Karaoke

Rebeltec Ηχείο Soundbox 480 Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Bluetooth 5.0
  • Ισχύς 50W RMS
  • Μπαταρία Li-Ion 4000mAh 7.4V
  • USB, microSD, AUX 3.5mm
  • Είσοδος μικροφώνου 6.3mm
  • Αρχεία: MP3, WAV, FLAC, WMA, APE
  • Διαστάσεις: 480 x 240 x 240 mm
  • Βάρος: 3.9Kg
103 47
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Τετ, 15 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Getters 4,5 (100)
Ελλάδα
4 τεμάχια
Δες Ήχος στη σελίδα του Getters
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηχείο
Χρώμα
Μαύρο
Ισχύς (RMS)
50 W
Ώρες Λειτουργίας (max)
12 hrs
Εφέ Φωτισμού
Ναι
Μικρόφωνo
Ασύρματο
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Συνδεσιμότητα
USB-A, USB-C, Bluetooth, Wi-Fi
Αριθμός Μικροφώνων
-

Διαστάσεις

Ύψος
48 εκ.
Μήκος
24 εκ.
Πλάτος
24 εκ.

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Giannis_Koumantakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω πάρει δύο από αυτά έχουν τρομερή ακουστική και σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους!!!τα συνιστώ ανεπιφυλακτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolakys77
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3 αστεράκια από μενα καθώς δεν προορίζεται για τη χρήση που ήθελα εγώ. Και γιατί δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά από το φθηνότερο rebeltec που είχα και χάλασε. Στην ένταση εννοώ. Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα δυνατή.
    Σε κλειστό χώρο είναι καλουτσικο. Σε χωράφι που το χρησιμοποιώ εγώ, σε 30 μέτρα απόσταση (χωρίς αέρα) ίσα που ακούγεται.
    Έτσι ακουγόταν και το πιο απλό rebeltec.
    Τζάμπα το πήρα στην ουσία γιατί είναι αρκετά πιο ογκώδες και βαρύ. Τι να κάνεις..
    Πέρα απ' την ένταση που είναι πολύ μέτρια, έχει φώτα για να κάνει ωραία ατμόσφαιρα ????
    Το θετικό είναι όμως η ποιότητα του ήχου. Ακόμα και στο τέρμα δε χάνεται. Σε αντίθεση με το απλό.
    Πιάνει ραδιόφωνο μόνο με το καλώδιο που περιέχει η συσκευασία.
    Σε γενικές γραμμές:
    Για τα χρήματα του νομίζω δεν αξίζει.
    Γιατί για μέσα στο σπίτι με τα ίδια χρήματα παίρνεις ηχομπαρα και ακούς ΔΥΝΑΤΑ σε ολόκληρο το σπίτι.
    Αν θέλεις να κάνεις πάρτι σε εξωτερικό χώρο με αυτό, με 5 άτομα είσαι οκ.
    Με περισσότερα θέλεις και περισσότερα rebeltec.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχάλης 13
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ναι έχει καλό ήχο έως το 70% της έντασης του.
    Ναι είναι δυνατός ο ήχος, ισορροπημένος και έχει ικανοποιητικό μπάσο.
    Ναι δεν είναι πάρα πολύ ακριβό,
    Αλλά, η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά κακή. Πολύ φθηνά πλαστικά, πολύ ελαφρύ σαν σύνολο, σε βιντεάκια στο YouTube που έχω δει ανθρώπους που το έχουν ανοίξει για επισκευή γιατί τους έχει βγάλει πρόβλημα, έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε έχει από καλώδια, μπαταρίες κτλ στο εσωτερικό του είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας που ξέρεις ότι δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής το συγκεκριμένο μηχάνημα.
    Εμένα μου δούλεψε καλά για 4 μέρες και μετά απλά άρχισε να βγάζει έντονα παράσιτα σε όλα τα τραγούδια σαν να είχε σκιστεί εσωτερικά το τύμπανο από κάποιο από τα 2 woofer. Το πήγα πίσω και τέλος... Αν νομίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικών συσκευών, ότι τα 75 ευρώ είναι λίγα λεφτά και δικαιολογείται να βγαίνουν συσκευές σε τέτοιες τιμές οι οποίες είναι σχεδιασμένες να βγάζουν λίγους μήνες ζωής, τότε μάλλον πρέπει να αρχίσουν να επανέρχονται στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν στέκει.
    Απλά δίνεις το ποσό και κάνεις τον σταυρό σου ή να σου βγάλει το ελάττωμα στην πρώτη βδομάδα για να προλάβεις να το επιστρέψεις, ή να βγάλει πάνω από 6 μήνες για να μην έχεις πετάξει 4 μεροκάματα στα σκουπίδια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Artists On-Road

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για busking σε συνδυασμό με iPad. Με καλύπτει με το παραπάνω. Θα ήταν πιο βολικό αν είχε κάποιον ιμάντα για να κρεμιέται στον ώμο όπως το 460 ας πούμε, μιας και είναι πολύ ελαφρύ για το μέγεθός του.-

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Labrinidis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα rebeltec τα έχουν πει κι άλλοι. Όλοι πρέπει να έχουν ένα στο σπίτι τους. Αυτό είναι λίγο πιο μεγάλο (από το ήδη μεγάλο 400/420) αλλά είναι λίγο πιο δυνατό και έχει και δυνατότητα καραόκε και ρύθμιση ήχου με ροδέλα κι όχι με πλήκτρα. Το ζητούμενό μου ήταν ένα τσακ πάνω από το 400/420 στην ένταση για πάρτυ και το έχει (μιλάμε για πάρτυ με 10-15 άτομα, όχι πάρτυ με 50 άτομα - εκεί θέλει βαλίτσα).
    Στα λεφτά του είναι ότι καλύτερο με εξαιρετικό μπάσο και καθαρό ήχο.
    Το μόνο του μειονέκτημα είναι το μέγεθος (εμένα δεν με πειράζει)

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimitris1
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με μια λέξη τα σπάει το εργαλείο!!!!!!! Δίνει πολλά παραπάνω από τα 90 ευρώ που το πουλάνε! Μακάρι να βγει αξιόπιστο και σε βάθος χρόνου! Προς το παρόν εδώ και 2 μήνες είναι κορυφή!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίος ήχος γλυκός καθώς και το μπάσο του . Για την τιμή του αξιοπρεπέστατο !

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • έχω πάρει δύο από αυτά έχουν τρομερή ακουστική και σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους!!!τα συνιστώ ανεπιφυλακτα

    0
  • 3 αστεράκια από μενα καθώς δεν προορίζεται για τη χρήση που ήθελα εγώ. Και γιατί δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά από το φθηνότερο rebeltec που είχα και χάλασε. Στην ένταση εννοώ. Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα δυνατή.
    Σε κλειστό χώρο είναι καλουτσικο. Σε χωράφι που το χρησιμοποιώ εγώ, σε 30 μέτρα απόσταση (χωρίς αέρα) ίσα που ακούγεται.
    Έτσι ακουγόταν και το πιο απλό rebeltec.
    Τζάμπα το πήρα στην ουσία γιατί είναι αρκετά πιο ογκώδες και βαρύ. Τι να κάνεις..
    Πέρα απ' την ένταση που είναι πολύ μέτρια, έχει φώτα για να κάνει ωραία ατμόσφαιρα ????
    Το θετικό είναι όμως η ποιότητα του ήχου. Ακόμα και στο τέρμα δε χάνεται. Σε αντίθεση με το απλό.
    Πιάνει ραδιόφωνο μόνο με το καλώδιο που περιέχει η συσκευασία.
    Σε γενικές γραμμές:
    Για τα χρήματα του νομίζω δεν αξίζει.
    Γιατί για μέσα στο σπίτι με τα ίδια χρήματα παίρνεις ηχομπαρα και ακούς ΔΥΝΑΤΑ σε ολόκληρο το σπίτι.
    Αν θέλεις να κάνεις πάρτι σε εξωτερικό χώρο με αυτό, με 5 άτομα είσαι οκ.
    Με περισσότερα θέλεις και περισσότερα rebeltec.

    2
  • Ναι έχει καλό ήχο έως το 70% της έντασης του.
    Ναι είναι δυνατός ο ήχος, ισορροπημένος και έχει ικανοποιητικό μπάσο.
    Ναι δεν είναι πάρα πολύ ακριβό,
    Αλλά, η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά κακή. Πολύ φθηνά πλαστικά, πολύ ελαφρύ σαν σύνολο, σε βιντεάκια στο YouTube που έχω δει ανθρώπους που το έχουν ανοίξει για επισκευή γιατί τους έχει βγάλει πρόβλημα, έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε έχει από καλώδια, μπαταρίες κτλ στο εσωτερικό του είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας που ξέρεις ότι δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής το συγκεκριμένο μηχάνημα.
    Εμένα μου δούλεψε καλά για 4 μέρες και μετά απλά άρχισε να βγάζει έντονα παράσιτα σε όλα τα τραγούδια σαν να είχε σκιστεί εσωτερικά το τύμπανο από κάποιο από τα 2 woofer. Το πήγα πίσω και τέλος... Αν νομίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικών συσκευών, ότι τα 75 ευρώ είναι λίγα λεφτά και δικαιολογείται να βγαίνουν συσκευές σε τέτοιες τιμές οι οποίες είναι σχεδιασμένες να βγάζουν λίγους μήνες ζωής, τότε μάλλον πρέπει να αρχίσουν να επανέρχονται στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν στέκει.
    Απλά δίνεις το ποσό και κάνεις τον σταυρό σου ή να σου βγάλει το ελάττωμα στην πρώτη βδομάδα για να προλάβεις να το επιστρέψεις, ή να βγάλει πάνω από 6 μήνες για να μην έχεις πετάξει 4 μεροκάματα στα σκουπίδια.

    2
  • Το χρησιμοποιώ για busking σε συνδυασμό με iPad. Με καλύπτει με το παραπάνω. Θα ήταν πιο βολικό αν είχε κάποιον ιμάντα για να κρεμιέται στον ώμο όπως το 460 ας πούμε, μιας και είναι πολύ ελαφρύ για το μέγεθός του.-

    0
  • Για τα rebeltec τα έχουν πει κι άλλοι. Όλοι πρέπει να έχουν ένα στο σπίτι τους. Αυτό είναι λίγο πιο μεγάλο (από το ήδη μεγάλο 400/420) αλλά είναι λίγο πιο δυνατό και έχει και δυνατότητα καραόκε και ρύθμιση ήχου με ροδέλα κι όχι με πλήκτρα. Το ζητούμενό μου ήταν ένα τσακ πάνω από το 400/420 στην ένταση για πάρτυ και το έχει (μιλάμε για πάρτυ με 10-15 άτομα, όχι πάρτυ με 50 άτομα - εκεί θέλει βαλίτσα).
    Στα λεφτά του είναι ότι καλύτερο με εξαιρετικό μπάσο και καθαρό ήχο.
    Το μόνο του μειονέκτημα είναι το μέγεθος (εμένα δεν με πειράζει)

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

21 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
spiroswilliams

Δεν γράφει πουθενά τις ιντσες των γούφερ ούτε τα spects μπασων πριμων ούτε ποσο κρατάει η μπαταρία. Μπορεί κάποιος να μου πεί;

George_Labrinidis

Η μπαταρία κρατάει ατελείωτες ώρες (θεωρητικά 8-12 αλλά εξαρτάται από την ένταση και το μέσο σύνδεσης). Παίρνει και powerbank ή και σύνδεση από άλλες usb συσκευές (πχ laptop). Δεν με έχει αφήσει ποτέ.

George_Labrinidis

Ναι, και πολύ ωραίο μπάσο. Δες κ το 420, λίγο πιο μικρό, όχι τόσο δυνατό. Επίσης, εξαρτάται πολύ από την πηγή (ποιότητα αρχείου) και τον τρόπο σύνδεσης

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηχείο
Χρώμα
Μαύρο
Ισχύς (RMS)
50 W
Ώρες Λειτουργίας (max)
12 hrs
Εφέ Φωτισμού
Ναι
Μικρόφωνo
Ασύρματο
Τηλεχειριστήριο
Όχι
Συνδεσιμότητα
USB-A, USB-C, Bluetooth, Wi-Fi
Αριθμός Μικροφώνων
-

Διαστάσεις

Ύψος
48 εκ.
Μήκος
24 εκ.
Πλάτος
24 εκ.

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 6
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα ήχου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Giannis_Koumantakis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    έχω πάρει δύο από αυτά έχουν τρομερή ακουστική και σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους!!!τα συνιστώ ανεπιφυλακτα

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • manolakys77
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    3 αστεράκια από μενα καθώς δεν προορίζεται για τη χρήση που ήθελα εγώ. Και γιατί δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά από το φθηνότερο rebeltec που είχα και χάλασε. Στην ένταση εννοώ. Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα δυνατή.
    Σε κλειστό χώρο είναι καλουτσικο. Σε χωράφι που το χρησιμοποιώ εγώ, σε 30 μέτρα απόσταση (χωρίς αέρα) ίσα που ακούγεται.
    Έτσι ακουγόταν και το πιο απλό rebeltec.
    Τζάμπα το πήρα στην ουσία γιατί είναι αρκετά πιο ογκώδες και βαρύ. Τι να κάνεις..
    Πέρα απ' την ένταση που είναι πολύ μέτρια, έχει φώτα για να κάνει ωραία ατμόσφαιρα ????
    Το θετικό είναι όμως η ποιότητα του ήχου. Ακόμα και στο τέρμα δε χάνεται. Σε αντίθεση με το απλό.
    Πιάνει ραδιόφωνο μόνο με το καλώδιο που περιέχει η συσκευασία.
    Σε γενικές γραμμές:
    Για τα χρήματα του νομίζω δεν αξίζει.
    Γιατί για μέσα στο σπίτι με τα ίδια χρήματα παίρνεις ηχομπαρα και ακούς ΔΥΝΑΤΑ σε ολόκληρο το σπίτι.
    Αν θέλεις να κάνεις πάρτι σε εξωτερικό χώρο με αυτό, με 5 άτομα είσαι οκ.
    Με περισσότερα θέλεις και περισσότερα rebeltec.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μιχάλης 13
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ναι έχει καλό ήχο έως το 70% της έντασης του.
    Ναι είναι δυνατός ο ήχος, ισορροπημένος και έχει ικανοποιητικό μπάσο.
    Ναι δεν είναι πάρα πολύ ακριβό,
    Αλλά, η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά κακή. Πολύ φθηνά πλαστικά, πολύ ελαφρύ σαν σύνολο, σε βιντεάκια στο YouTube που έχω δει ανθρώπους που το έχουν ανοίξει για επισκευή γιατί τους έχει βγάλει πρόβλημα, έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε έχει από καλώδια, μπαταρίες κτλ στο εσωτερικό του είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας που ξέρεις ότι δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής το συγκεκριμένο μηχάνημα.
    Εμένα μου δούλεψε καλά για 4 μέρες και μετά απλά άρχισε να βγάζει έντονα παράσιτα σε όλα τα τραγούδια σαν να είχε σκιστεί εσωτερικά το τύμπανο από κάποιο από τα 2 woofer. Το πήγα πίσω και τέλος... Αν νομίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικών συσκευών, ότι τα 75 ευρώ είναι λίγα λεφτά και δικαιολογείται να βγαίνουν συσκευές σε τέτοιες τιμές οι οποίες είναι σχεδιασμένες να βγάζουν λίγους μήνες ζωής, τότε μάλλον πρέπει να αρχίσουν να επανέρχονται στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν στέκει.
    Απλά δίνεις το ποσό και κάνεις τον σταυρό σου ή να σου βγάλει το ελάττωμα στην πρώτη βδομάδα για να προλάβεις να το επιστρέψεις, ή να βγάλει πάνω από 6 μήνες για να μην έχεις πετάξει 4 μεροκάματα στα σκουπίδια.

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Artists On-Road

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ για busking σε συνδυασμό με iPad. Με καλύπτει με το παραπάνω. Θα ήταν πιο βολικό αν είχε κάποιον ιμάντα για να κρεμιέται στον ώμο όπως το 460 ας πούμε, μιας και είναι πολύ ελαφρύ για το μέγεθός του.-

    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_Labrinidis
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα rebeltec τα έχουν πει κι άλλοι. Όλοι πρέπει να έχουν ένα στο σπίτι τους. Αυτό είναι λίγο πιο μεγάλο (από το ήδη μεγάλο 400/420) αλλά είναι λίγο πιο δυνατό και έχει και δυνατότητα καραόκε και ρύθμιση ήχου με ροδέλα κι όχι με πλήκτρα. Το ζητούμενό μου ήταν ένα τσακ πάνω από το 400/420 στην ένταση για πάρτυ και το έχει (μιλάμε για πάρτυ με 10-15 άτομα, όχι πάρτυ με 50 άτομα - εκεί θέλει βαλίτσα).
    Στα λεφτά του είναι ότι καλύτερο με εξαιρετικό μπάσο και καθαρό ήχο.
    Το μόνο του μειονέκτημα είναι το μέγεθος (εμένα δεν με πειράζει)

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimitris1
    5
    7 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με μια λέξη τα σπάει το εργαλείο!!!!!!! Δίνει πολλά παραπάνω από τα 90 ευρώ που το πουλάνε! Μακάρι να βγει αξιόπιστο και σε βάθος χρόνου! Προς το παρόν εδώ και 2 μήνες είναι κορυφή!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραίος ήχος γλυκός καθώς και το μπάσο του . Για την τιμή του αξιοπρεπέστατο !

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • έχω πάρει δύο από αυτά έχουν τρομερή ακουστική και σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους!!!τα συνιστώ ανεπιφυλακτα

    0
  • 3 αστεράκια από μενα καθώς δεν προορίζεται για τη χρήση που ήθελα εγώ. Και γιατί δεν έχει ιδιαίτερη διαφορά από το φθηνότερο rebeltec που είχα και χάλασε. Στην ένταση εννοώ. Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα δυνατή.
    Σε κλειστό χώρο είναι καλουτσικο. Σε χωράφι που το χρησιμοποιώ εγώ, σε 30 μέτρα απόσταση (χωρίς αέρα) ίσα που ακούγεται.
    Έτσι ακουγόταν και το πιο απλό rebeltec.
    Τζάμπα το πήρα στην ουσία γιατί είναι αρκετά πιο ογκώδες και βαρύ. Τι να κάνεις..
    Πέρα απ' την ένταση που είναι πολύ μέτρια, έχει φώτα για να κάνει ωραία ατμόσφαιρα ????
    Το θετικό είναι όμως η ποιότητα του ήχου. Ακόμα και στο τέρμα δε χάνεται. Σε αντίθεση με το απλό.
    Πιάνει ραδιόφωνο μόνο με το καλώδιο που περιέχει η συσκευασία.
    Σε γενικές γραμμές:
    Για τα χρήματα του νομίζω δεν αξίζει.
    Γιατί για μέσα στο σπίτι με τα ίδια χρήματα παίρνεις ηχομπαρα και ακούς ΔΥΝΑΤΑ σε ολόκληρο το σπίτι.
    Αν θέλεις να κάνεις πάρτι σε εξωτερικό χώρο με αυτό, με 5 άτομα είσαι οκ.
    Με περισσότερα θέλεις και περισσότερα rebeltec.

    2
  • Ναι έχει καλό ήχο έως το 70% της έντασης του.
    Ναι είναι δυνατός ο ήχος, ισορροπημένος και έχει ικανοποιητικό μπάσο.
    Ναι δεν είναι πάρα πολύ ακριβό,
    Αλλά, η ποιότητα κατασκευής του είναι εξαιρετικά κακή. Πολύ φθηνά πλαστικά, πολύ ελαφρύ σαν σύνολο, σε βιντεάκια στο YouTube που έχω δει ανθρώπους που το έχουν ανοίξει για επισκευή γιατί τους έχει βγάλει πρόβλημα, έχω παρατηρήσει ότι οτιδήποτε έχει από καλώδια, μπαταρίες κτλ στο εσωτερικό του είναι εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας που ξέρεις ότι δεν θα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής το συγκεκριμένο μηχάνημα.
    Εμένα μου δούλεψε καλά για 4 μέρες και μετά απλά άρχισε να βγάζει έντονα παράσιτα σε όλα τα τραγούδια σαν να είχε σκιστεί εσωτερικά το τύμπανο από κάποιο από τα 2 woofer. Το πήγα πίσω και τέλος... Αν νομίζουν οι έμποροι ηλεκτρονικών συσκευών, ότι τα 75 ευρώ είναι λίγα λεφτά και δικαιολογείται να βγαίνουν συσκευές σε τέτοιες τιμές οι οποίες είναι σχεδιασμένες να βγάζουν λίγους μήνες ζωής, τότε μάλλον πρέπει να αρχίσουν να επανέρχονται στην πραγματικότητα γιατί αυτό δεν στέκει.
    Απλά δίνεις το ποσό και κάνεις τον σταυρό σου ή να σου βγάλει το ελάττωμα στην πρώτη βδομάδα για να προλάβεις να το επιστρέψεις, ή να βγάλει πάνω από 6 μήνες για να μην έχεις πετάξει 4 μεροκάματα στα σκουπίδια.

    2
  • Το χρησιμοποιώ για busking σε συνδυασμό με iPad. Με καλύπτει με το παραπάνω. Θα ήταν πιο βολικό αν είχε κάποιον ιμάντα για να κρεμιέται στον ώμο όπως το 460 ας πούμε, μιας και είναι πολύ ελαφρύ για το μέγεθός του.-

    0
  • Για τα rebeltec τα έχουν πει κι άλλοι. Όλοι πρέπει να έχουν ένα στο σπίτι τους. Αυτό είναι λίγο πιο μεγάλο (από το ήδη μεγάλο 400/420) αλλά είναι λίγο πιο δυνατό και έχει και δυνατότητα καραόκε και ρύθμιση ήχου με ροδέλα κι όχι με πλήκτρα. Το ζητούμενό μου ήταν ένα τσακ πάνω από το 400/420 στην ένταση για πάρτυ και το έχει (μιλάμε για πάρτυ με 10-15 άτομα, όχι πάρτυ με 50 άτομα - εκεί θέλει βαλίτσα).
    Στα λεφτά του είναι ότι καλύτερο με εξαιρετικό μπάσο και καθαρό ήχο.
    Το μόνο του μειονέκτημα είναι το μέγεθος (εμένα δεν με πειράζει)

    1
  • Δες τα όλα
103,47 €
4,00 € σε Skroutz Point