Το κινητό αγοράστηκε καλοκαίρι του 2020 και χρησιμοποιήθηκε κυρίως για gaming και φωτογραφίες.
Είχε ναυαρχίδα της εποχής επεξεργαστή και κύρια κάμερα (flagship killer).
Από επιδώσεις ήταν αρκετά γρήγορο και δυνατό.
Η μπαταρία καλή 3750mah μετά από 4 χρόνια 70% υγεία ανέφερε το accubattery.
Η οθόνη καλά χρώματα όμως IPS. Παράδοξος την έσπασα μετά από 4 χρόνια σε ατυχής γωνιά πτώσης. Άλλαξα την οθόνη όπου ξανά έσπασε από απλή πτώση.
Κάμερα εξαιρετική.
Η κυρία κάμερα ναυαρχίδα με ωραία χρώματα και πολύ καλή υπερευρυγώνια, ίδια ποιότητα με σημερινών μεσαίων κινητών πλέον. Τη νύχτα θέλει πάντα βοήθεια νυχτερινής λειτουργείας αλλά το λογισμικό της Huawei εκεί έκανε εξαιρετική δουλειά για τις δυνατότητες που έδινε.
Το σύστημα σκυλί android 10 το 2025 και δεν σερνόταν (πιθανώς βοήθησε και ο επεξεργαστής).
Μετα από 4.5 χρόνια ένα ωραίο πρωινό παρέδωσε ψυχή.
Όταν ζωρίζεται, ακόμα και 10 δεύτερα στην κάμερα κολλάει εντελώς και κάνει αυτόματη επανεκκίνηση . Ο τεχνικός μου ανέφερε πρόβλημα στο SOC(System On Chip) οπότε δεν υπάρχει αξιόπιστη επισκευή και το κινητό θεωρείται τελειωμένο.
Για την huawei δεν ξέρω εάν ήταν φτηνή δουλειά ή ατυχής παρτίδα αλλά λίγο απογοητευτικά περίμενα να έβγαζε μέχρι τέλος του 2025.