Αγόρασα 5 ζευγάρια (και ίσως αγοράσω κι άλλα) γιατί ήξερα ότι πρόκειται για εξαιρετικό προϊόν. Ίσως οι ποιοτικότερες κάλτσες που έχω φορέσει ποτέ. Δεν νιώθεις ότι τις φοράς. Απαλό και διαπνέον ύφασμα, ενισχυμένο στο μπροστινό μέρος και στις φτέρνες. Με μεγάλη δυσκολία θα μυρίσει το πόδι, σχεδόν αδύνατο δηλαδή εδώ που τα λέμε (αρκεί να τηρούνται έστω οι στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής βεβαίως!). Το πάχος τους είναι μέτριο προς λίγο λεπτό (τουλάχιστον για τα γούστα μου), οπότε αν έχετε συνηθίσει να φοράτε μεγαλύτερου πάχους κάλτσες, ίσως σας φανεί να «περισσεύει» χώρος μέσα στο παπούτσι, πράγμα το οποίο το συνηθίζεις με την χρήση βέβαια. Απο θέμα αντοχής δεν έχω άποψη προς το παρόν γιατί δεν έχω πολύ καιρό που τις αγόρασα. Πάντως δείχνουν αρκετά ανθεκτικές σε τρυπήματα κτλ. Το πιο σημαντικό είναι ότι είναι ελληνικής κατασκευής. Ένας λόγος παραπάνω για να τις αγοράσετε!
Ενημέρωση 11-1-2025: Εξαιρετικές!!! Τεράστια αντοχή, δεν υπάρχει περίπτωση να τρυπήσουν ούτε κατά διάνοια. Η ενίσχυση σε φτέρνα και δάχτυλα είναι πάρα πολύ δυνατή. Καμία άλλη κάλτσα δεν έχει τετοιο χαρακτηριστικό. Το μόνο αρνητικό είναι ότι αφήνουν κάποια λίγα χνούδια στο πόδι, ακόμη και μετά από τόσο καιρό που τις έχω. Ένα ακόμη αρνητικό είναι ότι από την πολλή χρήση, ο πάτος τους «γυαλίζει» με αποτέλεσμα να γλιστράει λίγο το πόδι κατά το περπάτημα, δυστυχώς.