Γάντια Μηχανής

Nordcode Sprint II Χειμερινά Ανδρικά Γάντια Μηχανής Softshell Αδιάβροχα Μαύρα Κωδικός: NOR000GAN81

Τα γάντια Sprint II κατασκευασμένα από Softshell με σταθερό κλείσιμο με velcro, αδιάβροχη και διαπνέουσα μεμβράνη Hipora και μια ελαφριά θερμική επένδυση fleece.

Χαρακτηριστικά:

  • ...

Τα γάντια Sprint II κατασκευασμένα από Softshell με σταθερό κλείσιμο με velcro, αδιάβροχη και διαπνέουσα μεμβράνη Hipora και μια ελαφριά θερμική επένδυση fleece.

Χαρακτηριστικά:

  • Προστατευτικά αρθρώσεων που απορροφούν τα κτυπήματα.
  • Ενισχύσεις στην παλάμη.
  • Ενισχύσεις στο πίσω μέρος του χεριού.
  • Ενισχύσεις πλευρικά του χεριού.
  • Αδιάβροχη μεμβράνη...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Οδηγός μεγεθών Nordcode
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Τα γάντια Sprint II κατασκευασμένα από Softshell με σταθερό κλείσιμο με velcro, αδιάβροχη και διαπνέουσα μεμβράνη Hipora και μια ελαφριά θερμική επένδυση fleece.

Χαρακτηριστικά:

  • Προστατευτικά αρθρώσεων που απορροφούν τα κτυπήματα.
  • Ενισχύσεις στην παλάμη.
  • Ενισχύσεις στο πίσω μέρος του χεριού.
  • Ενισχύσεις πλευρικά του χεριού.
  • Αδιάβροχη μεμβράνη Hipora που επιτρέπει τη διαπνοή.
  • Ελαφριά θερμική επένδυση.

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
NOR000GAN81

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μηχανής
Στυλ Οδήγησης
City, Touring
Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινά
Υλικό
Softshell
Χρώμα
Μαύρο

Ιδιότητες

Αδιάβροχα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (23)

Αξιολογήσεις

  1. 13
  2. 6
  3. 1
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εφαρμογή
  • Προστασία

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

gregv74
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω βάλει μία φορά πρός το παρόν σε απόσταση Σεπόλια - Μαγούλα μέσω Αττικής οδού ( δεν υπολογίζω τις εντός Αθήνας μετακινήσεις ), το πρωί ( 7,30 ) είχε αρκετή υγρασία και θερμοκρασία γύρω στους 9 - 10 βαθμούς, ταχύτητα 120 - 130, δεν πέρασε κρύο και ούτε μ' ενόχλησε η υγρασία. πήρα το XXL και εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου ( 1,90 ). Δείχνει καλό, αν στην πορεία αλλάξει κάτι στην ποιότητα, θα επανέλθω.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Mantaz
2
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για θερμοκρασίες 10°C και πάνω είναι καλό.
Στα κρύα δεν κάνει καθόλου δουλειά ..
Τα αποτυπώματα αφής είναι ψεύτικα..την πρώτη βδομάδα δούλεψαν μετά dead

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 2.5 χρόνια και τα φοράω σχεδόν κάθε μέρα από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάιο
    Δεν κάνουν για πολύ κρύο δηλαδή κάτω από 10 βαθμούς
    Έχω βάλει και θερμαινόμενα χερούλια στο μηχανάκι και κάπως σώζεται απλά δεν είναι για μακρινές αποστάσεις τον χειμώνα.
    Για μέσα στην πόλη και κρύο να έχει δεν σε πειράζει. Μόνο σε πιο μακρινές διαδρομές καταλαβαίνεις το κρύο
    Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω να πάει σε πιο ακριβό μοντέλο και πιο χοντρό

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Aγορα στα 27ευρω.Ειχα κατι παλια γαντια που περναγε το κρυο και ηταν σαν να μν φορουσα.Πηγα σε καταστημα και μου τα προτεινε ο πωλητης!Εχουν παρα πολυ καλη εφαρμογη,εσωτερικη επενδυση για το κρυο που μετα απο 2μηνες χρηση ειναι σαν καινουργια,δεν εχουν πλυθει ακομα και δεν ξερω αν μετα εχει καποιο θεμα εσωτερικα.Αντοχη πολυ καλη και απο αρχες Δεκεμβρη μεχρι τωρα μενω Αθηνα δεν καταλαβα κρυο.Καθονται καλα στα χερια,εχοντας πολυ καλη αισθηση της λαβης απο το σκουτερ,χωρις να με δυσκολευουν ουτε κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nasos_Orfanis
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά τους αξίζουν. Σε θερμοκρασίες κάτω των 5 βαθμών δεν θα τα πρότεινα (περνάει το κρύο). Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα ειναι ότι ωρες ωρες δεν πιάνει η αφή για το κινητό. Θα τα πρότεινα αν κάποιος δεν έχει πολλές απαιτήσεις και μετακινείται σε αστικό κύκλο με ταχύτητες κάτω των 80km/h.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rasomon
    1
    1 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ταν 2 νούμερα τουλάχιστον πιο κάτω από το κανονικό δεν μπαίνει στο χέρι μου με τίποτα και λόγο των καταστάσεων όπως είναι με τα κουριερ δεν μπορώ ακόμη να το γυρίσω πίσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε πολυ χαμηλές θερμοκρασίες νιώθεις τα δάχτυλα να μουδιάζουν

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό ζεστό και πολύ άνετο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλο καλη τιμη γρηγορη αποκριση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επένδυση. Δεν περνάει το κρυο! Πλήρως αδιαβροχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά γάντια κρατάνε όντως ζεστά τα χέρια-VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά και ζεστά γάντια. Άμεση εξυπηρέτηση και παράδοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Τα έχω 2.5 χρόνια και τα φοράω σχεδόν κάθε μέρα από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάιο
    Δεν κάνουν για πολύ κρύο δηλαδή κάτω από 10 βαθμούς
    Έχω βάλει και θερμαινόμενα χερούλια στο μηχανάκι και κάπως σώζεται απλά δεν είναι για μακρινές αποστάσεις τον χειμώνα.
    Για μέσα στην πόλη και κρύο να έχει δεν σε πειράζει. Μόνο σε πιο μακρινές διαδρομές καταλαβαίνεις το κρύο
    Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω να πάει σε πιο ακριβό μοντέλο και πιο χοντρό

    0
  • Aγορα στα 27ευρω.Ειχα κατι παλια γαντια που περναγε το κρυο και ηταν σαν να μν φορουσα.Πηγα σε καταστημα και μου τα προτεινε ο πωλητης!Εχουν παρα πολυ καλη εφαρμογη,εσωτερικη επενδυση για το κρυο που μετα απο 2μηνες χρηση ειναι σαν καινουργια,δεν εχουν πλυθει ακομα και δεν ξερω αν μετα εχει καποιο θεμα εσωτερικα.Αντοχη πολυ καλη και απο αρχες Δεκεμβρη μεχρι τωρα μενω Αθηνα δεν καταλαβα κρυο.Καθονται καλα στα χερια,εχοντας πολυ καλη αισθηση της λαβης απο το σκουτερ,χωρις να με δυσκολευουν ουτε κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος.

    1
  • Για τα λεφτά τους αξίζουν. Σε θερμοκρασίες κάτω των 5 βαθμών δεν θα τα πρότεινα (περνάει το κρύο). Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα ειναι ότι ωρες ωρες δεν πιάνει η αφή για το κινητό. Θα τα πρότεινα αν κάποιος δεν έχει πολλές απαιτήσεις και μετακινείται σε αστικό κύκλο με ταχύτητες κάτω των 80km/h.

    8
  • ταν 2 νούμερα τουλάχιστον πιο κάτω από το κανονικό δεν μπαίνει στο χέρι μου με τίποτα και λόγο των καταστάσεων όπως είναι με τα κουριερ δεν μπορώ ακόμη να το γυρίσω πίσω

    1
  • Σε πολυ χαμηλές θερμοκρασίες νιώθεις τα δάχτυλα να μουδιάζουν

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

222 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Τα γάντια Sprint II κατασκευασμένα από Softshell με σταθερό κλείσιμο με velcro, αδιάβροχη και διαπνέουσα μεμβράνη Hipora και μια ελαφριά θερμική επένδυση fleece.

Χαρακτηριστικά:

  • Προστατευτικά αρθρώσεων που απορροφούν τα κτυπήματα.
  • Ενισχύσεις στην παλάμη.
  • Ενισχύσεις στο πίσω μέρος του χεριού.
  • Ενισχύσεις πλευρικά του χεριού.
  • Αδιάβροχη μεμβράνη Hipora που επιτρέπει τη διαπνοή.
  • Ελαφριά θερμική επένδυση.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
NOR000GAN81

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μηχανής
Στυλ Οδήγησης
City, Touring
Φύλο
Άνδρας
Εποχή
Χειμερινά
Υλικό
Softshell
Χρώμα
Μαύρο

Ιδιότητες

Αδιάβροχα
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (23)

  1. 13
  2. 6
  3. 1
  4. 2
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Εφαρμογή
  • Προστασία

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

gregv74
5
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το έχω βάλει μία φορά πρός το παρόν σε απόσταση Σεπόλια - Μαγούλα μέσω Αττικής οδού ( δεν υπολογίζω τις εντός Αθήνας μετακινήσεις ), το πρωί ( 7,30 ) είχε αρκετή υγρασία και θερμοκρασία γύρω στους 9 - 10 βαθμούς, ταχύτητα 120 - 130, δεν πέρασε κρύο και ούτε μ' ενόχλησε η υγρασία. πήρα το XXL και εφαρμόζει τέλεια στο χέρι μου ( 1,90 ). Δείχνει καλό, αν στην πορεία αλλάξει κάτι στην ποιότητα, θα επανέλθω.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Mantaz
2
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για θερμοκρασίες 10°C και πάνω είναι καλό.
Στα κρύα δεν κάνει καθόλου δουλειά ..
Τα αποτυπώματα αφής είναι ψεύτικα..την πρώτη βδομάδα δούλεψαν μετά dead

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τα έχω 2.5 χρόνια και τα φοράω σχεδόν κάθε μέρα από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάιο
    Δεν κάνουν για πολύ κρύο δηλαδή κάτω από 10 βαθμούς
    Έχω βάλει και θερμαινόμενα χερούλια στο μηχανάκι και κάπως σώζεται απλά δεν είναι για μακρινές αποστάσεις τον χειμώνα.
    Για μέσα στην πόλη και κρύο να έχει δεν σε πειράζει. Μόνο σε πιο μακρινές διαδρομές καταλαβαίνεις το κρύο
    Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω να πάει σε πιο ακριβό μοντέλο και πιο χοντρό

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Προστασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannhstrunningshoes
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Aγορα στα 27ευρω.Ειχα κατι παλια γαντια που περναγε το κρυο και ηταν σαν να μν φορουσα.Πηγα σε καταστημα και μου τα προτεινε ο πωλητης!Εχουν παρα πολυ καλη εφαρμογη,εσωτερικη επενδυση για το κρυο που μετα απο 2μηνες χρηση ειναι σαν καινουργια,δεν εχουν πλυθει ακομα και δεν ξερω αν μετα εχει καποιο θεμα εσωτερικα.Αντοχη πολυ καλη και απο αρχες Δεκεμβρη μεχρι τωρα μενω Αθηνα δεν καταλαβα κρυο.Καθονται καλα στα χερια,εχοντας πολυ καλη αισθηση της λαβης απο το σκουτερ,χωρις να με δυσκολευουν ουτε κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nasos_Orfanis
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά τους αξίζουν. Σε θερμοκρασίες κάτω των 5 βαθμών δεν θα τα πρότεινα (περνάει το κρύο). Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα ειναι ότι ωρες ωρες δεν πιάνει η αφή για το κινητό. Θα τα πρότεινα αν κάποιος δεν έχει πολλές απαιτήσεις και μετακινείται σε αστικό κύκλο με ταχύτητες κάτω των 80km/h.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rasomon
    1
    1 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ταν 2 νούμερα τουλάχιστον πιο κάτω από το κανονικό δεν μπαίνει στο χέρι μου με τίποτα και λόγο των καταστάσεων όπως είναι με τα κουριερ δεν μπορώ ακόμη να το γυρίσω πίσω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σε πολυ χαμηλές θερμοκρασίες νιώθεις τα δάχτυλα να μουδιάζουν

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό ζεστό και πολύ άνετο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλο καλη τιμη γρηγορη αποκριση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή επένδυση. Δεν περνάει το κρυο! Πλήρως αδιαβροχο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλά γάντια κρατάνε όντως ζεστά τα χέρια-VFM

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλά και ζεστά γάντια. Άμεση εξυπηρέτηση και παράδοση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Τα έχω 2.5 χρόνια και τα φοράω σχεδόν κάθε μέρα από τον Σεπτέμβριο μέχρι τον Μάιο
    Δεν κάνουν για πολύ κρύο δηλαδή κάτω από 10 βαθμούς
    Έχω βάλει και θερμαινόμενα χερούλια στο μηχανάκι και κάπως σώζεται απλά δεν είναι για μακρινές αποστάσεις τον χειμώνα.
    Για μέσα στην πόλη και κρύο να έχει δεν σε πειράζει. Μόνο σε πιο μακρινές διαδρομές καταλαβαίνεις το κρύο
    Αν κάποιος θέλει κάτι παραπάνω να πάει σε πιο ακριβό μοντέλο και πιο χοντρό

    0
  • Aγορα στα 27ευρω.Ειχα κατι παλια γαντια που περναγε το κρυο και ηταν σαν να μν φορουσα.Πηγα σε καταστημα και μου τα προτεινε ο πωλητης!Εχουν παρα πολυ καλη εφαρμογη,εσωτερικη επενδυση για το κρυο που μετα απο 2μηνες χρηση ειναι σαν καινουργια,δεν εχουν πλυθει ακομα και δεν ξερω αν μετα εχει καποιο θεμα εσωτερικα.Αντοχη πολυ καλη και απο αρχες Δεκεμβρη μεχρι τωρα μενω Αθηνα δεν καταλαβα κρυο.Καθονται καλα στα χερια,εχοντας πολυ καλη αισθηση της λαβης απο το σκουτερ,χωρις να με δυσκολευουν ουτε κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος.

    1
  • Για τα λεφτά τους αξίζουν. Σε θερμοκρασίες κάτω των 5 βαθμών δεν θα τα πρότεινα (περνάει το κρύο). Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα ειναι ότι ωρες ωρες δεν πιάνει η αφή για το κινητό. Θα τα πρότεινα αν κάποιος δεν έχει πολλές απαιτήσεις και μετακινείται σε αστικό κύκλο με ταχύτητες κάτω των 80km/h.

    8
  • ταν 2 νούμερα τουλάχιστον πιο κάτω από το κανονικό δεν μπαίνει στο χέρι μου με τίποτα και λόγο των καταστάσεων όπως είναι με τα κουριερ δεν μπορώ ακόμη να το γυρίσω πίσω

    1
  • Σε πολυ χαμηλές θερμοκρασίες νιώθεις τα δάχτυλα να μουδιάζουν

    0
  • Δες τα όλα
28,00 €
5,00 €   μεταφορικά