Ζάχαρη & Υποκατάστατα

Pure Στέβια Sweet Touch 1:2 Κρυσταλλική 1000gr

Στέβια 1:2 η οποία αποτελεί ένα φυσικό γλυκαντικό με γλυκοζίτες στεβιόλης, σε κρυσταλλική μορφή, με μηδενικές θερμίδες. Κάθε κουταλάκι ισοδυναμεί σε γλυκύτητα με δύο κουταλάκια του γλυκού ζάχαρης, ενώ χρησιμοποιείται σε ροφήματα και γλυκές παρασκευές χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Στέβια
Μορφή
Κρυσταλλική

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
1000 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (26)

Αξιολογήσεις

  1. 23
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Polyxeni_Lightmender
5
4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ςξαιρετική, είναι η δεύτερη στέβια που έχω βρει χωρίς την έντονη αηδιαστική γεύση σίδερου. για χρόνια αγόραζα την deligio's αλλά η τιμή της συσκευασίας κιλού και το γεγονός ότι ήταν γλυκήτητας 1:1 με έκανε να δοκιμάσω αρκετές άλλες μάρκες. Την pure την χρησιμοποιώ κανά χρόνο τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και από τη γεύση της αλλά και το ότι 1:2 γλυκήτητα μου εξοικονομεί χρήματα

Σου φάνηκε χρήσιμη;

lazospetros
1
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Μεγάλη περιεκτικότητα σε ερυθριτόλη με αποτέλεσμα να προκαλεί σοβαρές στομαχικές και εντερικές διαταραχές

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natasha Rekkou
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική στέβια χωρίς καθόλου επίγευση! Τη χρησιμοποιώ πάνω από 3 χρόνια σε ψημένα και σε χωρίς ψήσιμο γλυκά και τα παιδιά μου δεν καταλαβαίνουν ότι έβαλα στέβια! Επίσης εξαιρετική και στον καφέ, καμία διαφορά με τη ζάχαρη! Έχω πολλές συνταγές με αυτή στο προφίλ μου στο ινσταγκαμ natasha24fit.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsg323
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας χρησιμοποιήσει/καταναλώσει 2 συσκευασίες πλέον, έχω να πω πως είναι εξαιρετικό υποκατάστατο της ζάχαρης για χρήση σε ζεστό καφέ. Απόλυτα καλή επιλογή για μείωση θερμίδων και βελτίωση της υγείας. Το μόνο αρνητικό που όμως δεν στερεί "αστέρι" στην βαθμολογία, είναι η γνωστή μεταλλική γεύση της στέβιας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Louk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απο τις καλύτερες στεβιες της αγοράς και σε τιμή και γεύση...Επίσης δεν προικίζει οπως αλλες μάρκες !! !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jorgen1576
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δελεάστηκα και την πήρα επειδή είναι πιο φθηνή από άλλες, αλλά δεν κάνει μία.. Τελείως άγευστη.. Βάζω 2 κουταλιές στον φραπέ και δεν γλυκαίνει καθόλου..Είναι σκόνη και όχι κρυσταλλική..Δεν την συνιστώ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionysiskalamaras
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά έπος είναι. Στα παγωτά μου και στα brownies μου δεν είχα κανένα θέμα και ίσα ίσα επειδή δεν είναι εντελώς κρυσταλλική δε θέλει πολύ χτύπημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stratford
    1
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πιο απαίσια στέβια που έχω δοκιμάσει για παρασκευή γλυκών. Κρυσταλλωνει!!! Ξερνά συνέχεια κρυστάλλους στο πάτο του βάζο. Αλλάζω βάζο και ξανα τα ίδια. Τους κρυστάλλους στέβιας φύλαξα μεσα σε ταπερ στο ψυγείο, μουχλιασαν και αυτοί!! Το δε γλυκο σε 5 μέρες μουχλιασε!!! Τσάμπα ο κόπος και τα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    good quality

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η καλύτερη στέβια που έχω δοκιμάσει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη στέβια που έχω δοκιμάσει!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή γλυκαντική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αψογη.φτιαξαμε ενα σωρο γλυκα.θα την αγορασω παλι..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή για κομπόστα. Είναι εύχρηστη και δεν κρυσταλλώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο χρειαζεσαι 1/3 απο οτι θα εβαχες με οτιδηποτε αλλο.....το συνηστω ανεπιφυλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εξαιρετική στέβια χωρίς καθόλου επίγευση! Τη χρησιμοποιώ πάνω από 3 χρόνια σε ψημένα και σε χωρίς ψήσιμο γλυκά και τα παιδιά μου δεν καταλαβαίνουν ότι έβαλα στέβια! Επίσης εξαιρετική και στον καφέ, καμία διαφορά με τη ζάχαρη! Έχω πολλές συνταγές με αυτή στο προφίλ μου στο ινσταγκαμ natasha24fit.

    3
  • Έχοντας χρησιμοποιήσει/καταναλώσει 2 συσκευασίες πλέον, έχω να πω πως είναι εξαιρετικό υποκατάστατο της ζάχαρης για χρήση σε ζεστό καφέ. Απόλυτα καλή επιλογή για μείωση θερμίδων και βελτίωση της υγείας. Το μόνο αρνητικό που όμως δεν στερεί "αστέρι" στην βαθμολογία, είναι η γνωστή μεταλλική γεύση της στέβιας.

    2
  • απο τις καλύτερες στεβιες της αγοράς και σε τιμή και γεύση...Επίσης δεν προικίζει οπως αλλες μάρκες !! !!!!

    2
  • δελεάστηκα και την πήρα επειδή είναι πιο φθηνή από άλλες, αλλά δεν κάνει μία.. Τελείως άγευστη.. Βάζω 2 κουταλιές στον φραπέ και δεν γλυκαίνει καθόλου..Είναι σκόνη και όχι κρυσταλλική..Δεν την συνιστώ..

    4
  • Μια χαρά έπος είναι. Στα παγωτά μου και στα brownies μου δεν είχα κανένα θέμα και ίσα ίσα επειδή δεν είναι εντελώς κρυσταλλική δε θέλει πολύ χτύπημα

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

280 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Z. Maria

Η μόνη διαθέσιμη πληροφορία για τη σύνθεση είναι αυτή που φαίνεται και στη φωτογραφία του προϊόντος, όπου δεν υπάρχει αναφορά για υδατάνθρακες.

Ady Kotidou

Έχει το προϊόν πινακάκι με τη διατροφική αξία πάνω του;

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Στέβια
Μορφή
Κρυσταλλική

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
1000 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (26)

  1. 23
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Polyxeni_Lightmender
5
4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ςξαιρετική, είναι η δεύτερη στέβια που έχω βρει χωρίς την έντονη αηδιαστική γεύση σίδερου. για χρόνια αγόραζα την deligio's αλλά η τιμή της συσκευασίας κιλού και το γεγονός ότι ήταν γλυκήτητας 1:1 με έκανε να δοκιμάσω αρκετές άλλες μάρκες. Την pure την χρησιμοποιώ κανά χρόνο τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη και από τη γεύση της αλλά και το ότι 1:2 γλυκήτητα μου εξοικονομεί χρήματα

Σου φάνηκε χρήσιμη;

lazospetros
1
6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Μεγάλη περιεκτικότητα σε ερυθριτόλη με αποτέλεσμα να προκαλεί σοβαρές στομαχικές και εντερικές διαταραχές

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natasha Rekkou
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική στέβια χωρίς καθόλου επίγευση! Τη χρησιμοποιώ πάνω από 3 χρόνια σε ψημένα και σε χωρίς ψήσιμο γλυκά και τα παιδιά μου δεν καταλαβαίνουν ότι έβαλα στέβια! Επίσης εξαιρετική και στον καφέ, καμία διαφορά με τη ζάχαρη! Έχω πολλές συνταγές με αυτή στο προφίλ μου στο ινσταγκαμ natasha24fit.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsg323
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχοντας χρησιμοποιήσει/καταναλώσει 2 συσκευασίες πλέον, έχω να πω πως είναι εξαιρετικό υποκατάστατο της ζάχαρης για χρήση σε ζεστό καφέ. Απόλυτα καλή επιλογή για μείωση θερμίδων και βελτίωση της υγείας. Το μόνο αρνητικό που όμως δεν στερεί "αστέρι" στην βαθμολογία, είναι η γνωστή μεταλλική γεύση της στέβιας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sakis_Louk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    απο τις καλύτερες στεβιες της αγοράς και σε τιμή και γεύση...Επίσης δεν προικίζει οπως αλλες μάρκες !! !!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jorgen1576
    1
    4 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δελεάστηκα και την πήρα επειδή είναι πιο φθηνή από άλλες, αλλά δεν κάνει μία.. Τελείως άγευστη.. Βάζω 2 κουταλιές στον φραπέ και δεν γλυκαίνει καθόλου..Είναι σκόνη και όχι κρυσταλλική..Δεν την συνιστώ..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionysiskalamaras
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια χαρά έπος είναι. Στα παγωτά μου και στα brownies μου δεν είχα κανένα θέμα και ίσα ίσα επειδή δεν είναι εντελώς κρυσταλλική δε θέλει πολύ χτύπημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stratford
    1
    2 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η πιο απαίσια στέβια που έχω δοκιμάσει για παρασκευή γλυκών. Κρυσταλλωνει!!! Ξερνά συνέχεια κρυστάλλους στο πάτο του βάζο. Αλλάζω βάζο και ξανα τα ίδια. Τους κρυστάλλους στέβιας φύλαξα μεσα σε ταπερ στο ψυγείο, μουχλιασαν και αυτοί!! Το δε γλυκο σε 5 μέρες μουχλιασε!!! Τσάμπα ο κόπος και τα χρήματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    good quality

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγαπημένο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η καλύτερη στέβια που έχω δοκιμάσει .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη στέβια που έχω δοκιμάσει!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή γλυκαντική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αψογη.φτιαξαμε ενα σωρο γλυκα.θα την αγορασω παλι..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλή για κομπόστα. Είναι εύχρηστη και δεν κρυσταλλώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο χρειαζεσαι 1/3 απο οτι θα εβαχες με οτιδηποτε αλλο.....το συνηστω ανεπιφυλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Εξαιρετική στέβια χωρίς καθόλου επίγευση! Τη χρησιμοποιώ πάνω από 3 χρόνια σε ψημένα και σε χωρίς ψήσιμο γλυκά και τα παιδιά μου δεν καταλαβαίνουν ότι έβαλα στέβια! Επίσης εξαιρετική και στον καφέ, καμία διαφορά με τη ζάχαρη! Έχω πολλές συνταγές με αυτή στο προφίλ μου στο ινσταγκαμ natasha24fit.

    3
  • Έχοντας χρησιμοποιήσει/καταναλώσει 2 συσκευασίες πλέον, έχω να πω πως είναι εξαιρετικό υποκατάστατο της ζάχαρης για χρήση σε ζεστό καφέ. Απόλυτα καλή επιλογή για μείωση θερμίδων και βελτίωση της υγείας. Το μόνο αρνητικό που όμως δεν στερεί "αστέρι" στην βαθμολογία, είναι η γνωστή μεταλλική γεύση της στέβιας.

    2
  • απο τις καλύτερες στεβιες της αγοράς και σε τιμή και γεύση...Επίσης δεν προικίζει οπως αλλες μάρκες !! !!!!

    2
  • δελεάστηκα και την πήρα επειδή είναι πιο φθηνή από άλλες, αλλά δεν κάνει μία.. Τελείως άγευστη.. Βάζω 2 κουταλιές στον φραπέ και δεν γλυκαίνει καθόλου..Είναι σκόνη και όχι κρυσταλλική..Δεν την συνιστώ..

    4
  • Μια χαρά έπος είναι. Στα παγωτά μου και στα brownies μου δεν είχα κανένα θέμα και ίσα ίσα επειδή δεν είναι εντελώς κρυσταλλική δε θέλει πολύ χτύπημα

    3
  • Δες τα όλα
11,90 €
5,00 €   μεταφορικά