Η αρχική μου εντύπωση ήταν άριστη. Πολύ ελαφριά και όμορφη θήκη.
Σύντομα όμως άρχισε να μου παρουσιάζει προβλήματα το τάμπλετ και το πήγα 3 φορές για σέρβις, μέσα στους 5 μήνες από την αγορά.
Το κυριότερο ήταν, πως ξαφνικά έσβηνε η οθόνη και έπρεπε να το κουνάω πάνω κάτω αρκετές φορές για να επανέλθει και πάλι ξανάσβηνε και ξανάνοιγε για αρκετή ώρα.
Στο service, όλες τις φορές, το είχα στείλει χωρίς τη θήκη. Το είχαν περάσει απ' όλα τα μηχανήματα και ποτέ δεν του είχαν βρει πρόβλημα.
Την τελευταία φορά, τους έστειλα και video, για να δουν ακριβώς τι παρουσιάζει. Είδαν πως είχα τη θήκη και μου είπαν πως για όλα φταίει η θήκη, επειδή είναι μαγνητική. Μετά από κάποια ώρα λειτουργίας, μαγνητίζει την οθόνη και αρχίζουν τα προβλήματα. Μου είπαν να μην την χρησιμοποιήσω ξανά.
Αν και είχα τις αμφιβολίες μου, πήρα μια άλλη, που δεν έχει καθόλου μαγνήτη και στις 35 μέρες που τη χρησιμοποιώ, δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα. Ελπίζω το ίδιο να ισχύει και για το μέλλον.
Δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση ο τύπος της οθόνης του τάμπλετ, που είναι super amoled, γιατί στο προηγούμενο τάμπλετ της samsung tab A 2016, που η θήκη μου είχε κάποιο μαγνήτη ( αλλά σε ένα μέρος και όχι σε δύο που έχει αυτή) δεν είχα πρόβλημα ή αν φταίει ο διπλός μαγνήτης.