Ποντίκια

Logitech MX Master 3 Ασύρματο Εργονομικό Bluetooth Ποντίκι Mid Grey

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Aισθητήρας Darkfield
  • Εύρος DPI: 200-8000 dpi
  • Αριθμός κουμπιών: 7
  • Εμβέλεια ασύρματης σύνδεσης 10m
  • Επαναφορτιζόμενη μπαταρία Li-Po
  • Δέκτης USB Logi Bolt & Bluetooth
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 2 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Meet the master!

Η Logitech φέρνει στο προσκήνιο το τρίτο και πιο εξελιγμένο μοντέλο της εμβληματικής σειράς MX Master και μαζί του πολλές καινοτομίες!

Σχεδιασμός

Βασισμένο στον πετυχημένο εργονομικό σχεδιασμό της σειράς

Όπως στα προηγούμενα μοντέλα έτσι και στο τελευταίο εντοπίζουμε την ίδια εργονομική μορφή: 8 κουμπιά σχεδιασμένα για χρήση από δεξιόχειρες και ένα μεγάλο πλαίσιο για την ξεκούραση του αντίχειρα.

Magspeed

Νέα γενιά scrolling

Το scrolling μπαίνει σε νέα διάσταση με το καινοτόμο ηλεκτρομαγνητικό σύστημα που επιτρέπει στο χρήστη να περιηγείται στις σελίδες με μεγαλύτερη ακρίβεια, ταχύτητα και με τον πλέον αθόρυβο τρόπο. Η εταιρεία έδωσε στο νέο αυτό χαρακτηριστικό το όνομα Magspeed και έρχεται για να αντικαταστήσει το μηχανικό scroll wheel.

Αυτονομία

Φόρτιση μικρής διαρκείας για χρήση... διαρκείας!

Το MX Master 3 με πλήρη φόρτιση, από τη θύρα USB-C που διαθέτει, διαθέτει αυτονομία σε συνεχή λειτουργία ως και 70 μέρες. Αν δεν προλαβαίνετε να το φορτίσετε πλήρως, τότε με μόλις ένα λεπτό φόρτισης η αυτονομία του ποντικιού ανέρχεται σε 3 ώρες χρήσης!

Συνδεσιμότητα

Για ενσύρματη και ασύρματη χρήση ανάλογα με την προτίμησή σας

Μπορείτε να συνδέστε το ποντίκι ασύρματα είτε μέσω Bluetooth είτε μέσω του Unifying USB receiver στη θύρα της συσκευής σας. Το MX Master 3 διαθέτει 3 ξεχωριστά κανάλια χρήσης, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε να το συνδέσετε σε 3 συσκευές ταυτόχρονα (μία μέσω USB και οι άλλες δύο μέσω Bluetooth) αξιοποιώντας και την τεχνολογία Flow της Logitech! Μπορείτε επίσης να συνδέσετε στο ίδιο USB dongle και ένα MX keyboard χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μια έξτρα θύρα USB.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Κουμπιά
8 Κουμπιά
Αισθητήρας
Laser
Ανάλυση Αισθητήρα
-
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Ναι
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
-
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Bluetooth Version
-
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
-
Πλάτος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (99)

Αξιολογήσεις

  1. 77
  2. 15
  3. 3
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2022 στα 50 ευρώ και από ότι είδα προχθές, το συγκεκριμένο που έχω είναι κατασκευής του 2019, άρα λειτουργεί κοντά 7 χρόνια πια.

    Δεν έχω να πω πολλά.

    Το χρησιμοποιώ καθημερινά για 8 + ώρες στο γραφείο και το έχω συνδέσει με το laptop μέσω bluetooth. Δεν έχει αποσυνδεθεί ούτε μία φορά.

    Είναι εξαιρετικά άνετο, διαθέτει και πλάγια ροδέλα κύλισης η οποία βοηθά τα μέγιστα στην πλοήγηση τεχνικών φυλλαδίων και ιστοσελίδων ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα στιβαρό (και βαρύ βέβαια).

    Για την μπαταρία ότι και να πει κανείς είναι λίγο: το φορτίζω κυριολεκτικά μια φορά κάθε 2 - 3 μήνες, και αυτό μετά από πρακτικά 7 χρόνια χρήσης.

    Το μόνο που έχει πάθεί είναι ότι το ελαστικό που καλύπτει το σώμα του έχει βγάλλει κάποιες φουσκάλες (όπως στις φωτογραφίες) αλλά πέρα από αισθητικούς λόγους, δεν με ενοχλεί καθόλου στην χρήση.

    Προσωπικά, από όλα τα ποντίκια που έχω δοκιμάσει, το θεωρώ το Νο1 για επαγγελματική χρήση. Μακράν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelos_suf
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιότητα κατασκευής άριστη. Αντέχει σε πτώσεις .. δοκιμασμένο κάμποσες φορές. Για επαγγελματική χρήση άριστο. Έχει πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις. Κανένα θέμα με συνδεσιμότητα σε οποιαδήποτε υπολογιστή. Μετά από 2 χρόνια σαν καινούριο. Και η μπαταρία άνετα κρατάει μήνα

    Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του. Δεν το λες και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Καραντινόπουλος
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το έχω αγοράσει σχεδόν όταν πρώτο κυκλοφόρησε και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα παράπονο.
    Η μπαταρία του είναι πραγματικά τέρας και με 1 μόνο φόρτιση και με πολλή χρήση κρατάει πάνω από μήνα. Τελευταία μου κάνει κάτι νούμερα (κολλάει ο δείκτης, χάνει την σύνδεση κτλ).
    Θα το κρατήσω μέχρι να βγει το επόμενο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • duke21gr
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δε με βολεψε λογο βαρους. το μικρο δαχτυλακι οπως το πιανω εγω ειναι σχετικα στον αερα και με ενοχλει. κατα τα αλλα η ροδελες του ειναι απιστευτες και γενικα ειναι ενα εξαιρετικο ποντικι για καποιον που του καθεται καλα στο χερι.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.kiousis.5
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα καλά: Έχει σχεδόν κάθε λειτουργία που θα μπορούσες να ζητήσεις από ποντίκι και είναι τρομερά άνετο στο κράτημα. Φορτίζει γρήγορα, κρατάει καιρό, δεν σε εμποδίζει να το λειτουργήσεις όσο φορτίζει.

    Τα κακά: Το υλικό απορροφά κάθε ίχνος σκόνης και βρώμας με το οποίο θα έρθει σε επαφή και ειδικά το πίσω και πλαινό μέρος όπου κάθετε το χέρι, μετά από 1,5 χρόνο χρήσης έχει γίνει σαν ζελέ. Έχω δοκιμάσει να το καθαρίσω με τα πάντα, από απλό νερό και μαντηλί μέχρι "ειδικά" προϊόντα καθαρισμού πλαστικών. Τίποτα δεν το σώνει. Τόσα χρήματα και για κάποιον που το χρησιμοποιεί καθημερινά θα του κρατήσει 2-3χρόνια. Όλα τα άλλα ποντίκια των 20-30 ευρώ τον ίδιο χρόνο κρατάνε και ίσως και περισσότερο αλλά είναι και 20-30 ευρώ.

    Συμπέρασμα: Πληρώνεις 100-120€ παραπάνω από το μέσο ποντίκι για να έχεις 3-4 κουμπιά περισσότερα και ροδέλα που κινείται και στο πλάι. Σαν ποιότητα κατασκευής θα πάρεις το ίδιο, ίσως και χειρότερο από κάτι που κάνει 20-30€.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sniperas96
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τα πράγματα:

    Θετικά:

    Καλό βάρος
    Τίμια dpi
    Καλή υποστήριξη σε software
    Design
    Durability
    Διάρκεια μπαταρίας

    Αρνητικά ή προς επιδιόρθωση:

    Θόρυβος από τα πλήκτρα κάτι που διορθώθηκε στη καινούργια έκδοση την οποία έχω δοκιμάσει
    Εργονομία. Αν και υπάρχει εργονομική σειρά γιαυτο το λόγο θα ήθελα να δω μια έκδοση του μια μικρή κλήση στο πλάι

    Όλα αυτά είναι τα συμπεράσματα μου όντας κάτοχος από 10/21.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonycygr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Αν το συνηθίσεις δεν μπορείς να το αλλάξεις . Πολλές λειτουργίες, ακρίβεια, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papaki-des
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι είναι πολύ ξεκούραστο για πολύωρη εργασία. Ομως το αγόρασα σε γκρι και μετά από 5 μήνες χρήση φαίνεται λερωμένο με κιτρινες γραμμές και δεν καθαρίζει με τπτ. Αν το γνώριζα εξ αρχής δεν θα το αγάραζα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Topalidis5128
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα λόγω δουλειάς 8+ ώρες. Πραγματικά κανένα παράπονο, η μπαταρία κρατάει τόσο πολύ που ξεχνάς πότε το φόρτισες τελευταία φορά, η αλλαγή από το ένα λάπτοπ στο άλλο γίνεται απλά με ένα πάτημα κουμπιού, πάρα πολύ άνετο στο χέρι.
    Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να του προσάψω είναι ότι αν δουλεύεις και με στυλό, μολύβια κλπ, η γκρι έκδοση λερώνεται εύκολα και είναι δύσκολη στον καθαρισμό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Whatevermate
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχει ωραία αίσθηση στο χέρι και είναι άνετο και στιβαρό. Κατά τη γνώμη μου το δυνατό του σημείο είναι το scroll, έχοντας μείνει απογοητευμένη στο παρελθόν από τα Logitech G402 και G502 που βέβαια προορίζονται για άλλη χρήση. Η συνδεσιμότητα είναι άρτια και δεν κολλάει πουθενά. Προς το παρόν μου αρέσει, θα δείξει αν αξίζει τα λεφτά του σε βάθος χρόνου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Kanavos Films
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άψογο. λειτουργεί τέλεια. Το χρησιμοποιώ για edit με final cut, αν φτιάξεις τις συντομευσεις είναι φοβερό tool.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • menelaosGhr
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό και ακριβές.
    Επαγγελματική χρήση του κάνω.
    Το πρόγραμμα που το συνοδεύει (Logi Options+ ) κάνει το ποντίκι πολύ παραμετροποιήσιμο.
    Το infinity scroll είναι σωτήριο όταν ψάχνεις σε μεγάλους φακέλους.
    Ο σχεδιασμός του είναι πολύ καλός και ακουμπάει όλη ο παλάμη μου πάνω του.
    Η διάρκεια μπαταριάς είναι εκπληκτική (από τον Σεπτέμβρη το έχω φορτίσει μία φορά).
    Αρχικά το είχα πάνω σε XXL mouse pad και δεν γλιστρούσε όσο θα ήθελα (σημειώνω πως ολη η παλάμη είναι πάνω στο ποντίκι και δεν ακουμπάει ο καρπός στο mouse pad). Μόλις έβγαλα το mouse pad, είναι πολύ καλύτερα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilistherapy
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό, Ποιοτικό και στο κατάλληλο μέγεθος. Επίσης η διάρκεια της μπαταρίας είναι πάρα πολύ καλή.
    Στα συν το γεγονός ότι μπορεί να συνδεθεί με τρεις διαφορετικές συσκευές απλά με την αλλαγή ενός επιλογέα που έχει από κάτω. και τέλος, μπορείς να χειρίζεσαι 2 υπολογιστές με ένα ποντίκι με την βοήθεια του προγράμματος που προσφέρει η logi.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Zacharopoulos96
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μόνο αρνητικό για εμένα είναι οτι , το πρόγραμμα της Logitech δεν είναι συμβατό με Linux . Κατά τα αλλα είναι απόλαυση να έχεις αυτο το ποντίκι στο χέρι σου και οι διευκόλυνσης που σου παρέχει

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolant87
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό στην αφή για πολύωρη χρήση στο γραφείο, πλήρως εργονομικό και παραμετροποιήσιμο, αξίζει τα λεφτά του!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Redtri7kala
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα γράψω σεντόνι ούτε θα ανεβάσω φωτο,υπάρχουν αρκετοί που έχουν εξαιρετικά reviews. Θα πω δυο τρία λόγια για το ποντίκι και για το αν είναι VFM. Μα θα αναρωτηθεί κάποιος σχεδόν 100€ για ποντίκι είναι δυνατόν να αξίζει?

    Ναι φίλε μου είναι εάν:
    1) αυτά τα λεφτά δεν θα σου λείψουν για βασικές ανάγκες
    2) αν έχεις μεσαίο προς μεγάλο χέρι και δουλεύεις over 8 ώρες.

    Αρχικά είναι κόσμημα. Το ποντίκι αγκαλιάζει το χέρι και είναι ξεκούραστο. Έχουν φύγει πόνοι στο χέρι από σάπια φθηνά ποντίκια. Οι παραμετροποιήσεις πολύ βολικές ειδικά αν δουλειυεις πολλές σελίδες/δεδομένα. Το σκρολ φουλ ξεκούραστο ίσως να είναι αυτός ο βασικός λόγος που έφυγαν οι πόνοι στο χέρι. Μετά το 2μερο δεν θα θες να κρατάς άλλο ποντίκι. Μοναδικός ενδοιασμός είναι η αντοχή του στα κλικ και ειδικά στο σκρολ, και μιλάω για μετά τα χρόνια εγγύησης.

    Για ποιόν ΔΕΝ είναι:
    Για γυναίκες/παιδιά/άντρες με μικρό χέρι και δάχτυλα
    Για gaming

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Miltiadis_Nedelkos
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα γραψω λεπτομερης αναφορα μιας και εχω πολλα χρονια εμπειριας με αυτο το ποντικι.

    ΑΠΛΑ ΠΑΡΤΟ

    k bye.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • matersci
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο ποντίκι. Ατελείωτη μπαταρία. Το χρησιμοποιώ με ένα iMac M1 και είναι κατά τη γνώμη μου κλάσεις ανώτερο από το Magic Mouse της Apple. Ανετο στο χέρι, πολλά κουμπιά, πολύ καλό scroll, γρήγορο και εύκολο pairing. το αρνητικό για μένα είναι οτι το κλικ στα κουμπιά ακούγεται αρκετά (το έχουν διορθώσει στο MX Master 3S νομίζω). Αν και ακριβό, φαίνεται η ποιότητά του και αξίζει τα λεφτά του

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A_JT
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλα τέλειο. Το συνιστώ σε όποιον/α θέλει ένα εργονομικό ποντίκι για πολύωρη δουλειά και παραγωγικότητα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • polihronis1998
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλυτερο ποντικι που εχω χρησιμοποιησει ποτε μου απο ολες τις αποψεις.
    -Η μπαταρια κραταει αρκετο καιρο , δεν εχω μετρησει ακριβως αλλα στους 6 μηνες ισως να το χω φορτωσει 3 η 4 φορες.
    -Το λογισμικο της Logitech πολυ καλο και ο προγραμματισμος για τα gestures γινεται ευκολα.
    Δεν εχω κατι αρνητικο να πω , περα απ το οτι πλεον , με ολα τα υπολοιπα ποντικια νιωθω οτι κατι δεν παει καλα. Για καποιον που θα δουλεψει μπροστα σε οθονη, ειναι η καλυτερη επιλογη.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efthymios_Z
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό και ξεκάθαρα βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό Mx που είχα. είναι απλά ευχαρίστηση να το δουλεύεις. τα preset για διάφορες εφαρμογές είναι πολύ βολικά -δεννθα τα είχα σκεφτεί από μόνος μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasemax
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ συχνά excel και γενικότερα λογισμικά με συχνή χρήση του scroll (π.χ. πολυσέλιδα pdf, word κλπ). Ακριβό μεν, αλλά μετά από αυτό δεν γυρνάς σε ποντίκια που δεν έχουν το δικό του scroll. Έχω και το MX Anywhere 3. Εξίσου καλό και εκείνο!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christoforos.lina
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα ποντίκι Apple και τώρα δοκίμασα αυτό. Για πολύωρη επαγγελματική χρήση δεν το συζητάμε είναι πολύ καλύτερο. Πρώτα από όλα εργονομία δουλεύεις ξεκούραστα. Δεν γίνονται λάθος κινήσεις από το touch. Αν ξεχάσεις να το φορτίσεις δεν υπάρχει πρόβλημα φορτίζει ενώ δουλεύει όπως δείχνει η φωτογραφία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efi_Gooo
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο ποντίκι, με πολλές λειτουργίες αν βάλετε το λογισμικό της Logitech.
    Το έχω ένα μήνα και δεν το έχω φορτίσει ακόμα, επομένως η μπαταρία του είναι ανθεκτική και κρατάει πολύ.
    Μπορεί να συνδεθεί σε 3 συσκευές και αλλάζει πατώντας ένα κουμπάκι κάτω από το ποντίκι.
    Γενικά αν δουλεύετε remote με πολλές συσκευές αξίζει τα λεφτά του.
    Ακόμα και στο gaming είναι καλό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THanasis_Sarakatsanos
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη κατασκευη και καλη εργονομια με καλη παραμετροποίηση των πληκτρων μεσω της εφαρμογης και καλη διαρκεια μπαταριας. Το μονο αρνητικο (εξ ου και τα 4 αστερια) ειναι η συνδεσιμοτητα του bluetooth που αποσυνδεεται πολλες φορες και αυτο λογω των windows 11 απ οτι εχω καταλαβει! Ισως με το USB Dongle να μην εχει αυτο το θεμα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kritopoulos4
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα 3/11 μέχρι σήμερα 22/11 άντεξε με ένα φορτισμα. Το χρησιμοποιώ κάπου στις 10-12 ώρες την μέρα δεν το κλείνω ποτέ από κάτω γιατί βαριέμαι άρα σε γενικές γραμμές έχω να πω ότι η μπαταρία του αντέχει αρκετά. Όσο αφορά στην αίσθηση στο χέρι όταν μου ήρθε ήθελα να το επιστρεψω απευθείας, δεν με βόλευε καθόλου στο χέρι (πριν είχα gaming ποντίκι). Μετά από κάνα δυο μέρες όμως που το συνήθισα έχω να πω ότι τώρα δεν με βολεύουν τα gaming ποντίκια. Είναι τελείως διαφορετικό σαν αίσθηση στο χέρι. Γενικά φαίνεται ποιοτική κατασκευή τα πλήκτρα είναι ωραία οι ροδελες και οι δύο χρήσιμες, θα το πρότεινα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2022 στα 50 ευρώ και από ότι είδα προχθές, το συγκεκριμένο που έχω είναι κατασκευής του 2019, άρα λειτουργεί κοντά 7 χρόνια πια.

    Δεν έχω να πω πολλά.

    Το χρησιμοποιώ καθημερινά για 8 + ώρες στο γραφείο και το έχω συνδέσει με το laptop μέσω bluetooth. Δεν έχει αποσυνδεθεί ούτε μία φορά.

    Είναι εξαιρετικά άνετο, διαθέτει και πλάγια ροδέλα κύλισης η οποία βοηθά τα μέγιστα στην πλοήγηση τεχνικών φυλλαδίων και ιστοσελίδων ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα στιβαρό (και βαρύ βέβαια).

    Για την μπαταρία ότι και να πει κανείς είναι λίγο: το φορτίζω κυριολεκτικά μια φορά κάθε 2 - 3 μήνες, και αυτό μετά από πρακτικά 7 χρόνια χρήσης.

    Το μόνο που έχει πάθεί είναι ότι το ελαστικό που καλύπτει το σώμα του έχει βγάλλει κάποιες φουσκάλες (όπως στις φωτογραφίες) αλλά πέρα από αισθητικούς λόγους, δεν με ενοχλεί καθόλου στην χρήση.

    Προσωπικά, από όλα τα ποντίκια που έχω δοκιμάσει, το θεωρώ το Νο1 για επαγγελματική χρήση. Μακράν.

    0
  • Ποιότητα κατασκευής άριστη. Αντέχει σε πτώσεις .. δοκιμασμένο κάμποσες φορές. Για επαγγελματική χρήση άριστο. Έχει πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις. Κανένα θέμα με συνδεσιμότητα σε οποιαδήποτε υπολογιστή. Μετά από 2 χρόνια σαν καινούριο. Και η μπαταρία άνετα κρατάει μήνα

    Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του. Δεν το λες και ελαφρύ

    1
  • Το έχω αγοράσει σχεδόν όταν πρώτο κυκλοφόρησε και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα παράπονο.
    Η μπαταρία του είναι πραγματικά τέρας και με 1 μόνο φόρτιση και με πολλή χρήση κρατάει πάνω από μήνα. Τελευταία μου κάνει κάτι νούμερα (κολλάει ο δείκτης, χάνει την σύνδεση κτλ).
    Θα το κρατήσω μέχρι να βγει το επόμενο.

    2
  • δε με βολεψε λογο βαρους. το μικρο δαχτυλακι οπως το πιανω εγω ειναι σχετικα στον αερα και με ενοχλει. κατα τα αλλα η ροδελες του ειναι απιστευτες και γενικα ειναι ενα εξαιρετικο ποντικι για καποιον που του καθεται καλα στο χερι.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

423 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
chrysalifourfour

Για τί χρήση είναι καλύτερο; Για σχεδιαστικά προγράμματα (photoshop etc), ή ενδείκνυται και για απλή χρήση (browsing etc);

ep82silv

Είναι ιδανικό για χρήση σε απαιτητικά σχεδιαστικά προγράμματα, οπότε "υπερ-ιδανικό" για απλή χρήση τύπου browsing, word, excel κ.α.. Προφανώς δε μπορεί να θεωρηθεί VFM για browsing, μιας και υπάρχουν αρκετά οικονομικότερα ποντίκια με παρόμοια απόδοση στην ιδίου τύπου χρήση.

billerdas

Έχει καμία διαφορά με τη σειρά για mac? Αυτο δεν είναι συμβατο με macOS?

ep82silv

Εκτός του διαφορετικού χρωματισμού, η έκδοση για Mac, "υστερεί" στο ότι δεν υπάρχει στη συσκευασία το Unifying usb ή το Logi Bolt usb, ωστόσο φαίνεται πως είναι συμβατό στη χρήση και μέσω αυτών (των usb).
Η έκδοση για PC, φαίνεται πως λειτουργεί πλήρως και στο macOS®.
https://support.logi.com/hc/en-us/community/posts/360048661333-MX-MASTER-3-for-Mac-vs-MX-MASTER-3

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Meet the master!

Η Logitech φέρνει στο προσκήνιο το τρίτο και πιο εξελιγμένο μοντέλο της εμβληματικής σειράς MX Master και μαζί του πολλές καινοτομίες!

Σχεδιασμός

Βασισμένο στον πετυχημένο εργονομικό σχεδιασμό της σειράς

Όπως στα προηγούμενα μοντέλα έτσι και στο τελευταίο εντοπίζουμε την ίδια εργονομική μορφή: 8 κουμπιά σχεδιασμένα για χρήση από δεξιόχειρες και ένα μεγάλο πλαίσιο για την ξεκούραση του αντίχειρα.

Magspeed

Νέα γενιά scrolling

Το scrolling μπαίνει σε νέα διάσταση με το καινοτόμο ηλεκτρομαγνητικό σύστημα που επιτρέπει στο χρήστη να περιηγείται στις σελίδες με μεγαλύτερη ακρίβεια, ταχύτητα και με τον πλέον αθόρυβο τρόπο. Η εταιρεία έδωσε στο νέο αυτό χαρακτηριστικό το όνομα Magspeed και έρχεται για να αντικαταστήσει το μηχανικό scroll wheel.

Αυτονομία

Φόρτιση μικρής διαρκείας για χρήση... διαρκείας!

Το MX Master 3 με πλήρη φόρτιση, από τη θύρα USB-C που διαθέτει, διαθέτει αυτονομία σε συνεχή λειτουργία ως και 70 μέρες. Αν δεν προλαβαίνετε να το φορτίσετε πλήρως, τότε με μόλις ένα λεπτό φόρτισης η αυτονομία του ποντικιού ανέρχεται σε 3 ώρες χρήσης!

Συνδεσιμότητα

Για ενσύρματη και ασύρματη χρήση ανάλογα με την προτίμησή σας

Μπορείτε να συνδέστε το ποντίκι ασύρματα είτε μέσω Bluetooth είτε μέσω του Unifying USB receiver στη θύρα της συσκευής σας. Το MX Master 3 διαθέτει 3 ξεχωριστά κανάλια χρήσης, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε να το συνδέσετε σε 3 συσκευές ταυτόχρονα (μία μέσω USB και οι άλλες δύο μέσω Bluetooth) αξιοποιώντας και την τεχνολογία Flow της Logitech! Μπορείτε επίσης να συνδέσετε στο ίδιο USB dongle και ένα MX keyboard χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε μια έξτρα θύρα USB.

Κατασκευαστής

Γενικά

Κουμπιά
8 Κουμπιά
Αισθητήρας
Laser
Ανάλυση Αισθητήρα
-
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
για δεξιόχειρες
Αθόρυβο
Όχι
Εργονομικό
Ναι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Ναι
Χρώμα
Γκρι
Βάρος
-
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
-
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
-

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Bluetooth Version
-
Σύνδεση
-

Διαστάσεις

Μήκος
-
Πλάτος
-
Ύψος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (99)

  1. 77
  2. 15
  3. 3
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ακρίβεια
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μέτριος θόρυβος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2022 στα 50 ευρώ και από ότι είδα προχθές, το συγκεκριμένο που έχω είναι κατασκευής του 2019, άρα λειτουργεί κοντά 7 χρόνια πια.

    Δεν έχω να πω πολλά.

    Το χρησιμοποιώ καθημερινά για 8 + ώρες στο γραφείο και το έχω συνδέσει με το laptop μέσω bluetooth. Δεν έχει αποσυνδεθεί ούτε μία φορά.

    Είναι εξαιρετικά άνετο, διαθέτει και πλάγια ροδέλα κύλισης η οποία βοηθά τα μέγιστα στην πλοήγηση τεχνικών φυλλαδίων και ιστοσελίδων ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα στιβαρό (και βαρύ βέβαια).

    Για την μπαταρία ότι και να πει κανείς είναι λίγο: το φορτίζω κυριολεκτικά μια φορά κάθε 2 - 3 μήνες, και αυτό μετά από πρακτικά 7 χρόνια χρήσης.

    Το μόνο που έχει πάθεί είναι ότι το ελαστικό που καλύπτει το σώμα του έχει βγάλλει κάποιες φουσκάλες (όπως στις φωτογραφίες) αλλά πέρα από αισθητικούς λόγους, δεν με ενοχλεί καθόλου στην χρήση.

    Προσωπικά, από όλα τα ποντίκια που έχω δοκιμάσει, το θεωρώ το Νο1 για επαγγελματική χρήση. Μακράν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • angelos_suf
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ποιότητα κατασκευής άριστη. Αντέχει σε πτώσεις .. δοκιμασμένο κάμποσες φορές. Για επαγγελματική χρήση άριστο. Έχει πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις. Κανένα θέμα με συνδεσιμότητα σε οποιαδήποτε υπολογιστή. Μετά από 2 χρόνια σαν καινούριο. Και η μπαταρία άνετα κρατάει μήνα

    Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του. Δεν το λες και ελαφρύ

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης Καραντινόπουλος
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το έχω αγοράσει σχεδόν όταν πρώτο κυκλοφόρησε και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα παράπονο.
    Η μπαταρία του είναι πραγματικά τέρας και με 1 μόνο φόρτιση και με πολλή χρήση κρατάει πάνω από μήνα. Τελευταία μου κάνει κάτι νούμερα (κολλάει ο δείκτης, χάνει την σύνδεση κτλ).
    Θα το κρατήσω μέχρι να βγει το επόμενο.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • duke21gr
    3
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    δε με βολεψε λογο βαρους. το μικρο δαχτυλακι οπως το πιανω εγω ειναι σχετικα στον αερα και με ενοχλει. κατα τα αλλα η ροδελες του ειναι απιστευτες και γενικα ειναι ενα εξαιρετικο ποντικι για καποιον που του καθεται καλα στο χερι.

    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.kiousis.5
    2
    2 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα καλά: Έχει σχεδόν κάθε λειτουργία που θα μπορούσες να ζητήσεις από ποντίκι και είναι τρομερά άνετο στο κράτημα. Φορτίζει γρήγορα, κρατάει καιρό, δεν σε εμποδίζει να το λειτουργήσεις όσο φορτίζει.

    Τα κακά: Το υλικό απορροφά κάθε ίχνος σκόνης και βρώμας με το οποίο θα έρθει σε επαφή και ειδικά το πίσω και πλαινό μέρος όπου κάθετε το χέρι, μετά από 1,5 χρόνο χρήσης έχει γίνει σαν ζελέ. Έχω δοκιμάσει να το καθαρίσω με τα πάντα, από απλό νερό και μαντηλί μέχρι "ειδικά" προϊόντα καθαρισμού πλαστικών. Τίποτα δεν το σώνει. Τόσα χρήματα και για κάποιον που το χρησιμοποιεί καθημερινά θα του κρατήσει 2-3χρόνια. Όλα τα άλλα ποντίκια των 20-30 ευρώ τον ίδιο χρόνο κρατάνε και ίσως και περισσότερο αλλά είναι και 20-30 ευρώ.

    Συμπέρασμα: Πληρώνεις 100-120€ παραπάνω από το μέσο ποντίκι για να έχεις 3-4 κουμπιά περισσότερα και ροδέλα που κινείται και στο πλάι. Σαν ποιότητα κατασκευής θα πάρεις το ίδιο, ίσως και χειρότερο από κάτι που κάνει 20-30€.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Θορυβώδες
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sniperas96
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απλά τα πράγματα:

    Θετικά:

    Καλό βάρος
    Τίμια dpi
    Καλή υποστήριξη σε software
    Design
    Durability
    Διάρκεια μπαταρίας

    Αρνητικά ή προς επιδιόρθωση:

    Θόρυβος από τα πλήκτρα κάτι που διορθώθηκε στη καινούργια έκδοση την οποία έχω δοκιμάσει
    Εργονομία. Αν και υπάρχει εργονομική σειρά γιαυτο το λόγο θα ήθελα να δω μια έκδοση του μια μικρή κλήση στο πλάι

    Όλα αυτά είναι τα συμπεράσματα μου όντας κάτοχος από 10/21.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonycygr
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό. Αν το συνηθίσεις δεν μπορείς να το αλλάξεις . Πολλές λειτουργίες, ακρίβεια, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • papaki-des
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποντίκι είναι πολύ ξεκούραστο για πολύωρη εργασία. Ομως το αγόρασα σε γκρι και μετά από 5 μήνες χρήση φαίνεται λερωμένο με κιτρινες γραμμές και δεν καθαρίζει με τπτ. Αν το γνώριζα εξ αρχής δεν θα το αγάραζα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Topalidis5128
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα λόγω δουλειάς 8+ ώρες. Πραγματικά κανένα παράπονο, η μπαταρία κρατάει τόσο πολύ που ξεχνάς πότε το φόρτισες τελευταία φορά, η αλλαγή από το ένα λάπτοπ στο άλλο γίνεται απλά με ένα πάτημα κουμπιού, πάρα πολύ άνετο στο χέρι.
    Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να του προσάψω είναι ότι αν δουλεύεις και με στυλό, μολύβια κλπ, η γκρι έκδοση λερώνεται εύκολα και είναι δύσκολη στον καθαρισμό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Whatevermate
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Έχει ωραία αίσθηση στο χέρι και είναι άνετο και στιβαρό. Κατά τη γνώμη μου το δυνατό του σημείο είναι το scroll, έχοντας μείνει απογοητευμένη στο παρελθόν από τα Logitech G402 και G502 που βέβαια προορίζονται για άλλη χρήση. Η συνδεσιμότητα είναι άρτια και δεν κολλάει πουθενά. Προς το παρόν μου αρέσει, θα δείξει αν αξίζει τα λεφτά του σε βάθος χρόνου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris Kanavos Films
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    άψογο. λειτουργεί τέλεια. Το χρησιμοποιώ για edit με final cut, αν φτιάξεις τις συντομευσεις είναι φοβερό tool.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • menelaosGhr
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ καλό και ακριβές.
    Επαγγελματική χρήση του κάνω.
    Το πρόγραμμα που το συνοδεύει (Logi Options+ ) κάνει το ποντίκι πολύ παραμετροποιήσιμο.
    Το infinity scroll είναι σωτήριο όταν ψάχνεις σε μεγάλους φακέλους.
    Ο σχεδιασμός του είναι πολύ καλός και ακουμπάει όλη ο παλάμη μου πάνω του.
    Η διάρκεια μπαταριάς είναι εκπληκτική (από τον Σεπτέμβρη το έχω φορτίσει μία φορά).
    Αρχικά το είχα πάνω σε XXL mouse pad και δεν γλιστρούσε όσο θα ήθελα (σημειώνω πως ολη η παλάμη είναι πάνω στο ποντίκι και δεν ακουμπάει ο καρπός στο mouse pad). Μόλις έβγαλα το mouse pad, είναι πολύ καλύτερα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasilistherapy
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό, Ποιοτικό και στο κατάλληλο μέγεθος. Επίσης η διάρκεια της μπαταρίας είναι πάρα πολύ καλή.
    Στα συν το γεγονός ότι μπορεί να συνδεθεί με τρεις διαφορετικές συσκευές απλά με την αλλαγή ενός επιλογέα που έχει από κάτω. και τέλος, μπορείς να χειρίζεσαι 2 υπολογιστές με ένα ποντίκι με την βοήθεια του προγράμματος που προσφέρει η logi.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Zacharopoulos96
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το μόνο αρνητικό για εμένα είναι οτι , το πρόγραμμα της Logitech δεν είναι συμβατό με Linux . Κατά τα αλλα είναι απόλαυση να έχεις αυτο το ποντίκι στο χέρι σου και οι διευκόλυνσης που σου παρέχει

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tolant87
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό στην αφή για πολύωρη χρήση στο γραφείο, πλήρως εργονομικό και παραμετροποιήσιμο, αξίζει τα λεφτά του!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Redtri7kala
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν θα γράψω σεντόνι ούτε θα ανεβάσω φωτο,υπάρχουν αρκετοί που έχουν εξαιρετικά reviews. Θα πω δυο τρία λόγια για το ποντίκι και για το αν είναι VFM. Μα θα αναρωτηθεί κάποιος σχεδόν 100€ για ποντίκι είναι δυνατόν να αξίζει?

    Ναι φίλε μου είναι εάν:
    1) αυτά τα λεφτά δεν θα σου λείψουν για βασικές ανάγκες
    2) αν έχεις μεσαίο προς μεγάλο χέρι και δουλεύεις over 8 ώρες.

    Αρχικά είναι κόσμημα. Το ποντίκι αγκαλιάζει το χέρι και είναι ξεκούραστο. Έχουν φύγει πόνοι στο χέρι από σάπια φθηνά ποντίκια. Οι παραμετροποιήσεις πολύ βολικές ειδικά αν δουλειυεις πολλές σελίδες/δεδομένα. Το σκρολ φουλ ξεκούραστο ίσως να είναι αυτός ο βασικός λόγος που έφυγαν οι πόνοι στο χέρι. Μετά το 2μερο δεν θα θες να κρατάς άλλο ποντίκι. Μοναδικός ενδοιασμός είναι η αντοχή του στα κλικ και ειδικά στο σκρολ, και μιλάω για μετά τα χρόνια εγγύησης.

    Για ποιόν ΔΕΝ είναι:
    Για γυναίκες/παιδιά/άντρες με μικρό χέρι και δάχτυλα
    Για gaming

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Miltiadis_Nedelkos
    5
    5 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θα γραψω λεπτομερης αναφορα μιας και εχω πολλα χρονια εμπειριας με αυτο το ποντικι.

    ΑΠΛΑ ΠΑΡΤΟ

    k bye.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • matersci
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο ποντίκι. Ατελείωτη μπαταρία. Το χρησιμοποιώ με ένα iMac M1 και είναι κατά τη γνώμη μου κλάσεις ανώτερο από το Magic Mouse της Apple. Ανετο στο χέρι, πολλά κουμπιά, πολύ καλό scroll, γρήγορο και εύκολο pairing. το αρνητικό για μένα είναι οτι το κλικ στα κουμπιά ακούγεται αρκετά (το έχουν διορθώσει στο MX Master 3S νομίζω). Αν και ακριβό, φαίνεται η ποιότητά του και αξίζει τα λεφτά του

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θορυβώδες
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • A_JT
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απλα τέλειο. Το συνιστώ σε όποιον/α θέλει ένα εργονομικό ποντίκι για πολύωρη δουλειά και παραγωγικότητα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • polihronis1998
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το καλυτερο ποντικι που εχω χρησιμοποιησει ποτε μου απο ολες τις αποψεις.
    -Η μπαταρια κραταει αρκετο καιρο , δεν εχω μετρησει ακριβως αλλα στους 6 μηνες ισως να το χω φορτωσει 3 η 4 φορες.
    -Το λογισμικο της Logitech πολυ καλο και ο προγραμματισμος για τα gestures γινεται ευκολα.
    Δεν εχω κατι αρνητικο να πω , περα απ το οτι πλεον , με ολα τα υπολοιπα ποντικια νιωθω οτι κατι δεν παει καλα. Για καποιον που θα δουλεψει μπροστα σε οθονη, ειναι η καλυτερη επιλογη.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ακρίβεια
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efthymios_Z
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    εξαιρετικό και ξεκάθαρα βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό Mx που είχα. είναι απλά ευχαρίστηση να το δουλεύεις. τα preset για διάφορες εφαρμογές είναι πολύ βολικά -δεννθα τα είχα σκεφτεί από μόνος μου.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasemax
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρησιμοποιώ συχνά excel και γενικότερα λογισμικά με συχνή χρήση του scroll (π.χ. πολυσέλιδα pdf, word κλπ). Ακριβό μεν, αλλά μετά από αυτό δεν γυρνάς σε ποντίκια που δεν έχουν το δικό του scroll. Έχω και το MX Anywhere 3. Εξίσου καλό και εκείνο!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christoforos.lina
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είχα ποντίκι Apple και τώρα δοκίμασα αυτό. Για πολύωρη επαγγελματική χρήση δεν το συζητάμε είναι πολύ καλύτερο. Πρώτα από όλα εργονομία δουλεύεις ξεκούραστα. Δεν γίνονται λάθος κινήσεις από το touch. Αν ξεχάσεις να το φορτίσεις δεν υπάρχει πρόβλημα φορτίζει ενώ δουλεύει όπως δείχνει η φωτογραφία.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Efi_Gooo
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο ποντίκι, με πολλές λειτουργίες αν βάλετε το λογισμικό της Logitech.
    Το έχω ένα μήνα και δεν το έχω φορτίσει ακόμα, επομένως η μπαταρία του είναι ανθεκτική και κρατάει πολύ.
    Μπορεί να συνδεθεί σε 3 συσκευές και αλλάζει πατώντας ένα κουμπάκι κάτω από το ποντίκι.
    Γενικά αν δουλεύετε remote με πολλές συσκευές αξίζει τα λεφτά του.
    Ακόμα και στο gaming είναι καλό.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THanasis_Sarakatsanos
    4
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλη κατασκευη και καλη εργονομια με καλη παραμετροποίηση των πληκτρων μεσω της εφαρμογης και καλη διαρκεια μπαταριας. Το μονο αρνητικο (εξ ου και τα 4 αστερια) ειναι η συνδεσιμοτητα του bluetooth που αποσυνδεεται πολλες φορες και αυτο λογω των windows 11 απ οτι εχω καταλαβει! Ισως με το USB Dongle να μην εχει αυτο το θεμα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kritopoulos4
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το πήρα 3/11 μέχρι σήμερα 22/11 άντεξε με ένα φορτισμα. Το χρησιμοποιώ κάπου στις 10-12 ώρες την μέρα δεν το κλείνω ποτέ από κάτω γιατί βαριέμαι άρα σε γενικές γραμμές έχω να πω ότι η μπαταρία του αντέχει αρκετά. Όσο αφορά στην αίσθηση στο χέρι όταν μου ήρθε ήθελα να το επιστρεψω απευθείας, δεν με βόλευε καθόλου στο χέρι (πριν είχα gaming ποντίκι). Μετά από κάνα δυο μέρες όμως που το συνήθισα έχω να πω ότι τώρα δεν με βολεύουν τα gaming ποντίκια. Είναι τελείως διαφορετικό σαν αίσθηση στο χέρι. Γενικά φαίνεται ποιοτική κατασκευή τα πλήκτρα είναι ωραία οι ροδελες και οι δύο χρήσιμες, θα το πρότεινα.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2022 στα 50 ευρώ και από ότι είδα προχθές, το συγκεκριμένο που έχω είναι κατασκευής του 2019, άρα λειτουργεί κοντά 7 χρόνια πια.

    Δεν έχω να πω πολλά.

    Το χρησιμοποιώ καθημερινά για 8 + ώρες στο γραφείο και το έχω συνδέσει με το laptop μέσω bluetooth. Δεν έχει αποσυνδεθεί ούτε μία φορά.

    Είναι εξαιρετικά άνετο, διαθέτει και πλάγια ροδέλα κύλισης η οποία βοηθά τα μέγιστα στην πλοήγηση τεχνικών φυλλαδίων και ιστοσελίδων ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα στιβαρό (και βαρύ βέβαια).

    Για την μπαταρία ότι και να πει κανείς είναι λίγο: το φορτίζω κυριολεκτικά μια φορά κάθε 2 - 3 μήνες, και αυτό μετά από πρακτικά 7 χρόνια χρήσης.

    Το μόνο που έχει πάθεί είναι ότι το ελαστικό που καλύπτει το σώμα του έχει βγάλλει κάποιες φουσκάλες (όπως στις φωτογραφίες) αλλά πέρα από αισθητικούς λόγους, δεν με ενοχλεί καθόλου στην χρήση.

    Προσωπικά, από όλα τα ποντίκια που έχω δοκιμάσει, το θεωρώ το Νο1 για επαγγελματική χρήση. Μακράν.

    0
  • Ποιότητα κατασκευής άριστη. Αντέχει σε πτώσεις .. δοκιμασμένο κάμποσες φορές. Για επαγγελματική χρήση άριστο. Έχει πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται σε όλες τις απαιτήσεις. Κανένα θέμα με συνδεσιμότητα σε οποιαδήποτε υπολογιστή. Μετά από 2 χρόνια σαν καινούριο. Και η μπαταρία άνετα κρατάει μήνα

    Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του. Δεν το λες και ελαφρύ

    1
  • Το έχω αγοράσει σχεδόν όταν πρώτο κυκλοφόρησε και μέχρι στιγμής δεν είχα κανένα παράπονο.
    Η μπαταρία του είναι πραγματικά τέρας και με 1 μόνο φόρτιση και με πολλή χρήση κρατάει πάνω από μήνα. Τελευταία μου κάνει κάτι νούμερα (κολλάει ο δείκτης, χάνει την σύνδεση κτλ).
    Θα το κρατήσω μέχρι να βγει το επόμενο.

    2
  • δε με βολεψε λογο βαρους. το μικρο δαχτυλακι οπως το πιανω εγω ειναι σχετικα στον αερα και με ενοχλει. κατα τα αλλα η ροδελες του ειναι απιστευτες και γενικα ειναι ενα εξαιρετικο ποντικι για καποιον που του καθεται καλα στο χερι.

    2
  • Δες τα όλα