Η συγκεκριμένη ζώνη όπως και καθε άλλη ζώνη της συγκεκριμένης μάρκας, την αγόρασα πριν 10 μήνες έχοντας πρόβλημα με δισκοκήλη. Τις πρώτες μέρες την χρησιμοποίησα και μου έκανε δουλειά, μετά από 3 πλυσιματα χάθηκε το κάψιμο που έκανε. Εξετάζοντας την βάζοντας την γλώσσα μου, πριν το πρώτο πλύσιμο, κατάλαβα ότι περιέχει καψαϊκινη, η οποία βρίσκεται στα μαύρα στίγματα που έχει στο κόκκινο πεδίο της. Και ρωτώ εγώ οντας καταναλωτής, γιατί κύριοι της Firtech κοροϊδεύετε τον κόσμο; Γιατί λέτε ότι περιέχει βιομαγνητες που προκαλούν υπεραιμία ενώ το κάψιμο που νιώθει ο χρήστης τη νιώθει απόκλειστικα και μόνο την καψαϊκινη που περιέχει; Εγώ όφειλα σαν καταναλωτής να ενημερώσω τον κόσμο. Θαύματα δεν κάνει παιδιά να ξέρετε, η επίδραση της φεύγει πλένοντας την. Τώρα αν θέλετε να πετάξετε ένα 50αρικο για μια ζώνη που η χρήση της κρατάει το πολύ ένα εξάμηνο, εσείς ξέρετε. Καλύτερη δουλειά κάνει ένα εμπλαστρο που είναι και φθηνοτερο.