Ροφήματα

Creta Carob Υποκατάστατο Καφέ Χαρουποκαφές Bio σε Σκόνη 300gr

Υποκατάστατο καφέ από χαρούπι Caroffee ​το οποίο μπορεί να παρασκευαστεί όπως ο καφές φίλτρου, ο εσπρέσο, ο ελληνικός ή ο φραπέ. Επίσης το Caroffee μπορεί να συνδυαστεί με κανονικό καφέ για να ελαττωθεί η καφεΐνη και να προσθέσει βιταμίνες.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Υποκατάστατο Καφέ
Τύπος
Σκόνη
Παιδικό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Ναι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
300 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 8
  2. 3
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Despoina_Pap28
5
8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε όλα του απίθανος, γεύση/ άρωμα/ υφή! Πίνουμε καφέ φίλτρου στο σπίτι και είναι ιδανικός. Αρχικά τον "έσπαγα" 50-50 με τον Jacob's που μου άρεσε, αλλά πλέον δεν χρειάζεται καθόλου μίξη. Θα τον αγοράζουμε πλέον μόνο του.

  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Didemi
2
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

δε μου αρεσε η γεύση. Είμαι σε αλλαγή καφε λόγω ομοιοπαθητικης αλλα ότι και να έχω πάρει σε αναπληρωμα δε μου άρεσε.οποτε ίσως να μην φταίει το συγκεκριμένο ρόφημα αλλα η εξάρτηση μου στον καφέ.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_DK
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα αλλά κάνει τέλειο αφρο σαν να πίνεις φρέντο ή φραπέ. Απλά φανταστικό, ειδικά αν το αναμειξετε με λίγο τζιντζερ και κανέλα Κεϋλάνης, νιώθεις πολύ ωραία αίσθηση . Σε υφή μοιάζει με ελληνικό καφέ και σε γεύση σε 2 μέρες αν συνηθίσετε θα το λατρέψετε πιο πολύ από κανονικό καφέ.
    Δεν κάνει καούρες και καύσιμο και υπερένταση που κάνει ο παραδοσιακός καφες. Στο συγκεκριμένο πίνεις καιτο υπόλειμμα (κατακάθι) καθώς έχει φυτικές ίνες και προσφέρει και επιπλέον ασβέστιο.

    Η καλύτερη αλλαγή που έκανα στην καθημερινότητα μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kimon_Kontosis
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πίνω καθημερινά αντί για καφέ γιατί με ο κανονικός με πειράζει στο στομάχι. Είναι καταπληκτική εναλλακτική, σε γεύση είναι κάτι μεταξύ καφέ και σοκολάτας. Ότι πρέπει για το πρωί.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Michalo
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είναι καφές. είναι ρόφημα χαρουπιου. στην εσπρεσιερα δε δουλεύει γιατί είναι σαν σκόνη κ δεν υπάρχει ροή λασπωνει, στη φίλτρου γίνεται δουλειά αλλά βγαίνει πολύ νερουλος

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysios_Chris
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή εναλλακτική, μην το πιείτε σαν φραπέ, δεν θα ναι ωραίο, καλύτερα με μέθοδο εσπρέσσο ή γαλλικού καφέ.

    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iliaili
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι καφές.. Είναι χαρουπι σε σκόνη σαν ελληνικός καφες!! Εάν θέλετε τη γευση και το άρωμα καφέ αποκλειστικα δεν είναι για εσάς! Εάν θέλετε όμως αντί για καφέ είναι μια κουλ λυση! Προσοχή λίγο στη δόση γιατί βγαίνει αρκετά δυνατός! Εάν θέλετε καφεδακι, παιξτε μισό μισό με ντικαφ η κανονικό καφέ και έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα γευστικά καθώς η γευση του χαρουπιού χάνεται

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olia.kr
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει γεύση χαρουπιού και δε μοιάζει τόσο σε καφέ, προσωπικά μου αρέσει αυτή η γεύση και είναι ένα ωραίο ρόφημα τόσο με φίλτρο όσο και στο μπρίκι σαν ελληνικός. Θα το ξαναπάρω.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Augotaraxos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προϊόν love it or hate it. Ναι μεν υγιεινός και πολύ καλός τρόπος να ελαττωθεί η προσλαμβάνουσα ποσότητα καφεΐνης, αλλά προσωπικά δεν θεωρώ ότι γευστικά στέκεται επαρκώς απέναντι σε ένα ρόφημα καφέ. Θα πρότεινα, μισή δόση καφέ και μισή δόση χαρούπι για να εξισορροπούνται λίγο οι γεύσεις.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hacks_Crafts
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμαστε τον σε καφετιερα φιλτρου και θα με θυμηθειτε, ειναι οτι καλυτερο! Ειχα θανατηφορες καουρες και σοβαρο προβλημα με το στομαχι μου με τον κανονικο καφε και απο τοτε που ανακαλυψα τον καφε απο χαρουπι ησυχασα.. Εχω ξεχασει τι θα πει καουρα.. Ειδικα οσοι εχετε προβλημα με το στομαχι σας καντε μια δοκιμη και θα καταλαβετε και μονοι σας.. Ενημερωνω οτι αν τον ψησετε σαν τον ελληνικο καφε δεν ειναι και πολυ ωραιος. Εγω τον κανω σε καφετιερα φιλτρου οπως ειπα και βγαινει πολυ ωραιος και νοστιμος. Ισως και σε καφετιερα εσπρεσο να γινεται ωραιος δεν ξερω γιατι δεν εχω, οποιος εχει ας δοκιμασει και να μας πει. ;)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μ αρεσε καθόλου ούτε σαν ελληνικός.. ουτε σαν φραπέ.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν το περίμενα αλλά κάνει τέλειο αφρο σαν να πίνεις φρέντο ή φραπέ. Απλά φανταστικό, ειδικά αν το αναμειξετε με λίγο τζιντζερ και κανέλα Κεϋλάνης, νιώθεις πολύ ωραία αίσθηση . Σε υφή μοιάζει με ελληνικό καφέ και σε γεύση σε 2 μέρες αν συνηθίσετε θα το λατρέψετε πιο πολύ από κανονικό καφέ.
    Δεν κάνει καούρες και καύσιμο και υπερένταση που κάνει ο παραδοσιακός καφες. Στο συγκεκριμένο πίνεις καιτο υπόλειμμα (κατακάθι) καθώς έχει φυτικές ίνες και προσφέρει και επιπλέον ασβέστιο.

    Η καλύτερη αλλαγή που έκανα στην καθημερινότητα μου!

    1
  • Πίνω καθημερινά αντί για καφέ γιατί με ο κανονικός με πειράζει στο στομάχι. Είναι καταπληκτική εναλλακτική, σε γεύση είναι κάτι μεταξύ καφέ και σοκολάτας. Ότι πρέπει για το πρωί.

    8
  • δεν είναι καφές. είναι ρόφημα χαρουπιου. στην εσπρεσιερα δε δουλεύει γιατί είναι σαν σκόνη κ δεν υπάρχει ροή λασπωνει, στη φίλτρου γίνεται δουλειά αλλά βγαίνει πολύ νερουλος

    3
  • Καλή εναλλακτική, μην το πιείτε σαν φραπέ, δεν θα ναι ωραίο, καλύτερα με μέθοδο εσπρέσσο ή γαλλικού καφέ.

    4
  • Δεν είναι καφές.. Είναι χαρουπι σε σκόνη σαν ελληνικός καφες!! Εάν θέλετε τη γευση και το άρωμα καφέ αποκλειστικα δεν είναι για εσάς! Εάν θέλετε όμως αντί για καφέ είναι μια κουλ λυση! Προσοχή λίγο στη δόση γιατί βγαίνει αρκετά δυνατός! Εάν θέλετε καφεδακι, παιξτε μισό μισό με ντικαφ η κανονικό καφέ και έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα γευστικά καθώς η γευση του χαρουπιού χάνεται

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

205 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Υποκατάστατο Καφέ
Τύπος
Σκόνη
Παιδικό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Ναι
Χωρίς Ζάχαρη
Όχι

Ποσότητα

Βάρος
300 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 8
  2. 3
  3. 3
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

Despoina_Pap28
5
8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Σε όλα του απίθανος, γεύση/ άρωμα/ υφή! Πίνουμε καφέ φίλτρου στο σπίτι και είναι ιδανικός. Αρχικά τον "έσπαγα" 50-50 με τον Jacob's που μου άρεσε, αλλά πλέον δεν χρειάζεται καθόλου μίξη. Θα τον αγοράζουμε πλέον μόνο του.

  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Θα το αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Didemi
2
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

δε μου αρεσε η γεύση. Είμαι σε αλλαγή καφε λόγω ομοιοπαθητικης αλλα ότι και να έχω πάρει σε αναπληρωμα δε μου άρεσε.οποτε ίσως να μην φταίει το συγκεκριμένο ρόφημα αλλα η εξάρτηση μου στον καφέ.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yannis_DK
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν το περίμενα αλλά κάνει τέλειο αφρο σαν να πίνεις φρέντο ή φραπέ. Απλά φανταστικό, ειδικά αν το αναμειξετε με λίγο τζιντζερ και κανέλα Κεϋλάνης, νιώθεις πολύ ωραία αίσθηση . Σε υφή μοιάζει με ελληνικό καφέ και σε γεύση σε 2 μέρες αν συνηθίσετε θα το λατρέψετε πιο πολύ από κανονικό καφέ.
    Δεν κάνει καούρες και καύσιμο και υπερένταση που κάνει ο παραδοσιακός καφες. Στο συγκεκριμένο πίνεις καιτο υπόλειμμα (κατακάθι) καθώς έχει φυτικές ίνες και προσφέρει και επιπλέον ασβέστιο.

    Η καλύτερη αλλαγή που έκανα στην καθημερινότητα μου!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kimon_Kontosis
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πίνω καθημερινά αντί για καφέ γιατί με ο κανονικός με πειράζει στο στομάχι. Είναι καταπληκτική εναλλακτική, σε γεύση είναι κάτι μεταξύ καφέ και σοκολάτας. Ότι πρέπει για το πρωί.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spyros_Michalo
    3
    3 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν είναι καφές. είναι ρόφημα χαρουπιου. στην εσπρεσιερα δε δουλεύει γιατί είναι σαν σκόνη κ δεν υπάρχει ροή λασπωνει, στη φίλτρου γίνεται δουλειά αλλά βγαίνει πολύ νερουλος

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dionysios_Chris
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή εναλλακτική, μην το πιείτε σαν φραπέ, δεν θα ναι ωραίο, καλύτερα με μέθοδο εσπρέσσο ή γαλλικού καφέ.

    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iliaili
    4
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είναι καφές.. Είναι χαρουπι σε σκόνη σαν ελληνικός καφες!! Εάν θέλετε τη γευση και το άρωμα καφέ αποκλειστικα δεν είναι για εσάς! Εάν θέλετε όμως αντί για καφέ είναι μια κουλ λυση! Προσοχή λίγο στη δόση γιατί βγαίνει αρκετά δυνατός! Εάν θέλετε καφεδακι, παιξτε μισό μισό με ντικαφ η κανονικό καφέ και έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα γευστικά καθώς η γευση του χαρουπιού χάνεται

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olia.kr
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει γεύση χαρουπιού και δε μοιάζει τόσο σε καφέ, προσωπικά μου αρέσει αυτή η γεύση και είναι ένα ωραίο ρόφημα τόσο με φίλτρο όσο και στο μπρίκι σαν ελληνικός. Θα το ξαναπάρω.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Augotaraxos
    3
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Προϊόν love it or hate it. Ναι μεν υγιεινός και πολύ καλός τρόπος να ελαττωθεί η προσλαμβάνουσα ποσότητα καφεΐνης, αλλά προσωπικά δεν θεωρώ ότι γευστικά στέκεται επαρκώς απέναντι σε ένα ρόφημα καφέ. Θα πρότεινα, μισή δόση καφέ και μισή δόση χαρούπι για να εξισορροπούνται λίγο οι γεύσεις.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hacks_Crafts
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκιμαστε τον σε καφετιερα φιλτρου και θα με θυμηθειτε, ειναι οτι καλυτερο! Ειχα θανατηφορες καουρες και σοβαρο προβλημα με το στομαχι μου με τον κανονικο καφε και απο τοτε που ανακαλυψα τον καφε απο χαρουπι ησυχασα.. Εχω ξεχασει τι θα πει καουρα.. Ειδικα οσοι εχετε προβλημα με το στομαχι σας καντε μια δοκιμη και θα καταλαβετε και μονοι σας.. Ενημερωνω οτι αν τον ψησετε σαν τον ελληνικο καφε δεν ειναι και πολυ ωραιος. Εγω τον κανω σε καφετιερα φιλτρου οπως ειπα και βγαινει πολυ ωραιος και νοστιμος. Ισως και σε καφετιερα εσπρεσο να γινεται ωραιος δεν ξερω γιατι δεν εχω, οποιος εχει ας δοκιμασει και να μας πει. ;)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μ αρεσε καθόλου ούτε σαν ελληνικός.. ουτε σαν φραπέ.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Δεν το περίμενα αλλά κάνει τέλειο αφρο σαν να πίνεις φρέντο ή φραπέ. Απλά φανταστικό, ειδικά αν το αναμειξετε με λίγο τζιντζερ και κανέλα Κεϋλάνης, νιώθεις πολύ ωραία αίσθηση . Σε υφή μοιάζει με ελληνικό καφέ και σε γεύση σε 2 μέρες αν συνηθίσετε θα το λατρέψετε πιο πολύ από κανονικό καφέ.
    Δεν κάνει καούρες και καύσιμο και υπερένταση που κάνει ο παραδοσιακός καφες. Στο συγκεκριμένο πίνεις καιτο υπόλειμμα (κατακάθι) καθώς έχει φυτικές ίνες και προσφέρει και επιπλέον ασβέστιο.

    Η καλύτερη αλλαγή που έκανα στην καθημερινότητα μου!

    1
  • Πίνω καθημερινά αντί για καφέ γιατί με ο κανονικός με πειράζει στο στομάχι. Είναι καταπληκτική εναλλακτική, σε γεύση είναι κάτι μεταξύ καφέ και σοκολάτας. Ότι πρέπει για το πρωί.

    8
  • δεν είναι καφές. είναι ρόφημα χαρουπιου. στην εσπρεσιερα δε δουλεύει γιατί είναι σαν σκόνη κ δεν υπάρχει ροή λασπωνει, στη φίλτρου γίνεται δουλειά αλλά βγαίνει πολύ νερουλος

    3
  • Καλή εναλλακτική, μην το πιείτε σαν φραπέ, δεν θα ναι ωραίο, καλύτερα με μέθοδο εσπρέσσο ή γαλλικού καφέ.

    4
  • Δεν είναι καφές.. Είναι χαρουπι σε σκόνη σαν ελληνικός καφες!! Εάν θέλετε τη γευση και το άρωμα καφέ αποκλειστικα δεν είναι για εσάς! Εάν θέλετε όμως αντί για καφέ είναι μια κουλ λυση! Προσοχή λίγο στη δόση γιατί βγαίνει αρκετά δυνατός! Εάν θέλετε καφεδακι, παιξτε μισό μισό με ντικαφ η κανονικό καφέ και έχει ικανοποιητικό αποτέλεσμα γευστικά καθώς η γευση του χαρουπιού χάνεται

    5
  • Δες τα όλα
3,40 €
5,00 €   μεταφορικά