Από την online έρευνα αγοράς που έκανα κατέληξα ότι ήταν το καλύτερο στο εύρος τιμής που έψαχνα για δώρο. Υπήρχε λοιπόν ένα σχόλιο που έκανε λόγο για κακή ποιότητα που με προβλημάτισε. Το είδα -ευτυχώς- μετά την αγορά. Και λέω ευτυχώς γιατί τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει.
Το σετάκι είναι ξύλινο, με ξύλινα πιόνια. Η επιφάνεια της σκακιέρας δεν είναι εκτυπωμένη όπως κάποια άλλα που έχω δει και αυτό είναι +. Σίγουρα, θα υπάρχουν πολύ πιο φινιρισμένα προϊόντα αλλά αυτά έχουν και την ανάλογη τιμή (διπλή και περισσότερο). Ίσως ο άλλος αγοραστής να έχει μακράν υψηλότερα στανταρντ.
Για την τιμή του λοιπόν, είναι πολύ καλό, ποιοτικό και τα πιόνια είναι ιδιαίτερα ωραία και σε σωστό μέγεθος. Από μέσα έχει μαλακό υλικό και λαστιχάκια για κάθε πιόνι καθώς και λαβή μεταφοράς. Άρα ενδείκνεται για να το μεταφέρεις, αν και είναι λίγο μεγάλο για αυτόν τον σκοπό. Επίσης, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως τάβλι και αυτό ίσως είναι αρνητικό για κάποιους.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!