Καταρχάς δεν μπορεί αν στηριχτεί εύκολα στον τοίχο. Για να το βάλω και να λειτουργεί σωστά χρειάστηκε ολόκληρη πατέντα με παλιά εξαρτήματα από άλλο τηλέφωνο και κολλήσεις με πιστόλι σιλικόνης και βίδες (μισή ώρα δουλειά και). Δεν έχει κάποιο εξάρτημα για να μαζεύονται τα καλώδια από πίσω του. Με άλλα λόγια για επιτοίχια χρήση προτιμήστε κάτι άλλο.
Οι ήχοι κλήσης δεν μου αρέσουν, ακούγονται δυνατά άλλα είναι «τσιριχτοί».
Η ανοικτή ακρόαση δεν ακούγεται τόσο καθαρά και θα ήθελα να ακούγεται πιο δυνατά.
Η αναγνώριση κλήσης λειτουργεί σωστά και έχει και ένα μικρό ιστορικό (φυσικά χωρίς ονόματα).
Για τα χρήματα που έδωσα (με μεταφορικά λιγότερο από 12€) αν αντέξει στο χρόνο (4-5 χρόνια) θα είμαι πλήρως ικανοποιημένος.
-------------------------------------
UPDATE:
Μετά από κάμποσους μήνες πλέον δε στηρίζεται το ίδιο καλά στον τοίχο. Για τη δουλειά που το ήθελα δεν μου κάνει. :/