Χρήση λίγες μέρες από παραλαβή.
Κάτοχος των πολλαπλών ΑΜ61, για τα οποία έψαχνα αντικαταστάτη μιας και πλέον δεν τα βρίσκεις, αλλά και των Sony WI-XB400 (που τα είχα πάρει ~35€) .
αυτά εδώ είναι άξιος αντικαταστάτης στην κατηγορία των κάτω των 25€
Τα σχόλια παρακάτω είναι ΚΑΙ σε σύγκριση με τα AM61 και Sony WI-XB400
Ήχος
Καλός, με εύρος και καθαρός. Είναι κάπως γεμάτο το μπάσο, το οποίο όμως με το equalizer της εφαρμογής μπορείτε να φέρετε στα μέτρα σας. Προτείνονται και για ομιλία και για μουσική.
Ή ένταση στο full, είναι λίγο χαμηλή συγκριτικά με τα AM61 και τα Sony, όμως δεν θα έλεγα ότι είναι "χαμηλά". Αν όμως θέλετε οπωσδήποτε κάτι που στο τέρμα σε ξεκουφαίνει, τότε μάλλον δεν θα σας κάνουν.
Μικρόφωνο
Φαίνεται να είναι καλύτερο από το AM61. Η διαφορά έγκειται στην καλύτερη προστασία από περιφερειακούς θορύβους όπως ο αέρας και η επαφή με σώμα/ρούχα κλπ. Οι συνομιλητές μου λένε ότι ακούγομαι δυνατά και καθαρά.
Συνδεσιμότητα
Κάνουν γρήγορα pairing και, μετά, συνδέονται πολύ γρήγορα. Έχω την αίσθηση ότι δεν "κοιμούνται". Αν χάσουν σύνδεση για πολύ ώρα τότε κάνουν power-off.
Συνδέονται αυτόματα και με κινητό και με υπολογιστή όταν το εντοπίσουν (τα AM61 και Sony δεν το κάνανε αυτόματα με τον υπολογιστή)
Συνδέονται με πολλαπλές συσκευές και κάνουν και multi-point, δηλαδή ταυτόχρονη σύζευξη με τηλέφωνο και υπολογιστή. Δεν θα κάνουν ταύτοχρονο streaming, όποτε όποια συσκευή πάρει έλεγχο τότε μένει σε αυτή, μέχρι να γίνει pause/stop πχ η μουσική
Δεν το έχω δοκιμάσει πως λειτουργεί αν παίζουν μουσική από τον υπολογιστή και με πάρει κάποιος τηλέφωνο.
Ομως, όταν συνδέεται ταυτόχρονα, τραβάει σπάνια σκάλωμα και νομίζει ότι έχει χάσει επαφή. Παίζουν κανονικά και με τις 2 συσκεύες, όμως έχουν ένα feature το οποίο γίνεται ενοχλητικό:
Έχουν δόνηση η οποία ενεργοποιείται όταν απομακρυνθείς από τη συσκευή.
Ε, εκεί, μπορεί να είσαι δίπλα και με τις 2 συσκευές, δουλεύουν κανονικά και παράλληλα δονόνται.
Σπαστικό αλλά λύνεται εύκολα με disconnect/reconnect ή power-off, και επίσης δεν το κάνουν πάντα.
Έχουν ένα βασικό ελάττωμα το οποίο επίσης δεν εμφανίζεται πάντα. Έχουν ένα μικρό latency μεταξύ συσκευής και των ακουστικών. Πρακτικά γίνεται αντιληπτό μόνο αν κάνεις βιντεο-κλήση όπου μου έχουν πει οι συνομιλητές μου ότι δεν συγχρονίζει η ομιλία μου με αυτό που βλέπουν. Είναι κάτι πολύ λίγο, θέλει να το ψάξω και λίγο αν φταίει σε κάτι ο υπολογιστής
Εργονομία
Στέκα. Ερχόμενος από απλό καλώδιο, το συνηθίζεις σε μια μέρα, τα earbuds κουμπώνουν καλά στο αυτί, και, σε περπάτημα τουλάχιστον, δεν πέφτουν.
Από την άλλη, η ύπαρξη της στέκας σίγουρα θα καταπονήσει λιγότερο τα καλώδια οπότε πίστευω ότι θα αντέξουν καλύτερα στο χρόνο
Τα κουμπιά τα ξεχωρίζεις καλά στα δάχτυλα, και μάλλον προτιμάω το σκληρό πλαστικό του έναντι του μαλακού των AM61 το οποίο χάλαγε μετά από μερικούς μήνες.
Μαγνητάκια στα earbuds που κολάνε και στη στέκα και μεταξύ τους.
Επίσης έχουν θα έλεγα αεροδυναμικό σχεδιασμό και περνάει λίγότερος θόρυβος/σφύριγμα από αέρα σε σύγκριση με άλλα.
Μπαταρία
Για μπαταρία δεν έχω κάτι να σχολιάσω γιατί τα έχω λίγες μέρες.
Ο ισχυρισμός του κατασκευαστή για 7 ώρες μάλλον είναι σωστός, αν και ήδη φαίνεται να μου βγάζει παραπάνω. Από την άλλη έχω περιορίσει το μπάσο (όπως γράφω παραπάνω) και αυτό σίγουρα βοηθά
Τέλος, το manual φαίνεται να είναι υπερπλήρες, και στα Αγγλικά.
Hands-down ότι καλύτερο στην κατηγορία των κάτω των 25€