Ενώ σαν υλικό και χρώμα ειναι άψογο, με τίναξε στο stringing ακόμα και μετά απο διπλό στέγνωμα. Δεν στρώνει με τίποτα, μακρυά!! Δοκιμάστηκε σε A1. Τυπώνει καλά για 2 ώρες και μετά ξανά στάζει. Ποτέ ξανά!
* Μετά απο μισό καρούλι εκτύπωση στο καθένα υπάρχουν κιαλλα αρνητικά. Το βασικότερο ειναι ότι η γραμμή "σπάει" και αν σου τύχει στο πρώτο layer και τυπώνεις facedown, εχεις θέμα. Επίσης αν το κανει στον έξω τοίχο πάλι εχεις θέμα. Το ένα απο τα 2 silk που πήρα ήταν άψογα τυλιγμένο και το άλλο απαράδεκτο, παντου μπλεγμένο και σφηνωμένο. 2 φορες οριακά clongαρε και 1 φορα εβγαλε σφαλμα ανεπαρκές flow rate(???). Το seam φαίνεται τρισάθλιο, το contour and hole σταζει απεξω άρα μόνο contour στα 5mm μπόρεσα να βγαλω! Το stringing δεν σταμάτησε ποτέ όσο κι αν τα στεγνωσα στο dryer. Μετά απο άπειρες δοκιμές φάνηκε ότι το απλό προφίλ PLA και απο τον εκτυπωτη ΚΑΙ απο το slicer, ανταποκρίνεται καλύτερα από οποιοδήποτε silk profile.
Παιδιά, ειλικρινά δεν θα το ξαναπροτιμησω ακόμα κι αν μου ζητηθεί. Θα ψάξω κατι άλλο. Πραγματικά πολλές ώρες σπαζοκεφαλιάς με τα settings. Ναι μεν το αποτέλεσμα τα σπάει, είναι πολύ όμορφο αλλα τι να το κάνω όταν παλεύω μαζί του. Στην ίδια τιμή έχει πολύ καλύτερες επιλογές.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!