- Είδος
- Ροκάνι
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Πλάνη μεταλλική 250x52mm sparta
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Κατι καναν λαθος στο δικο μου ροκανι γιατι η μεταλικη πλακα που κοβει κανονικα πρεπει να φιλαει στην βαση αλλα οπως φενεται στην φωτογραφια αυτο δεν μπορει να γινει γιατι η γλωσσα ρυθμησης του βαθους κοπης ειναι πολυ μεγαλη ή η τρυπα που φωλιαζει πολυ πολυ μικρη το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να ρυθμιστει τιποτα! κριμα
Μετα απο 3 ωρες παιδεμα και αφου το ελυσα 3 φορες νομιζω το εφερα στα καλα του!
Το έχω μόλις μία μέρα
Μία άλλη πλάνη Silverline φαινομενικά έχει τα ίδια χαρακτηριστικά,το μόνο αρνητικό οτι το πακετάρισμα ήταν παλιό και το λάδι που έιχε πανω τις χρειαζόταν λίγη προσπάθεια για να βγεί και κυρίως τα πλαστικά χερούλια που προσωπικά θα αλλάξω .Ουτως ή αλλως ερασιτέχνης είμαι και το βλέπω σαν μία σύντομη πρόκληση μπορείτε και να τα αγοράσετε δεν νομίζω να βρείτε φτηνότερο
Το πιο σημαντικό και για αυτόν τον λόγο έβαλα και 4 αστέρια είναι το σώμα της που είανι βαρή και αρα καλό στην χρήση ,το προτιμώ χίλες φορές από μία ελαφρια πλάνη με σώμα από λυγισμένο σίδερο .
το μόνο που χρειάζεται χρόνο για να το δούμε είανι το πόσο καλός είναι ο χάλυβας του σιδέρου αν και πρέπει να είανι μέτριος προς οκ ,Για σίγουρα αποτελέσματα και αν διαβάζετε αυτήν την κριτική και δεν θέλετενα πα΄ρετε κα΄τι που να μην είστε σίγουροι για την αποδοσή του πάρτε και ένα κοπίδι ανταλλακτικό Stanley και καθαρίσατε.
Μια χαρά γενικά δεν περιμένω να έχω προβλήματα απο την πρώτη ματιά που του έριξα .
6 Μήνες αργότερα : χρειαζεται δουλειά το σώμα αν και καλό πρέπει να το δουλέψεις αρκετά προκείμένου να γίνει επίπεδο. Το ατσάλι της λεπίδας είναι καλούτσικο αλλά πρέπει να ακονιστεί ,τίποτα παράξενο και στις ακριβές συμβαίνει αυτό . Τα μέρη της χρείαζονται επίσης λίγη δουλειά για να είναι καλά.
Εν κατακλείδι Θα την έπαιρνα και τώρα δεδομένου ότι είναι φτηνή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Der Hobel ist nicht einstellbar auch nach mehreren Versuchen ist die Schneide immer schief im Maul
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χάλια μαύρα δεν αξίζει ότι 10 ευρώ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό αν και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ροκανι για την τιμή που έχει,, βάζει κάτω και πιο ακριβά στο είδος του...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κατι καναν λαθος στο δικο μου ροκανι γιατι η μεταλικη πλακα που κοβει κανονικα πρεπει να φιλαει στην βαση αλλα οπως φενεται στην φωτογραφια αυτο δεν μπορει να γινει γιατι η γλωσσα ρυθμησης του βαθους κοπης ειναι πολυ μεγαλη ή η τρυπα που φωλιαζει πολυ πολυ μικρη το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να ρυθμιστει τιποτα! κριμα
Μετα απο 3 ωρες παιδεμα και αφου το ελυσα 3 φορες νομιζω το εφερα στα καλα του!
Το έχω μόλις μία μέρα
Μία άλλη πλάνη Silverline φαινομενικά έχει τα ίδια χαρακτηριστικά,το μόνο αρνητικό οτι το πακετάρισμα ήταν παλιό και το λάδι που έιχε πανω τις χρειαζόταν λίγη προσπάθεια για να βγεί και κυρίως τα πλαστικά χερούλια που προσωπικά θα αλλάξω .Ουτως ή αλλως ερασιτέχνης είμαι και το βλέπω σαν μία σύντομη πρόκληση μπορείτε και να τα αγοράσετε δεν νομίζω να βρείτε φτηνότερο
Το πιο σημαντικό και για αυτόν τον λόγο έβαλα και 4 αστέρια είναι το σώμα της που είανι βαρή και αρα καλό στην χρήση ,το προτιμώ χίλες φορές από μία ελαφρια πλάνη με σώμα από λυγισμένο σίδερο .
το μόνο που χρειάζεται χρόνο για να το δούμε είανι το πόσο καλός είναι ο χάλυβας του σιδέρου αν και πρέπει να είανι μέτριος προς οκ ,Για σίγουρα αποτελέσματα και αν διαβάζετε αυτήν την κριτική και δεν θέλετενα πα΄ρετε κα΄τι που να μην είστε σίγουροι για την αποδοσή του πάρτε και ένα κοπίδι ανταλλακτικό Stanley και καθαρίσατε.
Μια χαρά γενικά δεν περιμένω να έχω προβλήματα απο την πρώτη ματιά που του έριξα .
6 Μήνες αργότερα : χρειαζεται δουλειά το σώμα αν και καλό πρέπει να το δουλέψεις αρκετά προκείμένου να γίνει επίπεδο. Το ατσάλι της λεπίδας είναι καλούτσικο αλλά πρέπει να ακονιστεί ,τίποτα παράξενο και στις ακριβές συμβαίνει αυτό . Τα μέρη της χρείαζονται επίσης λίγη δουλειά για να είναι καλά.
Εν κατακλείδι Θα την έπαιρνα και τώρα δεδομένου ότι είναι φτηνή
Der Hobel ist nicht einstellbar auch nach mehreren Versuchen ist die Schneide immer schief im Maul
Χάλια μαύρα δεν αξίζει ότι 10 ευρώ
Καλό αν και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία
46 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Κατι καναν λαθος στο δικο μου ροκανι γιατι η μεταλικη πλακα που κοβει κανονικα πρεπει να φιλαει στην βαση αλλα οπως φενεται στην φωτογραφια αυτο δεν μπορει να γινει γιατι η γλωσσα ρυθμησης του βαθους κοπης ειναι πολυ μεγαλη ή η τρυπα που φωλιαζει πολυ πολυ μικρη το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να ρυθμιστει τιποτα! κριμα
Μετα απο 3 ωρες παιδεμα και αφου το ελυσα 3 φορες νομιζω το εφερα στα καλα του!
Το έχω μόλις μία μέρα
Μία άλλη πλάνη Silverline φαινομενικά έχει τα ίδια χαρακτηριστικά,το μόνο αρνητικό οτι το πακετάρισμα ήταν παλιό και το λάδι που έιχε πανω τις χρειαζόταν λίγη προσπάθεια για να βγεί και κυρίως τα πλαστικά χερούλια που προσωπικά θα αλλάξω .Ουτως ή αλλως ερασιτέχνης είμαι και το βλέπω σαν μία σύντομη πρόκληση μπορείτε και να τα αγοράσετε δεν νομίζω να βρείτε φτηνότερο
Το πιο σημαντικό και για αυτόν τον λόγο έβαλα και 4 αστέρια είναι το σώμα της που είανι βαρή και αρα καλό στην χρήση ,το προτιμώ χίλες φορές από μία ελαφρια πλάνη με σώμα από λυγισμένο σίδερο .
το μόνο που χρειάζεται χρόνο για να το δούμε είανι το πόσο καλός είναι ο χάλυβας του σιδέρου αν και πρέπει να είανι μέτριος προς οκ ,Για σίγουρα αποτελέσματα και αν διαβάζετε αυτήν την κριτική και δεν θέλετενα πα΄ρετε κα΄τι που να μην είστε σίγουροι για την αποδοσή του πάρτε και ένα κοπίδι ανταλλακτικό Stanley και καθαρίσατε.
Μια χαρά γενικά δεν περιμένω να έχω προβλήματα απο την πρώτη ματιά που του έριξα .
6 Μήνες αργότερα : χρειαζεται δουλειά το σώμα αν και καλό πρέπει να το δουλέψεις αρκετά προκείμένου να γίνει επίπεδο. Το ατσάλι της λεπίδας είναι καλούτσικο αλλά πρέπει να ακονιστεί ,τίποτα παράξενο και στις ακριβές συμβαίνει αυτό . Τα μέρη της χρείαζονται επίσης λίγη δουλειά για να είναι καλά.
Εν κατακλείδι Θα την έπαιρνα και τώρα δεδομένου ότι είναι φτηνή
Επιβεβαιωμένη αγορά
Der Hobel ist nicht einstellbar auch nach mehreren Versuchen ist die Schneide immer schief im Maul
Επιβεβαιωμένη αγορά
Χάλια μαύρα δεν αξίζει ότι 10 ευρώ
Επιβεβαιωμένη αγορά
Καλό αν και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό ροκανι για την τιμή που έχει,, βάζει κάτω και πιο ακριβά στο είδος του...
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κατι καναν λαθος στο δικο μου ροκανι γιατι η μεταλικη πλακα που κοβει κανονικα πρεπει να φιλαει στην βαση αλλα οπως φενεται στην φωτογραφια αυτο δεν μπορει να γινει γιατι η γλωσσα ρυθμησης του βαθους κοπης ειναι πολυ μεγαλη ή η τρυπα που φωλιαζει πολυ πολυ μικρη το αποτελεσμα ειναι να μην μπορει να ρυθμιστει τιποτα! κριμα
Μετα απο 3 ωρες παιδεμα και αφου το ελυσα 3 φορες νομιζω το εφερα στα καλα του!
Το έχω μόλις μία μέρα
Μία άλλη πλάνη Silverline φαινομενικά έχει τα ίδια χαρακτηριστικά,το μόνο αρνητικό οτι το πακετάρισμα ήταν παλιό και το λάδι που έιχε πανω τις χρειαζόταν λίγη προσπάθεια για να βγεί και κυρίως τα πλαστικά χερούλια που προσωπικά θα αλλάξω .Ουτως ή αλλως ερασιτέχνης είμαι και το βλέπω σαν μία σύντομη πρόκληση μπορείτε και να τα αγοράσετε δεν νομίζω να βρείτε φτηνότερο
Το πιο σημαντικό και για αυτόν τον λόγο έβαλα και 4 αστέρια είναι το σώμα της που είανι βαρή και αρα καλό στην χρήση ,το προτιμώ χίλες φορές από μία ελαφρια πλάνη με σώμα από λυγισμένο σίδερο .
το μόνο που χρειάζεται χρόνο για να το δούμε είανι το πόσο καλός είναι ο χάλυβας του σιδέρου αν και πρέπει να είανι μέτριος προς οκ ,Για σίγουρα αποτελέσματα και αν διαβάζετε αυτήν την κριτική και δεν θέλετενα πα΄ρετε κα΄τι που να μην είστε σίγουροι για την αποδοσή του πάρτε και ένα κοπίδι ανταλλακτικό Stanley και καθαρίσατε.
Μια χαρά γενικά δεν περιμένω να έχω προβλήματα απο την πρώτη ματιά που του έριξα .
6 Μήνες αργότερα : χρειαζεται δουλειά το σώμα αν και καλό πρέπει να το δουλέψεις αρκετά προκείμένου να γίνει επίπεδο. Το ατσάλι της λεπίδας είναι καλούτσικο αλλά πρέπει να ακονιστεί ,τίποτα παράξενο και στις ακριβές συμβαίνει αυτό . Τα μέρη της χρείαζονται επίσης λίγη δουλειά για να είναι καλά.
Εν κατακλείδι Θα την έπαιρνα και τώρα δεδομένου ότι είναι φτηνή
Der Hobel ist nicht einstellbar auch nach mehreren Versuchen ist die Schneide immer schief im Maul
Χάλια μαύρα δεν αξίζει ότι 10 ευρώ
Καλό αν και δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία