Συναντήστε πάμπολλους χαρακτήρες σε μια τεράστια αλληλένδετη ιστορία, με διαφορετικές προαιρετικές πλοκές, διαλόγους και αποφάσεις που πρέπει να πάρετε σε κάθε σημείο.
Υπαρχει στο παιχνίδι επιλογη για audio στα ιαπωνικά ή μονο αγγλικά εχει?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Το Persona 5 Royal, επεκτείνοντας την αρχική έκδοση του 2017, έρχεται φορτωμένο με νέους χαρακτήρες, συμβούλους, ιστορία και τοποθεσίες, καθώς και έναν μηχανισμό γάντζου για να μπαίνετε απαρατήρητοι
Το Persona 5 Royal, επεκτείνοντας την αρχική έκδοση του 2017, έρχεται φορτωμένο με νέους χαρακτήρες, συμβούλους, ιστορία και τοποθεσίες, καθώς και έναν μηχανισμό γάντζου για να μπαίνετε απαρατήρητοι σε ανεξερεύνητες περιοχές.
Το Persona 5 Royal, επεκτείνοντας την αρχική έκδοση του 2017, έρχεται φορτωμένο με νέους χαρακτήρες, συμβούλους, ιστορία και τοποθεσίες, καθώς και έναν μηχανισμό γάντζου για να μπαίνετε απαρατήρητοι σε ανεξερεύνητες περιοχές.
Ανακαλύψτε το Τόκυο, ξεκλειδώστε νέες Personas (δαίμονες από απόκοσμα μπουντρούμια έτοιμοι να πολεμήσουν για εσάς), προσαρμόστε το προσωπικό σας Thieves Den, ανακαλύψτε μια νέα εξέλιξη της ιστορίας, ενδιάμεσα βίντεο, εναλλακτικά φινάλε και ακόμα περισσότερα.
Το Persona 5 Royal διατηρεί το χαρακτηριστικό στυλ των γραφικών του, ενώ το ολοκαίνουργιο soundtrack ανήκει στον υποψήφιο προς βράβευση Shoji Meguro.
Συναντήστε πάμπολλους χαρακτήρες σε μια τεράστια αλληλένδετη ιστορία, με διαφορετικές προαιρετικές πλοκές, διαλόγους και αποφάσεις που πρέπει να πάρετε σε κάθε σημείο.
Ταξιδέψτε βαθιά μέσα στον σκοτεινό πυρήνα της ανθρωπότητας καθώς εξερευνάτε θεματικά μπουντρούμια που αντιπροσωπεύουν τις διεστραμμένες καρδιές και τα μυαλά των αντιπάλων σας.
Συγκεντρώστε μια κορυφαία ομάδα και πολεμήστε μανιακά πλάσματα κάθε είδους –μπορείτε ακόμα και να τα πείσετε να σας ακολουθήσουν– καθώς προσπαθείτε να ανακαλύψετε τον πυρήνα σε κάθε μπουντρούμι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πρωτότυπο παιχνίδι με χιούμορ,ηθικά διδάγματα και μεγάλη διάρκεια gameplay ,ωραία γραφικά.
Δεν προορίζεται για ενήλικες άνω των 30 κατα τη γνώμη μου θα το βρούν πολύ "παιδικό" μια που η ιστορία αφορά σχολιαρόπαιδα που προσπαθούν να αλλάξουν με μαγικό τρόπο κακές συμπεριφορές ενηλίκων.
Είναι ιδανικό για παιδιά αρκεί να ξέρουν αγγλικά καθώς οι υπότιτλοι είναι στα αγγλικά και τα ιαπωνικά,οι μάχες αν και σε κρατάνε σε ένταση δεν έχουν gore ούτε βρισιές λέγονται κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα τρία αστέρια είναι λόγω του οτι σε κάποια σημεία το παιχνίδι δε σου δίνει επιλογές για το πώς θα κινηθείς στη μέρα σου ενώ σε κάποιες φάσεις για να ανέβεις level πρέπει να κάνεις ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα που είναι χρονοβόρα και βαρετά,επίσης σε ενα κρίσιμο σημείο δε μπορούσα να κάνω save και όταν το ξανάρχισα με πήγε πάλι πολύ πίσω,υποτίθεται οτι γίνεται aytosave αλλά αυτά είναι ελάχιστα στο παιχνίδι,πρέπει σε κάθε ευκαιρία να κάνεις γιατί δε ξέρεις τι μπορεί να προκύψει στα επόμενα λεπτά.
Αλήθεια δεν ξέρω από πού να αρχίσω με αυτό το παιχνίδι. Αν πώ ότι έχω γύρω στις 500 ώρες αρκεί; Λοιπόν, το παιχνίδι σε πάει στο Τόκιο του 2016 βάζοντας σε στον ρόλο του 16χρονου Ren Amamiya, ο οποίος είναι σε αναστολή για κάτι που δεν έκανε. Αναγκάζεται να ζήσει στην σοφίτα μιας καφετέριας, υπό την επίβλεψη του Sojiro Sakura, και πηγαίνοντας στο λύκειο Shujin, όπου ολοι τον κοιτάνε με στραβό μάτι. Ο φίλος μας λοιπόν, με την βοήθεια των φίλων του και μιας γάτας (δεν είσαι γάτα Morgana, το καταλάβαμε) με τους οποίους έχει μια ανώνυμη "ηρωική" ομάδα, πολεμάει την διαφθορά των ενηλίκων της ανώτερης τάξης. Για να αποφύγω τα spoiler, δεν θα πώ παραπάνω. Όπως όλα τα Shin Megami Tensei και Persona, είναι ένα αρκετά σκοτεινό παιχνίδι, το οποίο έχει στόχο να δείξει την πραγματικότητα της κοινωνίας, καθώς και το τι μπορεί να κάνει η δύναμη σε έναν άνθρωπο. Από gameplay, είναι ότι περιμένετε. Ένα turn based RPG με διάφορα boss fights. Καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, σε ακολουθάνε χαλαρωτικές μουσικές, αναλόγως την κατάσταση στο παιχνίδι. Γενικά από μουσική τα πάει αρκετά καλά. Το voice acting είναι επίσης υπέροχο, φαίνεται ότι έπεσε σοβαρή δουλειά στο σενάριο και τις φωνές. Έχει κωμικά, αλλά και μελαγχολικά σημεία. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα παιχνίδι το οποίο σε κρατάει χωρίς να βρεθείς ποτέ. Αξίζει και με το παραπάνω.
Συνοπτικά είναι μια βελτιωμένη έκδοση σε σχέση με το Persona 5 τόσο σε επίπεδο εμφάνισης (γραφικά) όσο και σε επίπεδο gameplay. Για όποιον θα ξεκινούσε τωρα για πρώτη φορά σίγουρα αξίζει να δοκιμάσει αυτό έναντι του απλού P5 (Vanilla), και για όποιον είχε τελειώσει το παλιό όπως εγώ θεωρώ οτι αξίζει τον κόπο να το πίασει από την αρχή μέσω αυτής της έκδοσης, εάν φυσικά απόλαυσε το ορίτζιναλ. Έχει πάρα πολλές (μικρές) αλλαγές και προσθήκες, που αλλάζουν τον τρόπο που προσεγγίζεις το παιχνίδι, και σε κάνουν να αξιοποιείς δυνατότητες που στο παλιό τα αγνοούσες λόγω χαμηλών δυνατοτήτων (για παράδειγμα τα range όπλα και οι Personas υψηλού level). Επιπλέον η ιστορία συνεχίζεται και μετά τη λήξη του παλιού παιχνιδιού. Θα μπορούσε κανείς να αναφέρει στα αρνητικά ότι στην ουσία είναι σα μικρό remaster με ένα expansion, και θα μπορούσε να αποτελεί DLC του παλιού αντί για νέο τίτλο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως έχοντας παίξει το παλιό παιχνίδι δε θα έδινα 70 ευρώ γι' αυτό, αλλά στην τωρινή του τιμή (30) το θεωρώ μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το P5 σε όλα τα επίπεδα, και το προτιμώ ασύγκριτα από το να έβγαινε απλά κάποιο αδιάφορο DLC για το παλιό στην ίδια τιμή, όπως γίνεται με άλλα παιχνίδια.
Είμαι παίχτης χωρίς ιδιαίτερη επαφή με JRPGS και turn based combat πέρα από τα παιχνίδια pokemon.
Πρώτη μου επαφή που πλέον έγινε πόρωση με τη σειρά Shin megami tensei και έγινε με το συγκεκριμένο παιχνίδι. 180 ώρες συνολικά, βρίσκομαι στο NG+ και μαζεύω τις εκκρεμότητες από το πρώτο playthrough.
Η ιστορία άψογη. Η μουσική ΑΨΟΓΗ. Το gameplay απολαυστικότατο.
ΥΓ:
Είμαι ο μόνος που ανατριχιαζει και δακρύζει από συγκίνηση όταν σκάει το Life will change;
Το Royal αξίζει 5/5 με τόνο. Το παιχνίδι αυτό απροσδόκητα αποδειχθεί ο ήρωας που δεν αξίζουμε αλλά χρειαζόμαστε! Πρόκειται για ένα έπος το οποίο ανήκει επάξια στο βάθρο των top 5. Ένα εξαιρετικό σενάριο περαιτέρω εμπλουτισμένο με πολλούς χαρακτήρες τοποθεσίες και σενάριο. Κυριολεκτικά ατελείωτες ώρες gameplay(150+), με artistic οπτικές ομορφιές, φοβερό themes και εμπλουτισμένα soundtrack. Οι προκλήσεις, η ευκαιρία εξερεύνησης, αλληλεπίδρασης χαρακτήρων και πολλά άλλα αποτελούν μόνο λίγα από τις πολλές πτυχές του! Ένα έπος που θίγει πολλά σύγχρονα κυρίως κοινωνικά προβλήματα, περνώντας όμορφα και σωστά μηνύματα. Σίγουρα must play για τους fans των (j)RPG αλλά και όσους προτιμούν τα story-driven games που έχουν να προσφέρουν ώρες εξερεύνησης και πειραματισμού με διαφορετικές στρατηγικές μάχης και creation persona. Ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά τα έχει όλα, και αξίζει κάθε ευρώ του! Ο ορισμός του value for money.
Φοβερό gameplay, missions και πάνω από όλα visual effects. Πάρα πολύ σωστή διαχείριση της δυσκολίας (καταλαβαίνεις πως σε κάποια σημεία τα πράγματα είναι δύσκολα και πρέπει να βρεις κάποιον άλλον δρόμο). Ακόμη, οφείλω να προσθέσω πως οι fighting σκηνές και γενικότερα ο μηχανισμός της μάχης με εχθρό είναι άψογος. Τέλος, δεν πρέπει με τίποτα να ξεχάσουμε την καταπληκτική μουσική υπόκρουση του παιχνιδιού. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, ακόμη κι αν δεν έχετε παίξει παιχνίδια αυτής της σειράς, θα σας προσφέρει άπειρες ώρες παιχνιδιού!
Aπλά όσοι δεν έχετε ασχοληθεί ξανά με τέτοιου είδους παιχνίδι αγοράστε το όποτε έχετε άπλετο χρόνο γιατί ναι θα σας πάρει γύρω στις 160 ώρες το πρώτο παιχνίδι εφόσον δεν το "τρεχετε" και εφόσον ξεκλειδώσετε το τελευταίο μήνα.Μιλάμε για ένα άριστο rpg.Ειστε μαθητής γυμνασιου που μετακομίζει καθώς "διαπράξατε" ενα εγκλημα και είστε σε παρακολουθηση.Το παιχνιδι αλλαζει τροπη οταν μπορειτε να λαβετε μερος σε εναν υπερφυσικο κοσμο οπου οι ψυχες των ανθρωπων παίρνουν μορφή και τις πολεμάτε για να κάνετε τους ανθρωπους καλύτερα άτομα.Χωρίζετε το παιχνιδι σε 2 κόσμους τον ανθρωπινο ,οπου μπορειτε να πηγαινετε σχολειο,να βγαινετε βολτα με φιλους να αναπτυσσετε δεσμους μαζι τους ,και το κοσμο των ψυχων οπου εκει πολεματε κακους ανθρωπους για να τους αλλάξετε τη νοοτροπια.Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελει την πιο ολοκληρωμενη εκδοση του απλου persona 5 .Ερχεται με ολα τα dlc του βασικου παιχνιδιου ενσωματωμενα δωρεαν,ερχεται με μερικες επιπλεον σκηνες σε διαφορες στιγμες του παιχνιδιου,με εναν καινουργιο χαρακτηρα που μπορειτε να χρησιμοποιησετε σε παλατια,με νεες τεχνικες καταπολεμησεις εχθρων και άλλα πολλά.ΠΙστευω πως αξιζει κάθε ευρώ.Εγώ είμαι τρελός θαυμαστής της σειράς persona και έχω αγοράσει την έκδοση για κλέφτες "thieves edition".
Το παιχνίδι το είχα τελειώσει πριν λίγους μήνες και μου πήρε 101 ώρες, 18 ώρες περισσότερο από το Persona 5.
Το Persona 5 ήταν το πρώτο μου JRPG και το παιχνίδι που με έπεισε να κάνω προπαραγγελία για πρώτη φορά στη ζωή μου.
Το Persona 5 Royal ήταν αυτό το παιχνίδι που έκανα προπαραγγελία, και είναι το μοναδικό παιχνίδι από το οποίο έχω την Collector's Edition... δηλαδή πλήρωσα περισσότερο από full price για να παίξω ένα παιχνίδι το οποίο κατά 80% είναι το ίδιο παιχνίδι με αυτό που είχα παίξει πριν 1 χρόνο δύο φορές.
Δε θα απαντήσω στο αν άξιζε γιατί πιστεύω πως ήδη γνωρίζετε την απάντηση, αλλά αυτό που θα πω είναι ότι το Persona 5 Royal δεν είναι απλά καλύτερο από το Persona 5 σε... σχεδόν κάθε τομέα, αλλά είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχω βιώσει ποτέ.
Στους fans των JRPGs το προτείνω ανεπιφύλακτα χωρίς δεύτερη σκέψη, είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί εκεί έξω αυτή την στιγμή.
Αν μπορούσα να περιγράψω το Persona 5 Royal με μια φράση, θα έλεγα ότι είναι η απόλυτη videogame εμπειρία.
(24/4/2021: Έχω 300+ ώρες συνολικά στο παιχνίδι με 3 playthroughs και σκέφτομαι να το ξαναπαίξω κάποτε στο μέλλον :D)
Ένα αριστούργημα της γενιάς του και από τα καλύτερα jRPGs όλων των εποχών. Δυστυχώς τη σειρά δεν τη γνώριζα πριν το 5, πλέον όμως δηλώνω ότι τα ακολουθώ φανατικά! Όσοι αγαπάτε τις δυνατές ιστορίες και τα καλογραμμένα σενάρια, μην το χάσετε (είτε σας αρέσουν τα jRPGs είτε όχι).
Το P5r ειναι το definitive edition του Persona 5 οπως ηταν το Persona 3 fes και το Persona 4 golden,ωστόσο οι αλλαγες που εκανε κυριως το παιχνίδι στο endgame και καποιες ενδιαμεσα δεν δικαιολογούν το νεο full release και θα αρκούσε ενα add-on dlc,το παιχνιδι εξακολουθει ωστοσο να ειναι ενα 9/10 και ενα άριστο jrpg.
απλος πεξε αυτο το πεχνιδι αμεσοσ τορα
Κλασσική παιχνιδάρα της ATLUS και από τα διαμάντια του gaming γενικότερα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχω PS4.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όπως και το Persona 5, έτσι και το Persona 5 Royal είναι ένα έπος. Αυτό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πρωτότυπο παιχνίδι με χιούμορ,ηθικά διδάγματα και μεγάλη διάρκεια gameplay ,ωραία γραφικά.
Δεν προορίζεται για ενήλικες άνω των 30 κατα τη γνώμη μου θα το βρούν πολύ "παιδικό" μια που η ιστορία αφορά σχολιαρόπαιδα που προσπαθούν να αλλάξουν με μαγικό τρόπο κακές συμπεριφορές ενηλίκων.
Είναι ιδανικό για παιδιά αρκεί να ξέρουν αγγλικά καθώς οι υπότιτλοι είναι στα αγγλικά και τα ιαπωνικά,οι μάχες αν και σε κρατάνε σε ένταση δεν έχουν gore ούτε βρισιές λέγονται κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα τρία αστέρια είναι λόγω του οτι σε κάποια σημεία το παιχνίδι δε σου δίνει επιλογές για το πώς θα κινηθείς στη μέρα σου ενώ σε κάποιες φάσεις για να ανέβεις level πρέπει να κάνεις ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα που είναι χρονοβόρα και βαρετά,επίσης σε ενα κρίσιμο σημείο δε μπορούσα να κάνω save και όταν το ξανάρχισα με πήγε πάλι πολύ πίσω,υποτίθεται οτι γίνεται aytosave αλλά αυτά είναι ελάχιστα στο παιχνίδι,πρέπει σε κάθε ευκαιρία να κάνεις γιατί δε ξέρεις τι μπορεί να προκύψει στα επόμενα λεπτά.
Αλήθεια δεν ξέρω από πού να αρχίσω με αυτό το παιχνίδι. Αν πώ ότι έχω γύρω στις 500 ώρες αρκεί; Λοιπόν, το παιχνίδι σε πάει στο Τόκιο του 2016 βάζοντας σε στον ρόλο του 16χρονου Ren Amamiya, ο οποίος είναι σε αναστολή για κάτι που δεν έκανε. Αναγκάζεται να ζήσει στην σοφίτα μιας καφετέριας, υπό την επίβλεψη του Sojiro Sakura, και πηγαίνοντας στο λύκειο Shujin, όπου ολοι τον κοιτάνε με στραβό μάτι. Ο φίλος μας λοιπόν, με την βοήθεια των φίλων του και μιας γάτας (δεν είσαι γάτα Morgana, το καταλάβαμε) με τους οποίους έχει μια ανώνυμη "ηρωική" ομάδα, πολεμάει την διαφθορά των ενηλίκων της ανώτερης τάξης. Για να αποφύγω τα spoiler, δεν θα πώ παραπάνω. Όπως όλα τα Shin Megami Tensei και Persona, είναι ένα αρκετά σκοτεινό παιχνίδι, το οποίο έχει στόχο να δείξει την πραγματικότητα της κοινωνίας, καθώς και το τι μπορεί να κάνει η δύναμη σε έναν άνθρωπο. Από gameplay, είναι ότι περιμένετε. Ένα turn based RPG με διάφορα boss fights. Καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, σε ακολουθάνε χαλαρωτικές μουσικές, αναλόγως την κατάσταση στο παιχνίδι. Γενικά από μουσική τα πάει αρκετά καλά. Το voice acting είναι επίσης υπέροχο, φαίνεται ότι έπεσε σοβαρή δουλειά στο σενάριο και τις φωνές. Έχει κωμικά, αλλά και μελαγχολικά σημεία. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα παιχνίδι το οποίο σε κρατάει χωρίς να βρεθείς ποτέ. Αξίζει και με το παραπάνω.
Συνοπτικά είναι μια βελτιωμένη έκδοση σε σχέση με το Persona 5 τόσο σε επίπεδο εμφάνισης (γραφικά) όσο και σε επίπεδο gameplay. Για όποιον θα ξεκινούσε τωρα για πρώτη φορά σίγουρα αξίζει να δοκιμάσει αυτό έναντι του απλού P5 (Vanilla), και για όποιον είχε τελειώσει το παλιό όπως εγώ θεωρώ οτι αξίζει τον κόπο να το πίασει από την αρχή μέσω αυτής της έκδοσης, εάν φυσικά απόλαυσε το ορίτζιναλ. Έχει πάρα πολλές (μικρές) αλλαγές και προσθήκες, που αλλάζουν τον τρόπο που προσεγγίζεις το παιχνίδι, και σε κάνουν να αξιοποιείς δυνατότητες που στο παλιό τα αγνοούσες λόγω χαμηλών δυνατοτήτων (για παράδειγμα τα range όπλα και οι Personas υψηλού level). Επιπλέον η ιστορία συνεχίζεται και μετά τη λήξη του παλιού παιχνιδιού. Θα μπορούσε κανείς να αναφέρει στα αρνητικά ότι στην ουσία είναι σα μικρό remaster με ένα expansion, και θα μπορούσε να αποτελεί DLC του παλιού αντί για νέο τίτλο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως έχοντας παίξει το παλιό παιχνίδι δε θα έδινα 70 ευρώ γι' αυτό, αλλά στην τωρινή του τιμή (30) το θεωρώ μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το P5 σε όλα τα επίπεδα, και το προτιμώ ασύγκριτα από το να έβγαινε απλά κάποιο αδιάφορο DLC για το παλιό στην ίδια τιμή, όπως γίνεται με άλλα παιχνίδια.
Είμαι παίχτης χωρίς ιδιαίτερη επαφή με JRPGS και turn based combat πέρα από τα παιχνίδια pokemon.
Πρώτη μου επαφή που πλέον έγινε πόρωση με τη σειρά Shin megami tensei και έγινε με το συγκεκριμένο παιχνίδι. 180 ώρες συνολικά, βρίσκομαι στο NG+ και μαζεύω τις εκκρεμότητες από το πρώτο playthrough.
Η ιστορία άψογη. Η μουσική ΑΨΟΓΗ. Το gameplay απολαυστικότατο.
ΥΓ:
Είμαι ο μόνος που ανατριχιαζει και δακρύζει από συγκίνηση όταν σκάει το Life will change;
Το Royal αξίζει 5/5 με τόνο. Το παιχνίδι αυτό απροσδόκητα αποδειχθεί ο ήρωας που δεν αξίζουμε αλλά χρειαζόμαστε! Πρόκειται για ένα έπος το οποίο ανήκει επάξια στο βάθρο των top 5. Ένα εξαιρετικό σενάριο περαιτέρω εμπλουτισμένο με πολλούς χαρακτήρες τοποθεσίες και σενάριο. Κυριολεκτικά ατελείωτες ώρες gameplay(150+), με artistic οπτικές ομορφιές, φοβερό themes και εμπλουτισμένα soundtrack. Οι προκλήσεις, η ευκαιρία εξερεύνησης, αλληλεπίδρασης χαρακτήρων και πολλά άλλα αποτελούν μόνο λίγα από τις πολλές πτυχές του! Ένα έπος που θίγει πολλά σύγχρονα κυρίως κοινωνικά προβλήματα, περνώντας όμορφα και σωστά μηνύματα. Σίγουρα must play για τους fans των (j)RPG αλλά και όσους προτιμούν τα story-driven games που έχουν να προσφέρουν ώρες εξερεύνησης και πειραματισμού με διαφορετικές στρατηγικές μάχης και creation persona. Ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά τα έχει όλα, και αξίζει κάθε ευρώ του! Ο ορισμός του value for money.
36 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΥπαρχει στο παιχνίδι επιλογη για audio στα ιαπωνικά ή μονο αγγλικά εχει?
Ναι έχει επιλογή και για Ιαπωνικά
Το Persona 5 Royal, επεκτείνοντας την αρχική έκδοση του 2017, έρχεται φορτωμένο με νέους χαρακτήρες, συμβούλους, ιστορία και τοποθεσίες, καθώς και έναν μηχανισμό γάντζου για να μπαίνετε απαρατήρητοι σε ανεξερεύνητες περιοχές.
Ανακαλύψτε το Τόκυο, ξεκλειδώστε νέες Personas (δαίμονες από απόκοσμα μπουντρούμια έτοιμοι να πολεμήσουν για εσάς), προσαρμόστε το προσωπικό σας Thieves Den, ανακαλύψτε μια νέα εξέλιξη της ιστορίας, ενδιάμεσα βίντεο, εναλλακτικά φινάλε και ακόμα περισσότερα.
Το Persona 5 Royal διατηρεί το χαρακτηριστικό στυλ των γραφικών του, ενώ το ολοκαίνουργιο soundtrack ανήκει στον υποψήφιο προς βράβευση Shoji Meguro.
Συναντήστε πάμπολλους χαρακτήρες σε μια τεράστια αλληλένδετη ιστορία, με διαφορετικές προαιρετικές πλοκές, διαλόγους και αποφάσεις που πρέπει να πάρετε σε κάθε σημείο.
Ταξιδέψτε βαθιά μέσα στον σκοτεινό πυρήνα της ανθρωπότητας καθώς εξερευνάτε θεματικά μπουντρούμια που αντιπροσωπεύουν τις διεστραμμένες καρδιές και τα μυαλά των αντιπάλων σας.
Συγκεντρώστε μια κορυφαία ομάδα και πολεμήστε μανιακά πλάσματα κάθε είδους –μπορείτε ακόμα και να τα πείσετε να σας ακολουθήσουν– καθώς προσπαθείτε να ανακαλύψετε τον πυρήνα σε κάθε μπουντρούμι.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Πρωτότυπο παιχνίδι με χιούμορ,ηθικά διδάγματα και μεγάλη διάρκεια gameplay ,ωραία γραφικά.
Δεν προορίζεται για ενήλικες άνω των 30 κατα τη γνώμη μου θα το βρούν πολύ "παιδικό" μια που η ιστορία αφορά σχολιαρόπαιδα που προσπαθούν να αλλάξουν με μαγικό τρόπο κακές συμπεριφορές ενηλίκων.
Είναι ιδανικό για παιδιά αρκεί να ξέρουν αγγλικά καθώς οι υπότιτλοι είναι στα αγγλικά και τα ιαπωνικά,οι μάχες αν και σε κρατάνε σε ένταση δεν έχουν gore ούτε βρισιές λέγονται κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα τρία αστέρια είναι λόγω του οτι σε κάποια σημεία το παιχνίδι δε σου δίνει επιλογές για το πώς θα κινηθείς στη μέρα σου ενώ σε κάποιες φάσεις για να ανέβεις level πρέπει να κάνεις ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα που είναι χρονοβόρα και βαρετά,επίσης σε ενα κρίσιμο σημείο δε μπορούσα να κάνω save και όταν το ξανάρχισα με πήγε πάλι πολύ πίσω,υποτίθεται οτι γίνεται aytosave αλλά αυτά είναι ελάχιστα στο παιχνίδι,πρέπει σε κάθε ευκαιρία να κάνεις γιατί δε ξέρεις τι μπορεί να προκύψει στα επόμενα λεπτά.
Αλήθεια δεν ξέρω από πού να αρχίσω με αυτό το παιχνίδι. Αν πώ ότι έχω γύρω στις 500 ώρες αρκεί; Λοιπόν, το παιχνίδι σε πάει στο Τόκιο του 2016 βάζοντας σε στον ρόλο του 16χρονου Ren Amamiya, ο οποίος είναι σε αναστολή για κάτι που δεν έκανε. Αναγκάζεται να ζήσει στην σοφίτα μιας καφετέριας, υπό την επίβλεψη του Sojiro Sakura, και πηγαίνοντας στο λύκειο Shujin, όπου ολοι τον κοιτάνε με στραβό μάτι. Ο φίλος μας λοιπόν, με την βοήθεια των φίλων του και μιας γάτας (δεν είσαι γάτα Morgana, το καταλάβαμε) με τους οποίους έχει μια ανώνυμη "ηρωική" ομάδα, πολεμάει την διαφθορά των ενηλίκων της ανώτερης τάξης. Για να αποφύγω τα spoiler, δεν θα πώ παραπάνω. Όπως όλα τα Shin Megami Tensei και Persona, είναι ένα αρκετά σκοτεινό παιχνίδι, το οποίο έχει στόχο να δείξει την πραγματικότητα της κοινωνίας, καθώς και το τι μπορεί να κάνει η δύναμη σε έναν άνθρωπο. Από gameplay, είναι ότι περιμένετε. Ένα turn based RPG με διάφορα boss fights. Καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, σε ακολουθάνε χαλαρωτικές μουσικές, αναλόγως την κατάσταση στο παιχνίδι. Γενικά από μουσική τα πάει αρκετά καλά. Το voice acting είναι επίσης υπέροχο, φαίνεται ότι έπεσε σοβαρή δουλειά στο σενάριο και τις φωνές. Έχει κωμικά, αλλά και μελαγχολικά σημεία. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα παιχνίδι το οποίο σε κρατάει χωρίς να βρεθείς ποτέ. Αξίζει και με το παραπάνω.
Συνοπτικά είναι μια βελτιωμένη έκδοση σε σχέση με το Persona 5 τόσο σε επίπεδο εμφάνισης (γραφικά) όσο και σε επίπεδο gameplay. Για όποιον θα ξεκινούσε τωρα για πρώτη φορά σίγουρα αξίζει να δοκιμάσει αυτό έναντι του απλού P5 (Vanilla), και για όποιον είχε τελειώσει το παλιό όπως εγώ θεωρώ οτι αξίζει τον κόπο να το πίασει από την αρχή μέσω αυτής της έκδοσης, εάν φυσικά απόλαυσε το ορίτζιναλ. Έχει πάρα πολλές (μικρές) αλλαγές και προσθήκες, που αλλάζουν τον τρόπο που προσεγγίζεις το παιχνίδι, και σε κάνουν να αξιοποιείς δυνατότητες που στο παλιό τα αγνοούσες λόγω χαμηλών δυνατοτήτων (για παράδειγμα τα range όπλα και οι Personas υψηλού level). Επιπλέον η ιστορία συνεχίζεται και μετά τη λήξη του παλιού παιχνιδιού. Θα μπορούσε κανείς να αναφέρει στα αρνητικά ότι στην ουσία είναι σα μικρό remaster με ένα expansion, και θα μπορούσε να αποτελεί DLC του παλιού αντί για νέο τίτλο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως έχοντας παίξει το παλιό παιχνίδι δε θα έδινα 70 ευρώ γι' αυτό, αλλά στην τωρινή του τιμή (30) το θεωρώ μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το P5 σε όλα τα επίπεδα, και το προτιμώ ασύγκριτα από το να έβγαινε απλά κάποιο αδιάφορο DLC για το παλιό στην ίδια τιμή, όπως γίνεται με άλλα παιχνίδια.
Είμαι παίχτης χωρίς ιδιαίτερη επαφή με JRPGS και turn based combat πέρα από τα παιχνίδια pokemon.
Πρώτη μου επαφή που πλέον έγινε πόρωση με τη σειρά Shin megami tensei και έγινε με το συγκεκριμένο παιχνίδι. 180 ώρες συνολικά, βρίσκομαι στο NG+ και μαζεύω τις εκκρεμότητες από το πρώτο playthrough.
Η ιστορία άψογη. Η μουσική ΑΨΟΓΗ. Το gameplay απολαυστικότατο.
ΥΓ:
Είμαι ο μόνος που ανατριχιαζει και δακρύζει από συγκίνηση όταν σκάει το Life will change;
Το Royal αξίζει 5/5 με τόνο. Το παιχνίδι αυτό απροσδόκητα αποδειχθεί ο ήρωας που δεν αξίζουμε αλλά χρειαζόμαστε! Πρόκειται για ένα έπος το οποίο ανήκει επάξια στο βάθρο των top 5. Ένα εξαιρετικό σενάριο περαιτέρω εμπλουτισμένο με πολλούς χαρακτήρες τοποθεσίες και σενάριο. Κυριολεκτικά ατελείωτες ώρες gameplay(150+), με artistic οπτικές ομορφιές, φοβερό themes και εμπλουτισμένα soundtrack. Οι προκλήσεις, η ευκαιρία εξερεύνησης, αλληλεπίδρασης χαρακτήρων και πολλά άλλα αποτελούν μόνο λίγα από τις πολλές πτυχές του! Ένα έπος που θίγει πολλά σύγχρονα κυρίως κοινωνικά προβλήματα, περνώντας όμορφα και σωστά μηνύματα. Σίγουρα must play για τους fans των (j)RPG αλλά και όσους προτιμούν τα story-driven games που έχουν να προσφέρουν ώρες εξερεύνησης και πειραματισμού με διαφορετικές στρατηγικές μάχης και creation persona. Ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά τα έχει όλα, και αξίζει κάθε ευρώ του! Ο ορισμός του value for money.
Φοβερό gameplay, missions και πάνω από όλα visual effects. Πάρα πολύ σωστή διαχείριση της δυσκολίας (καταλαβαίνεις πως σε κάποια σημεία τα πράγματα είναι δύσκολα και πρέπει να βρεις κάποιον άλλον δρόμο). Ακόμη, οφείλω να προσθέσω πως οι fighting σκηνές και γενικότερα ο μηχανισμός της μάχης με εχθρό είναι άψογος. Τέλος, δεν πρέπει με τίποτα να ξεχάσουμε την καταπληκτική μουσική υπόκρουση του παιχνιδιού. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, ακόμη κι αν δεν έχετε παίξει παιχνίδια αυτής της σειράς, θα σας προσφέρει άπειρες ώρες παιχνιδιού!
Aπλά όσοι δεν έχετε ασχοληθεί ξανά με τέτοιου είδους παιχνίδι αγοράστε το όποτε έχετε άπλετο χρόνο γιατί ναι θα σας πάρει γύρω στις 160 ώρες το πρώτο παιχνίδι εφόσον δεν το "τρεχετε" και εφόσον ξεκλειδώσετε το τελευταίο μήνα.Μιλάμε για ένα άριστο rpg.Ειστε μαθητής γυμνασιου που μετακομίζει καθώς "διαπράξατε" ενα εγκλημα και είστε σε παρακολουθηση.Το παιχνιδι αλλαζει τροπη οταν μπορειτε να λαβετε μερος σε εναν υπερφυσικο κοσμο οπου οι ψυχες των ανθρωπων παίρνουν μορφή και τις πολεμάτε για να κάνετε τους ανθρωπους καλύτερα άτομα.Χωρίζετε το παιχνιδι σε 2 κόσμους τον ανθρωπινο ,οπου μπορειτε να πηγαινετε σχολειο,να βγαινετε βολτα με φιλους να αναπτυσσετε δεσμους μαζι τους ,και το κοσμο των ψυχων οπου εκει πολεματε κακους ανθρωπους για να τους αλλάξετε τη νοοτροπια.Η συγκεκριμένη έκδοση αποτελει την πιο ολοκληρωμενη εκδοση του απλου persona 5 .Ερχεται με ολα τα dlc του βασικου παιχνιδιου ενσωματωμενα δωρεαν,ερχεται με μερικες επιπλεον σκηνες σε διαφορες στιγμες του παιχνιδιου,με εναν καινουργιο χαρακτηρα που μπορειτε να χρησιμοποιησετε σε παλατια,με νεες τεχνικες καταπολεμησεις εχθρων και άλλα πολλά.ΠΙστευω πως αξιζει κάθε ευρώ.Εγώ είμαι τρελός θαυμαστής της σειράς persona και έχω αγοράσει την έκδοση για κλέφτες "thieves edition".
Το παιχνίδι το είχα τελειώσει πριν λίγους μήνες και μου πήρε 101 ώρες, 18 ώρες περισσότερο από το Persona 5.
Το Persona 5 ήταν το πρώτο μου JRPG και το παιχνίδι που με έπεισε να κάνω προπαραγγελία για πρώτη φορά στη ζωή μου.
Το Persona 5 Royal ήταν αυτό το παιχνίδι που έκανα προπαραγγελία, και είναι το μοναδικό παιχνίδι από το οποίο έχω την Collector's Edition... δηλαδή πλήρωσα περισσότερο από full price για να παίξω ένα παιχνίδι το οποίο κατά 80% είναι το ίδιο παιχνίδι με αυτό που είχα παίξει πριν 1 χρόνο δύο φορές.
Δε θα απαντήσω στο αν άξιζε γιατί πιστεύω πως ήδη γνωρίζετε την απάντηση, αλλά αυτό που θα πω είναι ότι το Persona 5 Royal δεν είναι απλά καλύτερο από το Persona 5 σε... σχεδόν κάθε τομέα, αλλά είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχω βιώσει ποτέ.
Στους fans των JRPGs το προτείνω ανεπιφύλακτα χωρίς δεύτερη σκέψη, είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί εκεί έξω αυτή την στιγμή.
Αν μπορούσα να περιγράψω το Persona 5 Royal με μια φράση, θα έλεγα ότι είναι η απόλυτη videogame εμπειρία.
(24/4/2021: Έχω 300+ ώρες συνολικά στο παιχνίδι με 3 playthroughs και σκέφτομαι να το ξαναπαίξω κάποτε στο μέλλον :D)
Ένα αριστούργημα της γενιάς του και από τα καλύτερα jRPGs όλων των εποχών. Δυστυχώς τη σειρά δεν τη γνώριζα πριν το 5, πλέον όμως δηλώνω ότι τα ακολουθώ φανατικά! Όσοι αγαπάτε τις δυνατές ιστορίες και τα καλογραμμένα σενάρια, μην το χάσετε (είτε σας αρέσουν τα jRPGs είτε όχι).
Το P5r ειναι το definitive edition του Persona 5 οπως ηταν το Persona 3 fes και το Persona 4 golden,ωστόσο οι αλλαγες που εκανε κυριως το παιχνίδι στο endgame και καποιες ενδιαμεσα δεν δικαιολογούν το νεο full release και θα αρκούσε ενα add-on dlc,το παιχνιδι εξακολουθει ωστοσο να ειναι ενα 9/10 και ενα άριστο jrpg.
απλος πεξε αυτο το πεχνιδι αμεσοσ τορα
Κλασσική παιχνιδάρα της ATLUS και από τα διαμάντια του gaming γενικότερα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Δεν έχω PS4.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Επιβεβαιωμένη αγορά
Όπως και το Persona 5, έτσι και το Persona 5 Royal είναι ένα έπος. Αυτό.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πρωτότυπο παιχνίδι με χιούμορ,ηθικά διδάγματα και μεγάλη διάρκεια gameplay ,ωραία γραφικά.
Δεν προορίζεται για ενήλικες άνω των 30 κατα τη γνώμη μου θα το βρούν πολύ "παιδικό" μια που η ιστορία αφορά σχολιαρόπαιδα που προσπαθούν να αλλάξουν με μαγικό τρόπο κακές συμπεριφορές ενηλίκων.
Είναι ιδανικό για παιδιά αρκεί να ξέρουν αγγλικά καθώς οι υπότιτλοι είναι στα αγγλικά και τα ιαπωνικά,οι μάχες αν και σε κρατάνε σε ένταση δεν έχουν gore ούτε βρισιές λέγονται κατα τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα τρία αστέρια είναι λόγω του οτι σε κάποια σημεία το παιχνίδι δε σου δίνει επιλογές για το πώς θα κινηθείς στη μέρα σου ενώ σε κάποιες φάσεις για να ανέβεις level πρέπει να κάνεις ξανά και ξανά τα ίδια πράγματα που είναι χρονοβόρα και βαρετά,επίσης σε ενα κρίσιμο σημείο δε μπορούσα να κάνω save και όταν το ξανάρχισα με πήγε πάλι πολύ πίσω,υποτίθεται οτι γίνεται aytosave αλλά αυτά είναι ελάχιστα στο παιχνίδι,πρέπει σε κάθε ευκαιρία να κάνεις γιατί δε ξέρεις τι μπορεί να προκύψει στα επόμενα λεπτά.
Αλήθεια δεν ξέρω από πού να αρχίσω με αυτό το παιχνίδι. Αν πώ ότι έχω γύρω στις 500 ώρες αρκεί; Λοιπόν, το παιχνίδι σε πάει στο Τόκιο του 2016 βάζοντας σε στον ρόλο του 16χρονου Ren Amamiya, ο οποίος είναι σε αναστολή για κάτι που δεν έκανε. Αναγκάζεται να ζήσει στην σοφίτα μιας καφετέριας, υπό την επίβλεψη του Sojiro Sakura, και πηγαίνοντας στο λύκειο Shujin, όπου ολοι τον κοιτάνε με στραβό μάτι. Ο φίλος μας λοιπόν, με την βοήθεια των φίλων του και μιας γάτας (δεν είσαι γάτα Morgana, το καταλάβαμε) με τους οποίους έχει μια ανώνυμη "ηρωική" ομάδα, πολεμάει την διαφθορά των ενηλίκων της ανώτερης τάξης. Για να αποφύγω τα spoiler, δεν θα πώ παραπάνω. Όπως όλα τα Shin Megami Tensei και Persona, είναι ένα αρκετά σκοτεινό παιχνίδι, το οποίο έχει στόχο να δείξει την πραγματικότητα της κοινωνίας, καθώς και το τι μπορεί να κάνει η δύναμη σε έναν άνθρωπο. Από gameplay, είναι ότι περιμένετε. Ένα turn based RPG με διάφορα boss fights. Καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, σε ακολουθάνε χαλαρωτικές μουσικές, αναλόγως την κατάσταση στο παιχνίδι. Γενικά από μουσική τα πάει αρκετά καλά. Το voice acting είναι επίσης υπέροχο, φαίνεται ότι έπεσε σοβαρή δουλειά στο σενάριο και τις φωνές. Έχει κωμικά, αλλά και μελαγχολικά σημεία. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα παιχνίδι το οποίο σε κρατάει χωρίς να βρεθείς ποτέ. Αξίζει και με το παραπάνω.
Συνοπτικά είναι μια βελτιωμένη έκδοση σε σχέση με το Persona 5 τόσο σε επίπεδο εμφάνισης (γραφικά) όσο και σε επίπεδο gameplay. Για όποιον θα ξεκινούσε τωρα για πρώτη φορά σίγουρα αξίζει να δοκιμάσει αυτό έναντι του απλού P5 (Vanilla), και για όποιον είχε τελειώσει το παλιό όπως εγώ θεωρώ οτι αξίζει τον κόπο να το πίασει από την αρχή μέσω αυτής της έκδοσης, εάν φυσικά απόλαυσε το ορίτζιναλ. Έχει πάρα πολλές (μικρές) αλλαγές και προσθήκες, που αλλάζουν τον τρόπο που προσεγγίζεις το παιχνίδι, και σε κάνουν να αξιοποιείς δυνατότητες που στο παλιό τα αγνοούσες λόγω χαμηλών δυνατοτήτων (για παράδειγμα τα range όπλα και οι Personas υψηλού level). Επιπλέον η ιστορία συνεχίζεται και μετά τη λήξη του παλιού παιχνιδιού. Θα μπορούσε κανείς να αναφέρει στα αρνητικά ότι στην ουσία είναι σα μικρό remaster με ένα expansion, και θα μπορούσε να αποτελεί DLC του παλιού αντί για νέο τίτλο. Η προσωπική μου άποψη είναι πως έχοντας παίξει το παλιό παιχνίδι δε θα έδινα 70 ευρώ γι' αυτό, αλλά στην τωρινή του τιμή (30) το θεωρώ μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με το P5 σε όλα τα επίπεδα, και το προτιμώ ασύγκριτα από το να έβγαινε απλά κάποιο αδιάφορο DLC για το παλιό στην ίδια τιμή, όπως γίνεται με άλλα παιχνίδια.
Είμαι παίχτης χωρίς ιδιαίτερη επαφή με JRPGS και turn based combat πέρα από τα παιχνίδια pokemon.
Πρώτη μου επαφή που πλέον έγινε πόρωση με τη σειρά Shin megami tensei και έγινε με το συγκεκριμένο παιχνίδι. 180 ώρες συνολικά, βρίσκομαι στο NG+ και μαζεύω τις εκκρεμότητες από το πρώτο playthrough.
Η ιστορία άψογη. Η μουσική ΑΨΟΓΗ. Το gameplay απολαυστικότατο.
ΥΓ:
Είμαι ο μόνος που ανατριχιαζει και δακρύζει από συγκίνηση όταν σκάει το Life will change;
Το Royal αξίζει 5/5 με τόνο. Το παιχνίδι αυτό απροσδόκητα αποδειχθεί ο ήρωας που δεν αξίζουμε αλλά χρειαζόμαστε! Πρόκειται για ένα έπος το οποίο ανήκει επάξια στο βάθρο των top 5. Ένα εξαιρετικό σενάριο περαιτέρω εμπλουτισμένο με πολλούς χαρακτήρες τοποθεσίες και σενάριο. Κυριολεκτικά ατελείωτες ώρες gameplay(150+), με artistic οπτικές ομορφιές, φοβερό themes και εμπλουτισμένα soundtrack. Οι προκλήσεις, η ευκαιρία εξερεύνησης, αλληλεπίδρασης χαρακτήρων και πολλά άλλα αποτελούν μόνο λίγα από τις πολλές πτυχές του! Ένα έπος που θίγει πολλά σύγχρονα κυρίως κοινωνικά προβλήματα, περνώντας όμορφα και σωστά μηνύματα. Σίγουρα must play για τους fans των (j)RPG αλλά και όσους προτιμούν τα story-driven games που έχουν να προσφέρουν ώρες εξερεύνησης και πειραματισμού με διαφορετικές στρατηγικές μάχης και creation persona. Ένα παιχνίδι που κυριολεκτικά τα έχει όλα, και αξίζει κάθε ευρώ του! Ο ορισμός του value for money.
Η αναφορά σας μας βοηθά να αναλάβουμε δράση, κατανοώντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες με διάφορους τύπους περιεχομένου
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!