20/12/20
Στα 199 ευρώ είναι πια πολύ ακριβή. Για κάτω από 160 έγραψα πιο κάτω τι πιστεύω.
-------------------------
Δεν την χρησιμοποιώ πολλές μέρες αλλά θα γράψω αρχικές εντυπώσεις.
Σαν smart θα σας πούνε άλλοι αν αξίζει (αλλά και να μην αξίζει σ΄αυτόν τον τομέα αυτό δεν καταδικάζει όλη την συσκευή και δεν είναι και για 1 αστεράκι που έβαλε κάποιος άλλος αγοραστής - επίσης θεωρώ υπερβολικό αυτό που έγραψε κάποιος άλλος αγοραστής ότι θα έπρεπε να κοστίζει 100 ευρώ, γιατί πάνω από 100 ευρώ κάνει η FL32107 που είναι για τα μπάζα μπροστά στην συγκεκριμένη (εκτός του ήχου, που είναι πολύ καλός και γεμάτος στην FL32107), και συγνώμη για την φρασεολογία αλλά θέλω να τονίσω τη διαφορά τους).
Γενικά, κατ' αρχήν, η tv έπαιζε με πολύ διαφορετικά χρώματα εκεί που την είδα, για ποιό λόγο δεν ξέρω.
Τα menu της σε μπερδεύουν λίγο στην αρχή αλλά τα συνηθίζεις.
Η εικόνα της είναι φωτεινή, ζωντανή, δυναμική και τρισδιάστατη, έχει μεγάλη καθαρότητα και ακρίβεια στα HD κανάλια και απλά αξιοπρεπές upscale στα SD (δηλ. εκεί μην περιμένεις καθαρότητα και λεπτομέρεια).
Το menu της για την εικόνα δίνει πολλές δυνατότητες δηλ. και θερμοκρασία οθόνης χρήστη (εκτός των τυποποιημένων ψυχρό, κανονικό, θερμό) και χρώμα δέρματος και μπάρα απόχρωσης προς το κόκκινο ή το πράσινο. Εγώ για να αποσπάσω πιό γλυκειά εικόνα χωρίς ωχρότητες και έντονες πρασινίλες έβαλα την θερμοκρασία οθόνης χρήστη βαθειά στο ψυχρό (αρκετά κοντά στο τέρμα), αποφάσισα και για το χρώμα δέρματος και για την θέση στην μπάρα απόχρωσης και έτσι έφτιαξα μια πραγματικά πολύ καλή εικόνα, αλλά κάνοντας αυτά (βασικά με την θερμοκρασία οθόνης), η δυνατότητα ρύθμισης της έντασης χρώματος δεν ήταν αρκετή όσο θα έπρεπε (θα πω οριακά επαρκής για να δείξει αξιοπρεπώς (ή μάλλον αρκετά καλά, θα έλεγα) το χρώμα δέρματος, αλλά ακριβώς στο τέρμα της κλίμακας ρύθμισης (100) - βέβαια, αν δεν πάει κανείς τόσο στο ψυχρό, είναι σαφώς πιό επαρκής η ρύθμιση που σου δίνεται, αν και οπωσδήποτε θα έπρεπε να είναι γενικά περισσότερη).
Ο ήχος της είναι αξιοπρεπέστατος και επαρκέστατος, κανένα απολύτως πρόβλημα, και για την τιμή της, αφού το σκέφτηκα, αποφάσισα να τον βάλω στην top κατηγοριοποίηση γι' αυτήν την κατηγορία τιμής, απλώς έχω ακούσει και πραγματικά πάρα πολύ καλό ήχο σε 32άρα (σε πολύ ψηλότερη τιμή βέβαια).
Η γωνία θέασης ήταν έκπληξη για μένα, δεν την περίμενα τόσο καλή και είναι ένα πολύ δυνατό σημείο της.
Και ένα τελευταίο, σαν media player (που ασχολήθηκα ελάχιστα) την θεωρώ λίγο... έκπληξη, γιατί έχει καλή ρύθμιση μεγέθους υποτίτλων, με τοποθέτηση κάτω ή πάνω, και το καλύτερο, τα γράμματα έχουν ένα σκούρο περίγραμμα που κάνει τους υποτίτλους να φαίνονται πεντακάθαρα ακόμα και σε άσπρο φόντο δηλ. είναι οι πιο ευδιάκριτοι που έχω δει μέχρι τώρα (πράγμα που πρέπει να το ξαναδώ και να το σιγουρέψω, γιατί είναι κάτι που δεν περίμενα και με αιφνιδίασε). Δεν το έψαξα τόσο να δω αν οι υπότιτλοι έχουν και χρονική μετατόπιση, αλλά αν είχαν μάλλον θα το είχα δει (θα το ξανακοιτάξω πάντως).
Πόσο αξιόπιστη είναι... ο χρόνος θα το δείξει.
Δεν μου άρεσε και πολύ το ότι άλλη εικόνα είδα στο μαγαζί και άλλη στο σπίτι (σαν να ήταν άλλη τηλεόραση), αλλά εγώ, γι΄αυτήν την τηλεόραση, έτσι όπως μου προέκυψε τελικά, ακόμα και χωρίς να ήταν smart, κάτω από 4 αστεράκια δεν μπορώ να δώσω.
Τα αξίζει τα λεφτά της και στα 158 ευρώ αλλά και πολύ περισσότερο όταν μειώθηκε η τιμή της στα 139, στο τέλος των εκπτώσεων, σε γνωστό κατάστημα.
Το μόνο κακό είναι ότι η αγορά στις 32 ίντσες είναι γεμάτη από φθηνές και πάμφθηνες τηλεοράσεις και μάλιστα φθηνές επώνυμες παλιότερα μοντέλα.
Σ. Δ.