Hair Spray

Color Wow Extra Mist-ical Shine Λακ για Ελαφρύ Κράτημα 162ml

Το Color Wow Extra Mist-ical Shine είναι ελαφρύ spray για λάμψη, που κάνει ακόμη και τα αφυδατωμένα μαλλιά φαίνονται υγιή και λαμπερά. Δίνει ζωή σε ταλαιπωρημένα και κατεστραμμένα...

Το Color Wow Extra Mist-ical Shine είναι ελαφρύ spray για λάμψη, που κάνει ακόμη και τα αφυδατωμένα μαλλιά φαίνονται υγιή και λαμπερά. Δίνει ζωή σε ταλαιπωρημένα και κατεστραμμένα μαλλιά και προσθέτει λάμψη σε βαμμένα, λευκά και γκρίζα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Color Wow Extra Mist-ical Shine είναι ελαφρύ spray για λάμψη, που κάνει ακόμη και τα αφυδατωμένα μαλλιά φαίνονται υγιή και λαμπερά. Δίνει ζωή σε ταλαιπωρημένα και κατεστραμμένα μαλλιά και προσθέτει λάμψη σε βαμμένα, λευκά και γκρίζα.

Χαρακτηριστικά

  • Δε λαδώνει, δεν αφυδατώνει
  • Δε ρίχνει τον όγκο από το styling
  • Χωρίς parabens, θειικά, γλουτένη, crueltyfree και vegan

Οδηγίες Χρήσης

  • Μετά το styling εφαρμόστε το mystical απευθείας στα μαλλιά για άμεση λάμψη.
  • Για πλούσια γυαλάδα χρησιμοποιήστε πιστολάκι

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βαθμός Κρατήματος
Ελαφρύ Κράτημα
Non-aerosol
Όχι
Αποτέλεσμα
Λάμψη
Είδος προϊόντος
Λακ
Σύνθεση
Parabens Free, Vegan, Cruelty-free, Sulfate Free
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
162 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Δεν κολλάει τα μαλλιά
  • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
  • Διάρκεια
  • Δεν θα το αγόραζα ξανά
  • Κράτημα
  • Mary0897
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στεναχωριέμαι απίστευτα γι'αυτή την αγορά, πραγματικά πεταμένα λεφτά. Το δοκίμασα με κάθε τρόπo και το αποτελέσμα ,ό,τι ευκαιρία και αν του έδωσα, ήταν απογοητευτικό! Καμία σχέση με τα βιντεάκια που προμοτάρονται που δείχνουν το "τέλειο" αποτέλεσμα.

    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Κολλάει τα μαλλιά
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει φυσικό αποτέλεσμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Voula_1
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Xρειάζεται να εφαρμοστεί πριν στεγνώσουν τα μαλλιά σε νωπά μαλλιά δηλαδή παράλληλα αρχίζετε να κάνετε πιστολάκι βουρτσίζοντας. Όμως ούτε να εφαρμόσετε μετά το μπάνιο σε πολύ βρεγμένα μαλλιά έτσι καίγεται και η τρίχα.( Ενν: αν αρχίσουμε να στεγνώνουμε τα πολύ βρεγμένα μαλλιά κατευθείαν.. θέλει και το στέγνωμα τον τρόπο και το χρόνο του και ειδικά το πιστολάκι- φορμάρισμα). Ταμπονάρετε μαλακά με πετσέτα και μετά από λίγο εφαρμόστε από τα μήκη στις άκρες. (Μη βάζετε πάνω στη ρίζα, θα σας λαδώσει το τριχωτό) Είναι καλό προιόν , δε μπορώ να πω ότι είναι ανεπαρκές αλλά δεν είναι και τόσο wow!! Σίγουρα είναι overpriced αλλά χρειάζεται λίγη ποσότητα κ όχι καθημερινά δηλαδή όποτε μπαίνετε στη διαδικασία ισιώματος με πιστολάκι ή ισιωτική. πχ 1 φορά τη βδομάδα. Χρειάζεται να εφαρμόζεται σε νωπά μαλλιά. Δεν ενδείκνυται για φυσικό στέγνωμα ( natural air dry) όχι ότι θα γίνει κάτι αλλά δεν θα γίνει και τίποτα. Ενεργοποιείται με τη θερμότητα αλλά καλύτερα χρησιμοποιείστε το με πιστολάκι και όχι με ισιωτική. Αν εφαρμόσετε με την ισιωτική(ή ψαλίδι για μπούκλες) θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα. Όμως θεωρώ πως είναι για ειδικές περιστάσεις και όχι για συστηματική χρήση. Μακροπρόθεσμα με την ισιωτική καίγεται η τρίχα συν τοις άλλοις δεν έχει τόσο υψηλή θερμοπροστασία το προιόν με αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσετε ισιωτική να σας κάψει τις άκρες (η μασιά ξεπερνά τους 230οC οπότε να εφαρμόζεται έξτρα θερμοπροστασία π.χ η Redken έχει για υψηλές θερμοκρασίες leave in.
    Aν εφαρμόσετε σε μικρή απόσταση λίγο προιόν τούφα-τούφα με το πιστολάκι θα σας δώσει λάμψη και ωραίο χτένισμα. Mε το πιστολάκι και με φειδώ θεωρώ πως δίνει ένα ωραίο αποτέλεσμα για το χτένισμα που κάνετε κάθε εβδομάδα. Μπορείτε για φυσικές μπούκλες να βάλετε ρολά σε νωπά μαλλιά ώστε να εφαρμόσετε πάνω σε κάθε ρολό και να αρχίσετε να στεγνώνεται με το πιστολάκι. Στις μαυρομάλλες και τις ξανθές ίσως φαίνεται καλύτερα το glossy effect ιδίως σε βαμμένα μαλλιά με ανταύγιες σε σχέση με κοπέλες που έχουν καστανά μαλλιά.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xysasabbina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    30€ για πέταμα
    Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος , ψεκάζω πριν το ίσιωμα σε στεγνό μαζί μετά από το λούσιμο . Πέρα το ότι δεν έχω δει καμία διαφορα στην γυαλάδα έχω την αίσθηση ότι ψεκάζω στο μαλλί λάδι , ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνω λάθος , ας μας πει κάποιος τον τρόπο που το χρησιμοποεί και βλέπει αποτελέσματα. Στα υπέρ του μόνο έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Έχει σχετικά φυσικό αποτέλεσμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grMICRONgr
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η δουλεια του συγκεκριμενου ειναι να χρησιμοποιειτε κατα το ισιωμα και να δινει θερμοπροστασια και λαμψη στο μαλλι. Ενεργοποιειται με την θερμοτητα, οποτε το να ριξεις 29 ευρω υλικο στο μαλλι μετα το μπιστολακι για να λαμπει δεν θα κανει τρομερη δουλεια για τα λεφτα του, καλυτερα παρτε το αντιστοιχο της CHI ή της Keune που τα δοκιμασα και ειναι και πιο οικονομικα και κανουν και καλη δουλεια μετα το στεγνωμα ή ακομα καλυτερa παρτε εαν το βρειτε διαθεσιμο το αντιστοιχο της Redken που ειναι ισως και το καλυτερο στην αγορα γι αυτη την δουλεια αλλα κομματακι ακριβο. Ομως... και επιμενω ομως, εαν το βαλετε μια φορα πριν ισιωσετε τα μαλλια σας θα καταλαβετε για ποιο λογο πληρωνετε τοσα χρηματα για ενα τετοιο προιον, αξιζει και την τελευταια δεκαρα! Κανει απιστευτο μαλλι, ή οπως ειπε και καποια φιλη... μαλλι ινσταγκραμ!

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    • Κράτημα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δυστυχώς δεν δίνει την λάμψη που υπόσχεται συν ότι αφήνει μια ελαφριά αίσθηση λαδιού

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα το αγόραζα ξανά. Δεν προσφέρει καμία λάμψη στα μαλλιά. Τσάμπα λεφτά.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Διάρκεια
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Έχει σχετικά φυσικό αποτέλεσμα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Κράτημα
  • Στεναχωριέμαι απίστευτα γι'αυτή την αγορά, πραγματικά πεταμένα λεφτά. Το δοκίμασα με κάθε τρόπo και το αποτελέσμα ,ό,τι ευκαιρία και αν του έδωσα, ήταν απογοητευτικό! Καμία σχέση με τα βιντεάκια που προμοτάρονται που δείχνουν το "τέλειο" αποτέλεσμα.

    1
  • Xρειάζεται να εφαρμοστεί πριν στεγνώσουν τα μαλλιά σε νωπά μαλλιά δηλαδή παράλληλα αρχίζετε να κάνετε πιστολάκι βουρτσίζοντας. Όμως ούτε να εφαρμόσετε μετά το μπάνιο σε πολύ βρεγμένα μαλλιά έτσι καίγεται και η τρίχα.( Ενν: αν αρχίσουμε να στεγνώνουμε τα πολύ βρεγμένα μαλλιά κατευθείαν.. θέλει και το στέγνωμα τον τρόπο και το χρόνο του και ειδικά το πιστολάκι- φορμάρισμα). Ταμπονάρετε μαλακά με πετσέτα και μετά από λίγο εφαρμόστε από τα μήκη στις άκρες. (Μη βάζετε πάνω στη ρίζα, θα σας λαδώσει το τριχωτό) Είναι καλό προιόν , δε μπορώ να πω ότι είναι ανεπαρκές αλλά δεν είναι και τόσο wow!! Σίγουρα είναι overpriced αλλά χρειάζεται λίγη ποσότητα κ όχι καθημερινά δηλαδή όποτε μπαίνετε στη διαδικασία ισιώματος με πιστολάκι ή ισιωτική. πχ 1 φορά τη βδομάδα. Χρειάζεται να εφαρμόζεται σε νωπά μαλλιά. Δεν ενδείκνυται για φυσικό στέγνωμα ( natural air dry) όχι ότι θα γίνει κάτι αλλά δεν θα γίνει και τίποτα. Ενεργοποιείται με τη θερμότητα αλλά καλύτερα χρησιμοποιείστε το με πιστολάκι και όχι με ισιωτική. Αν εφαρμόσετε με την ισιωτική(ή ψαλίδι για μπούκλες) θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα. Όμως θεωρώ πως είναι για ειδικές περιστάσεις και όχι για συστηματική χρήση. Μακροπρόθεσμα με την ισιωτική καίγεται η τρίχα συν τοις άλλοις δεν έχει τόσο υψηλή θερμοπροστασία το προιόν με αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσετε ισιωτική να σας κάψει τις άκρες (η μασιά ξεπερνά τους 230οC οπότε να εφαρμόζεται έξτρα θερμοπροστασία π.χ η Redken έχει για υψηλές θερμοκρασίες leave in.
    Aν εφαρμόσετε σε μικρή απόσταση λίγο προιόν τούφα-τούφα με το πιστολάκι θα σας δώσει λάμψη και ωραίο χτένισμα. Mε το πιστολάκι και με φειδώ θεωρώ πως δίνει ένα ωραίο αποτέλεσμα για το χτένισμα που κάνετε κάθε εβδομάδα. Μπορείτε για φυσικές μπούκλες να βάλετε ρολά σε νωπά μαλλιά ώστε να εφαρμόσετε πάνω σε κάθε ρολό και να αρχίσετε να στεγνώνεται με το πιστολάκι. Στις μαυρομάλλες και τις ξανθές ίσως φαίνεται καλύτερα το glossy effect ιδίως σε βαμμένα μαλλιά με ανταύγιες σε σχέση με κοπέλες που έχουν καστανά μαλλιά.

    2
  • 30€ για πέταμα
    Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος , ψεκάζω πριν το ίσιωμα σε στεγνό μαζί μετά από το λούσιμο . Πέρα το ότι δεν έχω δει καμία διαφορα στην γυαλάδα έχω την αίσθηση ότι ψεκάζω στο μαλλί λάδι , ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνω λάθος , ας μας πει κάποιος τον τρόπο που το χρησιμοποεί και βλέπει αποτελέσματα. Στα υπέρ του μόνο έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    0
  • Η δουλεια του συγκεκριμενου ειναι να χρησιμοποιειτε κατα το ισιωμα και να δινει θερμοπροστασια και λαμψη στο μαλλι. Ενεργοποιειται με την θερμοτητα, οποτε το να ριξεις 29 ευρω υλικο στο μαλλι μετα το μπιστολακι για να λαμπει δεν θα κανει τρομερη δουλεια για τα λεφτα του, καλυτερα παρτε το αντιστοιχο της CHI ή της Keune που τα δοκιμασα και ειναι και πιο οικονομικα και κανουν και καλη δουλεια μετα το στεγνωμα ή ακομα καλυτερa παρτε εαν το βρειτε διαθεσιμο το αντιστοιχο της Redken που ειναι ισως και το καλυτερο στην αγορα γι αυτη την δουλεια αλλα κομματακι ακριβο. Ομως... και επιμενω ομως, εαν το βαλετε μια φορα πριν ισιωσετε τα μαλλια σας θα καταλαβετε για ποιο λογο πληρωνετε τοσα χρηματα για ενα τετοιο προιον, αξιζει και την τελευταια δεκαρα! Κανει απιστευτο μαλλι, ή οπως ειπε και καποια φιλη... μαλλι ινσταγκραμ!

    5
  • Δυστυχώς δεν δίνει την λάμψη που υπόσχεται συν ότι αφήνει μια ελαφριά αίσθηση λαδιού

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

124 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Color Wow Extra Mist-ical Shine είναι ελαφρύ spray για λάμψη, που κάνει ακόμη και τα αφυδατωμένα μαλλιά φαίνονται υγιή και λαμπερά. Δίνει ζωή σε ταλαιπωρημένα και κατεστραμμένα μαλλιά και προσθέτει λάμψη σε βαμμένα, λευκά και γκρίζα.

Χαρακτηριστικά

  • Δε λαδώνει, δεν αφυδατώνει
  • Δε ρίχνει τον όγκο από το styling
  • Χωρίς parabens, θειικά, γλουτένη, crueltyfree και vegan

Οδηγίες Χρήσης

  • Μετά το styling εφαρμόστε το mystical απευθείας στα μαλλιά για άμεση λάμψη.
  • Για πλούσια γυαλάδα χρησιμοποιήστε πιστολάκι

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Βαθμός Κρατήματος
Ελαφρύ Κράτημα
Non-aerosol
Όχι
Αποτέλεσμα
Λάμψη
Είδος προϊόντος
Λακ
Σύνθεση
Parabens Free, Vegan, Cruelty-free, Sulfate Free
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ποσότητα

Όγκος
162 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 2
  2. 1
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Δεν κολλάει τα μαλλιά
  • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
  • Διάρκεια
  • Δεν θα το αγόραζα ξανά
  • Κράτημα
  • Mary0897
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στεναχωριέμαι απίστευτα γι'αυτή την αγορά, πραγματικά πεταμένα λεφτά. Το δοκίμασα με κάθε τρόπo και το αποτελέσμα ,ό,τι ευκαιρία και αν του έδωσα, ήταν απογοητευτικό! Καμία σχέση με τα βιντεάκια που προμοτάρονται που δείχνουν το "τέλειο" αποτέλεσμα.

    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Κολλάει τα μαλλιά
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    • Δεν έχει φυσικό αποτέλεσμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Voula_1
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Xρειάζεται να εφαρμοστεί πριν στεγνώσουν τα μαλλιά σε νωπά μαλλιά δηλαδή παράλληλα αρχίζετε να κάνετε πιστολάκι βουρτσίζοντας. Όμως ούτε να εφαρμόσετε μετά το μπάνιο σε πολύ βρεγμένα μαλλιά έτσι καίγεται και η τρίχα.( Ενν: αν αρχίσουμε να στεγνώνουμε τα πολύ βρεγμένα μαλλιά κατευθείαν.. θέλει και το στέγνωμα τον τρόπο και το χρόνο του και ειδικά το πιστολάκι- φορμάρισμα). Ταμπονάρετε μαλακά με πετσέτα και μετά από λίγο εφαρμόστε από τα μήκη στις άκρες. (Μη βάζετε πάνω στη ρίζα, θα σας λαδώσει το τριχωτό) Είναι καλό προιόν , δε μπορώ να πω ότι είναι ανεπαρκές αλλά δεν είναι και τόσο wow!! Σίγουρα είναι overpriced αλλά χρειάζεται λίγη ποσότητα κ όχι καθημερινά δηλαδή όποτε μπαίνετε στη διαδικασία ισιώματος με πιστολάκι ή ισιωτική. πχ 1 φορά τη βδομάδα. Χρειάζεται να εφαρμόζεται σε νωπά μαλλιά. Δεν ενδείκνυται για φυσικό στέγνωμα ( natural air dry) όχι ότι θα γίνει κάτι αλλά δεν θα γίνει και τίποτα. Ενεργοποιείται με τη θερμότητα αλλά καλύτερα χρησιμοποιείστε το με πιστολάκι και όχι με ισιωτική. Αν εφαρμόσετε με την ισιωτική(ή ψαλίδι για μπούκλες) θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα. Όμως θεωρώ πως είναι για ειδικές περιστάσεις και όχι για συστηματική χρήση. Μακροπρόθεσμα με την ισιωτική καίγεται η τρίχα συν τοις άλλοις δεν έχει τόσο υψηλή θερμοπροστασία το προιόν με αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσετε ισιωτική να σας κάψει τις άκρες (η μασιά ξεπερνά τους 230οC οπότε να εφαρμόζεται έξτρα θερμοπροστασία π.χ η Redken έχει για υψηλές θερμοκρασίες leave in.
    Aν εφαρμόσετε σε μικρή απόσταση λίγο προιόν τούφα-τούφα με το πιστολάκι θα σας δώσει λάμψη και ωραίο χτένισμα. Mε το πιστολάκι και με φειδώ θεωρώ πως δίνει ένα ωραίο αποτέλεσμα για το χτένισμα που κάνετε κάθε εβδομάδα. Μπορείτε για φυσικές μπούκλες να βάλετε ρολά σε νωπά μαλλιά ώστε να εφαρμόσετε πάνω σε κάθε ρολό και να αρχίσετε να στεγνώνεται με το πιστολάκι. Στις μαυρομάλλες και τις ξανθές ίσως φαίνεται καλύτερα το glossy effect ιδίως σε βαμμένα μαλλιά με ανταύγιες σε σχέση με κοπέλες που έχουν καστανά μαλλιά.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Διάρκεια
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xysasabbina

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    30€ για πέταμα
    Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος , ψεκάζω πριν το ίσιωμα σε στεγνό μαζί μετά από το λούσιμο . Πέρα το ότι δεν έχω δει καμία διαφορα στην γυαλάδα έχω την αίσθηση ότι ψεκάζω στο μαλλί λάδι , ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνω λάθος , ας μας πει κάποιος τον τρόπο που το χρησιμοποεί και βλέπει αποτελέσματα. Στα υπέρ του μόνο έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Έχει σχετικά φυσικό αποτέλεσμα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • grMICRONgr
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η δουλεια του συγκεκριμενου ειναι να χρησιμοποιειτε κατα το ισιωμα και να δινει θερμοπροστασια και λαμψη στο μαλλι. Ενεργοποιειται με την θερμοτητα, οποτε το να ριξεις 29 ευρω υλικο στο μαλλι μετα το μπιστολακι για να λαμπει δεν θα κανει τρομερη δουλεια για τα λεφτα του, καλυτερα παρτε το αντιστοιχο της CHI ή της Keune που τα δοκιμασα και ειναι και πιο οικονομικα και κανουν και καλη δουλεια μετα το στεγνωμα ή ακομα καλυτερa παρτε εαν το βρειτε διαθεσιμο το αντιστοιχο της Redken που ειναι ισως και το καλυτερο στην αγορα γι αυτη την δουλεια αλλα κομματακι ακριβο. Ομως... και επιμενω ομως, εαν το βαλετε μια φορα πριν ισιωσετε τα μαλλια σας θα καταλαβετε για ποιο λογο πληρωνετε τοσα χρηματα για ενα τετοιο προιον, αξιζει και την τελευταια δεκαρα! Κανει απιστευτο μαλλι, ή οπως ειπε και καποια φιλη... μαλλι ινσταγκραμ!

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Διάρκεια
    • Κράτημα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δυστυχώς δεν δίνει την λάμψη που υπόσχεται συν ότι αφήνει μια ελαφριά αίσθηση λαδιού

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα το αγόραζα ξανά. Δεν προσφέρει καμία λάμψη στα μαλλιά. Τσάμπα λεφτά.

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Διάρκεια
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Έχει σχετικά φυσικό αποτέλεσμα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Κράτημα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Δεν κολλάει τα μαλλιά
    • Έχει φυσικό αποτέλεσμα
    • Άρωμα
    • Διάρκεια
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    • Κράτημα
  • Στεναχωριέμαι απίστευτα γι'αυτή την αγορά, πραγματικά πεταμένα λεφτά. Το δοκίμασα με κάθε τρόπo και το αποτελέσμα ,ό,τι ευκαιρία και αν του έδωσα, ήταν απογοητευτικό! Καμία σχέση με τα βιντεάκια που προμοτάρονται που δείχνουν το "τέλειο" αποτέλεσμα.

    1
  • Xρειάζεται να εφαρμοστεί πριν στεγνώσουν τα μαλλιά σε νωπά μαλλιά δηλαδή παράλληλα αρχίζετε να κάνετε πιστολάκι βουρτσίζοντας. Όμως ούτε να εφαρμόσετε μετά το μπάνιο σε πολύ βρεγμένα μαλλιά έτσι καίγεται και η τρίχα.( Ενν: αν αρχίσουμε να στεγνώνουμε τα πολύ βρεγμένα μαλλιά κατευθείαν.. θέλει και το στέγνωμα τον τρόπο και το χρόνο του και ειδικά το πιστολάκι- φορμάρισμα). Ταμπονάρετε μαλακά με πετσέτα και μετά από λίγο εφαρμόστε από τα μήκη στις άκρες. (Μη βάζετε πάνω στη ρίζα, θα σας λαδώσει το τριχωτό) Είναι καλό προιόν , δε μπορώ να πω ότι είναι ανεπαρκές αλλά δεν είναι και τόσο wow!! Σίγουρα είναι overpriced αλλά χρειάζεται λίγη ποσότητα κ όχι καθημερινά δηλαδή όποτε μπαίνετε στη διαδικασία ισιώματος με πιστολάκι ή ισιωτική. πχ 1 φορά τη βδομάδα. Χρειάζεται να εφαρμόζεται σε νωπά μαλλιά. Δεν ενδείκνυται για φυσικό στέγνωμα ( natural air dry) όχι ότι θα γίνει κάτι αλλά δεν θα γίνει και τίποτα. Ενεργοποιείται με τη θερμότητα αλλά καλύτερα χρησιμοποιείστε το με πιστολάκι και όχι με ισιωτική. Αν εφαρμόσετε με την ισιωτική(ή ψαλίδι για μπούκλες) θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα. Όμως θεωρώ πως είναι για ειδικές περιστάσεις και όχι για συστηματική χρήση. Μακροπρόθεσμα με την ισιωτική καίγεται η τρίχα συν τοις άλλοις δεν έχει τόσο υψηλή θερμοπροστασία το προιόν με αποτέλεσμα αν χρησιμοποιήσετε ισιωτική να σας κάψει τις άκρες (η μασιά ξεπερνά τους 230οC οπότε να εφαρμόζεται έξτρα θερμοπροστασία π.χ η Redken έχει για υψηλές θερμοκρασίες leave in.
    Aν εφαρμόσετε σε μικρή απόσταση λίγο προιόν τούφα-τούφα με το πιστολάκι θα σας δώσει λάμψη και ωραίο χτένισμα. Mε το πιστολάκι και με φειδώ θεωρώ πως δίνει ένα ωραίο αποτέλεσμα για το χτένισμα που κάνετε κάθε εβδομάδα. Μπορείτε για φυσικές μπούκλες να βάλετε ρολά σε νωπά μαλλιά ώστε να εφαρμόσετε πάνω σε κάθε ρολό και να αρχίσετε να στεγνώνεται με το πιστολάκι. Στις μαυρομάλλες και τις ξανθές ίσως φαίνεται καλύτερα το glossy effect ιδίως σε βαμμένα μαλλιά με ανταύγιες σε σχέση με κοπέλες που έχουν καστανά μαλλιά.

    2
  • 30€ για πέταμα
    Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος , ψεκάζω πριν το ίσιωμα σε στεγνό μαζί μετά από το λούσιμο . Πέρα το ότι δεν έχω δει καμία διαφορα στην γυαλάδα έχω την αίσθηση ότι ψεκάζω στο μαλλί λάδι , ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνω λάθος , ας μας πει κάποιος τον τρόπο που το χρησιμοποεί και βλέπει αποτελέσματα. Στα υπέρ του μόνο έχει πολύ ωραίο άρωμα.

    0
  • Η δουλεια του συγκεκριμενου ειναι να χρησιμοποιειτε κατα το ισιωμα και να δινει θερμοπροστασια και λαμψη στο μαλλι. Ενεργοποιειται με την θερμοτητα, οποτε το να ριξεις 29 ευρω υλικο στο μαλλι μετα το μπιστολακι για να λαμπει δεν θα κανει τρομερη δουλεια για τα λεφτα του, καλυτερα παρτε το αντιστοιχο της CHI ή της Keune που τα δοκιμασα και ειναι και πιο οικονομικα και κανουν και καλη δουλεια μετα το στεγνωμα ή ακομα καλυτερa παρτε εαν το βρειτε διαθεσιμο το αντιστοιχο της Redken που ειναι ισως και το καλυτερο στην αγορα γι αυτη την δουλεια αλλα κομματακι ακριβο. Ομως... και επιμενω ομως, εαν το βαλετε μια φορα πριν ισιωσετε τα μαλλια σας θα καταλαβετε για ποιο λογο πληρωνετε τοσα χρηματα για ενα τετοιο προιον, αξιζει και την τελευταια δεκαρα! Κανει απιστευτο μαλλι, ή οπως ειπε και καποια φιλη... μαλλι ινσταγκραμ!

    5
  • Δυστυχώς δεν δίνει την λάμψη που υπόσχεται συν ότι αφήνει μια ελαφριά αίσθηση λαδιού

    0
  • Δες τα όλα
29,00 €
5,00 €   μεταφορικά