VFM action cam, καλη για την τιμη της αλλα στο μελλον απλα θα ηθελα να ειχα δωσει το κατι παραπανω για ποιο ποιοτικη κατασκευη, το σωμα της ειναι μαλακο πλαστικο και μου φαινεται εντυπωσιακα ευθραυστη χωρις τη θηκη της. Το καλυμμα απο το λεντ λαμπακι που εχει στην κορυφη υποχωρησε μεσα στο σωμα της καμερας μεσα στην πρωτη βδομαδα, χωρις καθολου κακομεταχειρηση. Δεν προκαλεσε καποια βλαβη ηταν απλα ασχημη η καμερα με μια τρυπα που μεσα ειχε το λεντ λαμπακι χωρις καλυμμα. Με τη θηκη ωστοσο, η οποια ηταν σημαντικα ποιο ποιοτικη κατασκευη, αντεξε κραδασμους, να την πεταμε στον αερα και να πεφτει, νερο, υποβρυχιες ληψεις, και ληψεις με μεγαλη ταχυτητα. Θα προτεινα να χρησιμοποιειται μονο με τη θηκη παρ ολο που την μεγαλωνει λιγο. Με τα παρα πολλα αξεσουαρ που ερχονται μαζι και τις δυο μπαταριες, επισης included, ηταν παραπανω απο ικανοποιητικη. Στις φωτογραφιες κανει underperform ειναι σαν να εχει ενα φιλτρο που ανεβαζει το sharpness που δεν ξερω πως/αν βγαινει, αλλα δεν την πηρα για φωτογραφιες ετσι κι αλλιως. Για βραδυνες ληψεις δε κανει, βγαζει κοκκο που ριχνει την ποιοτητα, το οποιο ειναι γενικα προβλημα οποτε δεν ειχα μεγαλες απαιτησεις ενιγουεη. Στα λεφτα της την προτεινω overall, για να παρεις σημαντικα καλυτερη πρεπει να ανεβεις στα 200+ ευρω, οποτε κανει τη δουλεια της για σημαντικο value.