Είναι ένα σίδερο με ελάχιστες δυνατότητες .
Δεν βγάζει πολύ ατμό ,και δεν έχει την δύναμη που περιγράφουν στα χαρακτηριστικά .
Έδωσα τόσα χρήματα τσάμπα .
Καμία VFM .
Μην την πατήσει και άλλος παιδιά .
Πριν από αυτό είχα ένα πολύ οικονομικό σίδερο με 60 ευρώ το οποίο σε σύγκριση με αυτό έκανε παπάδες .
Το περίεργο ήταν πως ενώ ένας λόγος που το αγόρασα ήταν ότι έπαιρνε Νέτο βρύσης ,το σίδερο από την δεύτερη φορά χρήσης έβγαζε μικρά κομματάκια αλάτων πάνω στα ρούχα .
Το πήγα πίσω ,μου λένε δεν έχει κάτι μετά άρχισε να στάζει το καζάνι μέρα ,πάλι μου είπαν ότι δεν έχει κάτι το σίδερο και ότι θα έπρεπε να το έχω κάτω και όχι στην σιδερωστρα πάνω και για αυτό και έσταζε .
Μην κάνετε τον κόπο δεν αξίζει καθόλου σκέτη απογοήτευση η αγορά .
Με ένα άλλο ατμοσιδερο πιστεύω κάνεις καλύτερη δουλειά .
Δείτε για κάτι άλλο .
Εάν θέλετε να επενδύσετε τα μεγάλα μοντέλα της Tefal είναι εξαιρετικά .
Αυτό εδώ πολύ μικρόμεσαιο δεν κάνει .