Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2022 στα 50 ευρώ και από ότι είδα προχθές, το συγκεκριμένο που έχω είναι κατασκευής του 2019, άρα λειτουργεί κοντά 7 χρόνια πια.
Δεν έχω να πω πολλά.
Το χρησιμοποιώ καθημερινά για 8 + ώρες στο γραφείο και το έχω συνδέσει με το laptop μέσω bluetooth. Δεν έχει αποσυνδεθεί ούτε μία φορά.
Είναι εξαιρετικά άνετο, διαθέτει και πλάγια ροδέλα κύλισης η οποία βοηθά τα μέγιστα στην πλοήγηση τεχνικών φυλλαδίων και ιστοσελίδων ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα στιβαρό (και βαρύ βέβαια).
Για την μπαταρία ότι και να πει κανείς είναι λίγο: το φορτίζω κυριολεκτικά μια φορά κάθε 2 - 3 μήνες, και αυτό μετά από πρακτικά 7 χρόνια χρήσης.
Το μόνο που έχει πάθεί είναι ότι το ελαστικό που καλύπτει το σώμα του έχει βγάλλει κάποιες φουσκάλες (όπως στις φωτογραφίες) αλλά πέρα από αισθητικούς λόγους, δεν με ενοχλεί καθόλου στην χρήση.
Προσωπικά, από όλα τα ποντίκια που έχω δοκιμάσει, το θεωρώ το Νο1 για επαγγελματική χρήση. Μακράν.