Βαφές Μαλλιών

Fanola No Yellow Color Toner 100ml

Η Fanola προσφέρει μια εξαιρετική λύση για όσους επιθυμούν ξανθούς τόνους χωρίς τον ανεπιθύμητο κιτρινισμό. Αυτή η προσωρινή βαφή είναι ιδανική για να προσφέρει φωτεινότητα και ομοιομορφία στα μαλλιά....

Η Fanola προσφέρει μια εξαιρετική λύση για όσους επιθυμούν ξανθούς τόνους χωρίς τον ανεπιθύμητο κιτρινισμό. Αυτή η προσωρινή βαφή είναι ιδανική για να προσφέρει φωτεινότητα και ομοιομορφία στα μαλλιά.

  • Ο όγκος της συσκευασίας είναι 100ml, ιδανικός για εφαρμόσεις.
  • Η απόχρωση είναι ξανθό, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
  • Η δυνατότητα ξανθιστικού 1...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Επαγγελματικό
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Η Fanola προσφέρει μια εξαιρετική λύση για όσους επιθυμούν ξανθούς τόνους χωρίς τον ανεπιθύμητο κιτρινισμό. Αυτή η προσωρινή βαφή είναι ιδανική για να προσφέρει φωτεινότητα και ομοιομορφία στα μαλλιά.

  • Ο όγκος της συσκευασίας είναι 100ml, ιδανικός για εφαρμόσεις.
  • Η απόχρωση είναι ξανθό, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
  • Η δυνατότητα ξανθιστικού 1 επιτρέπει αποχρωματισμό μέχρι και 5 τόνους, δι correcting the final appearance.
  • Περιέχει toner, που βοηθά στην ενίσχυση του χρώματος και στην εξουδέρωση ανεπιθύμητων τόνων.

Η Fanola No Yellow Color έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την ομορφιά των μαλλιών με ένα εκλεπτυσμένο ξανθό αποτέλεσμα.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Προσωρινή Βαφή
Απόχρωση
Ξανθό
Ξανθιστικό
Ναι
Toner
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Όχι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Μέτρια κάλυψη
  • Polina_Trypitsidou
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συγγνώμη αλλα οχι παίδες.. Προσωπικά αυτη η βαφή μου έκαψε το μαλλι παροτι δε ειχα θεμα με αλλες.. Αυτες σε συνδιάσμο με το μωβ οξυζενε τους... Παροτι το χρώμα είναι ξεκάθαρα πλατινα και μένει τι να το κανω οταν καταλήγω με τα μισα μαλλιά.. Καθε τριχα ωστόσο είναι διαφορετική.. Με προσοχή η χρήση της

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Oikonomidou75
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλή βαφή κατά του κιτρινου χρώματος που μπορεί να έχουν τα ντεκαπαρισμενα μαλλιά αλλά αφήνει μια απόχρωση μωβ

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemis_bonatsou
    1
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ τη βαφή περίπου 7 μήνες. Μέχρι τώρα είχε πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα και άνοιγε τη ρίζα χωρίς να έχει κιτρινίλες και τη πρότεινα κιόλας σε κόσμο. την τελευταία μου αγορά και φυσικά πάντα χρησιμοποιούσε και το οξυζενέ η ρίζα βγήκε κίτρινο χρυσάφι καμία σχέση με το χρώμα που έβγαινε κάθε φορά το ίδιο συνέβη και στην αδερφή μου που χρησιμοποιούμε το ίδιο νούμερο. επικοινώνησα με την εταιρεία γιατί πήγαν τα λεφτά μου χαμένα για να μου πουν τι έχει συμβεί και η κυρία που μου μίλησε στο τηλέφωνο" η ειδικός" μου είπε ότι μπορεί φταίει ότι είμαι άρρωστη ότι έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δηλαδή (έγιναν όλοι γιατροί σε αυτή τη ζωή) η ότι έκανα κάποιο λάθος λάθος στη δοσολογία όπου κάνω ότι λέει το χαρτί η Κυρία βασικά δε με άκουγε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελή και άρρωστη ότι εγώ φταίω δηλαδή... Να αναφέρω ότι πριν πάρω να κάνω παράπονα είχα δοκιμάσει να βάψω τα μαλλιά μου από το συγκεκριμένο σωληνάριο 2 φορές για να είμαι σίγουρη ότι τη πρώτη φορά δεν έκανα κάτι λάθος. Απλά δεν ήθελαν να αναλάβουν της ευθύνες τους!!! Το αφήνω αυτό εδώ για να μη δώσει κάποια τσάμπα 20€ και πετάξει τη βαφή!!!

    • Προκαλεί μέτριο ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Rose Gold

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μέτρια κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Συγγνώμη αλλα οχι παίδες.. Προσωπικά αυτη η βαφή μου έκαψε το μαλλι παροτι δε ειχα θεμα με αλλες.. Αυτες σε συνδιάσμο με το μωβ οξυζενε τους... Παροτι το χρώμα είναι ξεκάθαρα πλατινα και μένει τι να το κανω οταν καταλήγω με τα μισα μαλλιά.. Καθε τριχα ωστόσο είναι διαφορετική.. Με προσοχή η χρήση της

    3
  • Είναι καλή βαφή κατά του κιτρινου χρώματος που μπορεί να έχουν τα ντεκαπαρισμενα μαλλιά αλλά αφήνει μια απόχρωση μωβ

    1
  • Χρησιμοποιώ τη βαφή περίπου 7 μήνες. Μέχρι τώρα είχε πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα και άνοιγε τη ρίζα χωρίς να έχει κιτρινίλες και τη πρότεινα κιόλας σε κόσμο. την τελευταία μου αγορά και φυσικά πάντα χρησιμοποιούσε και το οξυζενέ η ρίζα βγήκε κίτρινο χρυσάφι καμία σχέση με το χρώμα που έβγαινε κάθε φορά το ίδιο συνέβη και στην αδερφή μου που χρησιμοποιούμε το ίδιο νούμερο. επικοινώνησα με την εταιρεία γιατί πήγαν τα λεφτά μου χαμένα για να μου πουν τι έχει συμβεί και η κυρία που μου μίλησε στο τηλέφωνο" η ειδικός" μου είπε ότι μπορεί φταίει ότι είμαι άρρωστη ότι έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δηλαδή (έγιναν όλοι γιατροί σε αυτή τη ζωή) η ότι έκανα κάποιο λάθος λάθος στη δοσολογία όπου κάνω ότι λέει το χαρτί η Κυρία βασικά δε με άκουγε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελή και άρρωστη ότι εγώ φταίω δηλαδή... Να αναφέρω ότι πριν πάρω να κάνω παράπονα είχα δοκιμάσει να βάψω τα μαλλιά μου από το συγκεκριμένο σωληνάριο 2 φορές για να είμαι σίγουρη ότι τη πρώτη φορά δεν έκανα κάτι λάθος. Απλά δεν ήθελαν να αναλάβουν της ευθύνες τους!!! Το αφήνω αυτό εδώ για να μη δώσει κάποια τσάμπα 20€ και πετάξει τη βαφή!!!

    8
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

40 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η Fanola προσφέρει μια εξαιρετική λύση για όσους επιθυμούν ξανθούς τόνους χωρίς τον ανεπιθύμητο κιτρινισμό. Αυτή η προσωρινή βαφή είναι ιδανική για να προσφέρει φωτεινότητα και ομοιομορφία στα μαλλιά.

  • Ο όγκος της συσκευασίας είναι 100ml, ιδανικός για εφαρμόσεις.
  • Η απόχρωση είναι ξανθό, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
  • Η δυνατότητα ξανθιστικού 1 επιτρέπει αποχρωματισμό μέχρι και 5 τόνους, δι correcting the final appearance.
  • Περιέχει toner, που βοηθά στην ενίσχυση του χρώματος και στην εξουδέρωση ανεπιθύμητων τόνων.

Η Fanola No Yellow Color έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την ομορφιά των μαλλιών με ένα εκλεπτυσμένο ξανθό αποτέλεσμα.

Κατασκευαστής

Γενικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Προσωρινή Βαφή
Απόχρωση
Ξανθό
Ξανθιστικό
Ναι
Toner
Ναι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Φυτική Βαφή
Όχι
Χωρίς Αμμωνία
Όχι
για Άνδρες
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 3
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Διάρκεια αποτελέσματος
  • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
  • Αναμενόμενο χρώμα
  • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Μέτρια κάλυψη
  • Polina_Trypitsidou
    1
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Συγγνώμη αλλα οχι παίδες.. Προσωπικά αυτη η βαφή μου έκαψε το μαλλι παροτι δε ειχα θεμα με αλλες.. Αυτες σε συνδιάσμο με το μωβ οξυζενε τους... Παροτι το χρώμα είναι ξεκάθαρα πλατινα και μένει τι να το κανω οταν καταλήγω με τα μισα μαλλιά.. Καθε τριχα ωστόσο είναι διαφορετική.. Με προσοχή η χρήση της

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Oikonomidou75
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι καλή βαφή κατά του κιτρινου χρώματος που μπορεί να έχουν τα ντεκαπαρισμενα μαλλιά αλλά αφήνει μια απόχρωση μωβ

    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Μέτρια κάλυψη
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • artemis_bonatsou
    1
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χρησιμοποιώ τη βαφή περίπου 7 μήνες. Μέχρι τώρα είχε πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα και άνοιγε τη ρίζα χωρίς να έχει κιτρινίλες και τη πρότεινα κιόλας σε κόσμο. την τελευταία μου αγορά και φυσικά πάντα χρησιμοποιούσε και το οξυζενέ η ρίζα βγήκε κίτρινο χρυσάφι καμία σχέση με το χρώμα που έβγαινε κάθε φορά το ίδιο συνέβη και στην αδερφή μου που χρησιμοποιούμε το ίδιο νούμερο. επικοινώνησα με την εταιρεία γιατί πήγαν τα λεφτά μου χαμένα για να μου πουν τι έχει συμβεί και η κυρία που μου μίλησε στο τηλέφωνο" η ειδικός" μου είπε ότι μπορεί φταίει ότι είμαι άρρωστη ότι έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δηλαδή (έγιναν όλοι γιατροί σε αυτή τη ζωή) η ότι έκανα κάποιο λάθος λάθος στη δοσολογία όπου κάνω ότι λέει το χαρτί η Κυρία βασικά δε με άκουγε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελή και άρρωστη ότι εγώ φταίω δηλαδή... Να αναφέρω ότι πριν πάρω να κάνω παράπονα είχα δοκιμάσει να βάψω τα μαλλιά μου από το συγκεκριμένο σωληνάριο 2 φορές για να είμαι σίγουρη ότι τη πρώτη φορά δεν έκανα κάτι λάθος. Απλά δεν ήθελαν να αναλάβουν της ευθύνες τους!!! Το αφήνω αυτό εδώ για να μη δώσει κάποια τσάμπα 20€ και πετάξει τη βαφή!!!

    • Προκαλεί μέτριο ερεθισμό/ κνησμό
    • Μη ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Μη αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά απόχρωση: Rose Gold

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ικανοποιητική κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Αναμενόμενο χρώμα
    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά παραλλαγή του προϊόντος

    • Δεν προκαλεί ερεθισμό/ κνησμό
    • Μέτρια κάλυψη
    • Διάρκεια αποτελέσματος
    • Περίπου το αναμενόμενο χρώμα
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Συγγνώμη αλλα οχι παίδες.. Προσωπικά αυτη η βαφή μου έκαψε το μαλλι παροτι δε ειχα θεμα με αλλες.. Αυτες σε συνδιάσμο με το μωβ οξυζενε τους... Παροτι το χρώμα είναι ξεκάθαρα πλατινα και μένει τι να το κανω οταν καταλήγω με τα μισα μαλλιά.. Καθε τριχα ωστόσο είναι διαφορετική.. Με προσοχή η χρήση της

    3
  • Είναι καλή βαφή κατά του κιτρινου χρώματος που μπορεί να έχουν τα ντεκαπαρισμενα μαλλιά αλλά αφήνει μια απόχρωση μωβ

    1
  • Χρησιμοποιώ τη βαφή περίπου 7 μήνες. Μέχρι τώρα είχε πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα και άνοιγε τη ρίζα χωρίς να έχει κιτρινίλες και τη πρότεινα κιόλας σε κόσμο. την τελευταία μου αγορά και φυσικά πάντα χρησιμοποιούσε και το οξυζενέ η ρίζα βγήκε κίτρινο χρυσάφι καμία σχέση με το χρώμα που έβγαινε κάθε φορά το ίδιο συνέβη και στην αδερφή μου που χρησιμοποιούμε το ίδιο νούμερο. επικοινώνησα με την εταιρεία γιατί πήγαν τα λεφτά μου χαμένα για να μου πουν τι έχει συμβεί και η κυρία που μου μίλησε στο τηλέφωνο" η ειδικός" μου είπε ότι μπορεί φταίει ότι είμαι άρρωστη ότι έχω κάποιο πρόβλημα υγείας δηλαδή (έγιναν όλοι γιατροί σε αυτή τη ζωή) η ότι έκανα κάποιο λάθος λάθος στη δοσολογία όπου κάνω ότι λέει το χαρτί η Κυρία βασικά δε με άκουγε και προσπαθούσε να με βγάλει τρελή και άρρωστη ότι εγώ φταίω δηλαδή... Να αναφέρω ότι πριν πάρω να κάνω παράπονα είχα δοκιμάσει να βάψω τα μαλλιά μου από το συγκεκριμένο σωληνάριο 2 φορές για να είμαι σίγουρη ότι τη πρώτη φορά δεν έκανα κάτι λάθος. Απλά δεν ήθελαν να αναλάβουν της ευθύνες τους!!! Το αφήνω αυτό εδώ για να μη δώσει κάποια τσάμπα 20€ και πετάξει τη βαφή!!!

    8
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
9,50 €
5,00 €   μεταφορικά