Φακοί Φωτογραφικών Μηχανών

Sigma Crop Φωτογραφικός Φακός 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM Standard Zoom για Nikon F Mount Black

Standard Zoom, Φωτεινό Zoom, Autofocus , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Standard Zoom
Είδος
Zoom Σταθερού Διαφράγματος
Τύπος Αισθητήρα
Crop Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
2.8
Ελάχιστο Διάφραγμα (f)
22
Διάμετρος Φίλτρου
77 mm
Εύρος Εστιακού Μήκους
17 - 50 mm
Βάρος
565 gr
Mount
Nikon F
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Ναι
Autofocus (AF)
Ναι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (35)

Αξιολογήσεις

  1. 27
  2. 5
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απεικόνιση χρώματος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Οξύτητα
  • Ταχύτητα autofocus (AF)
  • Αθόρυβος
  • Βάρος
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftohos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Agriculture GR
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos_tottis
    3
    6 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_kolonias
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 με τόνο. Τέλειος ο φακός σε όλα. Πολύ καθαρές φώτο ακόμα και βραδινές χάρη στο 2,8 βγαίνουν άνετα χωρίς να χρειαστεί πολλά iso. Είναι ότι πιο value for money κυκλοφορεί για αυτό και έχει γίνει ψιλοπανικος με αυτόν τον φακό αποτι έχω ακούσει. Εγώ τον δουλεύω σε μια nikon d7200 και ξυριζει κανονικά. Με αυτές τις δυνατότητες αν έγραφε αντί για Sigma κάτι άλλο θα έκανε 1000 ευρώ και βάλε. Μην το σκέφτεστε καθόλου αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσετε

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dean_KC
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γι'αυτόν τον φακό. Προσωπικά τον έχω δανεικό από φίλο και δεν τον έχω αγοράσει ακόμα. Σκοπεύω όμως να τον αγοράσω άμεσα. Προσωπικά τον θέλω για αντικατάσταση του kit φακού, όπως η πλειοψηφία φαντάζομαι αυτών που τον αγόρασαν γιατί με σχεδόν τα ίδια mm κερδίζεις το σταθερό διάφραγμα f 2.8 σε όλο το εύρος. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ούτε με την εστίαση, ούτε με την απόδοση χρωμάτων, ούτε με θόρυβο. Ο φακός ξυρίζει κανονικότητα. Ό,τι πιο value for money υπάρχει σε αυτό το εύρος των mm . Εκτός, αν έχεις τα λεφτά και πας στον αντίστοιχο της nikon που έχει κοντά στα 1000€

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Zagarelos
    2
    2 στους 62 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    "Λεμονάκι" ο φακός και μάλιστα πράσινο. Όσοι θελήσουν ν' αντικαταστήσουν τον Kit 18-55 με αυτό το φακό, νομίζοντας ότι θα δουν αισθητή διαφορά, πλανώνται πλάνην οικτράν.

    • Ποιότητα χρώματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Οξύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgemandas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα αυτές τις μέρες για την Nikon d7200. Ειναι εξαιρετικός φακός, στιβαρός ,οξύς και εστιάζει πολύ γρήγορα. Το μόνο θέμα είναι οτι ειναι λίγο βαρύς 565g. Πιστευώ οτι ειναι best value για τα χρήματα του αφου ο nikon 17 - 50 2.8 που κοστίζει μια περιουσία !

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samoilaros
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλώς εξαιρετικός. Ψάχνεσαι και θες να ξεφύγεις από το Kit lens; Αυτός είναι ο φακός που θες. Στιβαρός, τρομερή κατασκευή, νιώθεις το upgrade μόνο και που τον πιάνεις. Οξύς ακόμα και στο 2.8 . Τον χρησιμοποιείς και σε εσωτερικό χώρο με έναν φυσιολογικό φωτισμό. Έχω φτηνό κορμί μηχανής, την D3300, και το σκεφτόμουν πάρα πολύ να κάνω τέτοια ακριβή κίνηση, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή. Θα τον έχεις για πάντα.

    Όσον αφορά το ερώτημα Tamron ή Sigma. Ο Sigma είναι κατά 50 ευρώ φθηνότερος, με ελαφρώς καλύτερο σταθεροποιητή και παγκόσμια προτιμάται ο Sigma [βλ. B&H] .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEUSGR
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοποθετημένος σε Nikon D7200 προσφέρει άριστο αποτέλεσμα. Οξύς και ευκρινής ακόμα και σε χαμηλά διαφράγματα, πιστεύω ότι θα ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό χρήστη και αν αναλογισθεί κανείς και το ποσό χρημάτων για την αποκτησή του πιστεύω ότι είναι το απόλυτο value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christosb
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστος φακός επαγγελματικής ποιότητας. Πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Είναι αρκετά βαρύς σαν φακός λόγω και των μηχανισμών που διαθέτει. Πολύ καθαρές φωτογραφίες ακομη και σε χαμηλό φωτισμό. Το συστημα OS που διαθέτει λειτουργεί πολύ καλά οπως κ η αυτόματη εστίαση. Η απόδοση του ειναι υπεράριστη σε σύγκριση με την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • isandro21
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχοντας τον συγκεκριμένο φακό 5 μήνες τώρα πάνω στην NIKON D7000 μπορώ να πω ότι είναι από τους καλύτερους DX φακούς που θα μπορούσα να βάλω πάνω στην μηχανή μου! Γρήγορη κ αθόρυβη εστίαση, οξύς φακός, η σταθεροποίηση δουλεύει πολύ καλά και καλή ποιότητα κατασκευής. Με βόλεψε επίσης ότι παίρνει φίλτρα 77mm τα οποία είχα ήδη από τον ευρυγώνιό μου (Tokina 12-24).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.papadopoulos.7773631
    4
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δινει μια διαφορετικη οντοτητα στη μηχανη σου. Ειναι σα να ανασανε η d7100 μου.. Πολυ καλη ευκρινεια και οξυτητα.
    Δεν υπαρχει debate αναμεσα σε nikkor 35mm και sigma 17-50mm. Ο Nikkor ειναι εξαιρετικος φακος αλλα αφηνει πολλα περιθωρια στον sigma για να συνυπαρξουν.
    O sigma γλυτωνει απο πολλα λεφτα οποιον θελει φωτεινο και ποιοτικο standard zoom.. Ειδικα αν αναλογιστουμε πως ο αντιστοιχος Nikkor 17-55 f/2.8 κοστιζει στα 1400 ευρω..
    Δεν υπαρχει εναλλακτικη του Sigma για dx μηχανη τελος!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλος φακος για all around

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν μπορούσα να πιστέψω ποοοοοση διαφορά απ τον μαμά φακό. Λες και άλλαξα μηχανή! Ωραία κατασκευή, πολύ ευχαριστημένος!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική επιλογή
    Ωραία χρώματα
    Οξύτητα
    Γρήγορο focus
    f 2.8

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολύ καλος φακός.
    Πολύ καλύτερος απο τον kit 18-55 vr.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Super Lens!!!!!!!!!!!!!!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Οξύτητα
    • Θορυβώδης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    0
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    0
  • Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    1
  • Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    8
  • Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (13)

Ερωτήσεις

20 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
John_Tk

Γιατί να μη δουλεύει σε FX σώμα ρε παιδιά? Έχει δοκιμάσει κανένας τον συγκεκριμένο σε FX???

tepelidisgiannis

O φακός δουλεύει σε FX σώματα αλλά μόνο σε crop mode. Τον έχω δοκιμάσει πάνω στην D750 μου και δουλεύει κανονικά. Άπλα να προσέξεις ότι σε crop mode η ανάλυση πέφτει στην μέση. πχ ας πούμε η d750 είναι 24mp και σε crop mode γίνονται 10-12mp.

stelios_pap7

Είδα ότι υπάρχουν ορισμένα παράπονα στο Auto focus σε μηχανές όπως d5300 και d7200 νομίζω. Ισχύει κάτι τέτοιο ακόμη ή διορθώθηκε;

panos_sagonas

καλησπερα

Αξιζει να πουλησω τον nikor 35mm f1.8 και τον κιτ 18-55 VRII που εχω και να παω στον sigma?Ασχολουμαι με αστροφωτογραφια (και κυριως milky way) και γενικοτερα τοπια αν και ειναι πολυ οξυς ο 35αρης θα προτιμουσα κατι πιο ευρυγωνιο.

Pantelis Giannopoulos

Σιγουρα ειναι αξιος αντικαταστατης του κιτ. Οσον αφορα τον 35αρη θα χασεις φως απο f1,8 σε f2,8, αν και οι περισσοτεροι βγαζουν τον γαλαξια σε f2.8 ισως εχεις αρκετο θορυβο με crop αισθητηρα.Θα μπορουσες να κανεις panorama με τον 35αρη για τον γαλαξια αν θελεις κατι πιο ευρυγωνιο.Για τοπια σιγουρα θα σε βολεψει ο 17-50. Ποιο σωμα εχεις;

Avgi Tsoumpa

Γνωρίζει κάποιος σε τι τιμή να τον πουλήσω μεταχειρισμένο;

Δες όλες τις ερωτήσεις (13)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Standard Zoom
Είδος
Zoom Σταθερού Διαφράγματος
Τύπος Αισθητήρα
Crop Frame
Μέγιστο Διάφραγμα (f)
2.8
Ελάχιστο Διάφραγμα (f)
22
Διάμετρος Φίλτρου
77 mm
Εύρος Εστιακού Μήκους
17 - 50 mm
Βάρος
565 gr
Mount
Nikon F
Χρώμα
Μαύρο

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Σταθεροποίηση Εικόνας
Ναι
Autofocus (AF)
Ναι
3D
Όχι

Χρήση

Χρήση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (35)

  1. 27
  2. 5
  3. 2
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Απεικόνιση χρώματος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Οξύτητα
  • Ταχύτητα autofocus (AF)
  • Αθόρυβος
  • Βάρος
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ftohos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George Agriculture GR
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos_tottis
    3
    6 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • george_kolonias
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    5 με τόνο. Τέλειος ο φακός σε όλα. Πολύ καθαρές φώτο ακόμα και βραδινές χάρη στο 2,8 βγαίνουν άνετα χωρίς να χρειαστεί πολλά iso. Είναι ότι πιο value for money κυκλοφορεί για αυτό και έχει γίνει ψιλοπανικος με αυτόν τον φακό αποτι έχω ακούσει. Εγώ τον δουλεύω σε μια nikon d7200 και ξυριζει κανονικά. Με αυτές τις δυνατότητες αν έγραφε αντί για Sigma κάτι άλλο θα έκανε 1000 ευρώ και βάλε. Μην το σκέφτεστε καθόλου αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσετε

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dean_KC
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Διαβάζω πολλά αρνητικά σχόλια γι'αυτόν τον φακό. Προσωπικά τον έχω δανεικό από φίλο και δεν τον έχω αγοράσει ακόμα. Σκοπεύω όμως να τον αγοράσω άμεσα. Προσωπικά τον θέλω για αντικατάσταση του kit φακού, όπως η πλειοψηφία φαντάζομαι αυτών που τον αγόρασαν γιατί με σχεδόν τα ίδια mm κερδίζεις το σταθερό διάφραγμα f 2.8 σε όλο το εύρος. Προσωπικά δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα ούτε με την εστίαση, ούτε με την απόδοση χρωμάτων, ούτε με θόρυβο. Ο φακός ξυρίζει κανονικότητα. Ό,τι πιο value for money υπάρχει σε αυτό το εύρος των mm . Εκτός, αν έχεις τα λεφτά και πας στον αντίστοιχο της nikon που έχει κοντά στα 1000€

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis_Zagarelos
    2
    2 στους 62 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    "Λεμονάκι" ο φακός και μάλιστα πράσινο. Όσοι θελήσουν ν' αντικαταστήσουν τον Kit 18-55 με αυτό το φακό, νομίζοντας ότι θα δουν αισθητή διαφορά, πλανώνται πλάνην οικτράν.

    • Ποιότητα χρώματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδης
    • Βάρος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Οξύτητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgemandas
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τον αγόρασα αυτές τις μέρες για την Nikon d7200. Ειναι εξαιρετικός φακός, στιβαρός ,οξύς και εστιάζει πολύ γρήγορα. Το μόνο θέμα είναι οτι ειναι λίγο βαρύς 565g. Πιστευώ οτι ειναι best value για τα χρήματα του αφου ο nikon 17 - 50 2.8 που κοστίζει μια περιουσία !

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • samoilaros
    5
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλώς εξαιρετικός. Ψάχνεσαι και θες να ξεφύγεις από το Kit lens; Αυτός είναι ο φακός που θες. Στιβαρός, τρομερή κατασκευή, νιώθεις το upgrade μόνο και που τον πιάνεις. Οξύς ακόμα και στο 2.8 . Τον χρησιμοποιείς και σε εσωτερικό χώρο με έναν φυσιολογικό φωτισμό. Έχω φτηνό κορμί μηχανής, την D3300, και το σκεφτόμουν πάρα πολύ να κάνω τέτοια ακριβή κίνηση, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή. Θα τον έχεις για πάντα.

    Όσον αφορά το ερώτημα Tamron ή Sigma. Ο Sigma είναι κατά 50 ευρώ φθηνότερος, με ελαφρώς καλύτερο σταθεροποιητή και παγκόσμια προτιμάται ο Sigma [βλ. B&H] .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEUSGR
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τοποθετημένος σε Nikon D7200 προσφέρει άριστο αποτέλεσμα. Οξύς και ευκρινής ακόμα και σε χαμηλά διαφράγματα, πιστεύω ότι θα ικανοποιήσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό χρήστη και αν αναλογισθεί κανείς και το ποσό χρημάτων για την αποκτησή του πιστεύω ότι είναι το απόλυτο value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christosb
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστος φακός επαγγελματικής ποιότητας. Πολυ καλή ποιότητα κατασκευής. Είναι αρκετά βαρύς σαν φακός λόγω και των μηχανισμών που διαθέτει. Πολύ καθαρές φωτογραφίες ακομη και σε χαμηλό φωτισμό. Το συστημα OS που διαθέτει λειτουργεί πολύ καλά οπως κ η αυτόματη εστίαση. Η απόδοση του ειναι υπεράριστη σε σύγκριση με την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • isandro21
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχοντας τον συγκεκριμένο φακό 5 μήνες τώρα πάνω στην NIKON D7000 μπορώ να πω ότι είναι από τους καλύτερους DX φακούς που θα μπορούσα να βάλω πάνω στην μηχανή μου! Γρήγορη κ αθόρυβη εστίαση, οξύς φακός, η σταθεροποίηση δουλεύει πολύ καλά και καλή ποιότητα κατασκευής. Με βόλεψε επίσης ότι παίρνει φίλτρα 77mm τα οποία είχα ήδη από τον ευρυγώνιό μου (Tokina 12-24).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.papadopoulos.7773631
    4
    18 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δινει μια διαφορετικη οντοτητα στη μηχανη σου. Ειναι σα να ανασανε η d7100 μου.. Πολυ καλη ευκρινεια και οξυτητα.
    Δεν υπαρχει debate αναμεσα σε nikkor 35mm και sigma 17-50mm. Ο Nikkor ειναι εξαιρετικος φακος αλλα αφηνει πολλα περιθωρια στον sigma για να συνυπαρξουν.
    O sigma γλυτωνει απο πολλα λεφτα οποιον θελει φωτεινο και ποιοτικο standard zoom.. Ειδικα αν αναλογιστουμε πως ο αντιστοιχος Nikkor 17-55 f/2.8 κοστιζει στα 1400 ευρω..
    Δεν υπαρχει εναλλακτικη του Sigma για dx μηχανη τελος!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλος φακος για all around

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν μπορούσα να πιστέψω ποοοοοση διαφορά απ τον μαμά φακό. Λες και άλλαξα μηχανή! Ωραία κατασκευή, πολύ ευχαριστημένος!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική επιλογή
    Ωραία χρώματα
    Οξύτητα
    Γρήγορο focus
    f 2.8

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρα πολύ καλος φακός.
    Πολύ καλύτερος απο τον kit 18-55 vr.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Super Lens!!!!!!!!!!!!!!

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Οξύτητα
    • Θορυβώδης
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αθόρυβος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Αθόρυβος
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ταχύτητα autofocus (AF)
    • Απεικόνιση χρώματος
    • Οξύτητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Πολύ καλός φακός
    Πολύ καλό το F2.8
    Προσωπικά το βάρος δεν με ενοχλεί δεν είναι κ τόσο πολύ βαρείς
    Καλό auto focus κ στο panning
    ΑΞΙΖΕΙ
    (Σωμα DX)

    0
  • Πάρα πολύ καλός φακός! Τον χρησιμοποιώ με το σώμα της Nikon d7200. Λίγο βαρύς αλλά τα αποτελέσματα και η οξύτητα του σε κάνουν να ξεχνάς το βάρος του! Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

    0
  • Μετά από καιρό χρήσης μπορώ να πω ότι σε λήψεις με χαμηλό φωτισμό το Autofocus δυσκολεύεται και είναι λίγο Out of focus, όπως επίσης καλό είναι να χρησιμοποιούνται μόνο τα τέσσερα κεντρικά σημεία του focus (focus points).

    1
  • Τον έχω πάνω σε Nikon D3300 κυρίως για βίντεο. Είναι βαρύς αλλά η κατασκευή του πολύ ποιοτική. Έχει ωραία χρώματα, καλή οξύτητα, είναι πολύ καλός για βίντεο το βράδυ (πάντα φυσικά για τα λεφτά του) και έχει και σταθεροποιητή. Το μόνο κακό του είναι το τραγικά θορυβώδες Auto Focus. Τον ήχο στον καταστρέφει και δουλεύει ασταμάτητα. Οπότε Manual focus μόνο!

    Δείγμα με το φακό αυτό σε D3300 και FEIYU-TECH gimbal σε πρόσφατο VLOG
    https://www.youtube.com/watch?v=e2DcEwEAdDw
    Αξίζει να δείτε από το 14ο λεπτό και μετά το νυχτερινό βίντεο!

    8
  • Μετριότατος με όλη την σημασία της λέξεως.... έχω πολλά αρνητικά συμπεράσματα για αυτόν το φακό. Οι κάτοχοι φωτογραφικών μηχανών καταναλωτικού χαρακτήρα(μηχανών χωρίς μοτέρ εστίασης, και χωρίς επιλογή μικρορύθμισης της εστίασης) καλό θα είναι να μήν σκεφτούν κάν να τον φέρουν στην κατοχή τους.....

    6
  • Δες τα όλα