Χρησιμοποιούσα για περίπου 5 χρόνια τσαντάκι μέσης και περίπου 20 χρόνια τσαντάκι ωμού υφασμάτινο της μισής αξίας από το συγκεκριμένο .
Θετικά :
1. Αρκετές θήκες … μια εξωτερική θήκη (εκεί που είναι το κινητό στην φωτό) , 3 εσωτερικές θήκες με φερμουάρ (στην τελευταία θήκη έχει και εσωτερικό φερμουάρ για αποθήκευση μικροαντικειμένων) και 1 οπίσθια εξωτερική θήκη με φερμουάρ
2. Τα φερμουάρ ανοίγουν πολύ ομαλά
3. Απίστευτη υφή του δέρματος
4. Ποιοτική κατασκευή φερμουάρ και ιμάντα
5. Ικανοποιητικός μαγνήτης κλεισίματος (γενικά μην έχετε τρελές απαιτήσεις σε δύναμη από τους μαγνήτες από οποιαδήποτε τσάντα) … δεν ανοίγει με το παραμικρό όπως σε άλλες τσάντες
6. Έβαλα και χώρεσα άνετα … 2 κινητά, πορτοφόλι , χαρτομάντιλα , μωρομάντηλα, κλειδιά (μπρελόκ με 8 κλειδιά), μικρό αντισηπτικό , μπλοκ σημειώσεων περίπου στα 3/4 σε μέγεθος από ένα τετράδιο , μίνι φακό περίπου σαν 3 στύλο σε πάχος και χωράει αρκετά παραπάνω πράγματα … σίγουρα φορτιστές και λογικά μια θήκη με γυαλιά
Αρνητικά :
1. Θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο ύψος … για 2-3 πόντους δεν χωράει το IPAD
Ναι μεν έχει την διπλή περίπου τιμή από μια απλή υφασμάτινη τσάντα ώμου … η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι δικαιολογεί αυτό το κόστος . Την έχω μόλις 2-3 μέρες … ελπίζω και θεωρώ ότι θα μπορέσω να την κρατήσω για τουλάχιστον 4-5 χρόνια . Θα επανέλθω αν χρειαστεί να κάνω κάποια έξτρα ενημέρωση … ελπίζω μόνο για καλό …!!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!