (έχει ήδη αρκετά μέσα) αλλά εάν έχεις κάποιο Android μ, τα κατεβάζεις μία φορά και μετά αποθηκεύονται
• Όταν έρχεται ειδοποίηση δονείται και κάνει ήχο αλλά δεν ανάβει η οθόνη, πρέπει να γυρίσεις τον καρπό για να ανοίξει και να σου την δείξει (προσωπικά με ενοχλεί λόγω συνήθειας
Κατά τα άλλα ένα φανταστικό ρολόι που σε βοηθάει και σου λύνει τα χέρια. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος
Πολύ καλό για την προπόνηση, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Δέκα επαφές μπορείς να καλέσεις, μόνο, αφού τις προσθέσεις από την εφαρμογή του κινητού σαν αγαπημένες. Οι ειδοποιήσεις εμφανίζονται επιγραμματικά και μόνο αν ένα μήνυμα είναι 4-5 λέξεων μπορεί να διαβαστεί. Μετρήσεις ύπνου παλμοί και λοιπά γραφήματα από την εφαρμογή μια χαρά. Μπαταρία σε άλλο level, οθόνη άψογη. Το πιο όμορφο smartwach κατά τη γνώμη μου.
Είναι το πρώτο σοβαρό smartwatch που αγοράζω (η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν με κάτι Κινέζικα του κιλού). Αρκετά ακριβές στις μετρήσεις του, με απίστευτή αυτονομία.
Θα ήθελα να μπορώ να απαντήσω μνήματα SMS, στο Viber κλπ και από το ρολόι καθώς και να έχω πρόσβαση σε όλες τις επαφές μου και όχι μόνο σε 10 αγαπημένες.
Θα χρειαστεί να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή Huawei Health αλλά εκτός PlayStore καθώς το PlayStore έχει μείνει στην έκδοση 10.1.1.312 ενώ έχουν βγει νεότερες.
Είναι όντως το καλύτερο value for money. Πολύ ποιοτικό και όμορφο. Με εντυπωσίασε η αυτονομία, το οξυμετρο και η ποιότητα του μικροφώνου. Με χάλασε οι 3-4 περιορισμένες επιλογές στο always on display. Θα ήθελα μόνιμη εμφάνιση του watchface μου και ας μου ρουφήξει τη μπαταρία. Στα αθλητικα δεν έχω άποψη δεν με απασχολούν. Λίγο αργό στην απόκριση ορισμένες φορές αλλά χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα. Όντως κάνει τόσα πολλά που λες μα καλά τους είναι τόσο δύσκολο να το κάνουν να κάνει και το άλλο. πχ να μπορείς να κάνεις mute το κουδούνισμα κλήσης αντί για reject, να μπορείς να κάνεις reject με μήνυμα απάντησης, να κάνεις μια μικρή ηχογράφηση κτλ. Όχι ότι θα τα βρείτε αυτά αλλού σε αυτά τα χρήματα...
Στα 3 χρόνια απλής χρήσης πήρε νερό μετά από μπάνιο στη θάλασσα και χάλασε. Αρχικά έσβησε, μετά το άνοιξα και η οθόνη τρεμοεπαιζε και είχαν πειραχτεί τα χρωματα. Εν τέλει δεν ξανά δούλεψε ποτέ. Το μόνο θετικό ήταν η μπαταρία του.
το έχω γύρω στα 2 χρόνια, ένα καλό smartwatch καθημερινής χρήσης.
κανένα πρόβλημα στις κλήσεις, κανένα πρόβλημα με Bluetooth. Βηματογραφος, παλμογραφος, υψόμετρο όλα τέλεια.
Η μπαταρία του άνετα 1 βδομάδα, με δική μου χρήση πάντα.
για τους λίγο πιο "αθλητικους" τύπου δρομεις κλπ θα συνιστούσα κάτι άλλο ή αλήθεια, χανει χλμ στις αποστασεις. (Δοκιμασα μια ίδια απόσταση με Garmin) και το αποτέλεσμα στα χλμ ήταν διαφορετικό. κατά τα άλλα ένα καλό smart watch.
Μετά από 2 χρόνια και 3μηνες το ρολόι μας άφησε μέρες. Στον πρώτο χρόνο είχα κάποια θέματα με την μπαταρία. Αν και φορτισμένο μου έλεγε συνέχεια 10%.Μετα από 2 με 3 εργοστασιακες επαναφορες που έκανα έφτιαξε μόνο του. Η μπαταρία του έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση μου είπε τo service. Όλο τον καιρό αυτό το ρολόι μπήκε 3 φορές σε θάλασσα, 2φορες σε πισίνα και μετά από αυτές τις φορές πλύσιμο με γλυκό νερό. Πάντα μετά από βρέξιμο το ηχείο δεν υπήρχε. Πριν 1 εβδομάδα έσβησε ξαφνικά ένα ωραίο πρωινό και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Βγήκε off το λογισμικό είπαν οι ειδικοί. Δεν θα το ξαναεπερνα για κανένα λόγο.
Πήρα πριν από περίπου 15 μέρες smartwatch 2 ετών (λόγω έκπτωσης βέβαια στα 109€) και είναι άψογο! Συγχρονισμός άμεσος και συνεχής (έχω OnelPlus 10Pro με την εφαρμογή φυσικά της Huawei), ειδοποιήσεις που επιλέγω, ακούω και με ακούνε τέλεια στα τηλεφωνήματα, μπαταρία που διαρκεί τουλάχιστον 1 βδομάδα με πλήρη χρήση, κ.λπ., κ.λπ. Αλλά οι μετρήσεις δεν "παίζονται"! Κολύμπι στην θάλασσα (ο κύριος λόγος που το πήρα), σε απόσταση 2km μετρημένη σε ευθείες μέσω Google maps, το GPS δείχνει λίγα μέτρα απόκληση των 2 km, που εξάλλου είναι αδύνατον το κολύμπι σε απόλυτη ευθεία στην ανοικτή θάλασσα. Διακρίνει όλα τα στυλ, μετράει απόλυτα τους σφυγμούς (ως πρώην πρωταθλητής στα πολύ μακρινά μου νιάτα γνωρίζω πολύ καλά το σώμα μου), σωστές μετρήσεις χρόνου, χεριών, ... ανά π.χ. 100 m, αποβάλλει το νερό μόνο του... Μετρήσεις ύπνου άψογες, σφιγμοί όπως ξέρω ότι λειτουργεί η καρδιά μου σε ηρεμία, ύπνο, περπάτημα, κολύμπι, συναισθηματική ταραχή, κ.ο.κ. ΟΚ, δεν έχει NFC, αλλά δεν με ενδιαφέρει, ειδικά σε τέτοια τιμή. Και ένα χρόνο να κρατήσει, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όποιος ενδιαφέρεται και το προλάβει, ας το πάρει αμέσως γιατί σε λίγο θα αξαντληθούν τα αποθέματα του.
Λοιπόν στο διά ταύτα απευθείας.
Για τα χρήματα του είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή.
Προσιτό.. ανθεκτικό .. όμορφο και με πολλές δυνατότητες. (καταγραφή προπόνησης .. παλμογράφο κτλ)
Το έχω 15 μήνες και δεν το βγάζω σχεδόν ποτέ. Έχει υποστεί κακουχίες και ακόμη είναι πιστό στην δουλειά του. Του έχω όλες τις ειδοποιήσεις ανοικτές και σε συνδυασμό με την σχεδόν καθημερινή εκγύμναση, η μπαταρία κρατάει 5-6 ημέρες.
Αν δεν προπονείστε σε καθημερινή βάση .. η μπαταρία θα σας διαρκέσει περισσότερο από 7 ημέρες (και αυτό το λέω υποθετικά, διότι από την πρώτη στιγμή που το πήρα , τα έχω όλα ενεργά)
Πολύ καλή οθόνη με ωραία χρώματα. OLED άλλωστε...
Για συσκευή τηλεφώνου έχω το HONOR VIEW 20 , αλλά δεν γνωρίζω όμως αν αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο συγχρονισμός τους είναι άψογος.
Του έβαλα 4 αντί για 5 αστέρια είναι γιατί έχω μια μικρή αμφιβολία για την καταγραφή βημάτων.
Δεν είμαι γνώστης για το αν το ίδιο συμβαίνει και σε ρολόγια των 400-500 ευρώ .. πάντως στο συγκεκριμένο υπάρχει ένα θέμα.
Επειδή λόγω εργασίας οδηγώ μηχανάκι κάθε μέρα .. παρατήρησα πως καταγράφει βήματα όταν είμαι εν κινήσει και κυρίως λόγω των δονήσεων από το τιμόνι ..
Πταίσμα μπροστά στην ποιότητα του και στην τιμή του. Δεν είναι λόγος για να το απορρίψει κανείς.
Για τηλεφωνικές κλήσεις θα έλεγα πως και σε αυτό είναι τίμιο. Για μια στιγμή έκτακτης ανάγκης .. όπως π.χ. αν βαριέστε να σηκωθείτε από τον καναπέ .. θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους .. αλλά θα ακούσουν όλοι όσοι βρίσκονται στον χώρο την συνομιλία σας...
Μηνύματα από WhatsApp & Viber διαβάζονται από το ρολόι πολύ έυκολα. ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ .. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.
Για τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μνμτων , δεν έχω άποψη για το αν διαβάζονται , γιατί δεν τις χρησημοποιώ.
Για εμένα είναι VFM.
284 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠοια εφαρμογή να κατεβάσω για να συνδέσω το ρολόι με το κινητό μου;
Καλημέρα. Υγεία huawei, έτσι λέγεται η εφαρμογή
Προσφατα απεκτησα το Honor Magic Watch 2 και δεν λειτουργει το βαρομετρο, το υψομετρο και η πυξιδα. Μπορειτε να με βοηθησετε; Υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα του τηλεφωνου μου που δεν εχει αισθητηρα βαρομετρου;
Η εκδοση ειναι η 1.0.10.110
εγώ το είχα 3χρ σερί και δούλευαν όλα μια χαρά.
ενημερωστε με σας παρακαλώ ποιες εφαρμογές πρεπει να ειναι μονιμα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ανοιχτες ασχέτως του με τι ασχολείται ο καθε ενας. για να λειτουργεί σωστα το ρολόι τι χρειάζεται;
Bluetooth και η εφαρμογή της Huawei σίγουρα. δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι άλλο, τα υπόλοιπα τα ρυθμίζεις εσύ. τύπου από ειδοποιήσεις, κλησεις κλπ
Το ρολοι συνεχεια χανει την συνδεση με το κινητο,ενω παλια αυτο δεν γινοταν . Μπορει να βοηθησει καποιος; Ευχαριστω.
Το Honor MagicWatch 2 διαθέτει αυτονομία μπαταρίας έως 14 ημέρες, 15 διαφορετικά είδη προπόνησης & Smart All-day λειτουργίες όπως κλήσεις. Απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν ένα επαγγελματικό και πολλαπλών λειτουργιών smartwatch. Προσφέρει μια πληθώρα από λειτουργίες υγείας και φυσικής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης των καρδιακών ρυθμών, της πίεσης και του επιπέδου οξυγόνου στο αίμα.
Με τον ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο 4GB, μπορείς να αποθηκεύσεις μέχρι στο Watch Magic 2 τα αγαπημένα σου τραγούδια και να τα ακούσεις μέσω bluetooth ακουστικών.
Παρακολούθησε την εξέλιξη της φυσικής σου κατάστασης καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, όπως τον αριθμό των βημάτων σου, τις θερμίδες που καις, τον αριθμό των φορών που σηκώνεσαι και τις περιόδους δραστηριοτήτων μεσαίας έως υψηλής έντασης. Για να διευκολύνει την καθημερινότητά σου, το Honor Watch Magic υποστηρίζει λειτουργίες όπως Bluetooth κλήση, μουσική συσκευής, ειδοποίηση μηνυμάτων, παρακολούθηση ύπνου TruSleep 2.0 και παρακολούθηση πίεσης TruRelax.
Πέρα από το να σου δείχνει απλά την ώρα, το MagicWatch 2, με τη δική σου πινελιά, μπορεί να απεικονίζει τις φωτογραφίες σου.
Επειδή μπορείς να αποθηκεύσεις πολλές φωτογραφίες σε αυτό, κάθε φορά που σηκώνεις τον καρπό σου, θα εμφανίζεται μια διαφορετική φωτογραφία.
Το MagicWatch 2 σε βοηθά να βελτιστοποιήσεις την ασφαλή εκπαίδευση με διάφορα δεδομένα όπως το VO2Max και τα αποτελέσματα της αναερόβιας ή αερόβιας άσκησης.
Κατανόησε το αναμενόμενο αποτέλεσμα των προπονήσεων σου και μάθε πόσο καιρό θα πρέπει να ξεκουραστείς , ώστε το σώμα σου να προετοιμαστεί για την επόμενη προπόνηση.
Η always-on AMOLED οθόνη παραμένει αναμμένη, ώστε να μπορείς να ρίξεις μια ματιά στην ώρα, χωρίς να χρειάζεται χρόνος για να φωτίσεις την οθόνη
Εξασφάλισε περισσότερα από την απόδοσή σου όλο το 24ωρο. Με το ολοκαίνουριο chipset HUAWEI Kirin A1, το MagicWatch 2 επεξεργάζεται δεδομένα ταχύτερα, χρησιμοποιώντας λιγότερη ισχύ παρέχοντας το σωστό αποτέλεσμα.
Χάρη στην αντοχή στο νερό ως και 50μ και σε συνδυασμό με την τεχνολογία Huawei TruSeen 3.5, μπορεί να παρακολουθεί τον καρδιακό σου παλμό ενώ κολυμπάς, καθώς και το SWOLF, την απόσταση, τις θερμίδες που καις και την ταχύτητά σου.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Στα 3 χρόνια απλής χρήσης πήρε νερό μετά από μπάνιο στη θάλασσα και χάλασε. Αρχικά έσβησε, μετά το άνοιξα και η οθόνη τρεμοεπαιζε και είχαν πειραχτεί τα χρωματα. Εν τέλει δεν ξανά δούλεψε ποτέ. Το μόνο θετικό ήταν η μπαταρία του.
το έχω γύρω στα 2 χρόνια, ένα καλό smartwatch καθημερινής χρήσης.
κανένα πρόβλημα στις κλήσεις, κανένα πρόβλημα με Bluetooth. Βηματογραφος, παλμογραφος, υψόμετρο όλα τέλεια.
Η μπαταρία του άνετα 1 βδομάδα, με δική μου χρήση πάντα.
για τους λίγο πιο "αθλητικους" τύπου δρομεις κλπ θα συνιστούσα κάτι άλλο ή αλήθεια, χανει χλμ στις αποστασεις. (Δοκιμασα μια ίδια απόσταση με Garmin) και το αποτέλεσμα στα χλμ ήταν διαφορετικό. κατά τα άλλα ένα καλό smart watch.
Μετά από 2 χρόνια και 3μηνες το ρολόι μας άφησε μέρες. Στον πρώτο χρόνο είχα κάποια θέματα με την μπαταρία. Αν και φορτισμένο μου έλεγε συνέχεια 10%.Μετα από 2 με 3 εργοστασιακες επαναφορες που έκανα έφτιαξε μόνο του. Η μπαταρία του έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση μου είπε τo service. Όλο τον καιρό αυτό το ρολόι μπήκε 3 φορές σε θάλασσα, 2φορες σε πισίνα και μετά από αυτές τις φορές πλύσιμο με γλυκό νερό. Πάντα μετά από βρέξιμο το ηχείο δεν υπήρχε. Πριν 1 εβδομάδα έσβησε ξαφνικά ένα ωραίο πρωινό και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Βγήκε off το λογισμικό είπαν οι ειδικοί. Δεν θα το ξαναεπερνα για κανένα λόγο.
Πήρα πριν από περίπου 15 μέρες smartwatch 2 ετών (λόγω έκπτωσης βέβαια στα 109€) και είναι άψογο! Συγχρονισμός άμεσος και συνεχής (έχω OnelPlus 10Pro με την εφαρμογή φυσικά της Huawei), ειδοποιήσεις που επιλέγω, ακούω και με ακούνε τέλεια στα τηλεφωνήματα, μπαταρία που διαρκεί τουλάχιστον 1 βδομάδα με πλήρη χρήση, κ.λπ., κ.λπ. Αλλά οι μετρήσεις δεν "παίζονται"! Κολύμπι στην θάλασσα (ο κύριος λόγος που το πήρα), σε απόσταση 2km μετρημένη σε ευθείες μέσω Google maps, το GPS δείχνει λίγα μέτρα απόκληση των 2 km, που εξάλλου είναι αδύνατον το κολύμπι σε απόλυτη ευθεία στην ανοικτή θάλασσα. Διακρίνει όλα τα στυλ, μετράει απόλυτα τους σφυγμούς (ως πρώην πρωταθλητής στα πολύ μακρινά μου νιάτα γνωρίζω πολύ καλά το σώμα μου), σωστές μετρήσεις χρόνου, χεριών, ... ανά π.χ. 100 m, αποβάλλει το νερό μόνο του... Μετρήσεις ύπνου άψογες, σφιγμοί όπως ξέρω ότι λειτουργεί η καρδιά μου σε ηρεμία, ύπνο, περπάτημα, κολύμπι, συναισθηματική ταραχή, κ.ο.κ. ΟΚ, δεν έχει NFC, αλλά δεν με ενδιαφέρει, ειδικά σε τέτοια τιμή. Και ένα χρόνο να κρατήσει, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όποιος ενδιαφέρεται και το προλάβει, ας το πάρει αμέσως γιατί σε λίγο θα αξαντληθούν τα αποθέματα του.
Λοιπόν στο διά ταύτα απευθείας.
Για τα χρήματα του είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή.
Προσιτό.. ανθεκτικό .. όμορφο και με πολλές δυνατότητες. (καταγραφή προπόνησης .. παλμογράφο κτλ)
Το έχω 15 μήνες και δεν το βγάζω σχεδόν ποτέ. Έχει υποστεί κακουχίες και ακόμη είναι πιστό στην δουλειά του. Του έχω όλες τις ειδοποιήσεις ανοικτές και σε συνδυασμό με την σχεδόν καθημερινή εκγύμναση, η μπαταρία κρατάει 5-6 ημέρες.
Αν δεν προπονείστε σε καθημερινή βάση .. η μπαταρία θα σας διαρκέσει περισσότερο από 7 ημέρες (και αυτό το λέω υποθετικά, διότι από την πρώτη στιγμή που το πήρα , τα έχω όλα ενεργά)
Πολύ καλή οθόνη με ωραία χρώματα. OLED άλλωστε...
Για συσκευή τηλεφώνου έχω το HONOR VIEW 20 , αλλά δεν γνωρίζω όμως αν αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο συγχρονισμός τους είναι άψογος.
Του έβαλα 4 αντί για 5 αστέρια είναι γιατί έχω μια μικρή αμφιβολία για την καταγραφή βημάτων.
Δεν είμαι γνώστης για το αν το ίδιο συμβαίνει και σε ρολόγια των 400-500 ευρώ .. πάντως στο συγκεκριμένο υπάρχει ένα θέμα.
Επειδή λόγω εργασίας οδηγώ μηχανάκι κάθε μέρα .. παρατήρησα πως καταγράφει βήματα όταν είμαι εν κινήσει και κυρίως λόγω των δονήσεων από το τιμόνι ..
Πταίσμα μπροστά στην ποιότητα του και στην τιμή του. Δεν είναι λόγος για να το απορρίψει κανείς.
Για τηλεφωνικές κλήσεις θα έλεγα πως και σε αυτό είναι τίμιο. Για μια στιγμή έκτακτης ανάγκης .. όπως π.χ. αν βαριέστε να σηκωθείτε από τον καναπέ .. θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους .. αλλά θα ακούσουν όλοι όσοι βρίσκονται στον χώρο την συνομιλία σας...
Μηνύματα από WhatsApp & Viber διαβάζονται από το ρολόι πολύ έυκολα. ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ .. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.
Για τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μνμτων , δεν έχω άποψη για το αν διαβάζονται , γιατί δεν τις χρησημοποιώ.
Για εμένα είναι VFM.
Το ρολόι κάθεται πολύ καλά στο χέρι και είναι ελαφρύ. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος εώς ότου το φόρεσα για να κάνω ψαροντούφεκο μιας και ήθελα να μέτραω τα διαλείμματα στις βουτίες. Όταν με το καλό γύρισα σπίτι παρατήρησα οτι δεν δούλευε το μικρόφωνο του (Μπορείς να απαντάς σε κλήσεις κανονικά). Αλλά ευτυχώς το δέχτηκαν στην εγγύηση και με επιστροφή χρημάτων.
ΜΕΤΑ από 1 χρόνο έχω να πω 2 3 απλά πράγματα.Το ρολόι για τα χρήματα του αξίζει...όποιος θέλει ακρίβεια στις μετρήσεις ακρίβεια στο gps κ να μη χάνετε ο συγχρονισμός να δώσει κάτι παραπάνω να πάει σε garmin κτλ..στα χρήματα του είναι αξιόλογο...3 αστέρια γιατί ήθελα κάτι καλύτερο σε ολα αυτά...το σήμα χάνεται συχνά κ ο συγχρονισμός του πάει βόλτα ακόμα πιο συχνά.στην αρχή όλα ήταν σούπερ μετά από 4 5 μήνες όμως ψιλό απογοητεύτηκα...αννανεωνω εν έτη 2023 κ λέω ότι το ρολόι τα έφτυσε..μετά από 3-4 μέρες στη θάλασσα τέλος η οθόνη...ας αποφεύγετε καλύτερα τη θάλασσα με το συγκεκριμένο ρολόι...( γενικά τα 3 χρόνια που το είχα πολύ σπάνια το έβαζα στη θάλασσα)
Τέλειο, ακόμη και για χρήστες ios (14.7.1-iPhone xs). Απλά, συγχρονίστε πρώτα με ενα android κινητό, για να προσθεσετε προσόψεις (~40) και μουσική (~450 mp3 - μπορείτε να φτιάξετε ακόμη και playlists), μετα αποσυνδέσετε από το android και συνδέστε με το iphone (πρωτα από τις bluetooth ρυθμίσεις του κινητού και μετα απο την εφαρμογή Huawei Health) Έτσι θα έχετε και προσόψεις και μουσική και όλα τα καλούδια του ρολογιού (ειδοποιήσεις, κλήσεις και απαντησεις από το κινητό, κλπ).
Ένα πράγμα έχω να πω. Το κάθε cent που κάνει αυτό το ρολόι το αξίζει και με το παραπάνω.
1) Αυτονομία 14 μέρες (δεν ξέρω πως το κάνουν)
2) Οθόνη από άλλο πλανήτη AMOLED
3) Ανθεκτικό μέχρι εκεί που δεν πάει
4) Λειτουργίες υγείας που υπάρχουν μόνο σε high end (VO2max, Οξυμετρο, sleep tracking)
5) Τηλέφωνο, Βαρόμετρο
6) Εφαρμογές άσκησης με καθοδήγηση, στοιχεία, φωνητικές ανακοινώσεις και δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής σε ακουστικά μέσω Bluetooth!
Άντε γεια!!!!!
Εγω το έχω μόλις μία εβδομάδα συγκεκριμένα 8 μέρες κ ήθελα να γράψω την γνώμη μου γτ είχα ψάξει αρκετά μέχρι να καταλήξω!!! Το συγκεκριμένο είναι το 46αρι
Το ρολόι είναι εκπληκτικό, πληρεί ακριβώς όσα λέει, όπως βλέπετε φόρτιση γίνεται τώρα μετά από 8 μέρες με τα πάντα σε λειτουργία, ύπνο, καταγραφή παλμών, ξυπνητήρι 2 φορές την μέρα, ειδοποιήσεις κ κλήσεις τουλάχιστον 6 από μερικά λεπτά την φορά.
Όπως επίσης κ αρκετό ψαχουλεμα όλες αυτές τις μέρες που σίγουρα κατανάλωσε κάμποση μπαταρία!
Ο συγχρονισμός του άψογος,με Xiaomi redmi note 8 pro, η ακουστική του ηχείου στις κλήσεις είναι ότι χρειάζεται,το μικρόφωνο απ' ότι λένε οι συνομιλητές μου επίσης άψογο, οι μετρήσεις παλμών κ οξυγόνου έχει συγκριθεί ταυτόχρονα με οξυμετρο κ οι τιμές είναι ακριβώς ίδιες, η εφαρμογή του τέλεια στο χέρι, μενού κ λειτουργίες καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες ενός smartwatch αυτής της γενιάς,κ γενικά όλα είναι πραγματικά τέλεια!
Η εφαρμογή health είναι υπερπλήρης,σου παρέχει ακριβώς ότι πληροφορίες χρειάζεται κάποιος,η ενημέρωση μεταξύ τους άμεση κ γρήγορη!
Η καταγραφή ύπνου είναι σωστή,κ οι σύντομοι υπνοι μετριούνται σωστά με απειροελάχιστες αποκλίσεις τύπου 5-7 λεπτά
Ειλικρινά είναι ένα value for money!!!
Κ θάλασσα δοκιμασμένο κ καθημερινά στο ντουζ χωρίς κανένα θέμα!
Θα επανέλθω λογικά για τις εντυπώσεις στις προπονήσεις αλλά ειλικρινά δεν πιστεύω ότι δεν θα είναι εξίσου σούπερ κ εκεί!!!!
Η φόρτιση από 10% πήγε σε 97% σε μια 1:02' !! Τι να πω παραπάνω!!!
Όποιος το σκέφτεται, να ξέρετε ότι δεν έχεις τίποτα να ζηλέψει από πολύ ακριβότερα smartwatches κ πιστεύω ότι εκείνα έχουν να ζηλέψουν ότι δεν κυνηγάς μια μπριζα συνέχεια για φόρτιση !!
Η καλύτερη επιλογή!!! (Ήμουν μεταξύ Huawei Gt2 κ αυτό! Το βρήκα πιο θηλυκό για το χέρι γιατί κατά τα άλλα είναι τα ίδια!)
3 χρονια κατοχος! σαν να μη περασε μια μερα! Οτι καλυτερο
Πολύ καλό & ποιοτικό smartwatch. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Φυσικά η μπαταρία δεν φτάνει τις σχεδόν 2 εβδομάδες αλλά την 1 αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό & τις τιμές είναι εξαιρετικό. Πολύ δυνατά σημεία η φωτεινότητα, ο ήχος & το ότι δέχεται κλήσεις.
Κάτοχος εδω και 8 μηνες, το αγόρασα κοντα στα 120€, εντυπώσεις μονο θετικές!
Η μπαταρία μετα απο τοσο καιρο κραταει 7 μερες με ολες τις μετρησεις ανοιχτές και 3 προπονήσεις την εβδομαδα, η συνδεση του με iPhone 11 Pro Max ειναι ΑΨΟΓΗ μέσω του HUAWEI health, δεν μου εχει αποσυνδεθεί ποτε, οι ειδοποιήσεις έρχονται άμεσα.
Στις μετρησεις του οπως ολα τα honor ετδι κιαυτο δειχνει τα βηματα λαθος, αλλα σε προπόνηση με gps ανοιχτο και με ταυτοχρονα με garmin στο αλλο χερι ειναι σχεδον πανομοιότυπες! Στους παλμους σε ποδηλασία οτσν το garmin έδειξε 169 το honor έδειξε 155, οποτε δεν θα το εμπιστευόμουν για ακραίες μετρησεις. Σε χαλαρές καταστασεις δειχνει παλμους με ακρίβεια οπως και το οξυμετρο σε σύγκριση με ιατρικό οξυμετρο.
Απο τοτε που το πηρα δεν ξαναεβαλα το garmin ειναι πολυ καλο smart watch κομψό και το τζαμάκι ανθεκτικό μιας και εχει φαει πολλα χτυπήματα χωρις το παραμικρό! Το συστήνω με κλειστά ματια και θα το αλλαζα μονο για το huawei gt2 pro!
Εξαιρετικό ρολόι. Καλύπτει πλήρως όλες τις καθημερινές ανάγκες. Ηχείο αρκετά δυνατό ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους ακούς πολύ καλά. Ενώ και το μικρόφωνο έχει τις ίδιες δυνατότητες. Δεν χρειάζεται να το φέρεις καν κοντά στο στόμα σου για να σε ακούσουν. Η αγορά έγινε στα 140€ και είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Βέβαια δεν ξέρω γιατί έχει τόσο μεγάλη διαφορά τιμής με το huawei gt 2, αφού πρόκειται ουσιαστικά για το ίδιο ακριβώς ρολόι. Ίδιο interface τα παντα. Εκτός από το στεφανι που είναι λίγο διαφορετικό. Κατά τα άλλα είναι ένα πολύ αξιόπιστο αξεσουάρ που σίγουρα σου κάνει λίγο πιο εύκολη τη ζωή σου. Η μπαταρία διαρκεί γύρω στις 10 μέρες.. Επίσης προτείνω με την αγορά του ρολογιού και μια θήκη τύπου full case(10€-15€ )όχι απλό τζαμακι για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο από γρατζουνιές χτυπήματα κλπ.
Update 17/12/2025 Μετά από 5 χρόνια χρήσης είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Βέβαια το προσέχω , με τη χρήση θήκης σιλικόνης , όχι νερό κλπ. Η μπαταρία από 13-14 μέρες αυτονομίας έχει πέσει στις 10-11. Δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό νούμερο , αφού το χρησιμοποιώ καθημερινά. Ίσως η πιο VFM αγορά ever
Το αγόρασα τον Οκτώβριο 106€ και δεν μπορώ να καταλάβω πως έφτασε η τιμή του τόσο ψηλά (176€ σήμερα που σχολιάζω).
Από ομορφιά και άνεση είναι καλό.Οθονη καλή με πολλες προσοψεις αλλά από την πρώτη μέρα μου έσκασε γρατζουνιά, θέλει πολύ προσοχή.
Μπαταρία δεν κρατάει ούτε με σφαίρες 2 εβδομάδες.Με τα βίας 5 μέρες με κλειστά τις έξτρα μετρήσεις.
Το gps αρκετά ακριβές αλλά οι μετρήσεις καρδιάς όταν τρέχεις δείχνουν αλλά αντί άλλων.Σε κατάσταση ηρεμίας οι μετρήσεις είναι σωστές
Η σύνδεση στο κινητό μου (xiaomi) είναι κακή.Αν θέλει εμφανίζει τα μηνύματα των εφαρμογών που έχεις συνδεδεμένες, αποσυνδέεται μόνο του και άλλες φορές τα εμφανίζει δύο και τρεις φορές το καθένα.
Η ομιλία μέσω του ρολογιού είναι καλή αλλά αν και εχώ περασμένες τις επαφές δεν εμφανίζει το όνομα που καλεί.
Για smartwatch καλοαλλα για training απαιτήσεων δεν θα το συνιστουσα
Το ρολόι είναι πολύ όμορφο με πολλά faces κυριλέ και sportif που καλύπτουν όλα τα γούστα και τις περιστάσεις. Η μπαταρία του ανάλογα με τη χρήση κρατάει περίπου 10 μέρες και είναι πολύ ικανοποιητική.
Συγχρονίζεται εύκολα μέσω της εφαρμογής huawei health, και το gps είναι ακριβές. Μπορείτε να λαμβάνετε κλήσεις από το ρολόι αλλά αν είστε στο αυτοκίνητο θα πρέπει να κλείσετε το παράθυρο για να ακουστείτε καλά.
Στις μετρήσεις καρδιακών παλμών τα καταφέρνει κι εκεί πάρα πολύ καλά.
Το χρησιμοποιώ στο ποδήλατο και στο τέλος, μέσω της εφαρμογής huawei health μπορώ να δω χρήσιμες πληροφορίες όπως μέγιστο και μέσο καρδιακό ρυθμό, ένταση, θερμίδες, διαδρομή, ταχύτητα, χρόνο αποθεραπείας κτλ. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι όταν σταματάω στα φανάρια δεν κάνει αυτόματη παύση οπότε αναγκάζομαι να πατάω παύση εγώ. Ελπίζω το πρόβλημα να διορθωθεί σε κάποια αναβάθμιση του firmware.
Κατά τα άλλα είναι ένα gadget που αξίζει τα λεφτά του.
Πολύ καλό, με πάρα πολλές δυνατότητες.
Η μπαταρία κρατάει περίπου 10 μέρες. Φορτίζει σε περίπου μια ώρα από 10% μπαταρία.
Ακρίβεια στο gps.
Το μόνο αρκετά αρνητικό είναι ότι οι παλμοί εν ώρα προπόνησης δεν έχουν καθόλου ακρίβεια. Δλδ ενώ έχω 170 μπορεί να γράφει 100. Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει στον ύπνο όπου έχει ακρίβεια και στους παλμούς και στα υπόλοιπα. Αξίζει τα χρήματα του. Ωστόσο ίσως να μην το έπαιρνα λόγω της μέτρησης παλμών που θέλω να παρακολουθώ συνεχώς.
Μου έκαναν δώρο το μαύρο στα μέσα Δεκεμβρίου όταν κόστιζε σε μεγάλα καταστήματα 119 ευρώ.Οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου είναι αναμεικτες.Το ρολόι έχει όντως καλή μπαταρία και φανταστική οθόνη.Με always on display κράτησε 8 μέρες ενώ χωρίς αυτο είμαι στις 6 μέρες και στο 60 τοις εκατό της μπαταρίας. Η απόκριση και ή κυλιση στα μενού δεν είναι καλή.Αργει πάντα να πιάσει την επαφή με το δάχτυλο μου ενώ στην κύλιση δείχνει να κολλάει.Πολλες φορές επειδή βιάζομαι άλλο υπομενού πατάω και άλλο ανοίγει.Τα πιο σημαντικά αρνητικά όμως έχουν να κάνουν με τις κλήσεις και τις ειδοποιήσεις.Δεν έχω βρει τρόπο να το κάνω να μου αναγράφει πάντα το όνομα του καλουντως.Συνδεδεμενο με redmi note 7 και στην οθόνη 8 στις δέκα φορές μου δείχνει μόνο τον αριθμό. Επισης όταν με καλούν και το σηκώνω από το ρολόι για δέκα δευτερόλεπτα περίπου οι συνομιλητές δεν με ακούν ενώ εγώ τους ακούω κανονικα.Κατι αντίστοιχο συμβαίνει και στις ειδοποιήσεις που εμφανίζονται οπότε τους καπνίσει.Γενικως στο περιορισμένο έτσι και αλλιώς σμαρτ κομμάτι του , το ρολόι μέχρι τώρα είναι απογοητευτικό.Ελπιζω να φτιάξει με κάποιο update στο μέλλον εκτός και αν είναι θέμα συνεργασίας με το κινητό μου.
Το ηχειακι και το μικρόφωνο είναι τίμια αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να ακούσεις σε θορυβώδη χώρο.Επισης πρέπει να φέρεις το χέρι κοντά στο στόμα για να ακούσεις και να σε ακούν καλά, δεν μπορείς πχ να είσαι ξαπλωμένος και να έχεις το χέρι τεντωμένο στην άλλη άκρη.
Οσον αφορά στις μετρήσεις ,θεωρώ ότι μετράει παραπάνω από το κανονικό.Δεν έχω βάλει κάτω χαρτί και μολύβι αλλά ξέρω περίπου πόσα βήματα κάνω την ημέρα και διαπιστώνω ότι μου μετράει περισσότερα από όσα το παλιο μου xiaomi.Φυσικα και μετράει τις κινήσεις του χεριού και στη οδήγηση και τις περνάει ως βήματα αλλά αυτό είναι θέμα της τεχνολογίας αυτής γενικότερα και δεν είναι θέμα του συγκεκριμένου ρολογιού.Οσο οι αισθητήρες βασίζονται στην κίνηση των χεριών αυτό θα συμβαίνει πάντα.Τωρα για τα σπορ και τα προγράμματα που δίνει δεν έχω γνώμη αφού έχω να γυμναστώ δεκαπέντε χρονια και είναι κάτι που δεν με αφορά καθολου.
Κατι άλλο που με έχει ξενερώσει με το ρολόι είναι πως δεν έχει ίδια watchface στα always on και στα κανονικά.Αν δηλαδή έχεις ένα always on και πατήσεις να δεις το κανονικό watchface αυτό θα είναι τελείως διαφορετικό.Δυστυχως στα always on δεν εχεις τη δυνατότητα αλλαγής η προσθήκης.Εγω βρήκα ένα απλό watchface που ταιριάζει με το always on αλλά είναι μόνο ένα και δεν είναι πολύ όμορφο.Στο huawei gt2 της γυναίκας μου έχει δύο ακριβώς ίδια always on με watcface με τη διαφορά ότι στο always on δείχνει μόνο την ώρα και την ημερομηνία.Τωρα για ποιο λόγο στο honor η huawei έκανε αυτήν την πατάτα δεν ξέρω.Το εκνευριστικο όταν δεν έχεις always on είναι ότι σε κάποιες κινήσεις του χεριού δεν ανάβει η οθόνη άμεσα και πρέπει να πατήσεις το κουμπακι.Συν ότι κατά τη γνώμη μου δεν είναι όμορφο να φορας ένα ρολοι που έχει μαύρη οθόνη μέχρι να το "πιλατεψεις" γι'αυτό είμαι φανατικός της always on λειτουργίας.Ξυπνας πχ το πρωί και θες να δεις την ώρα.Δεν φτάνει ένα απλό γύρισμα του καρπού για να ανάψει η οθόνη , θέλει μεγαλύτερη κίνηση.
Εν κατακλείδι θεωρώ ότι είναι ένα τίμιο ρολόι για το οποίο όμως δεν θα έδινα παραπάνω από εκατό ευρώ.Θεωρω απαράδεκτο το smartband 2 που πήρα προ τριετίας και με ένα custom firmware που του εβαλα να είναι καλύτερο στο smart κομματι από αυτό εδώ.Αν παρόλα αυτά έχει κάποιος λύσεις και απαντήσεις στα θέματα μου ανέφερα ας κάνει έναν κοπο να γράψει στις ερωτήσεις.
οι ειδοποιησεις ερχονται ολες καμμια φορα αργουν λιγο αλλα ερχονται ,waether insta fbook bank ,you named χανει λιγο το gps κ οι θερμιδες κτα βημματα αλλα οχι τραγικα οι παλμοι ειναι σχεδον ιδιοι μετρημενο με ambit 2 ,αν δεν θελετε να χαλασετε πολλα χρηματα ειναι vfm κλησεις ανετα, κ σθνδεση με redmi8 pro αμεση κ σταθερη ο γιος μου εχει το gt2 κ ειναι το ιδιο ρολοι
Το έχω 20 ημέρες,και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.Με μέτρια+ χρήση (Bluetooth μόνιμα,gps 4-6 ώρες, κλήσεις +-10) φτάνει στο 20% σε 8 ημέρες.
Με βόλεψε ωραία η δυνατότητα να απαντώ στην κλήση καθώς οδηγώ, βλέποντας ποιος με καλεί,για μία προσεκτική σύντομη συνομιλία,η οποία είναι και ποιοτική .
Σε γενικές γραμμές στα 119€ πάρα πολύ καλό....
Μπορώ να πω πως στα 110 ευρώ, είναι το καλύτερο smartwatch που μπορείτε να πάρετε τώρα.
Μικρόφωνο απλά τέλειο με ευκρίνεια ήχου καλύτερη και από τηλέφωνο.
Μετρήσεις μέτριες προς καλές με μια σχετικα ανοδικά δεδομενα στους καρδιακους παλμούς.
Ακριβώς όσες εφαρμογές χρειάζεται ο μέσος χρήστης με την μόνη απώλεια να είναι η 5 ήμερη πρόγνωση καιρού που διαθέτει ο ανταγωνισμός (Amazfit,samsung)
Τώρα για την μπαταρία του, μπορεί να είναι ένα από τα καλύτερα στον τομέα μπορεί και το καλύτερο.
Η ενσωματωμένη μνημη για την αποθήκευση τραγουδιών, είναι μια πολύ ωραία προσθήκη, και πολύ χρήσιμη όταν δεν κουβαλάς τηλέφωνο μαζί σου.
Σε τελικές γραμμές: Αν ξαναπέσει στα 110 ευρώ, το πήρατε χθες.
Πρόκειται για ένα εξαιρετικό, όμορφο, πλήρες και δυνατό smartwatch ( οθόνη, sports μενού, μέτρηση οξυγόνου, συνδεσιμότητα με ακουστικά BT, ομιλία/μουσική από μικρόφωνο/ηχείο) σε πολύ καλή τιμή και με πάρα πολύ καλή ποιότητα!!! Αξίζει τα χρήματα του και σίγουρα προτείνεται!!!
για τα λεφτα του ειναι παρα πολυ καλο ρολοι. λειτουργει αψογα, εχει απιστευτο touch screen και δεν ειναι αργο. αξιζει πραγματικα.
Νομίζω είναι άψογο στα 115€ που έχει τώρα και όχι στα 250€ που είχε όταν πρωτοβγήκε.
Δίνεις λοιπόν 40 € παραπάνω απο τα 70 που θα έπρεπε να έχει, για να έχεις υποστήριξη Huawei Honor. Θα μπορούσαν να έχουν πιο εύκολες τις προσόψεις από άλλες πηγές και λίγο καλύτερο τον καιρό.
Υπέροχο ρολόι. Μετά τις αναβαθμίσεις έχει ακόμη περισσότερες λειτουργίες. Η οθόνη φανταστική, η μπαταρία με φουλ λειτουργίας βγάζει 8-9 ημέρες. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν έχει όλα τα watch faces της Huawei. Στην εφαρμογή health έχει μόνον τα free και πάλι όχι όλα. Γενικά σε κάνει να ξεχνάς να τα αναλογικά ρολόγια και να νιώθεις ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου
Εξαιρετικό, ότι και να αναφέρω είναι η καλύτερη αγορά που θα μπορούσα να κάνω στα 119€. Μέσα στο κουτί δύο λουριά, κ μαύρο κ καφέ. Οθόνη, ειδοποιήσεις, φόρτιση, stress, design καταπληκτικό. Δυστυχώς λόγω COVID-19 δεν έχω καταφέρει να δω μετρήσεις σε προπονήσεις. Φόρτιση 100% σε λιγότερο από μια ώρα. Πολύ καλό ποιοτικά. Το συνιστώ!!
Απλά απίστευτο!
Θετικά:
• Ευκρινής οθόνη αρκεί να βγάλεις τη ρύθμιση φωτεινότητας από το auto
• Πολύ καλή μπαταρία και απλά απίστευτη ταχύτητα φόρτισης
• Καθαρό μικρόφωνο και ηχείο και μπορείς να καλέσεις μέχρι 10 αγαπημένες επαφές τις οποίες προσθέτεις μέσα από την εφαρμογή
• Βολικό λουράκι και άνετο στο χέρι
• Ακρίβεια μετρήσεων και ύπνου
• Μεγάλη γκάμα προπονήσεων
Αρνητικά:
• ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ANDROID!
Και μιλάω για δυνατότητες οι οποίες άνετα θα μπορούσαν να είναι συμβατές με iPhone.
• Δεν μπορείς να ελέγξεις την μουσική όπως γίνεται με το Xiaomi Mi Band 4 (μιλάω για iPhone)
• Το ενσωματωμένο GPS αργεί να συγχρονίσει και όταν αργότερα κοιτάξεις τον χάρτη στην εφαρμογή έχει σχηματίσει με μία μικρή απόκλειση (γύρω στα 2 λεπτά, ούτε καν που ενοχλεί, μην σας πτοήσει)
•Δεν μπορείς να του αποθηκεύσεις τραγούδια στην ενσωματωμένη μνήμη του με iPhone
• Δεν μπορείς να κατεβάσει άλλα watch faces με iPhone παρά μόνο με Android (έχει ήδη αρκετά μέσα) αλλά εάν έχεις κάποιο Android μ, τα κατεβάζεις μία φορά και μετά αποθηκεύονται
• Όταν έρχεται ειδοποίηση δονείται και κάνει ήχο αλλά δεν ανάβει η οθόνη, πρέπει να γυρίσεις τον καρπό για να ανοίξει και να σου την δείξει (προσωπικά με ενοχλεί λόγω συνήθειας
Κατά τα άλλα ένα φανταστικό ρολόι που σε βοηθάει και σου λύνει τα χέρια. Έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος
Πολύ καλό για την προπόνηση, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Δέκα επαφές μπορείς να καλέσεις, μόνο, αφού τις προσθέσεις από την εφαρμογή του κινητού σαν αγαπημένες. Οι ειδοποιήσεις εμφανίζονται επιγραμματικά και μόνο αν ένα μήνυμα είναι 4-5 λέξεων μπορεί να διαβαστεί. Μετρήσεις ύπνου παλμοί και λοιπά γραφήματα από την εφαρμογή μια χαρά. Μπαταρία σε άλλο level, οθόνη άψογη. Το πιο όμορφο smartwach κατά τη γνώμη μου.
Είναι το πρώτο σοβαρό smartwatch που αγοράζω (η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν με κάτι Κινέζικα του κιλού). Αρκετά ακριβές στις μετρήσεις του, με απίστευτή αυτονομία.
Θα ήθελα να μπορώ να απαντήσω μνήματα SMS, στο Viber κλπ και από το ρολόι καθώς και να έχω πρόσβαση σε όλες τις επαφές μου και όχι μόνο σε 10 αγαπημένες.
Θα χρειαστεί να κατεβάσετε στο κινητό σας την εφαρμογή Huawei Health αλλά εκτός PlayStore καθώς το PlayStore έχει μείνει στην έκδοση 10.1.1.312 ενώ έχουν βγει νεότερες.
Είναι όντως το καλύτερο value for money. Πολύ ποιοτικό και όμορφο. Με εντυπωσίασε η αυτονομία, το οξυμετρο και η ποιότητα του μικροφώνου. Με χάλασε οι 3-4 περιορισμένες επιλογές στο always on display. Θα ήθελα μόνιμη εμφάνιση του watchface μου και ας μου ρουφήξει τη μπαταρία. Στα αθλητικα δεν έχω άποψη δεν με απασχολούν. Λίγο αργό στην απόκριση ορισμένες φορές αλλά χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα. Όντως κάνει τόσα πολλά που λες μα καλά τους είναι τόσο δύσκολο να το κάνουν να κάνει και το άλλο. πχ να μπορείς να κάνεις mute το κουδούνισμα κλήσης αντί για reject, να μπορείς να κάνεις reject με μήνυμα απάντησης, να κάνεις μια μικρή ηχογράφηση κτλ. Όχι ότι θα τα βρείτε αυτά αλλού σε αυτά τα χρήματα...
Στα 3 χρόνια απλής χρήσης πήρε νερό μετά από μπάνιο στη θάλασσα και χάλασε. Αρχικά έσβησε, μετά το άνοιξα και η οθόνη τρεμοεπαιζε και είχαν πειραχτεί τα χρωματα. Εν τέλει δεν ξανά δούλεψε ποτέ. Το μόνο θετικό ήταν η μπαταρία του.
το έχω γύρω στα 2 χρόνια, ένα καλό smartwatch καθημερινής χρήσης.
κανένα πρόβλημα στις κλήσεις, κανένα πρόβλημα με Bluetooth. Βηματογραφος, παλμογραφος, υψόμετρο όλα τέλεια.
Η μπαταρία του άνετα 1 βδομάδα, με δική μου χρήση πάντα.
για τους λίγο πιο "αθλητικους" τύπου δρομεις κλπ θα συνιστούσα κάτι άλλο ή αλήθεια, χανει χλμ στις αποστασεις. (Δοκιμασα μια ίδια απόσταση με Garmin) και το αποτέλεσμα στα χλμ ήταν διαφορετικό. κατά τα άλλα ένα καλό smart watch.
Μετά από 2 χρόνια και 3μηνες το ρολόι μας άφησε μέρες. Στον πρώτο χρόνο είχα κάποια θέματα με την μπαταρία. Αν και φορτισμένο μου έλεγε συνέχεια 10%.Μετα από 2 με 3 εργοστασιακες επαναφορες που έκανα έφτιαξε μόνο του. Η μπαταρία του έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση μου είπε τo service. Όλο τον καιρό αυτό το ρολόι μπήκε 3 φορές σε θάλασσα, 2φορες σε πισίνα και μετά από αυτές τις φορές πλύσιμο με γλυκό νερό. Πάντα μετά από βρέξιμο το ηχείο δεν υπήρχε. Πριν 1 εβδομάδα έσβησε ξαφνικά ένα ωραίο πρωινό και δεν ξανάνοιξε ποτέ. Βγήκε off το λογισμικό είπαν οι ειδικοί. Δεν θα το ξαναεπερνα για κανένα λόγο.
Πήρα πριν από περίπου 15 μέρες smartwatch 2 ετών (λόγω έκπτωσης βέβαια στα 109€) και είναι άψογο! Συγχρονισμός άμεσος και συνεχής (έχω OnelPlus 10Pro με την εφαρμογή φυσικά της Huawei), ειδοποιήσεις που επιλέγω, ακούω και με ακούνε τέλεια στα τηλεφωνήματα, μπαταρία που διαρκεί τουλάχιστον 1 βδομάδα με πλήρη χρήση, κ.λπ., κ.λπ. Αλλά οι μετρήσεις δεν "παίζονται"! Κολύμπι στην θάλασσα (ο κύριος λόγος που το πήρα), σε απόσταση 2km μετρημένη σε ευθείες μέσω Google maps, το GPS δείχνει λίγα μέτρα απόκληση των 2 km, που εξάλλου είναι αδύνατον το κολύμπι σε απόλυτη ευθεία στην ανοικτή θάλασσα. Διακρίνει όλα τα στυλ, μετράει απόλυτα τους σφυγμούς (ως πρώην πρωταθλητής στα πολύ μακρινά μου νιάτα γνωρίζω πολύ καλά το σώμα μου), σωστές μετρήσεις χρόνου, χεριών, ... ανά π.χ. 100 m, αποβάλλει το νερό μόνο του... Μετρήσεις ύπνου άψογες, σφιγμοί όπως ξέρω ότι λειτουργεί η καρδιά μου σε ηρεμία, ύπνο, περπάτημα, κολύμπι, συναισθηματική ταραχή, κ.ο.κ. ΟΚ, δεν έχει NFC, αλλά δεν με ενδιαφέρει, ειδικά σε τέτοια τιμή. Και ένα χρόνο να κρατήσει, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όποιος ενδιαφέρεται και το προλάβει, ας το πάρει αμέσως γιατί σε λίγο θα αξαντληθούν τα αποθέματα του.
Λοιπόν στο διά ταύτα απευθείας.
Για τα χρήματα του είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή.
Προσιτό.. ανθεκτικό .. όμορφο και με πολλές δυνατότητες. (καταγραφή προπόνησης .. παλμογράφο κτλ)
Το έχω 15 μήνες και δεν το βγάζω σχεδόν ποτέ. Έχει υποστεί κακουχίες και ακόμη είναι πιστό στην δουλειά του. Του έχω όλες τις ειδοποιήσεις ανοικτές και σε συνδυασμό με την σχεδόν καθημερινή εκγύμναση, η μπαταρία κρατάει 5-6 ημέρες.
Αν δεν προπονείστε σε καθημερινή βάση .. η μπαταρία θα σας διαρκέσει περισσότερο από 7 ημέρες (και αυτό το λέω υποθετικά, διότι από την πρώτη στιγμή που το πήρα , τα έχω όλα ενεργά)
Πολύ καλή οθόνη με ωραία χρώματα. OLED άλλωστε...
Για συσκευή τηλεφώνου έχω το HONOR VIEW 20 , αλλά δεν γνωρίζω όμως αν αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο συγχρονισμός τους είναι άψογος.
Του έβαλα 4 αντί για 5 αστέρια είναι γιατί έχω μια μικρή αμφιβολία για την καταγραφή βημάτων.
Δεν είμαι γνώστης για το αν το ίδιο συμβαίνει και σε ρολόγια των 400-500 ευρώ .. πάντως στο συγκεκριμένο υπάρχει ένα θέμα.
Επειδή λόγω εργασίας οδηγώ μηχανάκι κάθε μέρα .. παρατήρησα πως καταγράφει βήματα όταν είμαι εν κινήσει και κυρίως λόγω των δονήσεων από το τιμόνι ..
Πταίσμα μπροστά στην ποιότητα του και στην τιμή του. Δεν είναι λόγος για να το απορρίψει κανείς.
Για τηλεφωνικές κλήσεις θα έλεγα πως και σε αυτό είναι τίμιο. Για μια στιγμή έκτακτης ανάγκης .. όπως π.χ. αν βαριέστε να σηκωθείτε από τον καναπέ .. θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους .. αλλά θα ακούσουν όλοι όσοι βρίσκονται στον χώρο την συνομιλία σας...
Μηνύματα από WhatsApp & Viber διαβάζονται από το ρολόι πολύ έυκολα. ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΝΩΣΗ .. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟΙ.
Για τις υπόλοιπες εφαρμογές ανταλλαγής μνμτων , δεν έχω άποψη για το αν διαβάζονται , γιατί δεν τις χρησημοποιώ.
Για εμένα είναι VFM.