Εφαρμογη παρα πολυ καλη ΤΕΛΕΙΑ βασικα, εχει μεσα διαφορετικα Pads ακομα κ γαιδουριΣΑ αυτια να εχεις . Σφραγιζουν τελεια δεν ακους τιποτα απεξω πραγμα που σου επιτρεπει ,ακομα και στο γυμναστιριο να εισαι διπλα απο το ηχειο που μπλασταρει ανουσια μπιτακια του κιλου , να ακους σε χαμηλη ενταση καλα ευτυχως γιατι ο ηχος ειναι λιγο σαπιος.... βασικα εχουν την κλασικη σαπια υψηλο-μεσαια συχνοτητα τονισμενη που σου τρυπαει το τυμπανο , οι υψηλες ειναι κακες αλλα απο τις μεσαιες κ κατω ο ηχος ειναι τσεκα!Γενικα για μεταλ σου περνουν ταυτια αν τα βαλεις δυνατα , χαμηλα την παλευουν καπως (με EQ παντα)
Αν τα παρεις με 10 αντε 12 ευ οκ καλα ειναι για υδρωτες κτλ αλλα για 17 -25 που βλεπω οτι το μοσχοπουλανε καποιοι , οχι , για κανενα λογο. Ειναι φθηνιαρικα ακουστικα με παρα πολυ καλη εφαρμογη αλλα τιποτα παραπανω.