Ζώνες Μέσης

Firtech 91460 Ζώνη Για Εργασία σε Μαύρο χρώμα

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ύφασμα νανοτεχνολογίας
  • Με φυσική θερμότητα
  • Διακριτικό & ελαφρύ

Ορθοπεδικό στήριγμα που απαλύνει τον πόνο κάθε μορφής, κατάλληλο για χρήση στην εργασία, στο σπίτι, στη βόλτα και στο γυμναστήριο.​

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.

Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

25 50
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από E-ideas 4,8 (54)
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

 Ορθοπεδικό στήριγμα με ύφασμα νανοτεχνολογίας με θερμότητα που απαλύνει τον πόνο κάθε μορφής, κατάλληλο για χρήση στην εργασία, στο σπίτι, στη βόλτα και στο γυμναστήριο.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.

Χαρακτηριστικά

  • Δεσμεύει τη φυσική θερμότητα και την επιστρέφει σε βάθος στην περιοχή εφαρμογής δημιουργώντας ευεργετική υπεραιμία και κατ’ επέκταση σωστή οξυγόνωση.
  • Ελαφρύ, εφαρμόζει εύκολα και δεν διακρίνεται κάτω από τα ρούχα. 
  • Κατάλληλη για παθήσεις της μέσης, του ισχίου, της πλάτης και των πλευρών καθώς και των αρθρώσεων.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια οποιαδήποτε καθημερινής δραστηριότητας
  • Δεν υπάρχει περιορισμός όσον αφορά τις ώρες εφαρμογής.
  • Προϊόν γνωστοποιημένο στον Ε.Ο.Φ., κατασκευασμένο στην Ευρώπη και φέρει σήμανση CE.

Βρείτε το μέγεθος σας

Για να βρείτε το κατάλληλο μέγεθος της ζώνης, μετρήστε απλά την περιφέρεια σας και αφού προσθέσετε 10-15 εκατοστά επιλέξτε το ανάλογο μέγεθος:

  • Small έως 100 εκατοστά
  • Medium έως 120 εκατοστά
  • Large έως 140 εκατοστά
  • Extra Large 160 εκατοστά

Οδηγίες χρήσης

  • Ανοίξτε τη ζώνη και προσαρμόστε το «κόκκινο» ύφασμα στην περιοχή του πόνου, κλείστε τις δύο άκρες χρησιμοποιώντας τα δύο μας χέρια και σφίγγοντας ελαφρά για καλή εφαρμογή. 
  • Σε λίγα μόλις λεπτά θα αρχίσετε να αισθάνεστε γλυκιά θαλπωρή στο σημείο του πόνου.
  • Για χαμηλότερης έντασης ζεστασιά μπορείτε να φορέσετε ένα λεπτό μπλουζάκι ή κάποιο άλλο ρούχο και να τοποθετήσετε τη ζώνη από πάνω.

Οδηγίες συντήρησης & φροντίδας

  • Μπορεί να πλυθεί όσο τακτικά επιθυμείτε σε κρύο νερό με ουδέτερο απορρυπαντικό και αφήστε να στεγνώσει φυσικά σε σκιερό μέρος. 
  • Μην το σιδερώνετε.
  • Μην το τοποθετήσετε στο πλυντήριο ή το απλώσετε στον ήλιο, γιατί τα κεραμικά υλικά και μέταλλα που βρίσκονται στο ύφασμα ενδέχεται να καταστραφούν.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Κλεισίματος
-
Θερμαινόμενη
Ναι
Είδος
Για Εργασία
Μάλλινη
Όχι
Ελαστική
Όχι
Μετεγχειρητική
Όχι
Neoprene
Όχι
με Μπανέλες
Όχι
με Τιράντες
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (109)

Αξιολογήσεις

  1. 60
  2. 29
  3. 7
  4. 3
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ευκολία χρήσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

filkos
5
10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εγώ θα μιλήσω μόνο για την εμπειρία μου από τη ζώνη αυτή. Λόγω της δύσκολης δουλειάς μου, και κάποιου προβλήματος στη μέση, πριν τη χρησιμοποιήσω, έβαζα τη γυναίκα μου σχεδόν καθημερινά να με τρίβει με θερμαντικές κι όχι μόνο, κρέμες. Εδώ και 2 εβδομάδες που τη χρησιμοποιώ, είμαι μια χαρά, δεν έχω βάλει καμία κρέμα. Η μέση μου δεν πονάει πια. Βάζω τη ζώνη πάνω από το φανελάκι, είναι αρκετά ψιλή και δεν φαίνεται μέσα από το μπλουζάκι μου. Δεν ενοχλεί και δεν καίει καθόλου, αλλά κάνει τη δουλειά της. Εγώ χαίρομαι πολύ που την αγόρασα και την προτείνω.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

cafefolie
2
3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ κακό για το τίποτα. Υπερτιμημένη... σχέση ποιότητας - τιμής- χάλια. Έχω αγοράσει πολύ πιο οικονομική - από σκρουτζ πάλι - που κρατάει υπέροχα την μέση, μετάνιωσα που δεν πήρα την ίδια για τη μητέρα μου... Κρίμα!

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά βπου την αγόρασα και η δεύτερη που το μετάνιωσα.
    Κράτησε 2- μήνες χωρίς να πάθει κάτι,την έπλενα στο χέρι, και ξαφνικά έπαψε να κολλάει,το υλικό που την κρατούσε στη θέση της έπαψε να λειτουργεί.
    Αναγκάστηκα να βάζω ταινία velcro, και πάλι δεν την συγκρατεί....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manny25

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω θέμα με τη μέση μου και γενικότερα μου έχει βοηθήσει αρκετές δύσκολες στιγμές καθώς ζεστενει την περιοχή την αποτέλεσμα να μην πονάω τόσο, Δεν το περίμενα αλλά κάνει πραγματικά δουλειά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AGLAIA_T
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν εντοπίζει τη φλεγμονή, αρχίζει και ζεσταίνει την περιοχή. Θα πρέπει να εφαρμόζει.. Όταν αρχίσει να καίει, τη βγάζεις γιατί μπορεί να πάθεις έγκαυμα.
    Όταν τη βγάζεις εξακολουθεί και ζεσταίνεται η περιοχή για λίγο. Μόλις κρυώσει την ξαναβάζεις. Ένα αστεράκι γιατί μετά το δίμηνο καθημερινής χρήσης η ισχύς μειώθηκε κατά πολύ. Χαλάλι όμως γιατί έτσι επιβίωσα σε πολύωρη ορθοστασία λόγω δουλειάς.
    Και εννοείται ότι θα την ξαναπάρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_KARATHEODOROU4741

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσαν όλα εκτός από το γεγονός πως δεν επέχει ελαστικότητα καθόλου. Θα την ήθελα με ελαστικότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Sophia6659
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου κάνει εντύπωση που όταν έπιασα με τα χέρια μου το κόκκινο ύφασμα που έχει από μέσα,και στην συνέχεια άγγιξα τα μάτια μου ένιωσα τσούξιμο και κάψιμο,το ίδιο και στην γλώσσα.Μηπως έχει από μέσα θερμαντική κρέμα ή κάτι τέτοιο και γι'αυτό απλά νιώθει κανείς θερμότητα όταν την φοράει;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο μειον πως το πηγα στον ραφτη για να μου βαλει μεγαλυτερο ''αρσενικο'' χρατς για να πιανει πιο γερα.
    Ζεσταινει ελαφρα και κραταει την μεση.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agelos_geo382
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σαν να έχω βάλει έμπλαστρο , 100% της θερμαντικής αίσθησης χωρίς τον ενοχλητικό πόνο του καψίματος, σίγουρα δεν θα την πρότεινα σαν ζώνη για να σηκώνει κανείς βάρη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ευκολία χρήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G*Z
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δημιουργει μια θερμοτητα-υπεραιμια που βοηθα μακροπροθεσμα σε χρονιους πονους και πιασιματα.ΔΕΝ εχει μαγικες ιδιοτητες για οξειες καταστασεις και ΔΕΝ καιει σαν πυρακτωμενο σιδερο.Οταν τη βγαζεις μετα απο αρκετες ωρες νοιωθεις οτι κατι "λειπει".Σαφως κατι παραπανω απο αντιστοιχες ελαστικες ζωνες μεσης που απλα δημιουργουν θερμοτητα ως ρουχα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evi_Gerodidaki34
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω κοίλες στη μέση και με το κρύο και την υγρασία μαγκωνει. Πάντα έκανα ενέσεις για να συνέλθω. Με τη ζώνη τις έχω αποφύγει εδώ και 6-7 χρόνια που τη χρησιμοποιώ. Απλά χάνει γρήγορα τη δύναμη της. Πλέον έχει πέσει και η τιμή της. Βέβαια έχει πέσει και η ποιότητα της. Παρ όλα αυτά με βοηθάει και αγοράζω μια κάθε χρόνο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos2225
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι οντως πολυ καλη! Εγω εχω κηλες και μεχρι στιγμης μου εχει αφησει πολυ καλη εντυπωση, εφοσον κραταει την μεση σταθερη αποφευγοντας ατακτες κινησεις , και πραγματικα παρεχει μια ομαλη ζεστασια, χωρις να ειναι εντονη. Μολις την βγαζω καταλαβαινω κατ ευθειαν μια μικρη κρυαδα. Την συνιστω!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steve2101
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα πολύ παράξενο πράμα .Την φοράω και αυξάνει θερμοκρασία μόνο στο σημείο που πονάω .Μπράβο! Πολύ ικανοποιημένος .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prorider1
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν δεν μπορώ να την φορέσω πάνω από πέντε λεπτά.με καίει τόσο πολύ που νομίζω θα πάθω έγκαυμα.οταν είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα.εαν την φορέσω πάνω από τη μπλούζα δεν ζεσταίνει καθόλου.πραγματικα δν ξέρω αν δουλεύει αυτό αλλά δεν με βοήθησε καθόλου γιατί δεν μπορώ να την φορέσω σωστά.
    η μόνη οδηγεία που έχει είναι όταν αισθανθείτε έντονο κάψιμο βγάλτε την και ξαναβαλε την μετά από λίγο...
    εγώ αισθάνομαι λες και πήρα φωτιά...

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manus.gr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βοηθούσε πολύ στα βαρύ όταν σηκώνω ..με κρατάει ζεστό ..όταν βάζω κρέμα με καίει ακόμα και την άλλη μέρα .το μόνο κακό στις πολλές ζέστες πολύ υδρωτα, και ανεβαίνει μόνο του πάνω από το παντελόνι μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thalia1980
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεσταίνει κ απαλύνει την πόνο βοηθάει πολύ!!! Καλή εφαρμογη στην μέση αλλά ανάλογα την κατασκευή σώματος

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas1973
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή. Αλλά μικρή σε μέγεθος. Είμαι 70 κιλά και πήρα το small. Ίσα ίσα με κουμπώνει. Έπρεπε να πάρω το medium ή το large .και δεν την άλλαξα. Κατά τα άλλα. Καλή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markos44
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την φοραω στη δουλεια εδω κ 2-2.5 μηνες.μου ζεσταινει την μεση αμεσως (πρεπει να την φορας πανω απο φανελα γιατι αλλιως σε εκαψε) αλλα σε καμια περιπτωση δε στη κραταει οπως αλλες πιο ειδικες για αυτη τη περιπτωση.οσο για αντοχη ο χρονος θα δειξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minos_vertis
    1
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την 1η φορά που τη φόρεσα δούλεψε θερμαίνοντας τη μέση μου, αλλά δεν με βοήθησε ιδιαίτερα στην οσφυαλγία-ισχυαλγία. Μετά από μια βδομάδα που την ξαναφόρεσα η θερμαντική δράση της είχε εξαφανιστεί. Αναξιόπιστο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriaki_CHarami
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελάχιστα με βοήθησε στο πρόβλημα της οσφυαλγίας που έχω. Όταν τη χρησιμοποίησα για 1η φορά πριν 6 μήνες, δούλεψε όπως ακριβώς ένα κοινό έμπλαστρο ή μια θερμαντική αλοιφή, τίποτα παραπάνω. Πριν μια βδομάδα όμως, που χρειάστηκε να τη χρησιμοποιήσω πάλι, δεν λειτούργησε καθόλου, λες και είχε ξεθυμάνει. Συνολικά, εκτιμώ ότι πέταξα τα λεφτά μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΒΑΣΟΣ
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν δείχνει μια φθηνή κατασκευή και σίγουρα δεν είναι μια ορθοπεδική ζώνη που την θέλουμε για να σηκώνουμε βάρη, να στηρίζει την μέση μας κτλ. φυσικά όσοι ζητούν κάτι τέτοιο ας κοιτάξουν αλλού........ του έβαλα όμως 4 αστέρια και αυτό οφείλετε στο ότι όποιος την φορά (σε άμεση επαφή με το δέρμα) αισθάνεται πολύ γρήγορα ένα κάψιμο στην περιοχή, σαν να έχει δηλαδή 5 έμπλαστρα μαζεμένα........αυτή η θερμότητα λοιπόν εμένα προσωπικά με ανακουφίζει σε μεγάλο βαθμό και μου δίνει λύσεις, έστω και προσωρινές, στο πρόβλημά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtarsoudis@gmail.com
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ζώνη, μας βοηθάει πολύ όταν κάνουμε μυοσπασμους. Κρατά την περιοχή που εφαρμόζεται πολύ ζεστή, μια αίσθηση ότι φοράς εμπλαστρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_krhtikos
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα αυτην την ζωνη για την μητερα μου που εχει προβλημα με την μεση της και το ισχυο της και την εκανε χειροτερα ......μακρυα απο το προιον αυτο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINOS_CHRYSOVITSA
    1
    8 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα μετά από σύσταση του ορθοπεδικού. Απαράδεκτη ούτε ζέστη ούτε ελαστικότητα.Το ένα αστέρι είναι γιατί φαίνεται ποιοτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efty pet
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι φανταστικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό..Καλό είναι να διαβάζουμε τις οδηγίες χρήσεως του κάθε προϊόντος πριν το χρησιμοποιήσουμε . Όταν ζεσταθεί η μέση σημαίνει ότι έχουμε υπεραιμία στο σημείο που βοηθά στην ανακούφιση αλλά και την αντιμετώπιση των αιτιών του πόνου .. Όταν ξεπεράσει τα δικά μας όρια αντοχής στη θερμότητα τότε την αφαιρούμε και την επανατοποθετουμε αργότερα για να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά της. Είναι άδικο για αυτό το ελληνικό και ποιοτικό προϊόν να το κρίνουμε με αυτόν τον τρόπο χωρίς έχουμε προσπαθήσει να το χρησιμοποιούμε σωστά ! Το μόνο "αρνητικό" είναι πως η αποτελεσματικότητα του υλικού φθίνει με τον καιρό, συγκεκριμενα για μένα 2 χρόνια μετά, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε το ηπιότερο καθαριστικό με πλύσιμο στο χέρι..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μόνο xl δεν είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μια χαρα κάνει δουλίτσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει δουλειά, ζεσταίνει στο σημείο είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή Στην αρχή Μετά από κάποια πλυσίματα Χάνει Την ένταση της δε ζεσταίνει πια

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά βπου την αγόρασα και η δεύτερη που το μετάνιωσα.
    Κράτησε 2- μήνες χωρίς να πάθει κάτι,την έπλενα στο χέρι, και ξαφνικά έπαψε να κολλάει,το υλικό που την κρατούσε στη θέση της έπαψε να λειτουργεί.
    Αναγκάστηκα να βάζω ταινία velcro, και πάλι δεν την συγκρατεί....

    0
  • Έχω θέμα με τη μέση μου και γενικότερα μου έχει βοηθήσει αρκετές δύσκολες στιγμές καθώς ζεστενει την περιοχή την αποτέλεσμα να μην πονάω τόσο, Δεν το περίμενα αλλά κάνει πραγματικά δουλειά

    0
  • Όταν εντοπίζει τη φλεγμονή, αρχίζει και ζεσταίνει την περιοχή. Θα πρέπει να εφαρμόζει.. Όταν αρχίσει να καίει, τη βγάζεις γιατί μπορεί να πάθεις έγκαυμα.
    Όταν τη βγάζεις εξακολουθεί και ζεσταίνεται η περιοχή για λίγο. Μόλις κρυώσει την ξαναβάζεις. Ένα αστεράκι γιατί μετά το δίμηνο καθημερινής χρήσης η ισχύς μειώθηκε κατά πολύ. Χαλάλι όμως γιατί έτσι επιβίωσα σε πολύωρη ορθοστασία λόγω δουλειάς.
    Και εννοείται ότι θα την ξαναπάρω!

    1
  • Μου άρεσαν όλα εκτός από το γεγονός πως δεν επέχει ελαστικότητα καθόλου. Θα την ήθελα με ελαστικότητα.

    0
  • Μου κάνει εντύπωση που όταν έπιασα με τα χέρια μου το κόκκινο ύφασμα που έχει από μέσα,και στην συνέχεια άγγιξα τα μάτια μου ένιωσα τσούξιμο και κάψιμο,το ίδιο και στην γλώσσα.Μηπως έχει από μέσα θερμαντική κρέμα ή κάτι τέτοιο και γι'αυτό απλά νιώθει κανείς θερμότητα όταν την φοράει;

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

1391 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
dimitragk68

Πρέπει να μετρήσω την περιφέρεια των γοφών ή την περιφέρεια της μέσης?

P___S
Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

 Ορθοπεδικό στήριγμα με ύφασμα νανοτεχνολογίας με θερμότητα που απαλύνει τον πόνο κάθε μορφής, κατάλληλο για χρήση στην εργασία, στο σπίτι, στη βόλτα και στο γυμναστήριο.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί έχει καλή εφαρμογή.

Χαρακτηριστικά

  • Δεσμεύει τη φυσική θερμότητα και την επιστρέφει σε βάθος στην περιοχή εφαρμογής δημιουργώντας ευεργετική υπεραιμία και κατ’ επέκταση σωστή οξυγόνωση.
  • Ελαφρύ, εφαρμόζει εύκολα και δεν διακρίνεται κάτω από τα ρούχα. 
  • Κατάλληλη για παθήσεις της μέσης, του ισχίου, της πλάτης και των πλευρών καθώς και των αρθρώσεων.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια οποιαδήποτε καθημερινής δραστηριότητας
  • Δεν υπάρχει περιορισμός όσον αφορά τις ώρες εφαρμογής.
  • Προϊόν γνωστοποιημένο στον Ε.Ο.Φ., κατασκευασμένο στην Ευρώπη και φέρει σήμανση CE.

Βρείτε το μέγεθος σας

Για να βρείτε το κατάλληλο μέγεθος της ζώνης, μετρήστε απλά την περιφέρεια σας και αφού προσθέσετε 10-15 εκατοστά επιλέξτε το ανάλογο μέγεθος:

  • Small έως 100 εκατοστά
  • Medium έως 120 εκατοστά
  • Large έως 140 εκατοστά
  • Extra Large 160 εκατοστά

Οδηγίες χρήσης

  • Ανοίξτε τη ζώνη και προσαρμόστε το «κόκκινο» ύφασμα στην περιοχή του πόνου, κλείστε τις δύο άκρες χρησιμοποιώντας τα δύο μας χέρια και σφίγγοντας ελαφρά για καλή εφαρμογή. 
  • Σε λίγα μόλις λεπτά θα αρχίσετε να αισθάνεστε γλυκιά θαλπωρή στο σημείο του πόνου.
  • Για χαμηλότερης έντασης ζεστασιά μπορείτε να φορέσετε ένα λεπτό μπλουζάκι ή κάποιο άλλο ρούχο και να τοποθετήσετε τη ζώνη από πάνω.

Οδηγίες συντήρησης & φροντίδας

  • Μπορεί να πλυθεί όσο τακτικά επιθυμείτε σε κρύο νερό με ουδέτερο απορρυπαντικό και αφήστε να στεγνώσει φυσικά σε σκιερό μέρος. 
  • Μην το σιδερώνετε.
  • Μην το τοποθετήσετε στο πλυντήριο ή το απλώσετε στον ήλιο, γιατί τα κεραμικά υλικά και μέταλλα που βρίσκονται στο ύφασμα ενδέχεται να καταστραφούν.

Κατασκευαστής

Τύπος Κλεισίματος
-
Θερμαινόμενη
Ναι
Είδος
Για Εργασία
Μάλλινη
Όχι
Ελαστική
Όχι
Μετεγχειρητική
Όχι
Neoprene
Όχι
με Μπανέλες
Όχι
με Τιράντες
Όχι
Χρώμα
Μαύρο

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (109)

  1. 60
  2. 29
  3. 7
  4. 3
  5. 10
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ευκολία χρήσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

filkos
5
10 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Εγώ θα μιλήσω μόνο για την εμπειρία μου από τη ζώνη αυτή. Λόγω της δύσκολης δουλειάς μου, και κάποιου προβλήματος στη μέση, πριν τη χρησιμοποιήσω, έβαζα τη γυναίκα μου σχεδόν καθημερινά να με τρίβει με θερμαντικές κι όχι μόνο, κρέμες. Εδώ και 2 εβδομάδες που τη χρησιμοποιώ, είμαι μια χαρά, δεν έχω βάλει καμία κρέμα. Η μέση μου δεν πονάει πια. Βάζω τη ζώνη πάνω από το φανελάκι, είναι αρκετά ψιλή και δεν φαίνεται μέσα από το μπλουζάκι μου. Δεν ενοχλεί και δεν καίει καθόλου, αλλά κάνει τη δουλειά της. Εγώ χαίρομαι πολύ που την αγόρασα και την προτείνω.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

cafefolie
2
3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Πολύ κακό για το τίποτα. Υπερτιμημένη... σχέση ποιότητας - τιμής- χάλια. Έχω αγοράσει πολύ πιο οικονομική - από σκρουτζ πάλι - που κρατάει υπέροχα την μέση, μετάνιωσα που δεν πήρα την ίδια για τη μητέρα μου... Κρίμα!

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά βπου την αγόρασα και η δεύτερη που το μετάνιωσα.
    Κράτησε 2- μήνες χωρίς να πάθει κάτι,την έπλενα στο χέρι, και ξαφνικά έπαψε να κολλάει,το υλικό που την κρατούσε στη θέση της έπαψε να λειτουργεί.
    Αναγκάστηκα να βάζω ταινία velcro, και πάλι δεν την συγκρατεί....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manny25

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω θέμα με τη μέση μου και γενικότερα μου έχει βοηθήσει αρκετές δύσκολες στιγμές καθώς ζεστενει την περιοχή την αποτέλεσμα να μην πονάω τόσο, Δεν το περίμενα αλλά κάνει πραγματικά δουλειά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AGLAIA_T
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν εντοπίζει τη φλεγμονή, αρχίζει και ζεσταίνει την περιοχή. Θα πρέπει να εφαρμόζει.. Όταν αρχίσει να καίει, τη βγάζεις γιατί μπορεί να πάθεις έγκαυμα.
    Όταν τη βγάζεις εξακολουθεί και ζεσταίνεται η περιοχή για λίγο. Μόλις κρυώσει την ξαναβάζεις. Ένα αστεράκι γιατί μετά το δίμηνο καθημερινής χρήσης η ισχύς μειώθηκε κατά πολύ. Χαλάλι όμως γιατί έτσι επιβίωσα σε πολύωρη ορθοστασία λόγω δουλειάς.
    Και εννοείται ότι θα την ξαναπάρω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_KARATHEODOROU4741

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσαν όλα εκτός από το γεγονός πως δεν επέχει ελαστικότητα καθόλου. Θα την ήθελα με ελαστικότητα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophia_Sophia6659
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου κάνει εντύπωση που όταν έπιασα με τα χέρια μου το κόκκινο ύφασμα που έχει από μέσα,και στην συνέχεια άγγιξα τα μάτια μου ένιωσα τσούξιμο και κάψιμο,το ίδιο και στην γλώσσα.Μηπως έχει από μέσα θερμαντική κρέμα ή κάτι τέτοιο και γι'αυτό απλά νιώθει κανείς θερμότητα όταν την φοράει;

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aryon
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μονο μειον πως το πηγα στον ραφτη για να μου βαλει μεγαλυτερο ''αρσενικο'' χρατς για να πιανει πιο γερα.
    Ζεσταινει ελαφρα και κραταει την μεση.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • agelos_geo382
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι σαν να έχω βάλει έμπλαστρο , 100% της θερμαντικής αίσθησης χωρίς τον ενοχλητικό πόνο του καψίματος, σίγουρα δεν θα την πρότεινα σαν ζώνη για να σηκώνει κανείς βάρη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ευκολία χρήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • G*Z
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δημιουργει μια θερμοτητα-υπεραιμια που βοηθα μακροπροθεσμα σε χρονιους πονους και πιασιματα.ΔΕΝ εχει μαγικες ιδιοτητες για οξειες καταστασεις και ΔΕΝ καιει σαν πυρακτωμενο σιδερο.Οταν τη βγαζεις μετα απο αρκετες ωρες νοιωθεις οτι κατι "λειπει".Σαφως κατι παραπανω απο αντιστοιχες ελαστικες ζωνες μεσης που απλα δημιουργουν θερμοτητα ως ρουχα.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Evi_Gerodidaki34
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω κοίλες στη μέση και με το κρύο και την υγρασία μαγκωνει. Πάντα έκανα ενέσεις για να συνέλθω. Με τη ζώνη τις έχω αποφύγει εδώ και 6-7 χρόνια που τη χρησιμοποιώ. Απλά χάνει γρήγορα τη δύναμη της. Πλέον έχει πέσει και η τιμή της. Βέβαια έχει πέσει και η ποιότητα της. Παρ όλα αυτά με βοηθάει και αγοράζω μια κάθε χρόνο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manos2225
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι οντως πολυ καλη! Εγω εχω κηλες και μεχρι στιγμης μου εχει αφησει πολυ καλη εντυπωση, εφοσον κραταει την μεση σταθερη αποφευγοντας ατακτες κινησεις , και πραγματικα παρεχει μια ομαλη ζεστασια, χωρις να ειναι εντονη. Μολις την βγαζω καταλαβαινω κατ ευθειαν μια μικρη κρυαδα. Την συνιστω!

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • steve2101
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα πολύ παράξενο πράμα .Την φοράω και αυξάνει θερμοκρασία μόνο στο σημείο που πονάω .Μπράβο! Πολύ ικανοποιημένος .

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • prorider1
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    λοιπόν δεν μπορώ να την φορέσω πάνω από πέντε λεπτά.με καίει τόσο πολύ που νομίζω θα πάθω έγκαυμα.οταν είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα.εαν την φορέσω πάνω από τη μπλούζα δεν ζεσταίνει καθόλου.πραγματικα δν ξέρω αν δουλεύει αυτό αλλά δεν με βοήθησε καθόλου γιατί δεν μπορώ να την φορέσω σωστά.
    η μόνη οδηγεία που έχει είναι όταν αισθανθείτε έντονο κάψιμο βγάλτε την και ξαναβαλε την μετά από λίγο...
    εγώ αισθάνομαι λες και πήρα φωτιά...

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manus.gr
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με βοηθούσε πολύ στα βαρύ όταν σηκώνω ..με κρατάει ζεστό ..όταν βάζω κρέμα με καίει ακόμα και την άλλη μέρα .το μόνο κακό στις πολλές ζέστες πολύ υδρωτα, και ανεβαίνει μόνο του πάνω από το παντελόνι μου.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thalia1980
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ζεσταίνει κ απαλύνει την πόνο βοηθάει πολύ!!! Καλή εφαρμογη στην μέση αλλά ανάλογα την κατασκευή σώματος

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreas1973
    5
    4 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή. Αλλά μικρή σε μέγεθος. Είμαι 70 κιλά και πήρα το small. Ίσα ίσα με κουμπώνει. Έπρεπε να πάρω το medium ή το large .και δεν την άλλαξα. Κατά τα άλλα. Καλή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • markos44
    4
    5 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την φοραω στη δουλεια εδω κ 2-2.5 μηνες.μου ζεσταινει την μεση αμεσως (πρεπει να την φορας πανω απο φανελα γιατι αλλιως σε εκαψε) αλλα σε καμια περιπτωση δε στη κραταει οπως αλλες πιο ειδικες για αυτη τη περιπτωση.οσο για αντοχη ο χρονος θα δειξει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • minos_vertis
    1
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την 1η φορά που τη φόρεσα δούλεψε θερμαίνοντας τη μέση μου, αλλά δεν με βοήθησε ιδιαίτερα στην οσφυαλγία-ισχυαλγία. Μετά από μια βδομάδα που την ξαναφόρεσα η θερμαντική δράση της είχε εξαφανιστεί. Αναξιόπιστο προϊόν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriaki_CHarami
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ελάχιστα με βοήθησε στο πρόβλημα της οσφυαλγίας που έχω. Όταν τη χρησιμοποίησα για 1η φορά πριν 6 μήνες, δούλεψε όπως ακριβώς ένα κοινό έμπλαστρο ή μια θερμαντική αλοιφή, τίποτα παραπάνω. Πριν μια βδομάδα όμως, που χρειάστηκε να τη χρησιμοποιήσω πάλι, δεν λειτούργησε καθόλου, λες και είχε ξεθυμάνει. Συνολικά, εκτιμώ ότι πέταξα τα λεφτά μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΒΑΣΟΣ
    4
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν δείχνει μια φθηνή κατασκευή και σίγουρα δεν είναι μια ορθοπεδική ζώνη που την θέλουμε για να σηκώνουμε βάρη, να στηρίζει την μέση μας κτλ. φυσικά όσοι ζητούν κάτι τέτοιο ας κοιτάξουν αλλού........ του έβαλα όμως 4 αστέρια και αυτό οφείλετε στο ότι όποιος την φορά (σε άμεση επαφή με το δέρμα) αισθάνεται πολύ γρήγορα ένα κάψιμο στην περιοχή, σαν να έχει δηλαδή 5 έμπλαστρα μαζεμένα........αυτή η θερμότητα λοιπόν εμένα προσωπικά με ανακουφίζει σε μεγάλο βαθμό και μου δίνει λύσεις, έστω και προσωρινές, στο πρόβλημά μου

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gtarsoudis@gmail.com
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή ζώνη, μας βοηθάει πολύ όταν κάνουμε μυοσπασμους. Κρατά την περιοχή που εφαρμόζεται πολύ ζεστή, μια αίσθηση ότι φοράς εμπλαστρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas_krhtikos
    1
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα αυτην την ζωνη για την μητερα μου που εχει προβλημα με την μεση της και το ισχυο της και την εκανε χειροτερα ......μακρυα απο το προιον αυτο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KONSTANTINOS_CHRYSOVITSA
    1
    8 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την αγόρασα μετά από σύσταση του ορθοπεδικού. Απαράδεκτη ούτε ζέστη ούτε ελαστικότητα.Το ένα αστέρι είναι γιατί φαίνεται ποιοτική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efty pet
    5
    12 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το προϊόν είναι φανταστικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό..Καλό είναι να διαβάζουμε τις οδηγίες χρήσεως του κάθε προϊόντος πριν το χρησιμοποιήσουμε . Όταν ζεσταθεί η μέση σημαίνει ότι έχουμε υπεραιμία στο σημείο που βοηθά στην ανακούφιση αλλά και την αντιμετώπιση των αιτιών του πόνου .. Όταν ξεπεράσει τα δικά μας όρια αντοχής στη θερμότητα τότε την αφαιρούμε και την επανατοποθετουμε αργότερα για να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά της. Είναι άδικο για αυτό το ελληνικό και ποιοτικό προϊόν να το κρίνουμε με αυτόν τον τρόπο χωρίς έχουμε προσπαθήσει να το χρησιμοποιούμε σωστά ! Το μόνο "αρνητικό" είναι πως η αποτελεσματικότητα του υλικού φθίνει με τον καιρό, συγκεκριμενα για μένα 2 χρόνια μετά, ακόμα και αν χρησιμοποιείτε το ηπιότερο καθαριστικό με πλύσιμο στο χέρι..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μόνο xl δεν είναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    μια χαρα κάνει δουλίτσα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει δουλειά, ζεσταίνει στο σημείο είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή Στην αρχή Μετά από κάποια πλυσίματα Χάνει Την ένταση της δε ζεσταίνει πια

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ευκολία χρήσης
    • Εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι η δεύτερη φορά βπου την αγόρασα και η δεύτερη που το μετάνιωσα.
    Κράτησε 2- μήνες χωρίς να πάθει κάτι,την έπλενα στο χέρι, και ξαφνικά έπαψε να κολλάει,το υλικό που την κρατούσε στη θέση της έπαψε να λειτουργεί.
    Αναγκάστηκα να βάζω ταινία velcro, και πάλι δεν την συγκρατεί....

    0
  • Έχω θέμα με τη μέση μου και γενικότερα μου έχει βοηθήσει αρκετές δύσκολες στιγμές καθώς ζεστενει την περιοχή την αποτέλεσμα να μην πονάω τόσο, Δεν το περίμενα αλλά κάνει πραγματικά δουλειά

    0
  • Όταν εντοπίζει τη φλεγμονή, αρχίζει και ζεσταίνει την περιοχή. Θα πρέπει να εφαρμόζει.. Όταν αρχίσει να καίει, τη βγάζεις γιατί μπορεί να πάθεις έγκαυμα.
    Όταν τη βγάζεις εξακολουθεί και ζεσταίνεται η περιοχή για λίγο. Μόλις κρυώσει την ξαναβάζεις. Ένα αστεράκι γιατί μετά το δίμηνο καθημερινής χρήσης η ισχύς μειώθηκε κατά πολύ. Χαλάλι όμως γιατί έτσι επιβίωσα σε πολύωρη ορθοστασία λόγω δουλειάς.
    Και εννοείται ότι θα την ξαναπάρω!

    1
  • Μου άρεσαν όλα εκτός από το γεγονός πως δεν επέχει ελαστικότητα καθόλου. Θα την ήθελα με ελαστικότητα.

    0
  • Μου κάνει εντύπωση που όταν έπιασα με τα χέρια μου το κόκκινο ύφασμα που έχει από μέσα,και στην συνέχεια άγγιξα τα μάτια μου ένιωσα τσούξιμο και κάψιμο,το ίδιο και στην γλώσσα.Μηπως έχει από μέσα θερμαντική κρέμα ή κάτι τέτοιο και γι'αυτό απλά νιώθει κανείς θερμότητα όταν την φοράει;

    0
  • Δες τα όλα
25,50 €
5,00 €   μεταφορικά