Απλά απίστευτο! Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει στην αγορά από mouse pad. Πρώτα απ' όλα, η επιφάνεια (micro textured) είναι τέλεια, είναι σχεδιασμένη κυρίως για ταχύτητα (speed) αλλά κάνει και για έλεγχο (control). Δεν είναι από ύφασμα αλλά από σκληρό υλικό που κάνει το ποντίκι να κυλάει πολύ γρήγορα και άνετα πάνω του. Πραγματικά το ποντίκι πετάει πάνω του, ένα τσακ το σπρώχνεις και κινείται. Εμένα μου αρέσει πολύ να κινιται γρήγορα το ποντίκι πάνω στο mouse pad, τώρα κάποιου άλλου μπορεί να του αρέσει να πάει αργά δηλαδή να είναι υφασμάτινο (cloth). Φυσικά είναι υποκειμενικό. Αλλά γι' αυτούς που αρέσει να τρέχει το ποντίκι, είναι ό,τι καλύτερο. Από ποιότητα, είναι τέλειο, η επιφάνεια έχει πολύ ωραία υφή και η βάση πολύ καλοφτιαγμένη καθώς είναι anti-slip, δηλαδή δεν κινείται το mouse pad από τη θέση του. Από φωτισμό (rgb), νομίζω δεν υπάρχει κάποιο καλύτερο! Έχει το πιο ωραίο και περισσότερο rgb που έχω δει. Είναι ένα κόσμημα πάνω στο γραφείο. Έχει 19 ξεχωριστές ζώνες rgb, που σημαίνει ότι μπορείτε να προσαρμόσετε (μέσω Razer Synapse 3) κάθε ζώνη να έχει ό,τι χρώμα θέλετε. Δηλαδή μπορεί να είναι για παράδειγμα κόκκινο με μωβ και όχι μόνο κόκκινο όπως τα goliathus. Επίσης αυτό είναι σημαντικό γιατί του επιτρέπει να έχει το wave mode, τον πιο ωραίο φωτισμό της Razer. Επιπλέον, είναι πολύ φωτεινό (3 φορές περισσότερο από το προηγούμενο) και το rgb φαίνεται από παντού (από πάνω, πλάγια κτλ) και όχι μόνο κάτω από το γραφείο όπως το προηγούμενο. Με λίγα λόγια, αν θέλετε rgb, το firefly v2 είναι η καλύτερή σας επιλογή, όπως υποδηλώνει και το όνομά του (firefly=πυγολαμπίδα). Μετά, έχουμε τη σύνδεση με braided usb (επενδυμένο usb καλώδιο) και δυο κλιπ για να μπει το καλώδιο του ποντικιού αν θέλετε. Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ. Επίσης, το συστηματάκι από όπου φεύγει το καλώδιο είναι αριστερά, το οποίο είναι πολύ σημαντικό αν έχετε ποντίκι με καλώδιο καθώς έτσι το καλώδιο δεν βρίσκει, ενώ αν ήταν στο κέντρο όπως το προηγούμενο μοντέλο θα έβρισκε. Τέλος, η συσκευασία του είναι άψογη, τα αυτοκόλλητα καλοδεχούμενα και το εγχειρίδιο δίνει μια αίσθηση υψηλής ποιότητας προϊόντος. Νομίζω δεν έχω να πω κάτι άλλο. Ό,τι καλύτερο υπάρχει για εμένα. Αν ωστόσο δεν θέλετε να χαλάσετε τόσα λεφτά για mouse pad (50€ τώρα), θα σας συνιστούσα είτε το Razer Sphex V2 που έχει κι αυτό πλαστική επιφάνεια (γρήγορη) στα 10-15€ χωρίς rgb αλλά με ωραίο φόντο κι επίσης αυτό κολλάει στην επιφάνεια του γραφείου, είτε το goliathus chroma στα 30-35€. Επίσης, μια άλλη επιλογή στα ίδια λεφτά περίπου με το firefly V2 (50€), είναι το razer goliathus chroma extended, το οποίο είναι του τεράστιου μεγέθους, που πιάνει όλο το γραφείο (πληκτρολόγιο-ποντίκι) και έχει rgb κι αυτό γύρω γύρω ΑΛΛΑ δεν έχει ξεχωριστές ζώνες, δηλαδή όλο είναι ένα χρώμα και άρα δεν έχει Wave. Επίσης η επιφάνεια θα έλεγα είναι λίγο χειρότερη και δεν αξίζει εκτός και εάν θέλετε σώνει και καλά extra large mouse pad είτε για να ακουμπάτε τα χέρια σας είτε για να βάζετε το πληκτρολόγιο είτε γιατί σας αρέσει. Πάντως από θέμα χώρου για το ποντίκι δεν επωφελείστε τόσο γιατί το firefly v2 είναι τεράστιο μόνο για ποντίκι ενώ το άλλο είναι ακόμα πιο μεγάλο αλλά και για πληκτρολόγιο.
Εν κατακλείδι, είναι το καλύτερο και πιο όμορφο mouse pad που έχω δει και τα ίδια λένε και οι youtubers στα review τους. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα στη τιμή των 50-60€!!!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!