- Φόρμουλα πλήρους θρεπτικού προφίλ που καλύπτει πλήρως τις ανάκες του σύγχρονου αθλητή.
- Αναμειγνύεται εύκολα με υπέροχη γεύση και κρεμώδης υφή.
- Κατάλληλο για χορτοφάγους.
Βοηθάει να χάσεις κιλά?με άσκηση πάντα εννοω
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Η υπέροχη γεύση του αγαπημένου γλυκίσματος Mars που συνδυάζει καραμέλα, πραγματική σοκολάτα γάλακτος και μαλακό νουγκάτ και προσφέρει 21g πρωτεΐνης ανά μερίδα σχεδιασμένο για άτομα...
Η υπέροχη γεύση του αγαπημένου γλυκίσματος Mars που συνδυάζει καραμέλα, πραγματική σοκολάτα γάλακτος και μαλακό νουγκάτ και προσφέρει 21g πρωτεΐνης ανά μερίδα σχεδιασμένο για άτομα με μέτρια έως έντονα προγράμματα προπόνησης.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί διαλύεται εύκολα.
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφήΗ υπέροχη γεύση του αγαπημένου γλυκίσματος Mars που συνδυάζει καραμέλα, πραγματική σοκολάτα γάλακτος και μαλακό νουγκάτ και προσφέρει 21g πρωτεΐνης ανά μερίδα σχεδιασμένο για άτομα με μέτρια έως έντονα προγράμματα προπόνησης.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί διαλύεται εύκολα.
1 μερίδα, περίπου 30g, αποδίδει κατά μέσο όρο:
Whey protein concentrate (milk), fat-reduced cocoa powder, whole milk powder, chicory root fibre, flavourings, refined coconut oil barley malt extract, thickeners (xanthan gum, guar gum), sweeteners (sucralose, acesulfame K)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Την έχω σαν δεύτερη πρωτεΐνη για να κάνω παγωτό με το Ninja Creami. Το αποτέλεσμα έχει πολύ καλύτερη σύσταση και πιο κρεμώδη υφή από ότι οι isolate hydrolized πρωτεΐνες, μιας και έχει 10% λιπαρά και 15% υδατάνθρακα. Την αναμιγνύω με 250γρ γάλα αμυγδάλου και λίγο xanthan gum. Δεν την έχω δοκιμάσει σε νερό, για καθημερινή χρήση προτιμώ isolate hydrolized. Η συγκεκριμένη είναι τέλεια για τη χρήση που θέλω και δεν με πειράζει ο λίγο παραπάνω υδατάνθρακας και τα λιπαρά αφού την χρησιμοποιώ σαν γεύμα-γλυκό και όχι σαν post workout ρόφημα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Tastes great
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό με ωραία γεύση!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Την έχω σαν δεύτερη πρωτεΐνη για να κάνω παγωτό με το Ninja Creami. Το αποτέλεσμα έχει πολύ καλύτερη σύσταση και πιο κρεμώδη υφή από ότι οι isolate hydrolized πρωτεΐνες, μιας και έχει 10% λιπαρά και 15% υδατάνθρακα. Την αναμιγνύω με 250γρ γάλα αμυγδάλου και λίγο xanthan gum. Δεν την έχω δοκιμάσει σε νερό, για καθημερινή χρήση προτιμώ isolate hydrolized. Η συγκεκριμένη είναι τέλεια για τη χρήση που θέλω και δεν με πειράζει ο λίγο παραπάνω υδατάνθρακας και τα λιπαρά αφού την χρησιμοποιώ σαν γεύμα-γλυκό και όχι σαν post workout ρόφημα.
Tastes great
Πολύ καλό με ωραία γεύση!
163 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΒοηθάει να χάσεις κιλά?με άσκηση πάντα εννοω
Όχι βεβαια.
Ισα ισα, αν διατηρησεις τον συνολικο αριθμο βρωσιμων/ποσιμων θερμιδων στο ιδιο επιπεδο (που ειχες πριν ξεκινησεις την πρωτεινη) θα βαζεις γυρω στο ενα κιλο την εβδομαδα.
Νόμος:
Ο μονος τροπος για να χασεις κιλα ειναι να παιρνεις/τρως λιγοτερες θερμιδες απο οσες χρειαζεται ο οργανισμος σου για να διατηρηθει στην ζωη (υπνος, εργασια, γυμναστηριο, παιδια πηγαινε-ελα στο σχολειο κλπ κλπ).
Αν παιρνεις εστω και μια θερμιδα περισσοτερη θα παχυνεις.
Αν παιρνεις εστω και μια θερμιδα λιγοτερη θα αδυνατησεις.
Επεξήγηση του νόμου:
Οτι θερμογεννητικο, λιποτροπικο, λιποδιαλυτικο, αδυνατιστικο, τσάι, χάπια, πρωτεϊνη αδυνατισματος και να παρεις ΑΝ ο συνολικος αριθμος των θερμιδων που εισαγεις στον οργανισμο σου ειναι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ απο οσες χρειαζεται για να ζησει ΘΑ ΠΑΧΥΝΕΙΣ.
Αν η θερμιδες που παιρνεις στον οργανισμο σου, απο φαγητα, πρωτεϊνες, τσάι, χάπια ειναι ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ απο οσες χρειαζεται για να ζησει ΘΑ ΑΔΥΝΑΤΙΣΕΙΣ.
Η υπέροχη γεύση του αγαπημένου γλυκίσματος Mars που συνδυάζει καραμέλα, πραγματική σοκολάτα γάλακτος και μαλακό νουγκάτ και προσφέρει 21g πρωτεΐνης ανά μερίδα σχεδιασμένο για άτομα με μέτρια έως έντονα προγράμματα προπόνησης.
Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί διαλύεται εύκολα.
1 μερίδα, περίπου 30g, αποδίδει κατά μέσο όρο:
Whey protein concentrate (milk), fat-reduced cocoa powder, whole milk powder, chicory root fibre, flavourings, refined coconut oil barley malt extract, thickeners (xanthan gum, guar gum), sweeteners (sucralose, acesulfame K)
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Την έχω σαν δεύτερη πρωτεΐνη για να κάνω παγωτό με το Ninja Creami. Το αποτέλεσμα έχει πολύ καλύτερη σύσταση και πιο κρεμώδη υφή από ότι οι isolate hydrolized πρωτεΐνες, μιας και έχει 10% λιπαρά και 15% υδατάνθρακα. Την αναμιγνύω με 250γρ γάλα αμυγδάλου και λίγο xanthan gum. Δεν την έχω δοκιμάσει σε νερό, για καθημερινή χρήση προτιμώ isolate hydrolized. Η συγκεκριμένη είναι τέλεια για τη χρήση που θέλω και δεν με πειράζει ο λίγο παραπάνω υδατάνθρακας και τα λιπαρά αφού την χρησιμοποιώ σαν γεύμα-γλυκό και όχι σαν post workout ρόφημα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Tastes great
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό με ωραία γεύση!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Την έχω σαν δεύτερη πρωτεΐνη για να κάνω παγωτό με το Ninja Creami. Το αποτέλεσμα έχει πολύ καλύτερη σύσταση και πιο κρεμώδη υφή από ότι οι isolate hydrolized πρωτεΐνες, μιας και έχει 10% λιπαρά και 15% υδατάνθρακα. Την αναμιγνύω με 250γρ γάλα αμυγδάλου και λίγο xanthan gum. Δεν την έχω δοκιμάσει σε νερό, για καθημερινή χρήση προτιμώ isolate hydrolized. Η συγκεκριμένη είναι τέλεια για τη χρήση που θέλω και δεν με πειράζει ο λίγο παραπάνω υδατάνθρακας και τα λιπαρά αφού την χρησιμοποιώ σαν γεύμα-γλυκό και όχι σαν post workout ρόφημα.
Tastes great
Πολύ καλό με ωραία γεύση!