Αερόθερμα

Handy Heater Mini Κεραμικό Αερόθερμο Δωματίου Τοίχου 400W Κωδικός: 52198

  • Περιστρεφόμενη πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών έως 180ο.
  • Αθόρυβη λειτουργία.
  • Διαθέτει ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας, ρυθμιζόμενη από 15 έως 32 βαθμούς Κελσίου και προγραμματιζόμενο χρονοδιακόπτη δώδεκα...
  • Περιστρεφόμενη πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών έως 180ο.
  • Αθόρυβη λειτουργία.
  • Διαθέτει ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας, ρυθμιζόμενη από 15 έως 32 βαθμούς Κελσίου και προγραμματιζόμενο χρονοδιακόπτη δώδεκα ωρών με αυτόματη λειτουργία σβησίματος.
  • Το κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας εξωτερικό περίβλημα, προστατεύει το κεραμικό θερμαντικό στοιχείο στο εσωτερικό...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
9 60
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από ACPstore 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Περιστρεφόμενη πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών έως 180ο.
  • Αθόρυβη λειτουργία.
  • Διαθέτει ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας, ρυθμιζόμενη από 15 έως 32 βαθμούς Κελσίου και προγραμματιζόμενο χρονοδιακόπτη δώδεκα ωρών με αυτόματη λειτουργία σβησίματος.
  • Το κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας εξωτερικό περίβλημα, προστατεύει το κεραμικό θερμαντικό στοιχείο στο εσωτερικό από υπερθέρμανση.
  • Καλύπτει χώρους μέχρι 13 τ.μ.
  • Ισχύς: 400W

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
52198

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
400 W
Είδος
Δωματίου
Βαθμίδες Θέρμανσης
1

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Όχι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Όχι
Κεραμικό
Ναι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Όχι
Τοίχου
Ναι

Διαστάσεις

Ύψος
16 cm
Πλάτος
10 cm
Βάθος
9 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (60)

Αξιολογήσεις

  1. 23
  2. 16
  3. 7
  4. 3
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Aspasia_Tsakiridou
4
13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το συγκεκριμένο αερόθερμο ανταποκρίνεται σε όσα υπόσχεται, αλλά σε απαιτήσεις λογικές (μικρός και κλειστός χώρος, π.χ. μικρή κουζίνα).
Επειδή το προϊόν θερμαίνεται πολύ εξωτερικά όταν λειτουργεί, χρειάζεται προσοχή κατά την απομάκρυνσή του από την πρίζα, καθώς και προφύλαξη των μικρών παιδιών.
Το εγχειρίδιο της συσκευασίας είναι γραμμένο μόνο στην αγγλική γλώσσα. Ηλεκτρονικό manual υπάρχει στην ιστοσελίδα https://manuals.plus/vtech/vtech-handy-heater-manual.

  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

κεσκινιδης γιωργος
2
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σαν μηχάνημα των 9 ευρώ και 400w, είναι ok, αλλά το μικρο τηλεχειριστήριο που το συνοδεύει είναι διακοσμητικό. Δεν δουλεύει ούτε μετά από τοποθέτηση καινούριας μπαταρίας (έχει δικιά του μέσα). Ο θερμοστάτης του φυσικά δεν δουλεύει, είτε στους 15, είτε στους 32 βαθμούς το βάλεις, δεν έχει καμία σημασία, δεν σταματάει ποτέ. Τουλάχιστον δουλεύει (για πόσο ακόμα;)....

  • Αθόρυβο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.kolyvas.9
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω 20 ττρ το αφήνω το ανοιχτό και μετά από μία ωρίτσα συντηρεί το χώρο σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργεί έξυπνα τραβάει τον αέρα από κάτω με ανεμιστηράκι και του περνάει στην αντίσταση δίνοντας καλή θερμοκρασία απλά επειδή είναι λίγα watt θέλει το χρόνο του τέλειο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixalismpe
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι,400 βαττ, (ένα που είχα πάρει από σούπερ μάρκετ είναι 600 βαττ) έχει μικρή και μεγάλη σκάλα αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας..... ρε έχει και τηλεκοντρόλ.....(στη δεύτερη παραγγελία δεν μου έστειλαν με τηλεκοντρόλ,θα επικοινωνήσουμε μαζί τους), είμαι ευχαριστημένος Πάντος

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasba
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κανει ακριβως αυτο που λεει και περιγραφουν οι προδιαγραφες του. ζεσταινει πλύ μικρούς χώρους έως 10m2, λογικό εάν σκεφτείς οτι ειναι 400watt. Στα θετικά βαζω το ότι μπαινει στην πρίζα και μενει στον τοιχο δεν πιανει χώρο και δεν μπλέκεται στα πόδια σου. ειναι μικρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myra Mariolopoulou
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανα την αγορά για να καλύψω έναν πολύ πολύ μικρό χώρο(κάτω από το γραφείο για να ζεσταίνω τα πόδια μου) Δυστυχώς όμως δεν μπορούσε να καλύψει ούτε αυτόν τον μικρό χώρο. Το κοντρολάκι σταμάτησε να λειτουργεί από την 2η μέρα. Γενικά δε με κάλυψε καθόλου. Αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Το μόνο θετικό είναι ότι είναι πανφτηνο λαλά και πάλι δεν αξίζει ούτε αυτα τα 7-8 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivian_Palmantoura
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μηχανηματακι δουλεύει τέλεια και με το παραπάνω.

    ένα μήνα το έχω διαφορά στο ρεύμα δεν έχω δει.
    .ο χρονοδιακόπτης δουλεύει μια χαρά και το τηλεχειριστήριο.

    για μικρούς χώρους κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά .

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • freris
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά καλό. Το έχω σε μπάνιο 2μ Χ 1.80μ και ζεσταίνει αρκετά καλά. Πότε πότε κάνει λίγο θόρυβο αλλά αν το κουνήσω λίγο σταματά. Το μειονέκτημα του είναι ότι δεν έχει μνήμη να κρατά την θερμοκρασία και την ταχύτητα και θέλει κάθε φορά ρύθμιση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΝΤΟΝΙΟS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μικρό αερόθερμο ρευματοδότη 400w.
    Βγάζει αρκετή ζέστη, ανάλογη τον 400w που είναι. Τα Μικρά δωμάτια τα ζεσταίνει, στα μεγάλα "κόβει" το κρύο, εξαρτάται βέβαια και από την μόνωση και τις απώλειες που έχει το δωμάτιο. Ποιοτική κατασκευή φαίνεται. Ελπίζω να αντέξει στο χρόνο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΓΡΙΜΑΣ
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο είναι για να ζεστάνεις λιγάκι τα χέρια σου. Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που διαφημίζουν. Από την πρώτη χρήση το πετάξαμε γιατί πληρώνεις ρεύμα χωρίς αντίκρισμα. Τραγωδία το εργαλείο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Katsiapi
    1
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το βάλαμε στην κρεβατοκάμαρα που είναι 20τμ, το είχαμε αναμμενο 6 ώρες και δεν ζέστανε καθόλου. Το πετάξαμε μετά από μία εβδομάδα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Psomas!!
    4
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 5 τετραγωνικά κάνει δουλειά,άντε λίγο παραπάνω και γενικά για μικρούς χώρους. Ή συγκεκριμένα σημεία όπως πόδια. Σοβαρά δλδ τώρα με 400 w , ισχύ τι περιμένετε να ζεστάνεις ένα δωμάτιο 15- 20 τμ ;
    εγώ το πήρα για χώρο 5 τετραγωνικά και εναι άψογο. Δ ν ήθελα να χαλάω ρεύμα με σόμπα η πετρέλαιο
    Κάτι ακόμα για την φίλη Νατάσα. 2 πιστολακια μαλιων,καλά,είναι κοντά στα ίδια απόδοση - έργο - ,watt , whatever αν όπως το προϊόν που λέμε

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANTONIS_GATSOUNIAS
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για γραφείο είναι μπόμπα αν κ κάνει λίγο θόρυβο αλλά για τα ποδάρια μια χαρά το βρήκα!!!
    Ζεστούλα κ καφεδούλι αλάνια μου καλό μήνα!!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tpanos00
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του μια χαρά δουλειά κάνει.

    Για 12 τ.μ. δωμάτιο μπορεί να το ζεστάνει στους 19 βαθμούς από 15 σε 2 ώρες περίπου. Με κλειστή πόρτα.
    Εκεί που βλέπει (αερόθερμο) το θερμόμετρο γράφει 22 βαθμούς σε μισή ώρα από απόσταση 1,5 μέτρο. Με ανοιχτή και κλειστή πόρτα.

    Για ένα μικρό γραφείο και το βάλεις δίπλα σου είναι καλό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papargiriou_Basilis
    1
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε δωμάτιο 10τμ δεν μπόρεσε να ζεστάνει ούτε τα 2τμ ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει. Ευτυχώς που δεν πέταξα παραπάνω λεφτά. 9 ευρώ με τα μεταφορικά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex Costa
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι υποσχεται το κανει . προσωπικα το χρησιμοποιησα σε πολυ μικρο χωρο, 5 τετραγωνικων και ζεστανε αμεσως.
    VFMκαι παραπανω.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ___necromancerjjj___
    5
    19 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εδω η αξιολόγηση η σωστη. Αυτο το πραγματακι ειναι μικρο αλλα μην ξεχναμε καιει 400w υην ωρα, δηλαδη. Εγω το εβαζα πχ 10 ωρες την μερα εκεγα γυρο στα 50 λεπτα ρευμα. Αλλα, για το δωματιο μου ειναι οκ. Καμια 20αρια τετραγωνικα ζεσταινει. Το κολπο ειναι να το αφηνεις να λειτουργει και οχι να το αναβοσβηνεις με αποτελεσμα να μην συντηρηθεί η θερμοκρασία. Οποτε αμα το θες και παρτο, αλλα. Χρησημοποιησε το σωστα. Ουτε air conditioner ειναι ουτε κανα supreme αεροθερμο. Ενα μικρο αεροθερμακι ειναι το καημενο, για μικρο χωρο.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouris_ioannis
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ο θερμοστάτης δεν δουλευει εξαρχής με αποτέλεσμα να υπερθερμενετε όλη η συσκευή. αν δεν ήμουν από πάνω να το παρακολουθώ μπορεί και να είχε πάρει φωτιά και να είχε καει όλο το σπίτι.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zan_Gianniotis
    1
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 αστέρι και πολύ είναι, αγόρασα δύο να ζεσταίνουν τα πόδια μου στο γραφείο, το πρώτο χάλασε την ίδια μέρα το άλλο κράτησε μια βδομάδα!! 9 ευρο που το έχουν δεν είναι κάτι οκ, αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν πεταμένα λεφτά! σίγουρα μπορείτε να βρείτε κάτι καλύτερο, απλά προσπεραστε το!

    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasoula_Kontaksi
    5
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει δεν είναι για να ζεστάνει ολόκληρο το δωμάτιο αλλά εμένα που το εβαλα σε μια πρίζα διπλα στο γραφείο μου με ζεσταίνει μια χαρά. Ζεστό και αθόρυβο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ρύθμιση θερμοκρασίας δεν δουλεύει σε όλα αυτού του τύπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ μικρό χώρο όπως μια τουαλέτα, ένα μικρό μπάνιο, θα κάνει δουλειά.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη αγορά το δουλεύω σε τροχόσπιτο πολύ καλή το μόνο που κάνει θόρυβο ο ανεμιστήρας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μικρούς χώρους είναι ιδανικό

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ βολικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τι να περιμένεις από 400 w..Aνυπαρκτο!

    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για χρήση σε μικρό υπνοδωμάτιο. Ζεσταίνει αρκετά καλά αλλά θέλει τον χρόνο του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αδύναμο Πεταμένα λεφτά

    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μικρό και πολύ καλό το προτείνω

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ζεσταινει καθολου. Ειναι για γελια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του και τη ζέστη που βγάζει κάτω στα πόδια, είναι ότι καλύτερο. Μικρό και φορητό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω 20 ττρ το αφήνω το ανοιχτό και μετά από μία ωρίτσα συντηρεί το χώρο σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργεί έξυπνα τραβάει τον αέρα από κάτω με ανεμιστηράκι και του περνάει στην αντίσταση δίνοντας καλή θερμοκρασία απλά επειδή είναι λίγα watt θέλει το χρόνο του τέλειο

    1
  • Καλό είναι,400 βαττ, (ένα που είχα πάρει από σούπερ μάρκετ είναι 600 βαττ) έχει μικρή και μεγάλη σκάλα αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας..... ρε έχει και τηλεκοντρόλ.....(στη δεύτερη παραγγελία δεν μου έστειλαν με τηλεκοντρόλ,θα επικοινωνήσουμε μαζί τους), είμαι ευχαριστημένος Πάντος

    1
  • κανει ακριβως αυτο που λεει και περιγραφουν οι προδιαγραφες του. ζεσταινει πλύ μικρούς χώρους έως 10m2, λογικό εάν σκεφτείς οτι ειναι 400watt. Στα θετικά βαζω το ότι μπαινει στην πρίζα και μενει στον τοιχο δεν πιανει χώρο και δεν μπλέκεται στα πόδια σου. ειναι μικρό

    4
  • Έκανα την αγορά για να καλύψω έναν πολύ πολύ μικρό χώρο(κάτω από το γραφείο για να ζεσταίνω τα πόδια μου) Δυστυχώς όμως δεν μπορούσε να καλύψει ούτε αυτόν τον μικρό χώρο. Το κοντρολάκι σταμάτησε να λειτουργεί από την 2η μέρα. Γενικά δε με κάλυψε καθόλου. Αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Το μόνο θετικό είναι ότι είναι πανφτηνο λαλά και πάλι δεν αξίζει ούτε αυτα τα 7-8 ευρώ.

    3
  • το μηχανηματακι δουλεύει τέλεια και με το παραπάνω.

    ένα μήνα το έχω διαφορά στο ρεύμα δεν έχω δει.
    .ο χρονοδιακόπτης δουλεύει μια χαρά και το τηλεχειριστήριο.

    για μικρούς χώρους κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά .

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

630 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Casper_Vasia_Vaggeli

Θέλει μπριζα με ρεύμα....
Σαν χώρο όμως έναν χώρο ίσα με το αμάξι θα τον ζεστάνει

Δες όλες τις ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Περιστρεφόμενη πρίζα ευρωπαϊκών προδιαγραφών έως 180ο.
  • Αθόρυβη λειτουργία.
  • Διαθέτει ψηφιακή ένδειξη της θερμοκρασίας, ρυθμιζόμενη από 15 έως 32 βαθμούς Κελσίου και προγραμματιζόμενο χρονοδιακόπτη δώδεκα ωρών με αυτόματη λειτουργία σβησίματος.
  • Το κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας εξωτερικό περίβλημα, προστατεύει το κεραμικό θερμαντικό στοιχείο στο εσωτερικό από υπερθέρμανση.
  • Καλύπτει χώρους μέχρι 13 τ.μ.
  • Ισχύς: 400W

Κατασκευαστής

OEM
Κωδικός Προϊόντος
52198

Κύρια Χαρακτηριστικά

Ισχύς
400 W
Είδος
Δωματίου
Βαθμίδες Θέρμανσης
1

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Θερμοστάτης
Όχι
Λειτουργία Ανεμιστήρα
Όχι
Κεραμικό
Ναι
Κρεμάστρα Πετσέτας
Όχι
Περιστρεφόμενη Βάση
Όχι
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Χρονοδιακόπτης
Όχι

Τοποθέτηση

Δαπέδου
Όχι
Τοίχου
Ναι

Διαστάσεις

Ύψος
16 cm
Πλάτος
10 cm
Βάθος
9 cm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (60)

  1. 23
  2. 16
  3. 7
  4. 3
  5. 11
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Μέτριος θόρυβος
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Aspasia_Tsakiridou
4
13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Το συγκεκριμένο αερόθερμο ανταποκρίνεται σε όσα υπόσχεται, αλλά σε απαιτήσεις λογικές (μικρός και κλειστός χώρος, π.χ. μικρή κουζίνα).
Επειδή το προϊόν θερμαίνεται πολύ εξωτερικά όταν λειτουργεί, χρειάζεται προσοχή κατά την απομάκρυνσή του από την πρίζα, καθώς και προφύλαξη των μικρών παιδιών.
Το εγχειρίδιο της συσκευασίας είναι γραμμένο μόνο στην αγγλική γλώσσα. Ηλεκτρονικό manual υπάρχει στην ιστοσελίδα https://manuals.plus/vtech/vtech-handy-heater-manual.

  • Ταχύτητα θέρμανσης
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Μέτριος θόρυβος
Σου φάνηκε χρήσιμη;

κεσκινιδης γιωργος
2
5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σαν μηχάνημα των 9 ευρώ και 400w, είναι ok, αλλά το μικρο τηλεχειριστήριο που το συνοδεύει είναι διακοσμητικό. Δεν δουλεύει ούτε μετά από τοποθέτηση καινούριας μπαταρίας (έχει δικιά του μέσα). Ο θερμοστάτης του φυσικά δεν δουλεύει, είτε στους 15, είτε στους 32 βαθμούς το βάλεις, δεν έχει καμία σημασία, δεν σταματάει ποτέ. Τουλάχιστον δουλεύει (για πόσο ακόμα;)....

  • Αθόρυβο
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Απόδοση θέρμανσης
  • Ταχύτητα θέρμανσης
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgos.kolyvas.9
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω 20 ττρ το αφήνω το ανοιχτό και μετά από μία ωρίτσα συντηρεί το χώρο σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργεί έξυπνα τραβάει τον αέρα από κάτω με ανεμιστηράκι και του περνάει στην αντίσταση δίνοντας καλή θερμοκρασία απλά επειδή είναι λίγα watt θέλει το χρόνο του τέλειο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mixalismpe
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό είναι,400 βαττ, (ένα που είχα πάρει από σούπερ μάρκετ είναι 600 βαττ) έχει μικρή και μεγάλη σκάλα αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας..... ρε έχει και τηλεκοντρόλ.....(στη δεύτερη παραγγελία δεν μου έστειλαν με τηλεκοντρόλ,θα επικοινωνήσουμε μαζί τους), είμαι ευχαριστημένος Πάντος

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • andreasba
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    κανει ακριβως αυτο που λεει και περιγραφουν οι προδιαγραφες του. ζεσταινει πλύ μικρούς χώρους έως 10m2, λογικό εάν σκεφτείς οτι ειναι 400watt. Στα θετικά βαζω το ότι μπαινει στην πρίζα και μενει στον τοιχο δεν πιανει χώρο και δεν μπλέκεται στα πόδια σου. ειναι μικρό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Myra Mariolopoulou
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έκανα την αγορά για να καλύψω έναν πολύ πολύ μικρό χώρο(κάτω από το γραφείο για να ζεσταίνω τα πόδια μου) Δυστυχώς όμως δεν μπορούσε να καλύψει ούτε αυτόν τον μικρό χώρο. Το κοντρολάκι σταμάτησε να λειτουργεί από την 2η μέρα. Γενικά δε με κάλυψε καθόλου. Αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Το μόνο θετικό είναι ότι είναι πανφτηνο λαλά και πάλι δεν αξίζει ούτε αυτα τα 7-8 ευρώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivian_Palmantoura
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    το μηχανηματακι δουλεύει τέλεια και με το παραπάνω.

    ένα μήνα το έχω διαφορά στο ρεύμα δεν έχω δει.
    .ο χρονοδιακόπτης δουλεύει μια χαρά και το τηλεχειριστήριο.

    για μικρούς χώρους κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά .

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • freris
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι αρκετά καλό. Το έχω σε μπάνιο 2μ Χ 1.80μ και ζεσταίνει αρκετά καλά. Πότε πότε κάνει λίγο θόρυβο αλλά αν το κουνήσω λίγο σταματά. Το μειονέκτημα του είναι ότι δεν έχει μνήμη να κρατά την θερμοκρασία και την ταχύτητα και θέλει κάθε φορά ρύθμιση.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΑΝΤΟΝΙΟS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μικρό αερόθερμο ρευματοδότη 400w.
    Βγάζει αρκετή ζέστη, ανάλογη τον 400w που είναι. Τα Μικρά δωμάτια τα ζεσταίνει, στα μεγάλα "κόβει" το κρύο, εξαρτάται βέβαια και από την μόνωση και τις απώλειες που έχει το δωμάτιο. Ποιοτική κατασκευή φαίνεται. Ελπίζω να αντέξει στο χρόνο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΓΡΙΜΑΣ
    1
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο είναι για να ζεστάνεις λιγάκι τα χέρια σου. Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που διαφημίζουν. Από την πρώτη χρήση το πετάξαμε γιατί πληρώνεις ρεύμα χωρίς αντίκρισμα. Τραγωδία το εργαλείο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lina_Katsiapi
    1
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Το βάλαμε στην κρεβατοκάμαρα που είναι 20τμ, το είχαμε αναμμενο 6 ώρες και δεν ζέστανε καθόλου. Το πετάξαμε μετά από μία εβδομάδα.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Psomas!!
    4
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για 5 τετραγωνικά κάνει δουλειά,άντε λίγο παραπάνω και γενικά για μικρούς χώρους. Ή συγκεκριμένα σημεία όπως πόδια. Σοβαρά δλδ τώρα με 400 w , ισχύ τι περιμένετε να ζεστάνεις ένα δωμάτιο 15- 20 τμ ;
    εγώ το πήρα για χώρο 5 τετραγωνικά και εναι άψογο. Δ ν ήθελα να χαλάω ρεύμα με σόμπα η πετρέλαιο
    Κάτι ακόμα για την φίλη Νατάσα. 2 πιστολακια μαλιων,καλά,είναι κοντά στα ίδια απόδοση - έργο - ,watt , whatever αν όπως το προϊόν που λέμε

    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ANTONIS_GATSOUNIAS
    3
    10 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για γραφείο είναι μπόμπα αν κ κάνει λίγο θόρυβο αλλά για τα ποδάρια μια χαρά το βρήκα!!!
    Ζεστούλα κ καφεδούλι αλάνια μου καλό μήνα!!!!

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tpanos00
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του μια χαρά δουλειά κάνει.

    Για 12 τ.μ. δωμάτιο μπορεί να το ζεστάνει στους 19 βαθμούς από 15 σε 2 ώρες περίπου. Με κλειστή πόρτα.
    Εκεί που βλέπει (αερόθερμο) το θερμόμετρο γράφει 22 βαθμούς σε μισή ώρα από απόσταση 1,5 μέτρο. Με ανοιχτή και κλειστή πόρτα.

    Για ένα μικρό γραφείο και το βάλεις δίπλα σου είναι καλό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papargiriou_Basilis
    1
    7 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε δωμάτιο 10τμ δεν μπόρεσε να ζεστάνει ούτε τα 2τμ ούτε ένα αστέρι δεν αξίζει. Ευτυχώς που δεν πέταξα παραπάνω λεφτά. 9 ευρώ με τα μεταφορικά

    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex Costa
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    οτι υποσχεται το κανει . προσωπικα το χρησιμοποιησα σε πολυ μικρο χωρο, 5 τετραγωνικων και ζεστανε αμεσως.
    VFMκαι παραπανω.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ___necromancerjjj___
    5
    19 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εδω η αξιολόγηση η σωστη. Αυτο το πραγματακι ειναι μικρο αλλα μην ξεχναμε καιει 400w υην ωρα, δηλαδη. Εγω το εβαζα πχ 10 ωρες την μερα εκεγα γυρο στα 50 λεπτα ρευμα. Αλλα, για το δωματιο μου ειναι οκ. Καμια 20αρια τετραγωνικα ζεσταινει. Το κολπο ειναι να το αφηνεις να λειτουργει και οχι να το αναβοσβηνεις με αποτελεσμα να μην συντηρηθεί η θερμοκρασία. Οποτε αμα το θες και παρτο, αλλα. Χρησημοποιησε το σωστα. Ουτε air conditioner ειναι ουτε κανα supreme αεροθερμο. Ενα μικρο αεροθερμακι ειναι το καημενο, για μικρο χωρο.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouris_ioannis
    1
    12 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ο θερμοστάτης δεν δουλευει εξαρχής με αποτέλεσμα να υπερθερμενετε όλη η συσκευή. αν δεν ήμουν από πάνω να το παρακολουθώ μπορεί και να είχε πάρει φωτιά και να είχε καει όλο το σπίτι.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zan_Gianniotis
    1
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 αστέρι και πολύ είναι, αγόρασα δύο να ζεσταίνουν τα πόδια μου στο γραφείο, το πρώτο χάλασε την ίδια μέρα το άλλο κράτησε μια βδομάδα!! 9 ευρο που το έχουν δεν είναι κάτι οκ, αλλά όπως αποδείχτηκε ήταν πεταμένα λεφτά! σίγουρα μπορείτε να βρείτε κάτι καλύτερο, απλά προσπεραστε το!

    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasoula_Kontaksi
    5
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εντάξει δεν είναι για να ζεστάνει ολόκληρο το δωμάτιο αλλά εμένα που το εβαλα σε μια πρίζα διπλα στο γραφείο μου με ζεσταίνει μια χαρά. Ζεστό και αθόρυβο.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η ρύθμιση θερμοκρασίας δεν δουλεύει σε όλα αυτού του τύπου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για πολύ μικρό χώρο όπως μια τουαλέτα, ένα μικρό μπάνιο, θα κάνει δουλειά.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η καλύτερη αγορά το δουλεύω σε τροχόσπιτο πολύ καλή το μόνο που κάνει θόρυβο ο ανεμιστήρας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για μικρούς χώρους είναι ιδανικό

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ βολικο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • τι να περιμένεις από 400 w..Aνυπαρκτο!

    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αγοράστηκε για χρήση σε μικρό υπνοδωμάτιο. Ζεσταίνει αρκετά καλά αλλά θέλει τον χρόνο του.

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ αδύναμο Πεταμένα λεφτά

    • Αθόρυβο
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μικρό και πολύ καλό το προτείνω

    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν ζεσταινει καθολου. Ειναι για γελια.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του και τη ζέστη που βγάζει κάτω στα πόδια, είναι ότι καλύτερο. Μικρό και φορητό.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Απόδοση θέρμανσης
    • Ταχύτητα θέρμανσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Έχω 20 ττρ το αφήνω το ανοιχτό και μετά από μία ωρίτσα συντηρεί το χώρο σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργεί έξυπνα τραβάει τον αέρα από κάτω με ανεμιστηράκι και του περνάει στην αντίσταση δίνοντας καλή θερμοκρασία απλά επειδή είναι λίγα watt θέλει το χρόνο του τέλειο

    1
  • Καλό είναι,400 βαττ, (ένα που είχα πάρει από σούπερ μάρκετ είναι 600 βαττ) έχει μικρή και μεγάλη σκάλα αέρα με ρύθμιση θερμοκρασίας..... ρε έχει και τηλεκοντρόλ.....(στη δεύτερη παραγγελία δεν μου έστειλαν με τηλεκοντρόλ,θα επικοινωνήσουμε μαζί τους), είμαι ευχαριστημένος Πάντος

    1
  • κανει ακριβως αυτο που λεει και περιγραφουν οι προδιαγραφες του. ζεσταινει πλύ μικρούς χώρους έως 10m2, λογικό εάν σκεφτείς οτι ειναι 400watt. Στα θετικά βαζω το ότι μπαινει στην πρίζα και μενει στον τοιχο δεν πιανει χώρο και δεν μπλέκεται στα πόδια σου. ειναι μικρό

    4
  • Έκανα την αγορά για να καλύψω έναν πολύ πολύ μικρό χώρο(κάτω από το γραφείο για να ζεσταίνω τα πόδια μου) Δυστυχώς όμως δεν μπορούσε να καλύψει ούτε αυτόν τον μικρό χώρο. Το κοντρολάκι σταμάτησε να λειτουργεί από την 2η μέρα. Γενικά δε με κάλυψε καθόλου. Αναγκάστηκα να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Το μόνο θετικό είναι ότι είναι πανφτηνο λαλά και πάλι δεν αξίζει ούτε αυτα τα 7-8 ευρώ.

    3
  • το μηχανηματακι δουλεύει τέλεια και με το παραπάνω.

    ένα μήνα το έχω διαφορά στο ρεύμα δεν έχω δει.
    .ο χρονοδιακόπτης δουλεύει μια χαρά και το τηλεχειριστήριο.

    για μικρούς χώρους κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά .

    1
  • Δες τα όλα
9,60 €
5,00 €   μεταφορικά