Το εχω εδω και καιρο, η μπαταρια ειναι σε λογικα πλαισια λιγοτερο απ οσο λεει (με μετρητη εβγαλε 3600mah) και σε καμια περιπτωση δεν ειναι 600mah οπως εχει αναφερθει, ειναι οντως ανθεκτικο στις πτωσεις αλλα στο αδιαβροχο εχω μια αμφιβολια μιας και το εξωτερικο καλυμα βγαινει με το χερι εχοντας κενα (εκτος κι αν η αδιαβροχοποιηση γινεται στο εσωτερικο), και τελος το ηλιακο πανελ το οποιο ειναι σκετη απογοητευση, θελει αρκετες μερες στον ηλιο προκειμενου να φορτισει, δουλευει αξιοπρεπως εαν φορτιζεται απο πριζα.
Υ.Γ. Προς αλλους υποψηφιους αγοραστες, για να φορτιστει ενα κινητο/ ταμπλετ απο οποιοδηποτε powerbank πρεπει να ειναι απενεργοποιημενο εντελως ωστε να μην υπαρχει battery drain και ολο το ρευμα να πηγαινει στην μπαταρια.