Έχω αγοράσει πολλά ασύρματα τηλέφωνα, από διαφορετικές εταιρείες. Το ασύρματο τηλέφωνο Panasonic KX-TG2511 είναι άψογο από άποψη λειτουργίας / χρήσης, το καλύτερο που έχω αγοράσει. Το έχω 6 μήνες σε χρώμα μπλε. Ο ήχος, τα πλήκτρα, η ανοιχτή συνομιλία και η εμβέλεια δουλεύουν όλα μια χαρά. Η οθόνη έχει κανονικού μεγέθους γράμματα & αριθμούς (αλλά μάλλον δεν κάνει για ηλικιωμένους / πρεσβύωπες).
Στη λειτουργία ECO, με καθημερινή χρήση 2-3 ώρες, θέλει φόρτιση κάθε 10 ημέρες.
Αν θα έπρεπε να αναφέρω κάτι αρνητικό, το βιβλίο χρήσης (manual) είναι μόνο στα Ιταλικά (υπάρχει στο internet στα Ελληνικά) και το μενού του δεν είναι το ευκολότερο.
Συνέχεια σχολιασμού
Έχει κλείσει πλέον ένα χρόνο στην κατοχή μου και συνεχίζει να λειτουργεί απροβλημάτιστα!